Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 14 Clase Expositiva: 4 Clase Interactiva: 24 Total: 42
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Esta materia está deseñada para alumnos con pouca ou ningunha experiencia no mundo da empresa, e cuns coñecementos de inglés de nivel pre- intermedio, que se correspondan, polo menos, co nivel A2 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas.
O obxectivo principal deste curso é mellorar a competencia comunicativa dos alumnos para que poidan desenvolverse en situacións profesionais típicas do día a día. Ao final do curso os alumnos deberían alcanzar o nivel B1 (Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas).
Para a consecución deste obxectivo xeral é necesario que os alumnos desenvolvan as destrezas lingüísticas propias dun contexto empresarial, cun enfoque nas tecnoloxías da información, traballando coas catro destrezas lingüísticas. Isto permitiralles mellorar o seu fluidez, e adquirir unha maior confianza en si mesmos á hora de utilizar o inglés como medio de comunicación, tanto falado como escrito, no desenvolvemento do seu labor profesional.
Os obxectivos específicos deste curso son os seguintes:
• Introducir aos alumnos nos conceptos básicos do mundo da empresa cun enfoque cara ás TIC
• Estimular o interese dos alumnos cara a este tema
• Desenvolver e mellorar as catro destrezas lingüísticas básicas dos alumnos
• Practicar as funcións da linguaxe e estruturas particularmente útiles no contexto empresarial
• Incrementar o coñecemento de vocabulario e frases idiomáticas específicas deste contexto
• Practicar a comunicación empresarial mediante o uso de distintos documentos escritos
• Proporcionarlle ao alumno práctica en escoitar e extraer información de material gravado en contextos empresariais.
O curso está dividido en tres módulos:
1.- Business Language Basics
• Greetings and introductions in formal and informal situations
• Spelling names
• Using symbols and abbreviations
• Dealing with numbers
2.- Business Communication
• Writing emails
• Writing business letters
• Making business calls
• Applying for a job
3.- Business Administration
• Understanding business organisations and job titles
• Describing trends and graphs
• Giving presentations
• Attending meetings
Each module comprises two main sections:
Business Theory:
Through the reading of commercial texts and documents, students will get familiar with specific concepts and vocabulary related to the fields of business and business technology.
Business Language and Skills:
This section focuses on vocabulary (words and phrases), language functions, and the skills needed to deal with different business situations. This involves mastering different skills, knowing specific terms and learning the structures and vocabulary to perform different functions in English.
I. BÁSICA:
SMITH, A. (2013). Best Commercial Practice. Eli.
• Calquera gramática con exercicios prácticos de nivel intermedio ou superior (véxase: 1 sección GRAMMAR AMD PRACTICE).
• Un dicionario bilingüe de inglés-español, español-inglés e un bo dicionario de inglés de negocios (véxase: 2 DICCIONARIOS).
II. COMPLEMENTARIA:
SKOESTER, A., PITT, A., HANDFORD, M. & LISBOA, M. (2012). Business Advantage (Intermediate). Cambridge University Press
1 GRAMMAR AND PRACTICE
ALEXANDER, L.G. (1990). Longman English Grammar Practice. Longman
BRIEGER, n. & SWEENEY, s. (1994). The Language of Business English: Grammar and Practice. Prentice Hall
CUDER DOMÍNGUEZ, P. y R. LÓPEZ (2005). Gramática Oxford para estudiantes de inglés: Bachillerato. Oxford U.P.
DUCKWORTH, M. (2003). Business Grammar and Practice. Oxford U.P.
EASTWOOD, J. (1999). Oxford Practice Grammar. Oxford U.P.
MURPHY, R. (2002). English Grammar in Use. Intermediate. Cambridge U.P.
SWAN, M & C. WALTER (1997). How English Works. Oxford U.P.
http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm
http://www.englishpage.com/grammar/
2 DICTIONARIES
Cambridge International Dictionary of English. Cambridge U.P.
Diccionario Oxford Inglés Español, Español-Inglés. Oxford U.P.
Oxford Dictionary of Business English. Oxford U.P.
Longman Business English Dictionary. Longman.
Diccionario Oxford Business Español-Inglés Inglés-Español. Oxford.
LOZANO IRUESTE, J.M.; Diccionario Bilingüe de Economía y Empresa. Pirámide
https://www.oed.com https://dictionary.cambridge.org/
http://www.learnersdictionary.com/
http://www.ldoceonline.com/
http://www.thefreedictionary.com/
http://thesaurus.reference.com/ http://www.wordreference.com/
3 VOCABULARY
FLOWER, J. (1990). Build your Business Vocabulary. Language Teaching Publications
HORNER, H. & P. STRUTT (1996). Words at Work. Cambridge U.P.
LEWIS, M. (Ed.) (1987). Idioms at Work. Language Teaching Publications
MASCULL, B. (1996). Key Words in Business. HarperCollins Publishers
MASCULL, B. (2002). Business Vocabulary in Use: Intermediate. Cambridge U.P.
