A mocidade investigadora das tres universidades galegas comparte coñecemento na USC

A Universidade de Santiago de Compostela dá acubillo, un ano máis, ao XII Encontro da Mocidade Investigadora (XII EMI) que ten lugar os días 9 e 10 de xullo na Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais da USC. Este evento desenvólvese dende o ano 2012 co propósito de favorecer as dinámicas de colaboración, debate e difusión do coñecemento xerado entre estudantes de doutoramento.
O XII EMI está organizado por investigadores e investigadoras das tres Universidades galegas e está aberto a todo o seu estudantado de doutoramento, que ten a oportunidade de asistir e facer as súas contribucións a este evento, que durante dous días ofrecerá sesións de relatorios, pósters e mesas redondas. O obxectivo é dar a coñecer as principais temáticas de cada campo de investigación, o que sen dúbida constitúe unha experiencia enriquecedora para todas aquelas persoas que participan.
Logo da apertura do congreso, que presidiu a vicerreitora de Estudantes e Cultura, Pilar Murias, e do relatorio da profesora Teresa Moure titulado ‘Dimensión de xénero na investigación’, ao longo de toda a xornada do mércores teñen lugar diversos paneis de pósters e comunicacións ademais dunha mesa redonda con asociacións de investigadoras.
Xa o xoves, ademais das comunicacións orais, desenvolverase ás 9.30 horas un relatorio de Pilar Bárcena, do Servizo de Atención Psicolóxica da USC, sobre a saúde mental na investigación. O encontro remata coa entrega dos premios á mellor comunicación de cada área de investigación (Artes e humanidades, Ciencias, Ciencias da Saúde, Ciencias Sociais e Xurídicas e Enxeñaría e Arquitectura).
O XII EMI configúrase deste xeito unha oportunidade única para mostrar e discutir as investigacións propias coas demais compañeiras e compañeiros predoutorais, potenciando así novas ideas e oportunidades. En definitiva, este encontro constitúe un marco incomparable para favorecer as relacións entre membros da comunidade universitaria, apostando pola colaboración inter e multidisciplinar entre áreas de coñecemento.

