O curso consta dunha primeira parte onde se explicarán os fundamentos usados na construción de sistemas conversacionais de IA, o modo en que se entrenan estos sistemas e os servizos que aportan aos seus usuarios/as. Seguidamente, traballarase cunha serie de exemplos prácticos de uso para observar o potencial destas ferramentas, dando soporte a unha gran variedade de tarefas
-
INTRODUCIÓN
- Que son as IAs xerativas de linguaxe?
- Onde podo acceder a estes sistemas?
- Concepto de “prompt” e contexto
- Modificación de comportamento do axente: os roles de usuario/a e sistema
- Temperatura
-
PROCURA WEB VS ACCESO CONVERSACIONAL
- De onde sacan a información estes modelos? Están conectados á rede?
- En que consiste o fenómeno das alucinacións (“hallucinations”)?
-
HALLUCINATIONS
- Definición de hallucination e exemplos
- En que consiste o problema da “memoria de cola longa”?
-
UTILIDADES E CASOS DE USO
- Exemplos prácticos para resumir contidos, traducir textos, xerar narrativa formal, resposta automática a preguntas, razoamento, problemas lóxicos, etc.
-
CONCLUSIÓN E DISCUSIÓN
- Pódese detectar automaticamente texto producido por IAs xerativas?
- Como vai afectar ao noso labor como docentes?
- Perspectiva social da IA
Marcos Fernández Pichel. Dpto. Electrónica e Computación. ETSE. USC.