Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 6 Clase Interactiva: 42 Total: 48
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Ciencia Política e Socioloxía
Áreas: Ciencia Política e da Administración
Centro Facultade de Ciencias Políticas e Sociais
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Transmitirlle ao alumno as técnicas cuantitativas de investigación máis utilizadas no marco do márketing político.
A presentación das técnicas cuantitativas de investigación realizarase en torno a catro eixes temáticos centrados en procesos que se combinan na construción da evidencia empírica: os tipos de deseños da investigación cuantitativa, a selección dos casos, especialmente a través da mostraxe, o deseño dos instrumentos de medición e a recollida de datos.
1. A metodoloxía cuantitativa.
2. A enquisa: tipoloxía.
3. Elaboración de cuestionarios: tipos de variables, escalas.
4. Tipos e técnicas de mostraxe.
5. Análise descritivo.
6. Análise bivariante.
7. Análise multivariante.
8. Interpretación de resultados.
Ander-Egg, E. “Métodos y técnicas de investigación social”. Lumen, Buenos Aires, 2001.
Azofra, MJ. “Cuestionarios”, CIS, Madrid, 2002.
Cea D’ancona, M.A. “Metodología cuantitativa. Estrategias y técnicas de investigación social”. Síntesis, Madrid, 1996.
Conde Gutiérrez del Alamo, F. “Análisis sociológico del sistema de discursos”, CIS, Madrid, 2009.
Filgueira López, E. “Análisis de datos con SPSSWIN”. Alianza, Madrid, 2001.
García Ferrando, M., Ibáñez, J y Alvira, F. “El análisis de la realidad social. Métodos y técnicas de investigación”. Madrid, Alianza Universidad Textos, 1990.
Lévy Mangin, JP & Varela Mallou, J. “Análisis multivariable para las ciencias sociales”. Prentice Hall, Madrid, 2005.
Morgan, DL, et al. “The Focus group kit”, SAGE, California, 1998.
Rodriguez Osuna, J. “Métodos de muestreo”. Cuaderno Metodológico nº1, Madrid, CIS, 1991.
Sánchez Carrión, J.J. “Manual de análisis de datos”. Madrid, Alianza, 1999.
Sierra Bravo, R. “Técnicas de Investigación Social”. Thomson, Madrid, 2003.
Valles, M.S. “Entrevistas cualitativas”. CIS, Madrid, 2002.
Competencias Xerais
CG1. Dominar as tecnoloxías e técnicas que lle permitan obter información e analizar situacións, avaliar a súa relevancia e dispoñer dos recursos para facerlles fronte.
CG2. Tratar situacións complexas, críticas e impredicibles de forma sistemática e creativa, con xuízo crítico, con información incompleta, asumindo riscos, tomando decisións e comunicándoas a calquera tipo de audiencia.
CG3. Desempeñar diferentes roles dentro dun equipo.
CG4. Recoñecer a necesidade do cambio e ter a habilidade necesaria para xestionalo.
CG6. Achegar valor á organización mediante a súa creatividade e participación.
CG7. Xestionar e dirixir proxectos, e adquirir as capacidades de sínteses e exposición que permiten a elaboración dun informe final.
Competencias Transversais
CT2. Capacidade analítica e de síntese.
CT4. Habilidade para o manexo de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC).
CT5. Capacidade de xestión de información, resolución de problemas e toma de decisións.
Competencias Específicas
CE1. Capacidade de xestionar o márketing político de organizacións e institucións, e de executar campañas de comunicación política.
CE2. Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos na toma de decisións e na resolución de conflitos de carácter político, e no seguimento destes, tanto no nivel estratéxico como no operativo ou no táctico.
CE4. Capacidade para utilizar as tecnoloxías máis avanzadas na xestión do márketing, a comunicación e a consultoría política orientada aos gobernos e ás campañas na contorna dixital desde unha perspectiva estratéxica, así como para deseñar proxectos de márketing viral, interactivo, SEM-SEO, etc…
CE6. Capacidade para utilizar tecnoloxías, métodos e técnicas avanzadas de investigación social e política no ámbito do márketing e a comunicación políticos, en organizacións públicas e privadas.
CE9. Capacidade de deseñar e xestionar o márketing, a consultoría e a comunicación en situacións de crises a nivel estratéxico, operativo e táctico.
CE10. Capacidade para dirixir a organización e produción de eventos e acontecementos dentro dunha estratexia de márketing.
CE11. Capacidade de entender, pensar e desenvolver a comunicación ca cidadanía en liña, así como de analizar as repercusións sociais e políticas do seu impacto.
CE12. Capacidade para elaborar todo tipo de informes propios do ámbito da consultoría política.
CE13. Capacidade de xestionar as relacións cos clientes do consultor político, tanto do ámbito público como do ámbito privado.
CE14. Capacidade para elaborar presentacións de alto nivel como parte do asesoramento proporcionado polo consultor político.
CE15. Capacidade para desenvolver técnicas de segmentación superreducida (microtargeting) no ámbito do márketing político e a comunicación.
CE17. Capacidade para desenvolver novos modelos de análise política, baseados na importancia do compoñente emocional a través de diversas técnicas de investigación.
Seguindo as directrices das ensinanzas adaptadas ao EEES a metodoloxía de ensino comprende unha serie de clases maxistrais ou expositivas, a realización de exercicios prácticos de laboratorio ou sesións interactivas, e as titorías. Fomentarase o traballo en grupo e a participación na clase.
- A asistencia, participación e realización dos traballos que se propoñan nos seminarios, tanto individuais como grupais é obrigatoria.
- Os alumnos terán que realizar un traballo cuxo contido se especificará e no que terán que aplicar as técnicas aprendidas e que servirá para calificar a asignatura.
Os alumnos ademais das diferentes clases e titorías, deberán adicar unha media de 50 horas ao estudo, 25 para a preparación dos traballos e exposicións, 25 horas para a realización de traballos individuais.
Erika Jaraiz Gulias
Coordinador/a- Departamento
- Ciencia Política e Socioloxía
- Área
- Ciencia Política e da Administración
- Teléfono
- 881815177
- Correo electrónico
- erika.jaraiz [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Paloma Castro Martinez
- Departamento
- Ciencia Política e Socioloxía
- Área
- Ciencia Política e da Administración
- Correo electrónico
- paloma.castro2 [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Luns | |||
---|---|---|---|
17:30-19:00 | Grupo /CLIL_02 | Galego | Aula de Informática 2 |
Martes | |||
16:00-17:30 | Grupo /CLIL_01 | Galego | Aula de Informática 2 |
17:30-19:00 | Grupo /CLIL_02 | Galego | Aula de Informática 2 |
Mércores | |||
17:30-19:00 | Grupo /CLIL_01 | Galego | Aula de Informática 2 |
19:00-20:30 | Grupo /CLIL_02 | Galego | Aula de Informática 2 |
Xoves | |||
16:00-17:30 | Grupo /CLIL_01 | Galego | Aula de Informática 2 |
17:30-19:00 | Grupo /CLIL_02 | Galego | Aula de Informática 2 |
09.01.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLIL_02 | Aula de Informática 2 |
09.01.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLIL_01 | Aula de Informática 2 |
09.06.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLIL_01 | Aula de Informática 2 |
09.06.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLIL_02 | Aula de Informática 2 |