Créditos ECTS Créditos ECTS: 4.5
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 74.2 Horas de Titorías: 2.25 Clase Expositiva: 18 Clase Interactiva: 18 Total: 112.45
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Organización de Empresas e Comercialización
Áreas: Organización de Empresas
Centro Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Constatar a importancia que os aspectos loxísticos teñen na realidade actual das empresas e o desenvolvemento de habilidades para o manexo dalgunhas técnicas de apoio á xestión loxística.
Módulo 1: Xestión da cadea de subministros
Módulo 2: Xestión de inventarios: demanda independente
Módulo 3: Xestión de inventarios: demanda dependente
Módulo 4: Sistemas JIT, TPS e Lean Production
Módulo 5: Estratexias de localización
BÁSICA:
HEIZER, J. y RENDER, B. (2015): Dirección de la producción y de operaciones. Decisiones estratégicas (11ª ed.). Prentice Hall.
HEIZER, J. y RENDER, B. (2015): Dirección de la producción y de operaciones. Decisiones tácticas (11ª ed.). Prentice Hall.
COMPLEMENTARIA:
ANAYA TEJERO, J.J. (2.015): La gestión operativa de la empresa: un enfoque de logística integral(5ª ed.). Esic Ed.
CASTÁN FARRERO, J.M. LOÓPEZ PARADO, J. y NÚÑEZ CARBALLOSA, A. (2012): La logística en la empresa: Un área estratégica para alcanzar ventajas competitivas: Ediciones Pirámide.
DOMÍNGUEZ MACHUCA, J.A. y otros (2003): Dirección de Operaciones. Aspectos estratégicos en la producción y los servicios. Madrid: McGraw-Hill.
DOMÍNGUEZ MACHUCA, J.A. y otros (2003): Dirección de Operaciones. Aspectos tácitos y operativos en la producción y los servicios. Madrid: McGrawHill.
PARRA GUERRERO (2005): Gestión de stocks(3ª ed.).Esic Ed.
Competencias da titulación ás que contribúe a materia
COMPETENCIAS BÁSICAS E XERAIS:
CB1 - Que os estudantes demostraran posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente atópase nun nivel que, aínda que está apoiado por libros de texto avanzados, tamén inclúe algúns aspectos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación de xeito profesional e posúan as competencias que normalmente se demostran mediante a elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan reflexións sobre cuestións sociais, científicas ou éticas relevantes.
CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a públicos especializados e non especializados.
CB5 - Que os estudantes desenvolvan as habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
CG1 - Posuír e comprender o coñecemento que define a Administración e Dirección de Empresas como unha disciplina científica, incluídas as súas teorías, historia, métodos, técnicas e áreas de aplicación, a un nivel que está apoiado polas publicacións máis avanzadas e inclúe algunhas das máis relevantes. aspectos que están á vangarda do coñecemento neste campo.
CG4 - Saber comunicar información, ideas, problemas e propostas de solucións a cuestións empresariais a un público especializado e non especializado, facendo uso da linguaxe verbal e escrita, así como dos medios e técnicas de representación de relacións e presentación de datos que se usan na disciplina.
COMPETENCIAS TRANSVERSAIS
CT1 - Análise e síntese
CT2 - Organización e planificación
CT3 - Comunicación oral e escrita
CT4 - Xestión da información.
CT5 - Coñecemento das tecnoloxías da información relacionadas co campo de estudo.
CT6 - Solución de problemas.
CT7 - Toma de decisións.
CT9 - Autonomía na aprendizaxe
CT10 -Traballo en equipo
COMPETENCIAS ESPECÍFICAS:
B5 - Decisións tácticas e estratéxicas relacionadas coa área de produción
D8 - Obter información relevante dos datos que non poden ser recoñecidos por non profesionais
D10 - Aplicar criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos na análise de problemas
As sesións dedicadas ás clases expositivas terán como obxectivo presentar ao alumnado o contido dos temas que compoñen o programa, facendo fincapé nos aspectos especialmente relevantes e nas relacións entre eles.
As sesións interactivas centraranse na aplicación práctica dos contidos teóricos presentados nas sesións expositivas. Estas sesións terán como obxectivo resolver casos e exercicios prácticos para mellorar a capacidade do estudantado para recoñecer, definir e analizar os problemas aos que se enfrontan as empresas e para tomar as decisións máis axeitadas, facilitando á vez a interacción entre as partes interesadas. Todas estas actividades complementaranse co traballo persoal que o alumnado terá que dedicar a cada unha delas.
O profesorado supervisará a asistencia do alumnado e a súa participación nas sesións.
Nas titorías, o profesorado guiará ao alumnado e axudarálle a resolver as dúbidas e problemas aos que se enfronta no proceso de aprendizaxe.
A materia terá unha aula virtual operativa, que será o modo preferente de entrega de actividades. Do mesmo xeito, o foro de dita aula, o correo institucional e a plataforma Microsoft Teams utilizaranse como canles de comunicación.
En caso de ser posible, levarase a cabo algunha sesión práctica en forma de conferencia ou visita a empresa.
A avaliación continua recollerá a nota derivada de todas as actividades realizadas polo alumnado (por exemplo, análise de casos, entrega de exercicios, tarefas, etc.) e terá un peso na avaliación final do 30%. O 70% restante corresponderá á puntuación obtida nunha proba final. Non obstante, para poder engadir a nota de avaliación continua, é necesario que os estudantes obteñan polo menos un 2,8 sobre 7 na proba final. A nota engadida debe ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10 para aprobar a materia.
A lista de competencias que se avaliarán nesta materia detállase a continuación:
- Avaliación continua: CB1; CB2; CB3; CB4; CG4; CT1; CT2; CT4; CT7; CT9; CT10
- Exame final: CB1; CG1; CG5; CT5; CT6; B5; D8; D10
No caso de realización fraudulenta de casos, exercicios ou probas, aplicarase o disposto no "Regulamento para a avaliación do rendemento académico dos estudantes e a revisión das notas".
Este sistema de avaliación aplicarase tanto na primeira oportunidade como na recuperación.
É obrigatoria a asistencia ás clases teóricas e ás clases interactivas, a non ser que se conceda ao estudante a exención de asistencia tras a Instrución no 1/2017, da Secretaría Xeral, sobre a exención de asistencia ás clases en determinadas circunstancias. Os estudantes aos que se lles conceda a dispensa serán avaliados cun exame final específico que suporá o 100% da nota final.
Horas presenciais: 45
Horas non presenciais: 3 á semana (1 h. de teoría e 2 de problemas/ prácticas)
Preparación do exame final: 5
Horas de avaliación: 5
Total volume de traballo: 112,5 horas.
Coñecementos básicos de Organización de Empresas, Organización da Producción e Informática de Xestión.
Maria Del Pilar Piñeiro Garcia
Coordinador/a- Departamento
- Organización de Empresas e Comercialización
- Área
- Organización de Empresas
- Correo electrónico
- pilar.pineiro.garcia [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Mércores | |||
---|---|---|---|
10:30-11:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 25 |
Xoves | |||
11:30-13:30 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 28 |
17.12.2024 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula A |
17.12.2024 10:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Aula A |
17.12.2024 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula A |
17.12.2024 10:00-13:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula A |
24.06.2025 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_02 | Aula C |
24.06.2025 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula C |
24.06.2025 12:00-15:00 | Grupo /CLE_01 | Aula C |
24.06.2025 12:00-15:00 | Grupo /CLIS_03 | Aula C |