As rúbricas son un instrumento para a innovación docente que permite implementar procesos de avaliación formativa na universidade que, ademais, propician a avaliación de competencias. Este instrumento promove a autorregulación da aprendizaxe e inflúe positivamente no estudante xa que este coñece o modo polo que vai a ser avaliado. Neste sentido, esta acción formativa posibilitará que os docentes se familiaricen con este instrumento e sexan capaces de construír unha rúbrica para a avaliación da súa materia.
-
A AVALIACIÓN FORMATIVA NO ENSINO UNIVERSITARIO
-
A RÚBRICA COMO INSTRUMENTO PARA A AVALIACIÓN DE COMPETENCIAS
-
OS USOS DA RÚBRICA PARA A HETEROAVALIACIÓN, AVALIACIÓN POR PARES E AUTOAVALIACIÓN
-
DESEÑO DUNHA RÚBRICA
-
POSIBILIDADES PARA IMPLANTAR UNHA RÚBRICA CON TIC
Lorena Casal Otero. Profesora do Departamento de Pedagoxía e Didáctica da USC. Grupo de Investigación de Tecnoloxía Educativa da USC