Créditos ECTS Créditos ECTS: 9
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 14 Clase Interactiva: 5.5 Total: 19.5
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Traballo Fin de Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Botánica, Enxeñaría Agroforestal, Produción Vexetal e Proxectos de Enxeñaría
Áreas: Botánica, Enxeñaría Agroforestal, Enxeñaría Cartográfica, Xeodésica e Fotogrametría, Proxectos de Enxeñaría
Centro Escola Politécnica Superior de Enxeñaría
Convocatoria: Traballos Fin de Grao e Máster
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
O proxecto final de máster pretende ser unha actividade profesional anticipada onde o estudante aplique os coñecementos adquiridos na súa formación a un problema real e complexo. Ao facer o seu propio traballo, debe analizar o problema, escoller a solución máis adecuada para resolvelo e implementar as accións para poñer en práctica esa solución, rematando cunha avaliación potencial dos resultados esperados.
A partida de traballo será de magnitude suficiente, preferentemente derivada dunha comisión real. Cada alumno contará cun titor para realizar un seguimento continuo e dinámico do mesmo.
Contémplase a posibilidade de que o estudante elixa como traballo final do máster un tema propio para profundar e investigar unha liña de traballo.
A memoria verificada do título indica nos contidos "Proyecto en el ámbito de los sistemas aéreos no tripulados"
O proxecto desenvolverase, definido na proposta que presenta o estudante, que deberá ser aceptada pola Comisión Académica do Máster, que definirá os seus termos de referencia, para poder levalo a cabo no tempo dispoñible. Noutras palabras, terase especial consideración na programación do traballo do proxecto. Por outra banda, terase en conta a intervención da maioría das áreas de coñecemento definidas no programa de máster.
Conxunto de bibliografía recomendada en cada unha das materias que compoñen o plan de estudo.
Competencias básicas, xerais e transversais:
CG1 - Que os estudantes adquiran coñecementos xerais en enxeñaría de sistemas aéreos non tripulados.
CG2 - Que os alumnos adquiran coñecementos xerais sobre o funcionamento de sistemas aéreos non tripulados.
CG3 - Que os estudantes adquiran a capacidade de analizar as necesidades dunha empresa no campo dos sistemas aéreos non tripulados e determinar a mellor solución tecnolóxica para iso.
CG4 - Que os estudantes adquiran o coñecemento para desenvolver sistemas aéreos non tripulados e planificar operacións específicas, dependendo das necesidades existentes e aplicar as ferramentas tecnolóxicas existentes.
CG5 - Que os estudantes sexan capaces de aplicar, no campo dos sistemas aéreos non tripulados, os principios e metodoloxías da investigación como as buscas bibliográficas, a recollida de datos e a análise e interpretación destes, así como a presentación de conclusións, de forma clara, xeito conciso e rigoroso.
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que proporcionan unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade para resolver problemas en contornos novos ou descoñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e afrontar a complexidade de formular xuízos baseados en información que, por ser incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades éticas e sociais vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
CB9 - Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e o coñecemento e as últimas razóns que os apoian a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e inequívoco.
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando de forma autónoma ou autónoma.
CT1 - Capacidade para comprender o significado e a aplicación da perspectiva de xénero nos diferentes campos do coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria.
CT2 - Capacidade para comunicarse oralmente e por escrito en lingua galega.
CT3 - Sostibilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos.
CT4 - Desenvolvemento do espírito innovador e emprendedor.
CT5 - Habilidades de relación interpersoal.
CT6 - Capacidade para traballar en equipo.
CT7 - Capacidade de organización e planificación
CT8 - Capacidade de análise e síntese.
CT9 - Capacidade de razoamento crítico e creatividade.
CT10 - Orientación á calidade e mellora continua.
Competencias específicas
CE1 - Coñecemento sobre os principais sistemas, os instrumentos de a bordo e a estación de control dunha aeronave non tripulada, así como a súa influencia na seguridade.
CE2 - Coñecemento de principios xeomáticos, fotogramétricos e cartográficos, navegación, triangulación aérea, interpretación e tratamento dixital das imaxes necesarias na operación de sistemas aéreos non tripulados e saber aplicar a normativa vixente.
CE3 - Capacidade para interactuar con outros equipos técnicos no campo da enxeñaría para a planificación de operacións con sistemas aéreos non tripulados.
CE4 - Capacidade para desenvolver un proxecto técnico no campo da enxeñaría de sistemas aéreos non tripulados.
CE5 - Capacidade para aplicar datos de sistemas aéreos non tripulados para obter información clave para a xestión de recursos naturais e agroforestais.
CE6 - Coñecemento das boas prácticas existentes na operación de sistemas aéreos non tripulados para o seu uso no campo da enxeñaría, da arquitectura e do territorio.
Materia de 9 créditos ECTS, equivalentes a unhas 225 horas de traballo persoal dedicadas á preparación do TFM. Todo o relacionado co desenvolvemento do traballo está regulado e incluído no Regulamento de obras finais.
Presentación, presentación e defensa ante un tribunal cualificador. O procedemento de avaliación axústase ao establecido no Regulamento do proxecto de fin de máster para o que se desenvolveu unha rúbrica específica.
Segundo a memoria verificada do título o sistema de avaliación avalíase con respecto ás seguintes ponderaciones:
Complexidade, calidade e orixinalidade do traballo realizado 60%
Calidade do contido da memoria final do traballo fin de Máster 20%
Calidade da exposición oral da defensa ante un tribunal 20%
Probas ante o tribunal, competencias avaliadas: todas asignadas.
O alumno ten un mínimo de 215 horas de traballo autónomo, apoiado nas titorías que se poden impartir a calquera profesor do Máster e no seguimento individualizado do titor que se lle asigna. A presencialidade para a presentación do traballo fin de Máster é de 10 horas
Basarse en las recomendaciones del tutor a lo largo de la elaboración del trabajo.
"Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o establecido na “Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión das cualificacións” ” (artigo 16 da Resolución de 15/6/2011 da USC, DOG de 21/7/2011)".