Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 21 Clase Interactiva: 30 Total: 54
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Electrónica e Computación
Áreas: Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
Centro Facultade de Administración e Dirección de Empresas
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
Ao rematar a materia, o alumnado será capaz de:
o Entender e desenvolver aplicacións web
o Entender e desenvolver aplicacións móbiles
o Utilizar aplicacións web e móbiles en diferentes ámbitos da empresa e a economía.
* Internet e WWW
* Modelo cliente-servidor
* Programación web
* Web 2.0
* Servizos web e cloudcomputing
* Interfaces móbiles e usabilidade
* Programación de aplicacións móbiles
* Deseño de aplicacións
Bibliografía Básica:
El gran libro de HTML5, CSS3 y JavaScript. Juan Diego Gauchat. MARCOMBO S.A; N.º 3 edición (12 abril 2019). ISBN-10 : 8426724639.
Bibliografía Complementaria:
Curso de Desarrollo Web: HTML, CSS y JavaScript. Mario Rubiales Gómez. ANAYA MULTIMEDIA; edición 2018. ISBN-10 : 8441539391
Learning Web Design 5e: A Beginner's Guide to HTML, CSS, JavaScript, and Web Graphics. Jennifer Niederst Robbins. O'Reilly Media, Inc, USA; 5th edition (25 mayo 2018). ISBN-10 : 1491960205
A materia contribúe a alcanzar as seguintes competencias, recollidas na memoria do título de Grao en Empresa e Tecnoloxía da USC:
* Competencias básicas e xerais:
CB1. Que o estudantadoteña demostrado posuíre comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, esoe encontrarse a un nivel que, se been se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo.
CB2. Que oestudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3. Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética.
CB4. Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
CB5. Que o estudantado teña desenvolvido aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
CG1: Adquirir un conxunto de coñecementos teóricos e prácticos en relación co proceso de creación e administración de empresas na era dixital
CG3: Aprender a planificar e implantar as novas tecnoloxías para contribuír á mellora da competitividade das empresas.
CG5: Capacidade de análise do comportamento dos axentes económicos e do funcionamento dos mercados eo seu papel nos procesos de transformación dixital.
* Competencias transversais:
CT1: Pensar de forma integrada e crítica e abordar os problemas desde diferentes perspectivas
CT4: Organizar e planificar o traballo en función dos obxectivos e recursos dispoñibles
CT5: Capacidade de resolver problemas e tomar decisións aplicando os coñecementos teóricos á práctica
CT10: Habilidade no manexo de ferramentas de cálculo e tecnoloxías da información e da comunicación (TIC)
CT11: Desenvolver a creatividade, a iniciativa eoespírito emprendedor
* Competencias específicas:
CE5: Comprender o rol integrador da tecnoloxíaecoñecer os principais produtostecnolóxicose tendencias da tecnoloxía asociados aos diversos ámbitos da xestión empresarial
CE6: Desenvolvera análise estratéxica da empresa eo seu entorno para tomar decisiónsestratéxicase tácticas nas distintas áreas funcionais e ser capaz de formular unha estratexiatecnolóxica que dea soporte a un negocio
CE18: Coñecero uso e programación de sistemas informáticos, bases de datos, criptografía e cadeas de bloques para a súa aplicación áxestión e análise da información empresarial e ao deseño edesenvolvemento de produtos, procesos e novos modelos de negocio
CE19 - Coñecer as tecnoloxías e servizos Web, móbiles, distribuídose na nube, e poder avaliar as súas capacidades e adecuación para crear novos servizos ou modelos de negocio empresarial ou industrial.
A docencia impartirase de forma semipresencial utilizando como apoio as plataformas corporativas da USC: Moodle (Campus Virtual) e MS Teams. O estudo e aprendizaxe desta materia apoiarase nas seguintes actividades:
(a) Estudo autónomo por parte do alumnado dos materiais didácticos correspondentes a cada unidade temática, que o profesorado poñerá ao dispor dos estudantes no Campus Virtual.
(b) Realización por parte do alumnado de actividades prácticas preferentemente de carácter individual. Neste sentido, propoñeranse varios casos prácticos a desenvolver ao longo da materia e que deberán ser entregados nas datas correspondentes de acordo co cronograma establecido. A información e entrega destas actividades articularase a través do Campus Virtual.
(c) Participación activa dos estudantes en actividades colaborativas (por exemplo, foros de debate). Eses foros de debate permitirán aos estudantes manifestar os seus puntos de vista e opinións, buscando a interacción e o debate compartido.
(d) Sesións presenciais: Estas sesións, que se desenvolverán de acordo cos horarios establecidos pola Facultade, impartiranse na aula correspondente e serán retransmitidas de forma síncrona en streaming. En consecuencia, o alumnado poderá asistir a elas ben de forma física ou ben conectándose a través de MS Teams. Nestas sesións levará a cabo unha revisión breve dos contidos xerais de cada unidade temática e desenvolveranse outras actividades complementarias ás realizadas de forma individual polos alumnos e orientadas a fomentar a participación e posta en común de todo o grupo.
O traballo autónomo do alumnado será guiado polo profesorado nas horas destinadas a titorías. Estas titorías desenvolveranse preferentemente a través da plataforma MSTeams.
A parte práctica da materia avaliarase mediante un proceso de AVALIACIÓN CONTINUA:
- Participación activa na aula virtual (foros e debates, e outras ferramentas virtuais) 10%
- Actividades (traballos, exercicios e exposicións) 40%
A materia tamén terá un exame final que representará o 50% da nota final da materia.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o establecido na “Normativa de avaliación do rendemento académico dous estudantes e de revisión dás cualificacións”.
No caso de estudantes con dispensa de asistencia homologada pola Facultade, a súa calificación será a derivada do exame final. Para tal fin, deberán comunicalo ao profesor dentro da semana seguinte á resolución oficial.
Traballo presencial na aula:
Sesións : 12 horas
Titorías (grupos reducidos): 6 horas
Horas non presenciais
Horas de avaliación: ata 3 (exames oficiais)
Aprendizaxe virtual, estudo persoal e resolución de casos prácticos/traballos: 77 horas
Preparación de traballos: 20
Preparación de exames: 32
Asistencia ás clases
Consulta de dúbida en tutorías
Consulta dos manuais recomendados e das lecturas complementarias
Estudo continuo da materia, dada a estreita relación entre os seus contidos.
Roberto Iglesias Rodriguez
- Departamento
- Electrónica e Computación
- Área
- Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
- Correo electrónico
- roberto.iglesias.rodriguez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Francisco Javier Garcia Polo
Coordinador/a- Departamento
- Electrónica e Computación
- Área
- Ciencia da Computación e Intelixencia Artificial
- Correo electrónico
- franciscojavier.garcia.polo [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Xoves | |||
---|---|---|---|
17:00-19:00 | Grupo /CLIS_01 | Castelán | Aula Informática 5 |
21.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula Informática 5 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIS_01 | Aula Informática 5 |