Ir o contido principal

Grao en Mestre en Educación Primaria

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Ámbito de coñecemento
Ciencias de la educación.
Centro(s)
Facultade de Formación do Profesorado
Avda. de Ramón Ferreiro, s/n, 27002
Lugo
982821005 (Conserxaría)
982821009 (Decanato)
formacionprofesorado.decanato [at] usc.gal
Campus
Lugo
prácticas

O Grao en Mestre/a de Educación Primaria conduce ao exercicio da profesión regulada de Mestre/a de Educación Primaria. A titulación ten por obxecto formar profesionais que coñezan as áreas curriculares da Educación Primaria, capaces de deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe.

Duración: 4 anos académicos
Código RUCT: 2502229
Número prazas: 82

Decano/a ou director/a do centro:
CARMEN SARCEDA GORGOSO

Coordinador-a do título:
María Campos Magdaleno

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Nivel MECES: 2

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Decreto 150/2010 do 16 de setembro (DOG 23/09/10). Corr_err: DECRETO 245/2011 (DOG 3/1/2012)

Data de publicación no BOE:
23 de marzo 2015 (Mod 19/12/2016)

Data da última acreditación:
18/01/2023

Habilitación profesional:
Este título habilita en España para o exercicio da profesión regulada de Mestre en Educación Primaria.

O título de Grao en Mestre ou Mestra de Educación Primaria conduce ao exercicio dunha profesión regulada, a de Mestre/a de Educación Primaria. A titulación ten por obxecto formar profesionais que coñezan as áreas curriculares da Educación Primaria e a relación interdisciplinar entre elas, capaces de deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais, abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.

No Campus de Lugo ofértanse catro mencións cualificadoras: Educación Física, Dirección e Xestión de Centros, Lingua Estranxeira: Inglés, e Audición e Linguaxe.

No ámbito docente e formativo, onde se concentra a súa actividade profesional, os mestres e mestras poden traballar en centros de ensino públicos e privados, academias, centros de educación permanente, servizos educativos en centros sanitarios, centros socioculturais, centros de acollida, etc.

Socioloxía da Educación

  • G3151101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Familia e Escola

  • G3151102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Historia da Educación Escolar

  • G3151103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica e Tarefas Docentes

  • G3151104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía da Educación

  • G3151105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (6-12 anos)

  • G3151106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Dificultades de Aprendizaxe e Trastornos do Desenvolvemento

  • G3151107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola, Comunidade e TIC

  • G3151108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Linguas en contextos Multilingües

  • G3151120
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Fundamentos da Educación Física

  • G3151122
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensinanza e Aprendizaxe da Aritmética

  • G3151121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión do Centro Escolar

  • G3151201
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Deseño, Desenvolvemento e Innovación Curricular

  • G3151202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica I: Contextos e Metodoloxía Artística

  • G3151222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Inglés)

  • G3151223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Francés)

  • G3151224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais I

  • G3151226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais I

  • G3151228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Alemán)

  • G3151229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Portugués)

  • G3151230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Didáctica da Educación Física

  • G3151327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Primaria

  • G3151328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Castelás

  • G3151422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Xeometría

  • G3151227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais II

  • G3151321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais II

  • G3151322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica II: Procesos e Proxectos Artísticos

  • G3151323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Practicum I

  • G3151329
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 18 créditos

A Calidade nos Centros Escolares

  • G3151330
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Dirección de Centros Escolares

  • G3151331
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3151441A
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Teoloxía Católica e a súa Pedagoxía

  • G3151445
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Emocional

  • G3151448
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Valores e Cidadanía

  • G3151449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Historia, Patrimonio e Educación en Galicia

  • G3151451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Lingua Galega para a Docencia

  • G3151452
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Titoría e Orientación Educativa

  • G3151453
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3151460
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Oral

  • G3151461
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Xogos Populares e Xogos Regulados en Educación Primaria

  • G3151468
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Actividades Motrices e Recreativas na Natureza

  • G3151469
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Francés: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3151472
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Francés: Comprensión e Expresión Oral

  • G3151473
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Alemán: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3151476
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Alemán: Comprensión e Expresión Oral

  • G3151477
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Trastornos da Linguaxe, Fala e Voz na Infancia

