Pasar al contenido principal

Custo das campañas de publicidade e promoción institucional

O custo das campañas de publicidade e de promoción institucional

Ano 2024

Concepto Gasto 2024
Campaña de matrícula 24/25 en soportes dixitais Set-up, seguimento e informes de campañas Inversión nas plataformas seleccionadas (Meta, Google, Tik-Tok) Creatividade campañas 16.335,00
Campaña de reportaxes e vídeos en redes sociais"galicientíficas" 2023 5.445,00
Colaboración en programas de difusión e imaxe institucional. 7.499,58
Desenvolvemento de contidos multimedia de divulgación científica 2.500,01
Edición, producción, postproducción e entrega de material gráfico e audiovisual de USC_Campus Terra_Lugo 5.445,00
Estructuración y redacción de contenidos para folleto genérico de Campus Terra: enfocado a alumnos e investigadores, con información sobre el Campus (docencia,investigación, innovación/transferencia y sección general) 1.185,80
Factura EDUGAL - STAND XIII EDICIÓN EDUGAL 2024 907,50
Inbound márketing: elaboración, optimización y publicación contenidos blog Campus Terra 3meses. Elaboración de entradas para los nuevos perfiles de LinkedIN y Tik Tok del Campus Terra y aportación de contenidos originales para el resto de perfiles en RRSS. Comunicación corporativa e Newsletter mensual. 4.719,00
Inserción publicitaria (1 pax.) no suplemento especial de Guía de Mestrados 2024 2.420,00
Inserción publicitaria do Campus Terra no libreto das festas de San Froilán 2024 (1000 programas_tamaño 11*16_contraportada) 363,00
Inserción publicitaria no número monográfico de El Correo Gallego con motivo do Día das Letras Galegas, edición xeral 1.936,00
Inserción publicitaria, en formato media páxina, con motivo do 25 xullo en El Progreso e Diario de Pontevedra 1.331,00
Maquetación, impresión y encuadernación memoria Campus Terra 924,09
Presenza do stand da USC na Feira Qualifica Porto 2024 1.660,00
Publicación, en formato unha páxina enteira, en El Correo Gallego con motivo do 25 de xullo de 2024 1.815,00
Servizo de comunicación e márketin dixital: Inbound márketing: elaboración, optimización e publicación contidos blog Campus Terra. Elaboración de entradas para os novos perfis de LinkedIN e Tik Tok do Campus Terra e aportación de contidos orixinais para o resto de perfis en RRSS. SEM RRSS; Comunicación corporativa e Newsletter mensual. Campaña Emprega-t Fest Plan de Comunicación. 5.269,01
Servizos de comunicación e márketing dixital. Periodo: febrero a octubre de 2024 (9 meses): -Inbound márketing: elaboración, optimización y publicación contenidos blog Campus Terra. - Elaboración de entradas para los nuevos perfiles de LinkedIN y Tik Tok del Campus Terra y aportación de contenidos originales para el resto de perfiles en RRSS. -SEM RRSS; Comunicación corporativa e Newsletter mensual. 4.719,00
Servizos de comunicación e márketing dixital. Periodo: febrero a octubre de 2024 (9 meses): -Inbound márketing: elaboración, optimización y publicación contenidos blog Campus Terra. - Elaboración de entradas para los nuevos perfiles de LinkedIN y Tik Tok del Campus Terra y aportación de contenidos originales para el resto de perfiles en RRSS. -SEM RRSS; Comunicación corporativa e Newsletter mensual. 4.719,00
  69.192,99

 

Anos anteriores

Concepto Gasto 2023
Publicidade e difusión internacional dos cursos do Centro de Estudos Propios da USC. 4.696,28
Publicidade e difusión de titulacións oficiais 12.856,85
Publicidade de Fin de Curta en VivaLugo 60,00
Publicidade en viva lugo.es: Baner na portada e difusión nas redes sociais das actividades do ciclo Lugo Cultural ao Pe do Carballo 120,00
Publicidade en viva lugo.es: Baner na portada e difusión nas redes sociais das actividades do ciclo Lugo Cultural Encontro de Danza. 60,00
Publicidade en viva lugo.es: Baner na portada e difusión nas redes sociais das actividades do ciclo Lugo Cultural Lubican 423,50
Publicidade en viva lugo.es: Baner na portada e difusión nas redes sociais das actividades do ciclo Lugo Cultural Micro Aberto 60,00
Publicidade en viva lugo.es: Baner na portada e difusión nas redes sociais das actividades do ciclo Lugo Cultural Noite na Domus, Músicas a carón da Mosqueira 120,00
Publicidade en viva.lugo.es. Baner na portada e difusión nas redes socias das actividades do ciclo Lugo Cultural Encontros de Lúa 120,00
Publicidade en vivalugo.es (banner na portada e difusión nas redes sociais do evento de potenciación do galego DivúlgaT 2023), fotografías e vídeo de un minuto do evento 68,19
Publicidade en vivalugo.es: banner na portada e difusión continua nas redes sociais. Duración: setembro 2023 (desde a entrega da gráfica ata o día do evento). Cobertura fotográfica do evento o día 29 de setembro de 2023 de 18:00 a 22:00 h. (4 horas) na rú 250,03
Publicidade Paisaxe Sonora 300,00
Promoción de titulacións de Campus Terra: Set up: creación contas publicitarias, configuración dos códigos de medición, selección de audiencias, elaboración de copies, montaxe de anuncios. Xestión das campañas publicitarias. Reporte ao finalizar a campaña 2.420,00
Promoción del Máster Universitario en Ingeniería de Montes por la USC en la Escuela Politécnica de Mieres, Lugo-Mieres-Lugo, 17/04/2023 122,44
Campaña de matrícula da USC curso 23/24 13.035,65
Campaña Paid Media 1.452,00
Campaña redes sociais do Campus de Santiago para as Xornadas CRUE 1.971,83
Campaña redes sociais en Viva Lugo. Xornadas de Benvida USC 113,65
  38.250,42
Concepto Gasto 2022
Programa de difusión entre o estudantado de bachalerato 64.807,26
Outros (campañas en internet, promoción internacional, reportaxes fotográficos...) 162.866,51
  227.673,77
Los contenidos de esta página se actualizaron el 11.07.2025.