Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 51
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Organización de Empresas e Comercialización
Áreas: Organización de Empresas
Centro Facultade de Humanidades
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Despois do estudo desta materia o alumno debería ser capaz de:
1. Coñecer os principais conceptos relacionados co emprendemento
2. Desenvolver unha estratexia adecuada para proxectos culturais
3. Coñecer. os principais conceptos e ferramentas de dirección de proxectos
4. Xestionar o márketing de proxectos culturais
5. Levar a cabo unha análise económica-financeiro de proxectos culturais
Emprendemento.
Planificación estratéxica de proxectos culturais.
Dirección de proxectos.
Marketing de proxectos culturais.
Análise económica-financeiro de proxectos culturais
BÁSICA:
GRANT, ROBERT M. (2006): Dirección Estratégica. Conceptos, Técnicas y Aplicaciones. Editorial Civitas.
GUERRAS MARTÍN, LUÍS A. y NAVAS LÓPEZ, JOSÉ E. (2012): Fundamentos de dirección estratégica de la empresa. Editorial Civitas.
KOLB, BONITA M. (2013): Marketing for Cultural Organizations. New Strategies for Attracting Audiencies. Editorial Routledge.
WRÓBLEWSKI, ŁUKASZ (2017): Culture Management. Strategy and marketing aspects. Editorial Logos Verlag Berlin.
COMPLEMENTARIA:
ABASCAL ROJAS, Francisco (1994): Cómo se hace un plan estratégico. Madrid. Esic Editorial.
BUENO CAMPOS, Eduardo (1996): Dirección Estratégica de la Empresa: Metodología,
técnicas y casos. Madrid: Pirámide.
BUENO CAMPOS, Eduardo y MORCILLO ORTEGA, Patricio (1993): La Dirección Eficiente. Quince Casos de Estrategia Empresarial. Madrid: Pirámide.
DONNELLY, James H., GIBSON, James L. e IVANCEVICH, John M. (1994): Dirección y
Administración de Empresas. Buenos Aires y otros. Addison-Wesley Iberoamericana
DURÁN, Juan J. (1982): La diversificación como estrategia empresarial. Madrid. Pirámide.
DURÁN, Juan J. (ed.) (1996): Multinacionales españolas I. Algunos casos relevantes. Madrid. Pirámide.
GARCÍA FALCÓN, Juan M. (1987): Formulación de estrategias en la Empresa. Gran Canaria. Caja de Ahorros Insular.
GARCÍA OLALLA, Miriam, VÁZQUEZ ORDÁS, Camilo J., MONTES PEÓN, José M. (eds.). 2002:
Estrategias y Operaciones empresariales en los nuevos mercados: 20 casos a estudio. Madrid. Civitas.
GRIMA TERRE, Joan D. y TENA MILLÁN, Joaquín (1984): Análisis y formulación de la
estrategia empresarial. Barcelona. Hispano-Europea.
GUERRAS MARTÍN, Luís A. y NAVAS LÓPEZ, José E. (2007): La dirección estratégica de la empresa: Teoría y apliaciones. Editorial Civitas.
HAMEL, Garry y PRAHALAD, C.K. (1998): Compitiendo por el futuro. Ariel Sociedad Económica.
HILL, Charles .W. L. y JONES, Gareth R. (2005): Administración Estratégica: Un enfoque integrado. McGraw Hill.
HITT, Michael A.; IRELAND, R.Duane y HOSKISSON, Robert E. (2008) Administración Estratégica. Competitividad y globalización (7ª edición). International Thomson.
JARILLO, José C. (1992): Dirección Estratégica, 2ª edición. Madrid. McGraw Hill.
JOHNSON, Gerry; SCHOLES, Kevan y WHITTINGTON, Richard (2006): Dirección estratégica. Pearson/Prentice Hall.
MENGUZZATO, Martina y RENAU, Juan J. (1991): La Dirección Estratégica de la Empresa: Un
enfoque innovador del management. Barcelona. Ariel Economía.
OSTERWALDER, Alexander (2011): Generación de modelos de negocio: un manual para visionarios, revolucionarios y retadores. Editorial Deusto.
