Ruada Gastronómica: Espazo web para a promoción e fortalecemento da gastronomía tradicional galega arredor da celebración
Autoría
S.P.T.
Máster Universitario en Xornalismo e Comunicación Multimedia: Novas Tendencias en Produción, Xestión e Difusión do Coñecemento
S.P.T.
Máster Universitario en Xornalismo e Comunicación Multimedia: Novas Tendencias en Produción, Xestión e Difusión do Coñecemento
Data da defensa
13.02.2025 11:00
13.02.2025 11:00
Resumo
Ruada Gastronómica nace como un proxecto de difusión da gastronomía galega co que se pretende achegar a cultura gastronómica galega á mocidade de Galicia. Para isto crearonse contidos informativos e de entretemento cos que tratar diversos aspectos da gastronomía galega como receitas tradicionais, establecementos de restauración ou eventos gastronómicos, entre outros. Este proxecto está composto por un espazo web, no que se profundiza en todos os temas tratados, e unha conta de Instagram, na que se presentan microcontidos cos que acadar a atención do noso público obxectivo e invitar á participación, dado que a esencia deste proxecto é a colaboración, aprender e compartir de gastronomía nun entorno amigable. O principal obxectivo a acadar con este proxecto é promover e fortalecer a gastronomía e a cultural culinaria galega entre a xente nova, impulsando así a interxeneración do saber gastronómico. Para conseguir este gran obxectivo, antes propoñémonos unha serie de pasos a acadar: - Fomentar un punto de encontro interxeracional a través de receitas, recopilando e compartiendo as receitas que nos ensinaron os noso maiores. - Elaborar unha canle de información sobre gastronomía galega a través da que o conxunto da cidadanía poida estar ao día dos eventos gastronómicos de Galicia. Promover o talento culinario e a cociña moderna orixinaria da tradicción culinaria. - Achegar á xente nova á tradición e a historia que rodea á gastronomía galega. Todo isto pretendese facer de xeito ameno, amigable e de forma colaborativa a través dunha linguaxe multimedia coa que crear contidos atractivos e de fácil consumo para o noso público obxectivo.
Ruada Gastronómica nace como un proxecto de difusión da gastronomía galega co que se pretende achegar a cultura gastronómica galega á mocidade de Galicia. Para isto crearonse contidos informativos e de entretemento cos que tratar diversos aspectos da gastronomía galega como receitas tradicionais, establecementos de restauración ou eventos gastronómicos, entre outros. Este proxecto está composto por un espazo web, no que se profundiza en todos os temas tratados, e unha conta de Instagram, na que se presentan microcontidos cos que acadar a atención do noso público obxectivo e invitar á participación, dado que a esencia deste proxecto é a colaboración, aprender e compartir de gastronomía nun entorno amigable. O principal obxectivo a acadar con este proxecto é promover e fortalecer a gastronomía e a cultural culinaria galega entre a xente nova, impulsando así a interxeneración do saber gastronómico. Para conseguir este gran obxectivo, antes propoñémonos unha serie de pasos a acadar: - Fomentar un punto de encontro interxeracional a través de receitas, recopilando e compartiendo as receitas que nos ensinaron os noso maiores. - Elaborar unha canle de información sobre gastronomía galega a través da que o conxunto da cidadanía poida estar ao día dos eventos gastronómicos de Galicia. Promover o talento culinario e a cociña moderna orixinaria da tradicción culinaria. - Achegar á xente nova á tradición e a historia que rodea á gastronomía galega. Todo isto pretendese facer de xeito ameno, amigable e de forma colaborativa a través dunha linguaxe multimedia coa que crear contidos atractivos e de fácil consumo para o noso público obxectivo.
Dirección
Neira Cruz, Xose Antonio (Titoría)
Neira Cruz, Xose Antonio (Titoría)
Tribunal
GARCIA OROSA, BERTA (Presidente/a)
Vázquez Herrero, Jorge (Secretario/a)
SILVA RODRIGUEZ, ALBA (Vogal)
GARCIA OROSA, BERTA (Presidente/a)
Vázquez Herrero, Jorge (Secretario/a)
SILVA RODRIGUEZ, ALBA (Vogal)
A estratexia de comunicación da cultura tradicional chinesa sobre TIK TOK
Autoría
Y.L.
