Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Xeografía e Historia
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
Ver versión castelán
Ver versión castelán.
Ver versión castelán
Ver versión castelán
Ver versión castelán
Ver versión castelán
Ver versión castelán
Ver versión castelán
?
MENÚ
3979/10000
Atención presencial individualizada (incluír as accións dirixidas a estudantes en en 5ª, 6ª e 7ª convocatoria)
As titorías faranse no despacho de profesor na Escola de Arquitectura tras a petición de cita correspondente, ou por contacto telemático.
En caso de continxencias que obriguen á non presencialidad, a actividade titorial realizarase de maneira síncrona a través de vídeo conferencia en aula virtual, así como mediante a utilización de foros ou chats do mesma aula, todo iso para a atención individualizada do estudante.
Enténdese integrada no método docente e en consecuencia regularizada, nos seus aspectos formais, polo grupo de profesores pero tamén como modalidade de ensino, unha estratexia didáctica de cada profesor e poderá pois ser solicitada tanto polo alumno como polo profesor. Usarase como procedemento a cita concertada.
Atención presencial a grupos de traballo
As titorías de carácter grupal están orientadas á personalización do ensino para o seguimento e debate daqueles aspectos que son comúns a un grupo de estudante, como un mecanismo tendente á formación integral e apoio para o desenvolvemento de traballos de grupo.
As titorías no despacho de profesor na Escola de Arquitectura da ULPGC ou a través da aula Virtual do Campus Virtual da ULPGC, tras a petición de cita correspondente, ou outra vía telemática autorizada.
Por tanto, a actividade titorial poderase realizar de maneira presencial ó síncrona a través de vídeo conferencia en aula virtual, así como mediante a utilización de foros ou chats do mesma aula, todo iso para a atención individualizada do estudantado.
Como se indicou máis arriba, enténdese integrada no método docente e en consecuencia regularizada, nos seus aspectos formais, polo grupo de profesores pero tamén como modalidade de ensino, unha estratexia didáctica de cada profesor e poderá pois ser solicitada tanto polo alumno como polo profesor. Usarase como procedemento a cita concertada.
Atención telefónica
Non se contempla.
A atención telefónica contémplase como último recurso cando non sexa posible realizala por outros medios; en caso de continxencia en que por causas sobrevindas obriguen á atención non presencial, contactarase telefonicamente, se fose necesario, a través dos teléfonos do profesorado autorizados no seu momento.
Atención virtual ( on- line)
A través da plataforma Campus Virtual da ULPGC ou mediante email.
Calquera medio de comunicación en liña establecidos pola ULPGC e a USC para o mellor desenvolvemento da atención.
Aquelas plataformas dixitais autorizadas pola Universidade correspondente.
OBSERVACIÓNS USC
PLAN DE CONTINXENCIA PARA ESCENARIO DE DISTANCIAMENTO (Escenario 2)
Mantense o conxunto da programación excepto nos seguintes puntos:
Metodoloxía do ensino
- Clases expositivas realizaranse tentando combinar as modalidades sincrónica (para todos os alumnos ao mesmo tempo e en horario de clase -videoconferencia, chats-) e asíncrona (clases gravadas en vídeo, materiais de estudo en powerpoint, pdf, etc.) en función do desenvolvemento da docencia.
Para iso utilizaranse as seguintes canles: correo electrónico institucional, aula virtual da USC e Teams, fundamentalmente.
PLAN DE CONTINXENCIA ESCENARIO DE PECHE (Escenario 3)
Mantense o conxunto da programación excepto nos seguintes puntos:
Metodoloxía do ensino
- Clases expositivas e interactivas realizaranse tentando combinar as modalidades sincrónica (para todos os alumnos ao mesmo tempo e en horario de clase -videoconferencia, chats-) e asíncrona (clases gravadas en vídeo, materiais de estudo en pdf, powerpoint, etc.) en función do desenvolvemento da docencia e adaptaranse aos horarios das clases.
Para iso utilizaranse as seguintes canles: correo electrónico institucional, aula virtual da USC e Teams, fundamentalmente.