Ir o contido principal

Máster Universitario en Innovación en Nutrición, Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias
Ámbito de coñecemento
Ciencias agrarias y tecnología de los alimentos.
Centro(s)
Facultade de Ciencias
Avda. Alfonso X O Sabio, s/n, 27002
Lugo
982824095 (Conserxaría)
982824009 (Decanato)
ciencias.decanato [at] usc.gal
Campus
Lugo
Coordinador/a
Manuel Vázquez Vázquez
Contacto
manuel.vazquez [at] usc.es

Este máster ofrece unha formación de calidade de carácter especializado en Nutrición, Tecnoloxía e Seguridade Alimentarias que permite dar resposta social ás esixencias da Unión Europea en relación coa protección da saúde dos consumidores e a seguridade dos alimentos.Este máster impártese nos campus de Santiago e de Lugo, sendo a sua sede a Facultade de Ciencias de Lugo.

Duración: 2 anos académicos
Código RUCT: 4316196
Número de ECTS: 90
Número prazas: 20

Decano/a ou director/a do centro:
ASTERIA M. LUZARDO ALVAREZ
asteriam.luzardo [at] usc.es

Coordinador-a do título:
Manuel Vázquez Vázquez
manuel.vazquez [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
orde do 4 de xullo de 2017 (DOG do 14/07/2017)

Data de publicación no BOE:
16/02/2018

Data da última acreditación:
08/05/2017

A sociedade demanda especialistas en I+D+I, que posúan a capacidade de innovar, que poidan integrarse dentro de equipos multidisciplinares e que teñan capacidade de adaptarse aos cambios continuos que nestes momentos sucédense no campo da alimentación.

A globalización da economía e o mercado dos alimentos fan da tecnoloxía e seguridade alimentaria un tema de interese xeral, influenciado por numerosos factores. A produción e o consumo de alimentos son esenciais en calquera sociedade, e teñen repercusións económicas, sociais e, en numerosos casos ambientais.

O máster profundiza nos aspectos más innovadores e especializados relacionados coa tecnoloxía de producción, calidad hixiénica e nutritiva dos alimentos, así como cos relacionados cos distintos perfís profesionais do Dietista-Nutricionista: clínico, comunitario, restauración colectiva, na industria alimentaria, docente e investigador.

O Máster en Innovación en Nutrición, Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias ofrece unha formación de calidade de carácter especializado que permite dar resposta social ás esixencias da Unión Europea en relación coa protección da saúde dos consumidores e a seguridade dos alimentos (Lei 17/2011, do 5 de xullo, de seguridade alimentaria e nutrición).

Obrigatorias: 30
Optativas: 30
Prácticas externas OB 18
Traballo fin de máster: 12
Total: 90

Non se contemplan

Principios xerais de lexislación alimentaria

  • P1221201
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Métodos oficiais de análise dos alimentos

  • P1221202
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Alimentos transxénicos

  • P1221203
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Calidade microbiolóxica dos alimentos

  • P1221204
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Microbioloxía e tecnoloxía de produtos mariños

  • P1221205
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Tecnoloxías innovadoras no procesado e mellora nutricional dos alimentos

  • P1221206
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Biotecnoloxía dos alimentos fermentados

  • P1221207
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Sistemas de autocontrol da hixiene. Autenticidade alimentaria

  • P1221208
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Xestión e marketing de empresas alimentarias

  • P1221209
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Técnicas analíticas avanzadas e sistemas de xestión da calidade e da seguridade alimentarias

  • P1221210
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Enxeñaría de procesos e deseño de plantas na industria alimentaria

  • P1221211
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 6 créditos

Alimentación e saúde

  • P1221212
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Nutrición funcional, especial e ergoxenética

  • P1221213
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Envases alimentarios

  • P1221216
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Nutrición e psicoloxía

  • P1221217
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Biotoxinas en alimentos

  • P1221218
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Este máster ofrece unha formación de calidade de carácter especializado en Nutrición, Tecnoloxía e Seguridade Alimentarias que permite dar resposta social ás esixencias da Unión Europea en relación coa protección da saúde dos consumidores e a seguridade dos alimentos.

