Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 51
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Ciencias da Comunicación
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
1. Estudo da lingua inglesa e dos seus estándares, ortografía, léxico e fraseoloxía específica, con especial énfase para o seu uso na produción xornalística e audiovisual.
2. Estudo da lingua inglesa na súa forma falada e escrita. Terminoloxía para a expresión das ideas e contidos.
3. Aplicación e manexo da lingua inglesa nas prácticas, contextos e técnicas xornalísticas e do audiovisual.
A. CONTIDOS TEÓRICOS:
PARTE I: CONTIDOS GRAMATICAIS
1. Tempos verbais
2. A voz pasiva
3. Preposicións
4. Substantivos contables e incontables
5. Verbos modais
6. O estilo indirecto
7. Verbos frasais
PARTE II: O INGLÉS EN CONTEXTOS XORNALÍSTICOS E DE COMUNICACIÓN AUDIOVISUAL
1. Xornais.
1.1. Xornalismo dixital.
1.2. A función das redes sociais (como Twitter) no xornalismo dixital.
1.3. A sátira política.
2. Radio.
2.1. Podcasts (ver unidade 6 do libro de texto).
3.Revistas.
3.1. Formatos dixitais.
3.3. Fotografía.
4. Televisión.
4.1. Anuncios de televisión.
4.2. Xéneros.
4.3. (Live) Streaming, programas á carta.
5. Cinema
5.1. Películas documentais.
5.2. Efectos de son
6. Novos medios.
6.1. Blogs (ver unidade 6 do libro de texto).
6.2. Redes sociais.
6.3. Video blogs (vlogs).
6.4. Páxinas de contido xerado polos usuarios (como Wikipedia).
6.5. Videoxogos.
6.7. Cultura do remix.
7. Publicidade
7.1. Propaganda política (por exemplo, da II Guerra Mundial).
7.2. Formas de publicidade online.
7.3. Marketing
-Nota: algúns temas serán transversais, tales como os roles de xénero na publicidade, a influencia dos medios masivos sobre a imaxe do corpo,etc. Algúns dos sub-apartados arriba indicados aparecerán en máis dunha unidade, por exemplo, a fotografía trataráse na unidade sobre os xornais así como na das revistas, na da publicidade etc.
B. CONTIDOS PRÁCTICOS
- Práctica das 4 destrezas:
- Redacción (Habilidades xerais de redacción, con especial atención ao estilo e a puntuación, en particular entre os distintos medios impresos e a publicidade. Os alumnos aprenderán a escribir para comunicarse eficazmente en inglés)
- Lectura (Os alumnos lerán artigos con regularidade e aprenderán a analizalos e resumilos con eficacia)
- Comprensión auditiva (Desenvolvemento da capacidade de comprensión auditiva utilizando a radio, os podcasts, a televisión, etc.)
- Speaking (Os alumnos participarán regularmente en discusións e debates en clase.
Só se falará en inglés en clase, para que os alumnos se familiaricen co idioma e se sentan cómodos utilizándoo constantemente).
Ademais, os alumnos familiarizaranse con novo vocabulario para poder describir e comentar xornais (tanto tabloides como diarios), revistas, radio, TV, cinema, noticias e temas de actualidade, etc. tanto en expresión oral como escrita.
Tipo de tarefas:
- Análise de diferentes medios de comunicación
- Lectura e discusión oral/escrita de textos de artigos en distintos medios impresos como periódicos (the Sun, the Daily Mirror, ou the Daily Telegraph e the Guardian), ou en páxinas web, para ilustrar como os distintos xornais enfocan unha mesma noticia (tanto individualmente como en grupos).
- Exercicios de gramática
- Exercicios de escritura e comprensión oral (elaboración de resumos, redacción de artigos, anuncios, críticas de películas
BÁSICA
Ceramella, N. And E. Lee (2008) Cambridge English for the Media. Cambridge.
Murphy, R. (2012) English Grammar in Use. Cambridge.
COMPLEMENTARIA
Manuais de gramática:
Eastwood, J. (2006). Oxford practice grammar (Intermediate) (with key and CD Rom). Oxford University Press.
Murphy, R. (2004). English grammar in use: Upper-intermediate. Cambridge University Press.
Lectura:
Flynn, K. (2006). Panorama building perspective through reading 2. Oxford University Press.
Pasternak, M. & Wrangell, E. (2007). Well read 2. Oxford University Press.
Lectura e vocabulario:
Huizenga, J. & Huizenga, L. (2005). Totally true 2. Oxford University Press.
Lougheed, L. (2005). People, places, and things 2. Oxford University Press.
