Constituiranse dous espazos nos que, a través da reflexión compartida, buscarase o desenvolvemento das competencias afectivas das persoas participantes desde unha perspectiva feminista e queer. Ao longo de seis sesións, en modalidade presencial física, para un grupo, e telemática síncrona para outro, levaranse a cabo actividades e dinámicas moi diversas: de expresión verbal e artística, xogo grupal, análise de obxectos culturais, debates, etc., -sempre adaptándose ás características, necesidades e intereses do alumnado-, e en consonancia cos obxectivos da formación.
OBXECTIVOS
- Estimular un desenvolvemento integral feminista e queer.
- Colectvizar os malestares, estimulando a súa análise e transformación, -persoal e grupalmente-.
- Apoderar á mocidade, buscando liberalxs de posibles restricións asociadas ao sexo-xénero e/ou á orientación sexual, a súa orixe étnica, poder adquisitivo, aspecto...
- Educar ás persoas na busca da liberdade, entendendo ao individuo como un todo, parte dun conxunto máis amplo; potenciando a conciencia e a sensibilidade, respectando e poñendo en valor as súas particularidades e diferencias.
- Contribuír á aprendizaxe e ao adestramento de competencias afectivas como: a conciencia sensible e a regulación de afectos, a autonomía crítica, as competencias sociais e as competencias para a vida e o benestar.
- Transformar a realidade, lastrada pola herdanza dunha construción sociocultural cisheteropatriarcal, racista, clasista, capacitista, especista..., compensando as desigualdades e desfacendo as opresións.
- Previr a violencia, -entre iguais, de xénero, por razón de identidade e/ou orientación sexual-, como posibles condutas de risco, ademais das discriminacións por estas e outras razóns como a orixe familiar, as capacidades, a etnia...
CONTIDOS
- A identidade como subxectividade: no plano persoal e no social
- Descubrimento, comprensión e regulación dos afectos
- Disidencias sexuais e vinculares
- Vínculos saudables: a constitución das relacións interpersoais desde a sensibilidade e a horizontalidade
MÉTODO
DOCENTE
Aixa Permuy, profesora e investigadora da Universidade de Santiago de Compostela e membro do CIFEX.
Alumnado das titulacións de grao, máster e doutoramento da Universidade de Santiago de Compostela.
DURACIÓN
A duración do proceso formativo será de 15 horas presenciais e 10 horas non presenciais.
HORARIO, LOCALIZACIÓN E DATAS
Grupo presencial:
Aula 14 da Facultade de Ciencias da Educación (Campus Norte): 12, 14, 19 e 21 de marzo e 2 de abril, de 12:30 a 15:00
Aula 13 da Facultade de Ciencias da Educación (Campus Norte): 4 de abril, de 12:30 a 15:00
Duración: 15 horas presenciais e 10 horas de traballo persoal (non presenciais)
Matrícula: sen custo para o alumnado
Prazas: 15
Grupo virtual (alumnos do Campus de Lugo, prioritariamente, e de Santiago de Compostela):
11, 13, 18, de marzo e 5 de abril, de 12:30 a 15:00; 20 de marzo e 4 de abril, de 13:15 a 15:45. Por MS Teams
Duración: 15 horas virtuais (sincrónicas) e 10 horas de traballo persoal
Matrícula: sen custo para o alumnado
Prazas: 15
Preinscrición: até o 4 de marzo no formulario en liña