Este máster impártese nos campus de Santiago e de Lugo, sendo a sua sede a Facultade de Ciencias de Lugo.

-

Obrigatorias: 30
Optativas: 30
Prácticas externas OB 18
Traballo fin de máster: 12
Total: 90

Os estudantes tamén poderán acudir, se o desexan, a Titorías individualizadas destinadas ao desenvolvemento de actividades presenciales de orientación, dinamización e tutoría do traballo dos estudantes: orientación para a realización de informes, preparación de exposicións, procura e selección de material bibliográfico, e guía na resolución de problemas. Os profesores deberán anunciar os horarios en que recibirán os alumnos que desexen empregar esta ferramenta de formación.

Ademais, contémplanse sesións presenciais en grupos reducidos en que o profesor dirixe, dinamiza e titoriza o traballo autónomo do alumno en grupos reducidos. Así mesmo, permite facer un seguimiento e orientación do alumnado na realización das tarefas e actividades derivadas do desenvolvemento persoal ou colectivo da docencia expositiva e interactiva.

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

  • A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
  • A supresión gradual da impartición da docencia.
  • Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Acceso

Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.

Admisión

Modalidade: matrícula directa

Titulacións de acceso:

Lic. e grao en Bioloxía, Bioquímica, Ciencia e Tecnoloxía dos alimentos, Enfermaría, Enxeñaría Agronómica, e Enxeñaría Química, Enxeñaría Técnica Agrícola, Farmacia, Fisioterapia, Medicina, Nutrición Humana e Dietética, Química e Veterinaria

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.

De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

Modalidade: matrícula directa

Titulacións de acceso:

Lic. e grao en Bioloxía, Bioquímica, Ciencia e Tecnoloxía dos alimentos, Enfermaría, Enxeñaría Agronómica, e Enxeñaría Química, Enxeñaría Técnica Agrícola, Farmacia, Fisioterapia, Medicina, Nutrición Humana e Dietética, Química e Veterinaria

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.

De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formularen xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as substentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

- Coñecer a relación entre os alimentos, a nutrición e a saúde dos consumidores en diferentes situacións vitais e/ou psicolóxicas, necesaria para o desenvolvemento das diversas funcións dun profesional orientado a mellora da saúde e seguridade alimentarias.
- Coñecer e ser capaz de xestionar os aspectos da trazabilidade ao longo de toda a cadea alimentaria, para a detección e o control de riscos e identificación de puntos críticos, desde a recepción das materias primas até o momento do consumo.
- Coñecer os mecanismos de acción das substancias tóxicas e dos microorganismos nocivos presentes nos alimentos, como residuos ou como contaminantes, a súa orixe e as condicións de consumo que poden significar un risco.
- Coñecer os métodos e tecnoloxías de produción e envasado que permitan obter alimentos máis seguros, saudabeis e máis ecolóxicos, así como coñecer a súa repercusión na calidade global dos alimentos.
- Coñecer os métodos na produción de alimentos que faciliten a vixilancia ou monitorización dos sistemas de autocontrol nas empresas alimentarias.
- Ser capaz de intervir no deseño e desenvolvemento de alimentos máis saudábeis.
- Desenvolver destrezas e habilidades na análise e tratamento estatístico de datos de tipo físico, químico, microbiolóxico e sensorial dos alimentos.
- Coñecer a lexislación alimentaria, a súa aplicación e interpretación.
- Manexar as fontes de información especializadas na nutrición e os alimentos, a súa tecnoloxía e a súa seguridade.
- Ser capaz de colaborar no desenvolvemento de ferramentas como guías e programas informáticos para dar soporte ás pequenas empresas alimentarias.
- Adquirir formación para desenvolver a actividade investigadora, sendo capaces de formular hipóteses, recoller e interpretar a información para a resolución de problemas seguindo o método científico, e comprendendo a importancia e as limitacións do pensamento científico nos aspectos relacionados coa nutrición, a seguridade e a tecnoloxía alimentaria.