Escritura:
Barnard R. & Zemach, D. (2005). Writing for the real world 1. Oxford University Press.
Zemach, D. & Islam, C. (2005). Writing in paragraphs. MacMillan.
BÁSICAS E XERAIS
CON.1 - Analizar a imbricación da comunicación audiovisual no contexto das industrias culturais.
CON.5 - Coñecer as técnicas e tecnoloxías da documentación, ideación e creación propias da linguaxe audiovisual.
CON.7 - Coñecer as distintas metodoloxías de análises de calquera produto radiofónico, cinematográfico, televisivo ou multimedia.
HAB.1 - Transmitir de maneira idónea contidos audiovisuais destinados a públicos especializados e non especializados.
HAB.2 - Manexar as técnicas de documentación e escritura audiovisuais.
HAB.5 - Analizar, mediante diversas metodoloxías, calquera produto radiofónico, cinematográfico, televisivo ou multimedia.
COM.1 - Deseñar e implementar estratexias de comunicación audiovisual efectiva en distintos medios, soportes e contextos.
COM.4 - Aplicar diversas metodoloxías á análise, á crítica e á historiografía de calquera obra audiovisual ou multimedia.
COM.7 - Aplicar os coñecementos e as habilidades adquiridas dunha forma profesional e ética no ámbito da Comunicación, tendo como referente os principios e valores democráticos e os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible.
As clases combinarán as seguintes metodoloxías:
• Clase maxistral
• Resolución de problemas
• Estudos de casos
• Debate
• Seminario
• Aula invertida
• Foros de discusión - traballo en grupo
• Gamificación na aula
A. PRIMEIRA OPORTUNIDADE
- PROBAS DE COÑECEMENTOS: Unha proba con exercicios de teoría (gramática e vocabulario) e de comprensión oral e escrita (50%) na data oficial de exame.
- Exercicios prácticos: producción oral (25%) e producción escrita (25%). Total: (50%)
B. SEGUNDA OPORTUNIDADE, ALUMNOS REPETIDORES E ALUMNOS CON DISPENSA OFICIAL
Sistema único de avaliación: 100% exame na data oficial fixada pola Facultade.
O exame realizarase consistirá en:
- Unha proba de coñecementos: con exercicios de teoría (gramática e vocabulario) e de comprensión oral e escrita (50%).
- Dous exercicios prácticos: producción oral (25%) e producción escrita (25%). Total: (50%)
ADVERTENCIAS:
-A lingua vehicular será o inglés. O uso correcto da lingua inglesa será tido en conta na avaliación.
-As condutas académicas inadecuadas (plaxio, copia en exames etc.)/ etc.) serán penalizadas. Nótese a seguinte achega do plaxio: En caso de realización fraudulentade exercicios ou probas, será de aplicación o recolleito no art. 16 da Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión de cualificacións”:
“A realización fraudulenta dalgún exercicio ou proba exixida na avaliación dunha materia implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra ou alumno infractor.
Considerase fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e dás fontes”.
- O sistema de avaliación contempla que é imprescindible ter aprobada a parte teórica e a parte práctica para superar a materia.
- De acordo coa normativa de permanencia vixente na USC para os estudantes de Grao e Máster (art. 5.2), a mera asistencia, así como a participación en calquera das actividades realizadas nas clases interactivas, serán obxecto de avaliación e, por conseguinte, a nota final do/a estudante que os cumprimente en ningún caso será de “Non Presentado”.
Clases teóricas…………….24
Seminarios 24
Titorías en grupo reducido…..3
Probas de avaliación………….3
Traballo persoal ..................... 96
Asistencia regular e participación na clase (tanto nas expositivas como nos seminarios).
Elsa Maria Gonzalez Alvarez
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811860
- Correo electrónico
- elsa.gonzalez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Sara González Bernárdez
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- saragonzalez.bernardez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Interino/a substitución redución docencia
Jorge Fernández Avilés
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811974
- Correo electrónico
- jorgefernandez.aviles [at] usc.es
- Categoría
- Predoutoral Ministerio
Martes | |||
---|---|---|---|
09:00-10:00 | Expositivo 1 | Castelán | Aula 8 |
10:00-11:00 | Seminario 1 | Galego, Castelán | Aula 8 |
Mércores | |||
09:00-10:00 | Expositivo 1 | Castelán | Aula 8 |
10:00-11:00 | Seminario 1 | Castelán, Galego | Aula 8 |
28.05.2025 10:00-14:00 | Expositivo 1 | Aula 0 |
07.07.2025 16:00-20:00 | Expositivo 1 | Aula 3 |