Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Organización de Empresas e Comercialización
Áreas: Comercialización e Investigación de Mercados
Centro Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Os obxectivos do curso sobre "Marketing Dixital" pódense especificar do seguinte xeito:
1.Definir os procesos de Marketing e a planificación en contornas dixitais.
2.Listar os procesos de distribución e xestionar a comunicación en contornas dixitais.
3.Definir a planificación de produto e canles en contornas dixitais.
4.Xestión e planificación de prezo e comunicación en contornas dixitais.
5.Establecer e xestionar redes no ámbito do turismo urbano.
Bloque 1: O destino urbano como sistema integral.
Bloque 2: A comercialización turística no contexto dun destino planificado.
Bloque 3. Estratexias e Marketing mix para a comercialización de destinos urbanos en contornas dixitais.
ARMANDO TRAVAGLINI, SIMONE PUORTO, VITO D'AMICO. “Marketing dixital turístico: e estratexias de revenue management para o sector da hostalería. Edición1ª”, Marcombo, Barcelona 2016
PATRICIA MÁRMORE SINCLAIR, CARMEN DELIA OJEDA GARCÍA “Marketing turístico 2.ª edición” Paraninfo. Madrid –2016
PHILIP KOTLER, KEVIN LANE KELLER, MAIREAD BRADY, MALCOLM GOODMAN, TORBEN HANSEN. “Marketing Management 3 rd edn” Pearson 2016
BIGNÉ, E.; FONT.X.; ANDREU, L. "Marketing de destinos turísticos: análise e estratexias de desenvolvemento". ESIC, Madrid, 2000.
BÁSICAS E XERAIS
CG1 - Definir o turismo urbano e a xestión de empresas turísticas
CG2 - Aplicar os coñecementos adquiridos á realidade do sector turístico
CG3 - Resolver problemas en contornas novas ou pouco coñecidas
TRANSVERSAIS
CT1 - Aplicar a ética á toma de decisións
CT2 - Demostrar razoamento crítico.
CT3 - Analizar e sintetizar a información
CT5 - Formular propostas creativas e emprendedoras
ESPECÍFICAS
CE9 - Describir o destino turístico como sistema
CE10 - Explicar as políticas que afectan o destino urbano
CE11 - Aplicar as tecnoloxías da comunicación e a información ao turismo
É conveniente que os alumnos lean os temas previamente ás sesións na aula, xa que deste xeito a clase poderase orientar en maior medida a comentar as dúbidas que tal lectura poida xerar. De modo específico estableceranse sesións para debater e contrastar ideas sobre os conceptos, procesos e métodos expostos.
As clases expositivas impartiranse de xeito presencial, un día por semana. Nas clases expositivas o profesorado desenvolverá o programa da materia, explicando conceptos e temas, pero non necesariamente expoñerá todo o seu contido nin o fará na orde seguida no texto da bibliografía básica.
Empregarase o ordenador persoal e o canón proxector como soportes principais da materia, proxectando transparencias e diferente material que serve de guía ás explicacións realizadas. Nas clases expositivas empregarase tamén a pizarra, artigos impresos ou calquera outra información necesaria para ampliar coñecementos e aclarar dúbidas.
As sesións interactivas poden implicar traballos con lecturas sobre temas relacionados coa materia, a resolución de exercicios e casos prácticos, a exposición de traballos e a participación en debates cos seus compañeiros/as.
As sesións interactivas poden implicar a realización de actividades fóra das sesións presenciais, tal e como se expón no apartado relativo aos tempos de estudos.
Para superar a materia hai dúas oportunidades. O alumnado que non supere a materia na primeira oportunidade (xaneiro) terá dereito a unha segunda (xullo), que será a que figure no seu expediente académico no suposto de que a cualificación acadada fose superior.
O sistema de avaliación destas dúas oportunidades recóllese a continuación.