Máster Universitario en Xornalismo e Comunicación Multimedia: Novas Tendencias en Produción, Xestión e Difusión do Coñecemento
Y.L.
Máster Universitario en Xornalismo e Comunicación Multimedia: Novas Tendencias en Produción, Xestión e Difusión do Coñecemento
Data da defensa
13.02.2025 10:00
13.02.2025 10:00
Resumo
este estudo toma como obxeto de investigación a plataforma TikTok para analizar as súa estratexias e o impacto que ten na difusión da cultura tradicional china. a través dunha análise exhaustiva de casos e contados, examínanse as formas de creación de vídeos, a participación activa dos usuarios e os efectos de difusión que os vídeos relacionados coa cultura tradicional logran nesta plataforma. Este estudo destaca que uhna das principias características dos vídeos curtos é a rapidez coa que captan a atención do espectador e o sea formato visualmente atractivo. cando estas vantaxes se combinan co mecanismo de recomendación algorítmica de TikTok, facilítase de maneira efectiva a globalización da cultura tradicional china. este fenómeno permite que uhna ampla variedade de contidos relacionados con tradicións e costumes chinesas sexan accesibles para audiencias internacionales, incrementando a visibilidad e a apreciación global pola cultura china. a pesar destes logros, o estudo identifica retos no proceso de difusión, un dos problemas máis importantes é a simplificación excesiva do contido. pola natureza dos vídeos curtos, os creadores vén obrigados a presentar conceptos complexos de maneira rápida, e ás veces, superficial.Isto pode derivar nunca representación parcial ou inexacta das tradicións. ademais, as diferenzas culturais entre creadores e audiencias internacionais poden xerar malentendidos, especialmente cando falta contexto ou explicacións axeitadas sobre as tradicións presentadas. isto pode levar a interpretacións erróneas ou a reforzar estereotipos que afectan a percepción global da cultura china.
este estudo toma como obxeto de investigación a plataforma TikTok para analizar as súa estratexias e o impacto que ten na difusión da cultura tradicional china. a través dunha análise exhaustiva de casos e contados, examínanse as formas de creación de vídeos, a participación activa dos usuarios e os efectos de difusión que os vídeos relacionados coa cultura tradicional logran nesta plataforma. Este estudo destaca que uhna das principias características dos vídeos curtos é a rapidez coa que captan a atención do espectador e o sea formato visualmente atractivo. cando estas vantaxes se combinan co mecanismo de recomendación algorítmica de TikTok, facilítase de maneira efectiva a globalización da cultura tradicional china. este fenómeno permite que uhna ampla variedade de contidos relacionados con tradicións e costumes chinesas sexan accesibles para audiencias internacionales, incrementando a visibilidad e a apreciación global pola cultura china. a pesar destes logros, o estudo identifica retos no proceso de difusión, un dos problemas máis importantes é a simplificación excesiva do contido. pola natureza dos vídeos curtos, os creadores vén obrigados a presentar conceptos complexos de maneira rápida, e ás veces, superficial.Isto pode derivar nunca representación parcial ou inexacta das tradicións. ademais, as diferenzas culturais entre creadores e audiencias internacionais poden xerar malentendidos, especialmente cando falta contexto ou explicacións axeitadas sobre as tradicións presentadas. isto pode levar a interpretacións erróneas ou a reforzar estereotipos que afectan a percepción global da cultura china.
Dirección
Neira Cruz, Xose Antonio (Titoría)
Neira Cruz, Xose Antonio (Titoría)
Tribunal
LOPEZ GARCIA, XOSE (Presidente/a)
SILVA RODRIGUEZ, ALBA (Secretario/a)
VIZOSO GARCIA, ANGEL ANTONIO (Vogal)
LOPEZ GARCIA, XOSE (Presidente/a)
SILVA RODRIGUEZ, ALBA (Secretario/a)
VIZOSO GARCIA, ANGEL ANTONIO (Vogal)