- Capacidade para aplicar as competencias adquiridas nas materias do título en entidades e empresas do ámbito da nutrición, a seguridade e a tecnoloxía alimentarias.
- Saber realizar, presentar e defender individualmente ante un tribunal universitario un exercicio integrador ou de síntese que permite aplicar as competencias adquiridas nas materias da titulación.
- Coñecer os fundamentos, a terminoloxía e a metodoloxía da análise sensorial de alimentos, e ser capaz de deseñar programas para a selección e adestramento de xuíces sensoriais.
- Coñecer a metodoloxía das técnicas estatísticas e os deseños mostrais, e ser capaz de formular hipóteses estatísticas en problemas relacionados coa nutrición, a seguridade e a tecnoloxía alimentaria.
- Saber interpretar os resultados de análises estatísticas relacionadas coa nutrición, alimentación e aspectos sanitarios.
- Deseñar e planificar un ensaio sensorial completo aplicado á industria alimentaria e a gastronomía, e interpretar adecuadamente os resultados obtidos traa a aplicación de técnicas estatísticas.
- Coñecer os principais axentes e mecanismos responsábeis da perda de calidade e alteración dos alimentos.
- Coñecer as vantaxes e aplicacións das novas tecnoloxías de conservación non térmica de alimentos e ser capaz de adaptalos aos procesos propios dos principais sectores da Industria Alimentaria.
- Coñecer os aspectos clínicos da nutrición aplicados a diferentes etapas da vida, á actividade física e a distintos estados patolóxicos.
- Coñecer a xestión da Seguridade Alimentaria no marco da Unión Europea.
- Coñecer que risco poden supoñer para a seguridade alimentaria os residuos farmacolóxicos nos alimentos de orixe animal, a presenza de substancias engadidas intencionadamente ou non aos alimentos, así como dos materiais destinados a entraren en contacto con eles.

- Capacidade de análise e síntese.
- Capacidade para organizar e planificar.
- Capacidade para traballar en equipo.
- Demostrar compromiso ético.
- Capacidade para usar tecnoloxías da información e comunicación.
- Capacidade para buscar, analizar e xestionar a información proveniente de fontes diversas.
- Capacidade para a resolución de problemas.
- Capacidade para tomar decisións.
- Capacidade para transmitir coñecementos.
- Capacidade para o razoamento crítico e a argumentación, e capacidade autocrítica.
- Capacidade para a aprendizaxe autónoma.
- Capacidade para utilizar información en lingua estranxeira.
- Demostrar iniciativa e espírito emprendedor.
- Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica.
- Preocupación pola calidade.

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Actualmente o máster de procedencia ten un convenio co Laboratorio Ibérico Internacional de Nanotecnoloxía (INL) de Braga (Portugal) que permite que os nosos alumnos poidan facer o seu TFM con eles.

Prácticas

Nas prácticas en empresas, baixo a supervisión do titor externo, o estudante deberá desenvolver o proxecto formativo establecido no convenio de prácticas.

As prácticas externas, en empresas ou entidades relacionadas coa temática do Máster, constitúen unha actividade de natureza formativa realizada polos estudantes cuxo obxectivo é permitirlles aplicar e complementar os coñecementos adquiridos na súa formación académica, favorecendo a adquisición de competencias en distintos aspectos da Nutrición, Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias en industrias/entidades do sector. O alumno, xa que logo, incorporará aos coñecementos adquiridos na aula e/ou laboratorio, os coñecementos prácticos.

Consiste nun exercicio integrador ou de síntese que permite aplicar as competencias adquiridas nas materias da titulación. Nel o alumno/a efectuará a realización, presentación e defensa individual perante un tribunal universitario, dun proxecto no ámbito da nutrición, a seguridade e a tecnoloxía alimentarias no cal se sinteticen e integren as competencias adquiridas nas ensinanzas do Máster. O traballo fin de máster poderase realizar nalgunha das liñas de investigación ofertadas polos profesores do Máster, relacionadas cos campos citados. O tema de traballo específico será asignado pola comisión académica do máster a cada alumno, tendo en conta as liñas de investigación ofertadas, as preferencias manifestadas polos alumnos e a disponibilidade de profesorado

O cadro docente deste máster está integrado por profesores de distintos departamentos da USC, así como profesorado externo da Sociedad Galega de Endocrinoloxía, Nutrición e Metabolismo (SGENM) e do Consello Superior de Investigacións Científicas (CSIC), cunha ampla experiencia neste campo.

