Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Departamento externo vinculado ás titulacións
Áreas: Área externa M.U en Bioloxía Mariña
Centro Facultade de Bioloxía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Poseer e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
Utilización de criterios e métodos científicos na formulación e resolución de problemas aplicando os coñecementos adquiridos.
Desenvolvemento de habilidades no manexo e tratamento de ferramentas, matemáticas, estatísticas e informáticas.
Desenvolvemento da capacidade de razoamento crítico e autocrítico
Desenvolvemento das capacidades de traballo en equipo, enriquecidas pola pluridisciplinariedad
Introdución ao deseño de experimentos aleatorización, bloqueo, factorización.
Deseños unifactoriales e multifactoriais Deseños unifactoriales
Deseños multifactoriais
Diagnose do modelo
Análise da covarianza
Manexo de software estatístico Manexo e uso de sofware científico útil para a aplicación de técnicas estatísticas
Acceso e uso da información científica especializada
Manexo de catálogos, bases de datos e buscadores científicos.
Organización e tratamento da información científica.
Abraira Santos, V. y Pérez de Vargas, A. , Métodos Multivariantes en Bioestadística, Centro de Estudios Ramón Areces., 1996
Maindonald, J. H., Data analysis and graphics using R: an example-based approach. , Cambridge University Press., 2007
Crawley, M.J., The R book. , Jonhn Wiley & Sons, 2013
Zuur, Alain F, A Beginner's guide to R. , New York . Springer., 2009
COMPETENCIAS BASICAS
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
COMPETENCIAS XERAIS
Utilización de criterios e métodos científicos na formulación e resolución de problemas aplicando os coñecementos adquiridos
Desenvolvemento de habilidades no manexo e tratamento de ferramentas, matemáticas, estatísticas e informáticas
COMPETENCIAS TRANSVERSAIS
Desenvolvemento da capacidade de razoamento crítico e autocrítico
Desenvolvemento das capacidades de traballo en equipo, enriquecidas pola pluridisciplinariedad
Sesión maxistral Clases con contidos teóricos
Prácticas de laboratorio Clases centradas en contidos prácticos (lousa, laboratorio e/ou campo)
Presentacións/exposicións
Presentación escrita e oral de traballos que serán realizados en grupo
Titoría en grupo Titorías personalizadas
Prácticas de laboratorio
Avaliación continua mediante o seguimento do traballo do alumno en: a aula, o laboratorio, as saídas de campo, os seminarios e as tutorías.15%
Presentacións/exposicións
Avaliación continua a través da entrega e/ou exposición de traballos, resultados, informes, etc. 25%
Resolución de problemas e/ou exercicios
Avaliación do proceso de aprendizaxe mediante exames escritos ou orais que poderían incluír
probas tipo test, probas de ensaio de formato diverso, preguntas de razoamento, preguntas tema
e curtas, e resolución de problemas ou casos prácticos. 60%
Sesión magistral
Horas en clase 15
Horas fuera de clase 35
Horas totales 50
Prácticas de laboratorio
Horas en clase 4
Horas fuera de clase 8
Horas totales 12
Presentaciones/exposiciones
Horas en clase 2
Horas fuera de clase 8
Horas totales 10
Tutoría en grupo
Horas en clase 1
Horas fuera de clase 1
Horas totales 2
Resolución de problemas y/o ejercicios
Horas en clase 1
Horas fuera de clase 0
Horas totales 1
PLAN DE CONTINXENCIA:
En previsión de posibles continxencias derivadas da pandemia covid-19, contémplanse as seguintes adaptacións:
Escenario 2. Distanciamento; restricións parciais á presencialidade.
Metodoloxía: As clases serán telemáticas a traves de MS Teams, salvo as practicas que poderan, desenvolvendose en pequenos grupos..
Avaliación: Poderase realizar unha avaliación continua mediante tarefas e exame pola plataforma Moodle (USC virtual).
- A comunicación co alumnado será a través das plataformas MS Teams, Moodle y email
Escenario 3. Peche das instalacións
Metodoloxía: As clases serán telemáticas a través de MS Teams
Avaliación: Poderase realizar unha avaliación continua mediante tarefas e examepola plataforma Moodle (USC virtual).
- A comunicación co alumnado será a través das plataformas MS Teams, Moodle y email.
Mércores | |||
---|---|---|---|
11:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | - | Aula Videoconferencia. Sir David Attenborough |
Xoves | |||
11:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | - | Aula Videoconferencia. Sir David Attenborough |
16.12.2024 10:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Videoconferencia. Sir David Attenborough |
19.06.2025 10:00-12:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Videoconferencia. Sir David Attenborough |