Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
(A) Xerais
- Axudar aos/ás alumnos/as a desenvolver técnicas de estudo efectivas dentro do contexto de aprendizaxe na universidade e en
lingua inglesa.
- Axudar ao alumnado a mellorar a súa competencia en lingua inglesa no marco de diferentes contextos académicos.
- Mellorar a confianza e a competencia dos/as alumnos/as no seu uso da lingua inglesa nos diferentes contextos académicos que
atoparán no seus estudos.
(B) Específicos
- Afianzar a competencia dos/das alumnos/as nas catro destrezas lingüísticas (produción oral e escrita, e comprensión oral e escrita) dentro do contexto académico.
- Comprender o contido e a estrutura da información que se produce tanto de xeito oral como de xeito escrito.
- Ser capaz de ler e escoitar de xeito efectivo con fins diversos.
- Desenvolver destrezas de lectura e de comprensión oral específicas.
- Aprender a tomar notas nun seminario, clase ou conferencia.
- Aprender a facer unha presentación oral.
- Aprender a escribir un artigo científico.
- Aprender a manexar e citar bibliografía.
Unit 1. EAP and study skills: Definitions and scope.
1.1. What is English for Academic Purposes (EAP)?
1.2. What are study skills?
Unit 2. Academic reading.
2.1. Strategies and skills.
2.2. Reading for information.
2.3. Reading speed.
2.4. Reading comprehension and vocabulary.
Unit 3. Vocabulary development.
3.1. Which vocabulary?
3.2. Second language vocabulary acquisition.
3.3. Teaching/learning vocabulary.
3.4. Memory and mnemonics.
Unit 4. Academic writing.
4.1. The product and the process approaches.
4.2. Summarising, paraphrasing and synthesising.
4.3. Feedback and evaluation.
4.4. Writing a research paper.
*Unit 5. Lectures and note-taking.
5.1. Lecturing styles and lecture structure.
5.2. Listening cues.
5.3. Informal language.
5.4. Taking notes.
5.5. Lecture length.
Unit 6. Speaking for academic purposes.
6.1. Lectures.
6.2. Seminars.
6.3. Preparing and delivering oral presentations.
6.4. Verbalising data.
6.5. Individual speech difficulties.
Unit 7. Reference/Research skills.
7.1. Dictionaries.
7.2. Books.
7.3. Using the library (refworks, data bases, indexes and bibliographic repertoires).
7.4. The use of the so-called New Technologies.
*Unit 8. Examination skills.
8.1. Question analysis.
8.2. Writing practice.
8.3. Revision.
*Este tema ou unidade só se tratará de haber tempo dispoñible ao longo do curso.
Aviso: Esta proposta de programa preséntase como unha guía de carácter xeral, non pechado na súa estrutura, mais ben todo o contrario: está completamente aberto a suxestións e comentarios do alumnado, o cal significa que terá que adaptarse necesariamente ao longo do ano atendendo aos intereses dos estudiantes, ás súas carencias e ás súas necesidades.
Recomendada:
Jordan, Robert. 1997. English for Academic Purposes. A Guide and Resource Book for Teachers. Cambridge University Press.
Wallace, Michael. 2006. Study Skills in English. Cambridge: C.U.P. 2nd ed.
McCarthy, Michael & Felicity O’Dell. 2008. Academic Vocabulary in Use. Cambridge: C.U.P.
Adicional:
1. Background
Candlin, C. N., Kirkwood J. M., & Moore, H. M. 1975. “Developing study skills in English”. In ETIC, English for academic study - problems and perspectives. London: British Council. 50-69.
Frankel, M. A. 1983. “Designing a pre-EAP reading course: practical problems”. In R. R. Jordan (Ed.), Case studies in ELT. London: Collins. 119-131.
Hyland, K. 2006. English for Academic Purposes. An Advanced Resource Book. London/New York: Routledge.
James, K. 1977. “Note-taking in lectures: Problems and strategies”. In A. P. Cowie & J. B. Heaton (Eds.), English for academic purposes. London: BAAL/SELMOUS. 89-98.
James, K. 1983. “The teaching of spoken English to overseas students in a British university”. In R. R. Jordan (Ed.), Case studies in ELT. London: Collins. 56-66.
Johns, C. M., & Johns, T. F. 1977. “Seminar discussion strategies”. In A. P. Cowie & J. B. Heaton (Eds.), English for academic purposes. London: BAAL/SELMOUS. 99-107.
Jordan, R. R. 1977. “Study skills and pre-sessional courses”. In S. Holden (Ed.), English for specific purposes. Oxford: MEP. 24-26.
Kennedy, C., & Bolitho, R. 1984. English for specific purposes. London: Macmillan.
McDonough, J. 1984. ESP in perspective. London: Collins.
Munby, J. 1978. Communicative syllabus design. Cambridge: Cambridge University Press.
Nuttall, C. 1982. Teaching reading skills in a foreign language. London: Heinemann.
Wilkins, D. 1976. Notional syllabuses. Oxford: Oxford University Press.
Williams, R., Swales, J., & Kirkman, J. (Eds.). (1984). Common ground - shared interests in ESP and communication studies (ELT Documents 117). Oxford: Pergamon Press.
2. Academic/Technical writing
Adkins, A., & McKean, I. 1983. Text to note: Study skills for advanced learners. London: Edward Arnold.
Arnold, J., & Harmer, J. 1978. Advanced writing skills. London: Longman.
Campbell, A. F. 1983. Organise your English. London: Hodder and Stoughton.
Cooper, B. M. 1964. Writing technical reports. Harmondsworth: Pelican.
Cooper, J. 1979. Think and link. London: Edward Arnold.
Dudley-Evans, T. 1985. Writing laboratory reports. Melbourne: Nelson.
Gelfand, H. 2001. Mastering APA style: student’s workbook and training guide. American Psychological Association.
Glendinning, E., & Mantell, H. 1983. Write ideas. London: Longman.
Hamp-Lyons, L., & Heasley, B. 1987. Study writing. Cambridge: Cambridge University Press.
Howe, P. 1983. Answering examination questions. London: Collins.
Johnson, K. 1981. Communicate in writing. London: Longman.
Jolly, D. 1984. Writing tasks. Cambridge: Cambridge University Press.
Jordan, R. R. 1980. Academic writing course. London: Collins.
Kwan-Terry, A. 1988. Interactive writing: An advanced course in writing skills. London: Prentice Hall.
Leki, I. 1998) Academic writing: exploring processes and strategies. Cambridge: Cambridge University Press.
McArthur, T. 1984a. The written word - 1. Oxford: Oxford University Press.
McArthur, T. 1984b. The written word - 2. Oxford: Oxford University Press.
McEldowney, P. 1982. English in context. Walton-on-Thames: Nelson.
O’Brien, T., & Jordan, R. R. 1985. Developing reference.
CG1 e CG8 da Memoria Verificada.
Desenvolvemento das destrezas lingüísticas, con especial atención ás presentacións orais, pero tamén ás destrezas escritas.
Desenvolvemento das destrezas de comprensión e lectura, ademais doutras como tomar notas e reforzar o vocabulario académico.
A materia basearase en clases e seminarios que inclúen técnicas de aprendizaxe interactivas, tales como discusións e traballos en parella ou en grupos. Farase uso de materiais en DVD, en páxinas web e levaranse a cabo diversas actividades relacionadas con todo isto.
No Campus Virtual estarán dispoñibles diversos materiais adicionais para cada un dos temas do programa.
A avaliación do alumnado terá en conta unha serie de tarefas prácticas e diversas actividades, que poderán facerse por parellas ou grupos, ou ben de xeito individual. Necesariamente haberá unha presentación oral ou unha proposta de proxecto para un artigo científico, entre outras posibles. Ademais de todo isto, os/as alumnos/as terán que facer un exame final que corresponde ao 50% do total da nota.
A asistencia ás clases é obrigatoria e recoméndase ao alumnado que participe de xeito activo nelas.
O traballo do alumnado avaliarase tendo en conta os seguintes criterios:
a) Participación ACTIVA: 10%
b) Dominio da lingua escrita e oral: 10%
c) Presentacións orais e tarefas e actividades: 30%
d) Exame final: 50%
O sistema de avaliación será o mesmo para a convocatoria do mes de xuño.
En xeral, o alumnado que non poida asistir ás clases por coincidencia horaria (repetidores ou non) ou por dispensa oficial de asistencia poderán optar polo mesmo sistema de avaliación que o alumnado non repetidor que asiste con regularidade ou por facer o exame final da materia (100% do resultado final). Deberán comunicar a súa decisión á profesora da materia ao inicio do cuadrimestre.
IMPORTANTE: A preparación dos traballos e das actividades de clase faranse mediante a leitura da bibliografía complementaria recomendada. Será posible facer búsquedas na internet, pero terán que ser controladas. O plaxio de materiais, tanto de traballos de anos anteriores coma de materiais baixados da rede, suporá o SUSPENSO da materia. Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido no art. 16 da "Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións".
Dependerá de cada alumno/a en particular e da natureza do tema de estudo, pero parece que un mínimo de 6 horas á semana será necesario para acadar éxito nesta materia. A auto-aprendizaxe é de enorme importancia e suporá a revisión de contidos, preparación de debates, de presentacións orais e a elaboración dun proxecto de investigación entre outros posibles.
Recoméndase ao alumnado a entrega de actividades e traballos cando lles sexan requeridos. Se lles recomenda asimesmo que participen nas clases de xeito activo, que traballen en parellas ou grupos e que reforcen o seu coñecemento da lingua. Os/as alumnos/as deberían falar e escribir con fluidez e ter acadado un nivel C1 segundo o Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas ou MCER.
Maria Paloma Nuñez Pertejo
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811860
- Correo electrónico
- pnunez.pertejo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Xoves | |||
---|---|---|---|
13:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C06 |
14:00-15:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C06 |
Venres | |||
13:00-14:00 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | C04 |
23.01.2025 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 | C07 |
23.01.2025 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | C07 |
23.06.2025 09:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | C07 |
23.06.2025 09:30-13:30 | Grupo /CLIS_01 | C07 |