  • G3151480
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Detección e Avaliación dos Problemas da Linguaxe na Infancia

  • G3151481
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Galegas

  • G3151324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Medida, Probabilidade e Estatística

  • G3151325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza e das Ciencias Sociais na Educación Primaria

  • G3151423
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Traballo Fin de Grao

  • G3151424
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Traballos Fin de Grao e Máster
  •  
  • 9 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3151441B
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Vocal para Docentes

  • G3151442
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Experiencias de Aprendizaxe na Era Dixital

  • G3151443
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Xogo Infantil

  • G3151444
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Elaboración de Materiais Didácticos

  • G3151446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Ambiental e a súa Didáctica

  • G3151447
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Identidade de Xénero e Educación

  • G3151450
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Literatura, Lectura e Creatividade

  • G3151454
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Inglés

  • G3151459
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: A Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3151462
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Habilidades motrices e expresivas en Educación Primaria

  • G3151467
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Física Inclusiva

  • G3151470
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Francés

  • G3151471
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Francés: A Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3151474
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Alemán

  • G3151475
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Alemán: a Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3151478
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

A Linguaxe nos Trastornos do Desenvolvemento

  • G3151479
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Tratamento e Intervención Psicoeducativa nos Problemas da Linguaxe

  • G3151482
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Inglés

  • G3151484
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Dirección e Xestión de Centros

  • G3151485
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Educación Física

  • G3151486
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Francés

  • G3151487
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Alemán

  • G3151488
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 24 créditos

Practicum II: Mención en Audición e Linguaxe

  • G3151489
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

A Convivencia nos Centros Escolares

  • G3151490
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

A Participación nos Centros Escolares

  • G3151491
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: sen mención

  • G3151492
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Para poder matricularse na materia Practicum I será requisito ter superados polo menos 48 créditos do segundo curso

Para poder matricularse na materia Practicum II será requisito ter superados polo menos 48 créditos do terceiro curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum I

Socioloxía da Educación

  • G3151101
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Infancia, Familia e Escola

  • G3151102
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Teoría e Historia da Educación Escolar

  • G3151103
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica e Tarefas Docentes

  • G3151104
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía da Educación

  • G3151105
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Psicoloxía do Desenvolvemento (6-12 anos)

  • G3151106
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Dificultades de Aprendizaxe e Trastornos do Desenvolvemento

  • G3151107
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Escola, Comunidade e TIC

  • G3151108
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Organización e Xestión do Centro Escolar

  • G3151201
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Deseño, Desenvolvemento e Innovación Curricular

  • G3151202
  •  
  • Formación básica
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Linguas en contextos Multilingües

  • G3151120
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensinanza e Aprendizaxe da Aritmética

  • G3151121
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Fundamentos da Educación Física

  • G3151122
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica I: Contextos e Metodoloxía Artística

  • G3151222
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Inglés)

  • G3151223
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Francés)

  • G3151224
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais I

  • G3151226
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Xeometría

  • G3151227
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais I

  • G3151228
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Alemán)

  • G3151229
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas (Portugués)

  • G3151230
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Sociais II

  • G3151321
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias Experimentais II

  • G3151322
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación Visual e Plástica II: Procesos e Proxectos Artísticos

  • G3151323
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Galegas

  • G3151324
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe da Medida, Probabilidade e Estatística

  • G3151325
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Didáctica da Educación Física

  • G3151327
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Música na Educación Primaria

  • G3151328
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe de Competencias Comunicativas: Lingua e Literatura Castelás

  • G3151422
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Ensino e Aprendizaxe das Ciencias da Natureza e das Ciencias Sociais na Educación Primaria

  • G3151423
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 6 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3151441A
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Contextos Rurais

  • G3151441B
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Vocal para Docentes

  • G3151442
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Experiencias de Aprendizaxe na Era Dixital

  • G3151443
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 4,5 créditos

Xogo Infantil

  • G3151444
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Deseño e Elaboración de Materiais Didácticos

  • G3151446
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Ambiental e a súa Didáctica

  • G3151447
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación Emocional

  • G3151448
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Educación en Valores e Cidadanía

  • G3151449
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Identidade de Xénero e Educación

