Ir o contido principal
Perspectiva de Xénero na Docencia: Ferramentas e Estratexias para a Coeducación no Ensino Secundario

A educación secundaria é unha etapa crucial na formación dos mozos e mozas, onde se consolidan valores e actitudes que perdurarán ao longo das súas vidas. Neste senso, a incorporación da perspectiva de xénero na docencia convértese nunha necesidade imprescindible para garantir que todo o estudantado, independentemente da súa condición de xénero ou situación, teñan as mesmas oportunidades de desenvolvemento académico e persoal.
Deste xeito, o título deste curso reflicte a intención de proporcionar ao profesorado e futuro profesorado de Secundaria as competencias precisas para identificar e combater os estereotipos de xénero, así como para formular prácticas pedagóxicas inclusivas e de igualdade de xénero no día a día das aulas. Por iso, inclúense módulos que abordan tanto as bases teóricas da perspectiva de xénero como a súa aplicación práctica (identificación de estereotipos, deseño de actividades educativas con enfoque de xénero, creación de contornas escolares inclusivas, etc.) e se proporcionan ferramentas e recursos que favorezan a súa integración no ensino.
Ao finalizar o curso, as persoas participantes estarán mellor preparadas para desempeñar un rol activo na promoción da coeducación, contribuíndo á formación de cidadáns e cidadás conscientes e comprometidos coa igualdade de xénero.

Os contidos desta páxina actualizáronse o 14.04.2025.