Pasar al contenido principal
Este portal utiliza cookies propias o de terceros con fines analíticos, así como enlaces a portales de terceros para poder compartir contenido en las redes sociales. Puede obtener más información en la <a href="https://assets.usc.gal/es/aviso-legal">política de cookies</a>.

Introdución á Intelixencia Artificial Xenerativa e chatGPT

  • 2023/2024

O curso consta dunha primeira parte onde se explicarán os fundamentos usados na construción de sistemas conversacionais de IA, o modo en que se entrenan estos sistemas e os servizos que aportan aos seus usuarios/as. Seguidamente, traballarase cunha serie de exemplos prácticos de uso para observar o potencial destas ferramentas, dando soporte a unha gran variedade de tarefas

  • Ubicación
    Campus de Lugo, Facultade de Ciencias, aula de informática nº 4
    Fechas
    Do 10 ó 24 de xuño
    Horario
    16h-18h ( días 10 e 17 de xuño)
    Duración
    Horas presenciales: 4
    Horas de trabajo: 2
    Total: 6
    Preinscripción en la actividad
    16/05/2024 - 23/05/2024
    Profesor/a
    Marcos Fernandez Pichel
    Número total de plazas
    16
    Matrícula
    Límite de plazas con preinscripción
    Matrícula
    Código
    DPP.23T-27
    1. INTRODUCIÓN

      • Que son as IAs xerativas de linguaxe?
      • Onde podo acceder a estes sistemas?
      • Concepto de “prompt” e contexto
      • Modificación de comportamento do axente: os roles de usuario/a e sistema
      • Temperatura
    2. PROCURA WEB VS ACCESO CONVERSACIONAL

      • De onde sacan a información estes modelos? Están conectados á rede?
      • En que consiste o fenómeno das alucinacións (“hallucinations”)?
    3. HALLUCINATIONS

      • Definición de hallucination e exemplos
      • En que consiste o problema da “memoria de cola longa”?
    4. UTILIDADES E CASOS DE USO

      • Exemplos prácticos para resumir contidos, traducir textos, xerar narrativa formal, resposta automática a preguntas, razoamento, problemas lóxicos, etc.
    5. CONCLUSIÓN E DISCUSIÓN

      • Pódese detectar automaticamente texto producido por IAs xerativas?
      • Como vai afectar ao noso labor como docentes?
      • Perspectiva social da IA
  • Marcos Fernández Pichel. Dpto. Electrónica e Computación. ETSE. USC.