PORTER, Michael E. (1982): Estrategia competitiva: Técnicas para el análisis de los sectores industriales y de la competencia. México D. F.. CECSA.
PORTER, Michael E. (1987): Ventaja competitiva: Creación y sostenimiento de un desempeño superior. México D. F.. CECSA.
PUMPIN, Cuno y GARCÍA ECHEVARRÍA, Santiago (1993): Estrategia empresarial. Cómo
implementar la estrategia en la empresa. Madrid. Díaz de Santos.
THOMPSON, Arthur A. y STRICKLAND, Alonzo J. (2004): Dirección y Administración
Estratégicas. Textos y casos. México y otros. McGraw Hill.
VENTURA VICTORIA, Juan (2008): Análisis estratégico de la empresa. Ed. Paraninfo.
• Con11: Coñecer os aspectos básicos de planificación, deseño, organización e difusión de proxectos culturais tanto na súa vertente física como dixital
• H/D05: Traballar en equipo, compartindo os coñecementos e sabéndoos comunicar ao resto do equipo, á organización e á sociedade
• Comp07: Xestionar os recursos humanos, materiais e económicos necesarios para a posta en marcha de proxectos e eventos culturais
Unha combinación de:
• Clase maxistral
• Resolución de problemas/exercicios
• Presentacións en aula
• Estudos de casos
• Aprendizaxe colaborativa
Docencia: expositiva (24 horas), interactiva (24 horas), titorías en grupo reducido (3 horas).
Teranse en conta todas as actividades realizadas polos estudantes (participación na análise de casos, discusión e análise de lecturas e documentos, presentación e exhibición de traballos etc.)/ etc.).
Para superar a materia hai dúas oportunidades. O alumnado que non supere a materia na primeira oportunidade terá dereito a unha segunda, que será a que figure no seu expediente académico no caso de que a cualificación alcanzada fose superior.
O sistema de avaliación destas dúas oportunidades recóllese a continuación.
Primeira oportunidade ordinaria:
A) Asistencia e participación na aula: 10%
B) Avaliación continua: Participación en clase, resolución e participación na análise de casos, debate de lecturas, realización e presentación de traballos en grupo e outras actividades vinculadas ás clases interactivas. Peso na cualificación final: 50%.
C) Exame final de contidos: Peso na cualificación final: 40%
A avaliación dos coñecementos teóricos realizarase mediante exame parcial e/o final. Para poder sumar a parte de nota derivada da avaliación continua é necesario que o alumnado obteña como mínimo un 5 sobre 10 no exame.
A nota agregada deberá ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10 para superar a materia.
Segunda oportunidade:
Aplicarase o mesmo sistema de avaliación que na primeira oportunidade, é dicir, realizarase un novo exame final de contidos, coa ponderación establecida para a primeira oportunidade, que se sumará coa puntuación alcanzada na avaliación continua.
O alumnado ao que lle sexa concedida dispénsaa de asistencia a clase (seguindo a Instrución Nº 1/2017 da Secretaría Xeral sobre dispénsaa de asistencia a clase en determinadas circunstancias), avaliarase cun exame final específico que supoñerá o 100% da cualificación.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios e probas será de aplicación o recolleito na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e revisión de cualificacións.
A materia ten 6 créditos e cada crédito equivale a 25 horas de traballo.
As horas distribúense da seguinte maneira:
-Presenciais (docencia expositiva, docencia interactiva, tutorización individual, exame): 55 horas.
- Traballo persoal do alumno: 95 horas
Para maximizar a aprendizaxe é conveniente que o alumnado prepare previamente as lecturas e textos recomendados, realice todas as actividades expostas polo profesorado e asista regularmente ás clases teóricas e prácticas.
Vicente Angel Lopez Lopez
Coordinador/a- Departamento
- Organización de Empresas e Comercialización
- Área
- Organización de Empresas
- Teléfono
- 982824419
- Correo electrónico
- vicente.lopez.lopez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Mércores | |||
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16:00-17:30 | CLIS_01 | Castelán | Aula 11 |
26.05.2025 12:30-15:00 | CLE_01 | Aula 13 |
02.07.2025 16:00-18:00 | CLE_01 | Aula 14 |