  • G3151450
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Historia, Patrimonio e Educación en Galicia

  • G3151451
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Lingua Galega para a Docencia

  • G3151452
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Titoría e Orientación Educativa

  • G3151453
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Literatura, Lectura e Creatividade

  • G3151454
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Aprendizaxe Integrada de Contidos en Linguas Estranxeiras: Inglés

  • G3151459
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Escrita

  • G3151460
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: Comprensión e Expresión Oral

  • G3151461
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Inglés: A Diversidade Cultural e as súas Manifestacións

  • G3151462
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: Mención en Lingua Estranxeira: Inglés

  • G3151484
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

A Linguaxe nos Trastornos do Desenvolvemento

  • G3151479
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Trastornos da Linguaxe, Fala e Voz na Infancia

  • G3151480
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Detección e Avaliación dos Problemas da Linguaxe na Infancia

  • G3151481
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Tratamento e Intervención Psicoeducativa nos Problemas da Linguaxe

  • G3151482
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 4,5 créditos

Practicum II: Mención en Audición e Linguaxe

  • G3151489
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 24 créditos

Practicum I

  • G3151329
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 18 créditos

A segunda edición do grao contempla seis mencións cualificadoras no campus de Lugo:

- Mención en Educación Física
- Mención en Audición e Linguaxe
- Mención en Dirección e xestión de centros
- Mención en Lingua estranxeira: inglés
- Mención en Lingua estranxeira: francés
- Mención en Lingua estranxeira: alemán (non implantada)

Para obter o Grao cunha das mencións, o alumno deberá cursar as materias optativas do módulo correspondente. Ademais, ao longo do Practicum II, deberá realizar un proxecto de traballo vinculado á mención, ao que se outorga un valor de 6 créditos do total de 24 que comprende este Prácticum.

O plan de estudos inclúe varias materias obligatorias vinculadas á mención. Os alumnos que opten por unha mención en lingua estranxeira, deberán cursar a materia “Ensino e aprendizaxe de competencias comunicativas” na lingua da mención elixida.

O alumnado poderá escoller as materias optativas que formen ou non mencións cualificadoras, de modo que tamén poderá obter o grao sen mención.

En canto ao perfil de acceso/ingreso, é recomendable que o/a aspirante posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Interese por todos os aspectos relacionados coa cultura e a infancia.
- Compromiso social.
- Compromiso ético.
- Curiosidade científica.
- Habilidade para as relacións interpersoais.

1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.

A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.

Información programa alumnos titores:

Programa alumnos titores

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.

O centro conta con 13 aulas de uso xeral, con diversa capacidade, e 6 aulas dotadas de recursos específicos para impartir determinadas materias, como novas tecnoloxías, ou idiomas. Tamén conta cunha aula de informática para o alumnado, 2 laboratorios, pavillón deportivo, salón de actos, sala de xuntas e salón de graos.

Existen ademais diversos espazos con equipamento adecuado para que o alumnado poida realizar traballo en grupo.

Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.

A Facultade conta cunha Biblioteca propia provista dunha sala de lectura con 78 postos con libre acceso á colección, unha sala de investigación co fondo antigo e revistas de investigación con capacidade para 15 persoas e unha sala de traballo en grupo para 10 persoas, ademais dun depósito para as coleccións pechadas e fondo obsoleto.

Ademais, o Campus conta cunha Biblioteca Intercentros con máis de 1600 postos de consulta repartidos en 9 salas, incluíndo unha sala de traballo en grupo.

O obxectivo principal do Grao é formar mestres atendendo aos principios da Lei Orgánica 2/2006 de Educación, do 3 de maio (BOE do 04/05/2006).
Esta titulación de grao capacita en España para educar de xeito integral a nenos en etapa de educación primaria como profesor xeneralista en centros públicos e privados de Educación Primaria, servizos de apoio para a escola e centros de ocio. Pode desenvolver as súas actividades tanto na Administración e Organismos Públicos coma en empresas privadas, así coma na docencia.

Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;

Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;

Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;

Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;

Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.

1. Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, os criterios de avaliación e os procedementos de ensino e aprendizaxe.
2. Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe individualmente e en colaboración con outros profesionais.
3. Abordar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos científicos e culturais.
4. Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto dos dereitos humanos.
5. Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos.
6. Coñecer a organización e o funcionamento dos colexios de educación primaria. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias.
7. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social. Asumir a dimensión educadora da función docente e educar para unha cidadanía activa.
8. Manter unha relación crítica e autónoma cara aos saberes, os valores e as institucións sociais.
9. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sostible.
10. Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa.
11. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes e á formación cívica.
12. Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e coñecer modelos de mellora da calidade dos centros educativos.

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Prácticas

2ª edición

As Prácticas distribúense en dous períodos coa intención de aproveitar o seu potencial ao longo da formación dos estudantes. Os períodos de Practicum propostos desenvólvense progresivamente conforme a seguinte secuencia:

- PRACTICUM I (18 créditos. 3º curso, 5º cuadrimestre): O sentido xeral deste Practicum é centrarse na observación en torno á vida da aula e ás tarefas do profesorado, o proceso da aprendizaxe da tarefa docente, os proxextos e prácticas desenvoltos no centro escolar e no seu contexto, así como no proceso de aprendizaxe na ensinanza.

- PRACTICUM II (24 créditos. 4º Curso 8º cuadrimestre): o sentido xeral deste Practicum é centrarse nos proxectos e prácticas desenvoltos no centro escolar e no seu contexto, e no proceso de aprendizaxe da ensinanza e nos procesos de mellora de aula e centro. Ao longo do Prácticum II o alumno deberá realizar un Proxecto de traballo vinculado á mención, ao que se lle outorga un valor de 6 créditos do total de 24 que comprende este Prácticum.

1ª edición

As Prácticas distribúense en tres períodos coa intención de aproveitar o seu potencial ao longo da formación dos estudantes. Os períodos de Practicum propostos desenvólvense progresivamente conforme a seguinte secuencia:

- PRACTICUM I. Vida de aula e tarefas do profesorado. (12 créditos. 2º curso, 3ºcuadrimestre): O sentido deste Practicum é centrarse nas tarefas que o docente realiza en relación co contexto inmediato da aula, así como en analizar e reflexionar sobre o que alí acontece. Será requisito ter superados polo menos 48 créditos do primeiro curso.

- PRACTICUM II. O centro escolar e o seu contexto: proxectos e prácticas. (18 créditos. 3º Curso 6º cuadrimestre): contextualizando as prácticas do docente nun centro e unha localidade, trátase de deseñar, desenvolver e avaliar proxectos de centro e de aula e de comprender que os límites da función do profesor non están delimitados polo espazo físico inmediato no que traballa habitualmente cos alumnos e que forma parte dun equipo docente, polo que debe estar atento ao conxunto da Comunidade Educativa, sempre desde unha actitude crítica e reflexiva. Procurarase, na medida do posible, que o alumnado realice, un destes dous períodos de prácticas no ciclo 0-3. Será requisito ter superados polo menos 48 créditos do segundo curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum I.

- PRACTICUM III. Procesos de mellora de aula e centro. (12 créditos. 4º curso, 7º cuadrimestre): Neste último practicum trátase de salientar o perfil de mestre innovador, reflexivo e investigador, engadindo ao traballo nos períodos anteriores elementos de mellora de proxectos de centro e aula en procesos de investigación-acción. Será requisito ter superados polo menos 48 créditos do terceiro curso, entre os que se inclúen necesariamente os do Practicum II.

O Traballo Fin de Grao articúlase como unha materia anual no último curso cunha distribución en 3 créditos no 7º cuadrimestre e 6 no 8º. A súa programación anual permitirá, por unha banda diferencialo do Prácticum, e por outra facilitarlle ao alumno o tempo necesario para planificar, desenvolver e integrar as competencias adquiridas ao longo da formación do grao.
Para ser admitido no Traballo Fin de Grao, será requisito ter superados polo menos 150 créditos dos tres primeiros cursos do Grao.