REMACHA, S & MARCO, E (2007). Professional English in Use ICT. Cambridge
4 BUSINESS ENGLISH
ASHLEY, A. (1984). A Handbook of Commercial Correspondence. Oxford U.P.
BRUCE, K. (1992). Telephoning. Longman
ELLIS, M. & N. O'DRISCOLL (1987). Socializing. Longman
FARRAL, C. & M. LINDSLEY (2008). Professional English in Use: Marketing. Cambridge U.P.
KERRIDGE, D. (1988). Presenting Facts and Figures. Longman
NATEROP, B.J. & R. REVELL (1997). Telephoning in English. Cambridge U. P.
O'DRISCOLL, N. & A. PILBEAM (1987). Meetings and Discussions. Longman
PRODROMOU, L & LUCIA BELLINI (2012). Flash on English for Commerce. ELI
SMITH, A. (2013). Best Commercial Practice. ELI
STRUTT, P. (1995). Longman Business English Usage. Longman
5 PRONUNCIATION
HANCOCK, MARK (2003). English Pronunciation in Use. Cambridge U.P.
6 FURTHER PRACTICE
http://www.english-test.net/
http://esl.about.com/od/intermediateenglish/
http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/
http://www.learnenglish.org.uk/
http://www.elionline.com
RESULTADOS DA APRENDIZAXE
Ao superar esta materia os alumnos han de ser capaces de:
C1. Aplicar habilidades de comunicación efectiva no entorno empresarial e tecnolóxico, tanto na lingua propia como en inglés
HD1. Utilizar, confeccionar e comunicar información na lingua estranxeira.
HD5. Manexar a comunicación oral e escrita de forma precisa e clara para transmitir coñecementos, metodoloxías, información, resultados, problemas e solucións.
HD6. Demostrar capacidade para o aprendizaxe autónomo e a auto avaliación.
O curso ten un enfoque práctico e funcional co obxectivo de que o alumno utilice desde o principio o tipo de linguaxe que vai necesitar para desenvolver a súa actividade profesional en inglés. As distintas actividades foron deseñadas para axudar aos alumnos a lograr comunicarse de xeito efectivo en contextos empresariais específicos e proporcionarlles a oportunidade de estar en contacto co tipo de linguaxe utilizada dentro deste campo.
Ao tratarse dunha modalidade en liña haberá unha gran carga de traballo autónomo e persoal. Antes de comezar cada módulo proporcionarase unha guía docente do mesmo, na que se detallarán os obxectivos a alcanzar, as actividades a realizar, o material necesario e o cronograma de actividades e tarefas a realizar, así como a data de entrega dos traballos programados. O alumno ha de revisar o material de cada módulo e facer as actividades asignadas dentro do prazo establecido. Como complemento a estas actividades os estudantes han de realizar traballos programados e probas orais e escritas.
Haberá unha sesión de titoría semanal a través da plataforma Microsoft Teams, na que aqueles alumnos que así o desexen poderán consultar co profesor calquera dúbida ou pregunta que lles poida xurdir. O horario desta titoría será publicado por o profesor ao comezo do curso.
Para a publicación do material de estudo e das actividades utilizarase o Campus Virtual da USC.
O sistema de cualificación será o seguinte:
I. CONVOCATORIA ORDINARIA (Xaneiro)
Probas finais oral e escrita
• Proba escrita 80%
• Proba oral 20%
I.1.- Alumnos repetidores.
O sistema de avaliación será o mesmo que para os alumnos en I
II. CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA (Xullo)
Aplicarase o mesmo sistema que para a convocatoria ordinaria de xaneiro.
AVISO IMPORTANTE: En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, será de aplicación o recollido no art. 16 da “Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión de cualificacións”.
Inglés para a xestión empresarial I é unha materia obrigatoria de 6 créditos ECTS que se imparte durante o primeiro semestre do Grado en Empresa e Tecnoloxía.
O tempo de dedicación a esta materia é de unhas 150 horas de traballo persoal e autónomo por parte do alumno. En xeral poderiamos dicir que o alumno ha de dedicar a esta materia unhas 10 horas semanais.
É importante realizar as tarefas establecidas. Os exercicios prácticos e as actividades propostas teñen a función de reforzar o Aprendizaxe da materia.
Recoméndase encarecidamente utilizar recursos extra tales como películas en inglés, cancións, internet, revistas, etc. para incrementar o grado de exposición á lingua inglesa, e non limitarse ao input lingüístico proporcionado.
Tamén se recomenda distribuír o tempo de estudo de xeito diario en lugar de concentralo todo nun ou dous días por semana.
Antonio Alvarez Rodriguez
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- antonio.alvarez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Veronika Prokopova
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- veronika.prokopova [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
23.01.2026 18:00-21:00 | Grupo /CLE_01 | Seminario 1 |
19.06.2026 18:00-21:00 | Grupo /CLE_01 | Seminario 1 |