Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Microbioloxía e Parasitoloxía
Áreas: Microbioloxía
Centro Facultade de Bioloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Preténdese que o alumno sexa capaz de
a) deseñar, optimizar, evaluar, validar e aplicar novas estratexias de diagnose, e
comparalas cas xa pre-existentes e oficializadas,
b) coñecer, desenrolar e aplicar ferramientas de epidemioloxía molecular
c) establecer modelos deductivos sobre a orixe e evolución de patoloxías
Temario teoría
Introdución á epidemioloxía-Causalidade 1
Elementos de epidemioloxía cualitativa 2
Probabilidade e teorema de Bayes 1
Diagnose: parámetros de validación e calidade da diagnose 3
Mostraxe: características das mostras e deseño da mostraxe 2
Deseño de estudos epidemiolóxicos 2
Recollida de información mediante enquisas 1
Análise de datos epidemiolóxicos 1
Temario pizarra
Resolución de exercicios de epidemioloxía cualitativa 2
Resolución de exercicios de validación de técnicas de diagnose 2
Resolución de exercicios de mostraxe e deseño de estudos epidemiolóxicos 2
Blas I, Ruis-Zarzuela I, Bayot B y Ferreira C. 2005. Manual de Epidemiología Veterinaria. Universidad de Zaragoza.
Cunningan, C. (Ed.) 2002. Molecular Diagnosis of Salminid Diseases (Kluwer Acad. Publ. Holanda. pp 23-48 (ISBN: 1-4020-0506-7)
Noga, E.J. 2000. Fish Disease. Diagnosis and Treatment. . Iowa State University Press.
Woo, P.T.K. 2006. Fish Diseases and Disorders. Vol. 1: Protozoan and Metazoan Infections, 2nd Edition. CAB International.
Lom J., Dyková, I. 1992. Protozoan Parasites of Fishes. Elsevier.
Hendrix, C.M. 1998. Diagnostic Veterinary Parasitology. 2nd Edition. Mosby.
Rogan, M.T. 1997. Analytical Parasitology. Springer-Verlag.
Melvilla, S.E. 2004. Parasite Genomics Protocols. Vol. 270. Methods in Molecular Biology. Humana Press.
Lowrie, D.B., Whalen, R.G. 2000. DNA Vaccines: Methods and Protocols. Methods in Molecular Medicine. Humana Press.
Saltzman, W.M., Shen, H., Brandsma J.L. 2006 DNA Vaccines: Methods and Protocols. Methods in Molecular Medicine. Humana Press.
Recursos WEB
Bases de datos de BUGALICIA
Competencias xeráis:
• CG03- Valorar a importancia das análises multidisciplinares e a relación entre coñecementos para a resolución de problemas e para a análies de puntos críticos.
• CG06- Encontrar e consultar fontes de información e bases de datos; analizar e sintetizar documentos.
• CG08- Potenciar o manexo de idiomas extranxeiros.
• CG09- Aplicar un pensamiento crítico, lógico y creativo.
Competencias específicas.
• CE05- Diagnosticar, previr e controlar enfermidades.
Competencias básicas.
• CB02- que os estudantes sepan aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou puoco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa sua área de estudo;
• CB03- que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos i enfrentarse ácomplexidade da formulación de interpretacións e xuizos a partires dunha información a miudo incompleta, incluindo reflexións sobre as responsabilidades sociais i éticas vinculadas áresolución de problemas específicos;
Competencias transversais
• CT4 - Habilidade na búsqueda, análise e interpretación de fontes de información variadas i en distintos idiomas (fundamentalmente inglés).
Clases presenciais teóricas e de pizarra. Desenvolvemento de traballos encargados. TItorías personalizadas. Traballo autónomo del alumno.
Exame de teoría (15-35% de la nota final): examen tipo test, aunque se mantiene la opción de alguna pregunta de desarrollar
Resolución de ejercicios (55-75%)
Presentación de trabajos (5-25%)
Asistencia y participación (0-15)
Horas non presenciais 51
As clases expositivas son a base primordial para a comprensión da materia. Por elo, e fundamental que calquera dúbida plantexada na duración das mesmas quede clarexada inmediatamente. Serán poucos os testos teóricos que será preciso estudiar a maiores, e principalmente aconsexaranse como apoio para a comprensión da materia. Ademáis, e importante a realización dos exercicios dentro dos seminarios
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na "Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”
Carlos Pereira Dopazo
Coordinador/a- Departamento
- Microbioloxía e Parasitoloxía
- Área
- Microbioloxía
- Teléfono
- 881816083
- Correo electrónico
- carlos.pereira [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade