Campaña de matrícula 24/25 en soportes dixitais Set-up, seguimento e informes de campañas Inversión nas plataformas seleccionadas (Meta, Google, Tik-Tok) Creatividade campañas |
16.335,00 |
Campaña de reportaxes e vídeos en redes sociais"galicientíficas" 2023 |
5.445,00 |
Colaboración en programas de difusión e imaxe institucional. |
7.499,58 |
Desenvolvemento de contidos multimedia de divulgación científica |
2.500,01 |
Edición, producción, postproducción e entrega de material gráfico e audiovisual de USC_Campus Terra_Lugo |
5.445,00 |
Estructuración y redacción de contenidos para folleto genérico de Campus Terra: enfocado a alumnos e investigadores, con información sobre el Campus (docencia,investigación, innovación/transferencia y sección general) |
1.185,80 |
Factura EDUGAL - STAND XIII EDICIÓN EDUGAL 2024 |
907,50 |
Inbound márketing: elaboración, optimización y publicación contenidos blog Campus Terra 3meses. Elaboración de entradas para los nuevos perfiles de LinkedIN y Tik Tok del Campus Terra y aportación de contenidos originales para el resto de perfiles en RRSS. Comunicación corporativa e Newsletter mensual. |
4.719,00 |
Inserción publicitaria (1 pax.) no suplemento especial de Guía de Mestrados 2024 |
2.420,00 |
Inserción publicitaria do Campus Terra no libreto das festas de San Froilán 2024 (1000 programas_tamaño 11*16_contraportada) |
363,00 |
Inserción publicitaria no número monográfico de El Correo Gallego con motivo do Día das Letras Galegas, edición xeral |
1.936,00 |
Inserción publicitaria, en formato media páxina, con motivo do 25 xullo en El Progreso e Diario de Pontevedra |
1.331,00 |
Maquetación, impresión y encuadernación memoria Campus Terra |
924,09 |
Presenza do stand da USC na Feira Qualifica Porto 2024 |
1.660,00 |
Publicación, en formato unha páxina enteira, en El Correo Gallego con motivo do 25 de xullo de 2024 |
1.815,00 |
Servizo de comunicación e márketin dixital: Inbound márketing: elaboración, optimización e publicación contidos blog Campus Terra. Elaboración de entradas para os novos perfis de LinkedIN e Tik Tok do Campus Terra e aportación de contidos orixinais para o resto de perfis en RRSS. SEM RRSS; Comunicación corporativa e Newsletter mensual. Campaña Emprega-t Fest Plan de Comunicación. |
5.269,01 |
Servizos de comunicación e márketing dixital. Periodo: febrero a octubre de 2024 (9 meses): -Inbound márketing: elaboración, optimización y publicación contenidos blog Campus Terra. - Elaboración de entradas para los nuevos perfiles de LinkedIN y Tik Tok del Campus Terra y aportación de contenidos originales para el resto de perfiles en RRSS. -SEM RRSS; Comunicación corporativa e Newsletter mensual. |
4.719,00 |
Servizos de comunicación e márketing dixital. Periodo: febrero a octubre de 2024 (9 meses): -Inbound márketing: elaboración, optimización y publicación contenidos blog Campus Terra. - Elaboración de entradas para los nuevos perfiles de LinkedIN y Tik Tok del Campus Terra y aportación de contenidos originales para el resto de perfiles en RRSS. -SEM RRSS; Comunicación corporativa e Newsletter mensual. |
4.719,00 |
|
69.192,99 |