Mobilidade
A mobilidade dos estudantes realízase a partir do segundo ano de estudos na titulación, en períodos cuadrimestrales ou anuais. A selección dos candidatos lévase a cabo, para cada convocatoria ou programa, por unha Comisión de Selección, composta polo decano ou decana, o vicedecano ou vicedecana responsable de programas de intercambio, o/a responsable da UAGCD e os/as coordinadores académicos, de acordo con criterios de baremación, previamente establecidos, que teñen en conta o expediente académico, unha memoria e, no seu caso, as competencias en idiomas que esixe a Universidade de destino.
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
Portal Internacional
A Facultade de Bioloxía conta cun membro do equipo de dirección do Centro para asumir as funcións de responsábel académico de mobilidade (RAM), que de acordo coa normativa vigente, convocará e presidirá as comisións de selección de estudantes naqueles procesos en que así se determine, ademais de velar polo cumprimento na aplicación das normas e criterios establecidos nos distintos programas de mobilidade.
Prácticas
O plan de estudos para o Grao en Bioloxía contempla a realización de prácticas externas por un total de 6 ECTS. O obxectivo fundamental é que o alumnado desenvolva as competencias adquiridas en materias do grao a través da súa inmersión nun contorno laboral representativo do seu contexto profesional futuro.
Aínda que as prácticas externas están programadas para o 1º semestre do cuarto curso do grao, o alumnado poderá realizalas ao longo do curso académico. Organizaranse e administrarán co fin de garantir a calidade, o recoñecemento académico e o aproveitamento máis axeitado por parte do alumnado. Para iso terán un/a titor/a externo/a, pertencente á institución en que se leven a cabo as prácticas, que se coordinará cun titor/a académico/a, que realizará a avaliación en función da calidade da memoria que o alumnado presente e do informe emitido por o/a titor/a externo/a.