Profesorado
Maria Amparo Alfonso Rancaño
Letricia Barbosa Pereira
Julia Barciela Garcia
Begoña Barreiro Fernandez
Jorge Barros Velázquez
Maria Barroso Hurtado
Luis Miguel Botana Lopez
Manuel Antonio Botana López
Maria Del Pilar Calo Mata
Alejandra Cardelle Cobas
Alberto Cepeda Sáez
Angel Cobos Garcia
Maria Trinidad De Miguel Bouzas
Olga Diaz Rubio
Cristina Asuncion Fente Sampayo
Eugenio Fernandez Carrasco
Carlos Manuel Franco Abuin
Alejandro Garrido Maestu
Cristina Gil Mouce
Tomas Gonzalez Villa
Carlos Herrero Latorre
Aida Jover Ramos
Alexandre Lamas Freire
Antía Lestido Cardama
Marta Lopez Cabo
Maria Julia Celia Lopez Hernandez
Mª Carmen Louzao Ojeda
Alicia Del Carmen Mondragon Portocarrero
Maria De Las Nieves Muñoz Ferreiro
Carolina Graciela Nebot Garcia
Perfecto Miguel Paseiro Losada
Manuel Avelino Penín Álvarez
Patricia Pérez Castro
Cristina Porca Fernández
Teresa Prado Moraña
Marta Prado Rodriguez
Alma María Prieto Tenreiro
Maruxa Quiroga García
Patricia Regal López
Ana Isabel Rodriguez Bernaldo De Quiros
Juan José Rodríguez Herrera
Nazareth Rodríguez Novo
Mª Ángeles Romero Rodríguez
Maria Jesus Sainz Oses
Alicia Santamaría Nieto
Raquel Sendon Garcia
Maria Del Carmen Vale Gonzalez
Beatriz Isabel Vázquez Belda
María Lourdes Vázquez Oderiz
Jose Vazquez Tato
Manuel Vázquez Vázquez
Natalia Vilariño Del Río
Rocío Villar Taibo

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

25,0

25,0

25,0

20,0

20,0

20,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

19,0

36,0

30,0

31,0

37,0

40,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

19,0

18,0

10,0

20,0

18,0

19,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

19,0

18,0

10,0

20,0

18,0

19,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-5,26

-44,44

100,0

-10,0

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

6,9202

6,7179

6,7787

6,9771

7,0878

7,0344

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,26

8,33

10,0

9,68

5,41

12,5

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,53

16,67

26,67

25,81

21,62

10,0

IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC

Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

-

41,94

40,54

45,0

Adecuación á demanda

IN12
Tasa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

76,0

72,0

40,0

80,0

90,0

95,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Indicador

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

94,12

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

5,26

5,56

0,0

10,0

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,29

97,62

96,43

94,9

95,75

92,15

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

2,0

2,1176

2,0

2,0

2,1538

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

100,0

97,76

96,69

96,6

93,75

Estudantes por grupo

IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva

Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.

Info da escala: Número racional con dous decimais

11,0

11,3235

6,2286

11,7647

11,5294

11,2353

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

19,6

10,0

19,8

18,4

19,2

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

-

9,0625

5,5

9,75

10,0

9,1875

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

99,44

100,0

100,0

99,26

100,0

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

100,0

97,76

97,38

96,6

95,59

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

78,95

83,33

90,0

70,0

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

96,29

97,07

96,43

94,9

95,04

92,15

Satisfacción

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

3,7778

-

2,0

3,05

3,6667

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

4,56

-

5,0

-

4,44

IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

5,0

-

5,0

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

-

-

3,26

3,55

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,29

4,02

4,23

4,47

4,88

4,9

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,0797

4,3909

4,3552

4,2779

4,5

4,4769

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,0

85,7143

66,6667

28,5714

47,3684

4,5455

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

96,88

100,0

96,77

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

91,89

90,0

94,87

97,14

97,06

97,44

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

81,08

77,5

79,49

77,14

79,41

71,79

Os contidos desta páxina actualizáronse o 13.04.2022.