-Alumnado sin dispensa de asistencia a clase:
• Primeira oportunidade ordinaria:
A cualificación da materia será o resultado de sumar as 3 puntuacións seguintes:
1) Cualificación obtida no exame final presencial, que contribuirá un 40% á nota final. O exame final é unha proba de contidos, que valora os resultados da aprendizaxe. Poderá incluír preguntas de Verdadeiro-Falso (ou combinar este tipo de preguntas con outras de opción múltiple), preguntas de razoamento breve e exercicios, aos que o alumnado debe dar unha solución.
2) Probas ou exercicios parciais de contidos, que formarán parte da avaliación continua do alumnado. En todo caso, o peso total das probas de contidos parciais, non poderá superar o 20% da cualificación.
3) Cualificación obtida pola realización de un traballo, que contribuirá un 40% á cualificación. La valoración de esta parte terá en conta a calidade académica dos traballos, a súa presentación, así como a participación e actitude do alumnado na aula. A presentación e entrega do traballo final e obrigatoria.
A superación da materia implica a obtención de, ao menos, 5 puntos entre o exame final e probas e 5 puntos no traballo.
• Segunda oportunidade extraordinaria de recuperación:
A cualificación da materia será o resultado de sumar as 2 puntuacións seguintes:
1) Cualificación obtida no exame final presencial, que contribuirá un 50% á nota final (5 puntos).
2) Cualificación obtida pola traballo, que contribuirá un 50% á cualificación.
-Alumnado con dispensa de asistencia a clase:
O alumnado ao que se lles concedeu dispensa de asistencia a clase segundo a instrución Nº 1/2017 da Secretaría Xeral da USC será avaliado mediante unha proba presencial que suporá o 100% da nota a obter polo alumno. O alumnado nesta situación deberá contactar co coordinador da materia.
Para todo o alumnado, no caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”. Isto é, a verificación polo profesorado da existencia de plaxio nos traballos entregados supoñerá para o alumnado afectado a cualificación de “Suspenso”.
De acordo coa Normativa de Permanencia vixente na USC para os estudos de Grao e Máster (art. 5.2), a participación en calquera das actividades suxeitas a avaliación suporá que a nota final do alumno/a será distinta de non presentado.
ACTIVIDADE FORMATIVA HORAS PRESENCIALIDADE
-Clases expsitivas 9 100
-Clases interactivas 12 100
-Titorías en grupo moi reducido 3 100
-Avaliación na aula 3 100
-Estudo autónomo individual ou en grupo 22 0
-Escritura de exercicios, conclusións ou outros traballos 7 0
-Lecturas recomendadas, actividades en biblioteca ou similar 12 0
-Preparación de presentacións orais, debates ou similar 7 0
Recoméndase que o alumnado traballe de modo continuado sobre a materia ao longo de todo o curso, leve ao día os conceptos teóricos e se implique no debate dos temas e dos casos.
Tamén se recomenda participar no traballo correspondente a unha situación que semella a realidade, xa que permitirá familiarizarse coa análise das situacións empresariais e a toma de decisións. Ademais, resulta conveniente a comunicación co profesor a través das titorías persoais.
Recoméndase unha actitude proactiva para o coñecemento da realidade do sector no ámbito da materia a través da lectura diaria da prensa xeneralista e especializada ( Hosteltur, Nexotur, etc.) e de artigos, textos e comentarios vinculados ao márketing dixital.
Comportamento en clase
Este é un curso de Master que se debe realizar de xeito profesional. Non se permitirá aos alumnos/as chegar tarde ou saír cedo, ler o periódico ou realizar tarefas doutras materias mentres estean na aula. O alumnado non debe conversar na aula sobre temas alleos á materia; todos os alumnos deben poder escoitar aos seus compañeiros/as cando preguntan e ao profesor/a.
Os comportamentos que manifesten falta de respecto co profesorado e/ou os compañeiros serán sancionados.
Jose Ramon Porto Pedrido
Coordinador/a- Departamento
- Organización de Empresas e Comercialización
- Área
- Comercialización e Investigación de Mercados
- Correo electrónico
- josera.porto [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOSU
Xoves | |||
---|---|---|---|
16:00-17:30 | Grupo /CLE_01 | Galego | Aula de Informática 3 |
17:30-19:30 | Grupo /CLIS_01 | Castelán | Aula de Informática 3 |