A partires do curso 2022/2023 xa non se ofertará o curso ponte para alumnado de novo ingreso

Profesorado
Maria Helena Agrafojo Nieto
Jodee Anderson Mcguire
Maria Del Carmen Ares Vazquez
Monica Arto Blanco
Virginia Aznar Cuadrado
Manoel Baña Castro
Eva Maria Barreira Cerqueiras
Vicente Blanco Mosquera
Pauline Mauricette Christiane Blatt
César Bugallo Carrera
Mª Carmen Caldeiro Pedreira
María Campos Magdaleno
Francisco Xose Candia Duran
Jorge Conde Miguelez
Alicia Diaz Balado
Alba Diaz Geada
Iván Enríquez Martínez
Noelia Estevez Rionegro
Maria Jose Fiuza Asorey
Estella Leticia Freire Perez
Pablo Garcia Marin
Maria Del Rocio Garcia Pedreira
Uxia Garrido Filgueira
Enelina Maria Gerpe Perez
Maria Eugenia Gomez Andre
Maria Carmen Gomez Gomez
Maria Isabel Gonzalez Rey
Maria Lina Iglesias Forneiro
Joaquín Lago Ballesteros
Cristina Lois Prados
Javier Lopez Quintans
Paula Lopez Rua
Veronica Marcos Martinez
Miguel Angel Martinez Quintanar
Marcos Mecias Calvo
Ines Mosquera Bargiela
Virginia Mosteiro Cagide
Romina Mouriz Corbelle
Pablo Cesar Muñoz Carril
Ruben Navarro Paton
Jesica Nuñez Garcia
Marta Maria Poncet Souto
Veronika Prokopova
Tania Riveiro Rodriguez
Delmiro Rocha Alvarez
Dolores Rodríguez Vivero
Maria Jose Romero Castro
Maria Isabel Romero Tabeayo
Carmen Sarceda Gorgoso
Pablo Soto Casas
Alba Maria Souto Seijo
Noelia Valiño Vazquez
David Varela Vazquez
Jesus Varela Zapata
Teresa Susana Vázquez Regueiro
Jose Ramon Veiga Alonso

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

85,0

82,0

82,0

82,0

82,0

82,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

397,0

412,0

399,0

385,0

372,0

356,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

100,0

104,0

100,0

102,0

98,0

82,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

81,0

77,0

75,0

79,0

72,0

80,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-12,9

-4,94

-2,6

5,33

-8,86

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

8,0985

-

8,4388

9,7113

10,1019

10,1818

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,5

-

0,75

0,78

0,54

0,56

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

1,26

0,49

1,75

1,56

1,88

1,69

Adecuación á demanda

IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas

Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

40,0

-

43,9

37,8

37,8

43,9

IN12
Taxa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

95,29

-

91,46

192,68

175,61

195,12

Indicador

2017-2018

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,25

0,25

0,26

0,27

0,28

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

81,11

88,24

83,81

84,69

81,52

88,06

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

9,52

13,41

5,45

-5,66

3,23

3,23

IN41
Taxa de abandono

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

15,85

15,66

15,87

2,44

5,45

0,0

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

94,73

93,68

95,45

96,4

95,27

94,65

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

4,2857

4,3607

4,125

4,3793

4,3469

4,1522

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,03

93,92

96,88

94,94

94,32

97,32

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

23,2903

28,5578

25,2727

25,5102

24,3141

24,5714

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

80,6857

77,0857

80,4

77,1351

75,1282

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

50,4048

43,4

46,9722

43,3784

39,1714

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

95,27

93,08

96,05

95,18

95,32

95,18

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

73,17

77,11

80,95

91,46

87,27

92,45

IN51
Taxa de idoneidade na graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

68,29

63,86

71,43

82,93

81,13

62,9

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

90,25

87,2

91,69

91,76

90,82

90,1

Satisfacción

IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,2667

3,6

-

4,51

5,0

3,59

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,39

4,4408

-

4,0

-

4,4956

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,4549

4,3089

-

-

4,28

4,44

IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,8

-

-

4,4

-

-

IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible

Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,65

3,2333

-

-

-

-

IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,0

4,0

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,586

-

-

3,39

3,32

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

3,96

-

-

4,04

4,31

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

4,2087

-

-

4,5656

4,2992

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

36,1538

-

-

36,2117

26,9663

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,0

47,83

45,45

43,48

48,0

57,14

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

68,52

59,68

57,63

54,24

59,09

65,0

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

31,48

22,58

16,95

15,25

16,67

18,33

Os contidos desta páxina actualizáronse o 28.05.2024.