Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 54 Horas de Titorías: 1 Clase Expositiva: 14 Clase Interactiva: 6 Total: 75
Linguas de uso Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Química Orgánica
Áreas: Química Orgánica
Centro Facultade de Química
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Introducir ao estudante no campo dos materiais moleculares, con especial énfasis na relación estrutura/propiedade e nas potenciais aplicacións das estruturas máis representativas.
1. Introdución aos materiais moleculares
1.1 Técnicas de caracterización
1.2 Capas finas
1.3 Cristais líquidos
1.4 Propiedades optoelectrónicas
1.5 Semiconductores orgánicos
1.6 Ciencia sobre superficies
2. Estruturas representativas dos materiales moleculares
2.1 Compostos policíclicos aromáticos
2.2 Fullerenos e nanotubos de carbono
2.3 Grafeno materiais 2D
2.4 Polímeros conxugados
2.5 Foldámeros e polímeros helicoidais
2.6 Dendrímeros
2.7 Máquinas moleculares
2.8 Nanopartículas poliméricas
2.9 Materiais porosos
3. Dispositivos e aplicacións
3.1 Transistores de efecto campo
3.2 Diodos emisores de luz
3.3 Células fotovoltaicas
3.4 Sensores
-Molecular Electronics: From Principles to Practice. M. C. Petty, John Wiley & Sons, 2007
-Dekker Encyclopedia of Nanoscience and Nanotechnology. J. A. Schwarz, C. I. Contescu, Karol Putyera (eds.). New York: Marcel Dekker, 2004
-Handbook of Conducting Polymers. T. A. Skotheim, J. R. Reynolds (eds), 3rd ed., Boca Raton: CRC Press, 2007.
-Carbon-Rich Compounds. M. M. Haley, R. R. Tykwinski (eds), Wiley VCH, 2006.
-Fullerenes: principles and applications. F. Langa, J.-F. Nierengarten (eds), Royal Society of Chemistry, 2008.
-Carbon Nanotubes: Synthesis, Structure, Properties and Applications. M. S. Dresselhaus, G. Dresselhaus, P. Avouris (eds), Springer-Verlag, 2001.
-Organic Optoelectronic Materials. Y. Li (ed), Springer, 2015
-Organic Photovoltaics: Materials, Device Physics, and Manufacturing Technologies. C. Brabec, U. Scherf, V. Dyakonov, (eds), 2nd ed., Weinheim: Wiley-VCH, 2014
-Organic Photovoltaics: Mechanism, Materials and Devices. S.-S. Sun, N. S. Sariciftci, (eds.) Boca Raton: Taylor & Francis, cop. 2005
-Light-Emitting Diodes. E. F. Schubert, Cambridge: Cambridge University Press, 2003
-Introduction to Liquid Crystals Chemistry and Physics. P. J. Collings, London: Taylor & Francis, 2001
Competencias básicas e xerais
CB6 Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
CB7. Que os estudantes apliquen os coñecementos adquiridos e a súa capacidade para resolver problemas en contornas novas ou descoñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
CB8 Que os estudantes sexan capaces de integrar o coñecemento e afrontar a complexidade de formular xuízos a partir de información que, estando incompleta ou limitada, inclúe reflexións sobre responsabilidades sociais e éticas relacionadas coa aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
CB10. Que os estudantes teñan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan seguir estudando dun xeito que sexa autodirixido ou autónomo.
CG1. Que os estudantes sexan capaces de aplicar os coñecementos adquiridos para resolver problemas prácticos no campo da investigación e da innovación no contexto multidisciplinar da química biolóxica e dos materiais moleculares.
CG5 Que os alumnos adquiran as habilidades que lles permitan desenvolver un modo de estudo e aprendizaxe autónoma.
CG8 Que os alumnos aprendan a manexar a bibliografía científica e desenvolvan os criterios necesarios para a súa interpretación e xestión.
CG11. Que os alumnos sexan adaptados para seguir os futuros estudos de doutoramento en áreas multidisciplinares
Competencias transversales
CT1. Desenvolver habilidades asociadas ao traballo en equipo: cooperación, liderado, escoita. Adaptarse a equipos multidisciplinares.
CT2. Preparar, escribir e defender publicamente informes científicos e técnicos.
CT3. Traballar de xeito autónomo e eficiente na práctica diaria de investigación ou actividade profesional.
CT4. Aplicar os conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados coa química biolóxica e os materiais moleculares en ambientes novos ou pouco coñecidos, dentro de contextos multidisciplinares.
CT5. Valorar a calidade e a mellora continua, actuando con rigor, responsabilidade e ética profesional.
CT7. Demostrar un razoamento crítico e autocrítico en busca da calidade e rigor científicos. Xestionar ferramentas informáticas e tecnoloxías da información e comunicación, así como o acceso a bases de datos en liña.
Competencias especificas
CE1. Que os estudantes adquiran coñecementos sobre as técnicas avanzadas na caracterización de macromoléculas e coloides relevantes no ámbito da química biolóxica e os materiais moleculares.
CE15. Coñecer as normas sobre a prevención de riscos no laboratorio e na industria relacionada coa química.
CE16. Saber realizar, presentar e defender individualmente, unha vez obtidos todos os créditos do plan de estudos, un proxecto integral de Química Biolóxica e Materiais Moleculares de carácter investigador no que se sinteticen as competencias adquiridas no Máster.
Clases iterativas para estimular a participación do estudante
Combinación de encerado e recursos dixitais
Uso de sistemas de resposta do alumno para seguir o proceso de aprendizaxe
Promover o aprendizaxe autónomo a través de artículos e retos científicos
Resolución de problemas en seminarios
Presentacións orais dos estudantes e discusións en grupo
Examen final (70%)
Evaluación continua (30%), dividida en:
Resolución de problemas (15%)
Presentacións orais (15%)
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas, aplicarase o disposto no" Regulamento para avaliar o rendemento académico dos estudantes e revisar as cualificacións ".
Actividades presenciais na aula (24 h):
Clases teóricas (14 h)
Seminarios (4 h)
Tutorías (1 h)
Presentacións orais (2 h)
Examen (3 h)
Traballo persoal do alumno (51 h):
Estudo autónomo (36 h)
Resolución de problemas (10 h)
Búsquedas bibliográficas (5 h)
Asistir ás clases
Estudo frecuente, búsquedas bibliográficas e resolución de problemas
Preguntar!
Diego Peña Gil
Coordinador/a- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Teléfono
- 881815718
- Correo electrónico
- diego.pena [at] usc.es
- Categoría
- Investigador/a Distinguido/a
Julian Bergueiro Alvarez
- Departamento
- Química Orgánica
- Área
- Química Orgánica
- Categoría
- Investigador/a: Ramón y Cajal
Martes | |||
---|---|---|---|
16:00-17:30 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Aula Matemáticas (3º andar) |
Mércores | |||
16:00-17:30 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Aula Matemáticas (3º andar) |
Venres | |||
16:00-17:30 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Aula Matemáticas (3º andar) |
18.10.2024 16:00-19:00 | Grupo /CLE_01 | Aula Matemáticas (3º andar) |