Os usuarios dos sistemas e aplicacións corporativas da USC poden trocar as súas chaves de paso de dúas formas:
- Dentro e fóra da rede da USC: a través do Formulario para trocar a chave de paso. Se vostede inicia sesión en equipos Windows dentro da rede da USC recomendámoslle que empregue o método indicado no punto seguinte.
- Dende dentro da rede da USC, e soamente para aqueles que inician sesión en equipos Windows cun identificador do tipo @usc.es ou @rai.usc.es:
- Prema ao mesmo tempo as teclas CTRL, ALT e SUPR.
- Prema no botón "Cambiar Contraseña" no menú que se mostrará ocupando todo o escritorio.
Como consecuencia do troco da chave de paso pódese producir o bloqueo da conta do usuario. Isto é debido a que o sistema operativo e as aplicacións poden lembrar a chave de paso para a reconexión automática a algúns recursos, polo que se acaba utilizando a anterior en vez de solicitar a nova. Neste casos recomendamos pechar a sesión nas aplicacións e no equipo e agardar 15 minutos antes de intentar identificarse de novo. Pasado ese tempo, o sistema eliminará o bloqueo de xeito automático.
Lembre tamén revisar a configuración da rede sen fíos nos seus dispositivos portátiles.