Pasar al contenido principal
Este portal utiliza cookies propias o de terceros con fines analíticos, así como enlaces a portales de terceros para poder compartir contenido en las redes sociales. Puede obtener más información en la <a href="https://assets.usc.gal/es/aviso-legal">política de cookies</a>.

Curso intermedio en Ética y valores en el ámbito público: marco normativo, resolución de conflictos y prevención

  • 2024/2025

Esta formación pretende cubrir as necesidades de orientación e capacitación do persoal público con persoas ao seu cargo no que respecta a manter un comportamento ético e un espazo de traballo onde os conflitos estean debidamente canalizados. Para isto, parte dunha formación inicial na normativa de aplicación neste eido, para somerxerse logo nas bases da ética pública, coa finalidade de dar a coñecer estes contidos entre o alumnado. A partir dos mesmos, afondarase nos conceptos de ética, valores públicos, lexitimidade corrupción. Con isto, a pretensión é que melloren a xestión do seu día a día, reafirmando e consolidando a súa actuación, á vez que se lle facilitará ao persoal habilidades e competencias para que, no marco da institución, pero autonomamente e axeitándose ao seu ámbito de traballo, poidan levar a cabo o deseño dos seus propios sistemas de control interno e protocolos de actuación.

  • Ubicación
    Campus Vida, Fac. de Dereito, Aula de Civil, 1º andar
    Fechas
    22 ó 28 de outubro
    Horario
    16h-20h (22 e 23 de outubro)
    Duración
    Horas presenciales: 8
    Horas de trabajo: 2
    Total: 10
    Preinscripción en la actividad
    25/09/2024 - 09/10/2024
    Profesor/a
    Diana Santiago Iglesias
    Profesor/a
    Bran Barral Buceta
    Número total de plazas
    15
    Matrícula
    Límite de plazas con preinscripción
    Matrícula
    Código
    DPP.24X-06
    Observaciones
    Prioridade directores de centro de gasto e IPs
    1. MARCO NORMATIVO, CÓDIGO DE CONDUCTA Y VALORES ÉTICOS PARA El SERVICIO PÚBLICO.

    2. LEGITIMIDAD INSTITUCIONAL, MALA PRAXIS Y CONSECUENCIAS LEGALES Y REPUTACIONAIS.

    3. CONFLICTOS ÉTICOS, CONFLICTOS DE INTERÉS, INCOMPATIBILIDADES, FRAUDE Y CORRUPCIÓN.

    4. INSTRUMENTOS PARA La PREVENCIÓN: SISTEMAS DE CONTROL INTERNO Y CANALES DE DENUNCIA.

    5. DISEÑO DE PROTOCOLOS Y GUÍAS PARA La PREVENCIÓN.

  • Diana Santiago Iglesias.Dpto. Dereito Común. USC

    Bran Barral Buceta. Dpto. Ciencia Política e Socioloxía.USC