Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Primeiro semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Dende o punto de vista lingüístico-comunicativo, con este módulo o alumnado deberá acadar un grao de dominio da lingua inglesa correspondente ao nivel B1 do Marco Europeo Común de Referencia para as Linguas (MCER).
COMPRENSIÓN ORAL:
1.-Comprender as ideas principais cando discurso é claro e trata asuntos cotiáns que teñen lugar no traballo, na escola, durante o tempo de ocio, etc.
2.- Comprender a idea principal de moitos programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou asuntos de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara.
COMPRENSIÓN LECTORA:
1.-Comprender textos redactados en lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo.
2.-Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en correspondencia persoal.
EXPRESIÓN E INTERACCIÓN ORAL:
1.- Enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, soños, esperanzas e ambicións.
2.- Explicar e xustificar brevemente opinións e proxectos.
3.-Narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou dunha película.
4.-Describir as reaccións propias.
5.-Desenvolverse en case todas as situacións que se presentan cando se viaxa a un país de fala inglesa.
6.-Participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo, afeccións, traballo, viaxes e temas de actualidade).
EXPRESIÓN ESCRITA:
1.-Escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas coñecidos ou de interese persoal.
2.-Escribir correspondencia que describa experiencias e impresións.
Ademais destes obxectivos lingüísticos xerais, o curso pretende que o alumnado adquira un dominio adecuado do vocabulario, as estruturas sintácticas e os elementos de composición do discurso.
Os contidos desta materia (gramática, vocabulario e destrezas de comprensión e produción oral e escrita) serán seleccionados a partir do recollido no Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas (MCER) para o nivel B1. En concreto, no referente a aspectos gramaticais, poderíanse abordar cuestións tales como o uso de determinantes, cuantificadores e sustantivos; o uso de adxectivos e adverbios; forma e uso de tempos verbais; cláusulas de relativo e formación de preguntas directas e indirectas. No campo do léxico está previsto tratar o vocabulario e as expresións máis comúns relacionadas con ámbitos tales como a personalidade e a aparencia; a vida académica; o mundo laboral; o lecer e as artes, entre outros. Estes ámbitos tamén se traballarán a través das destrezas vinculadas á comprensión oral, comprensión lectora, interacción oral e expresión escrita. No plano da expresión escrita, revisaranse nocións clave de ortografía e puntuación e traballarase principalmente, aínda que non de forma exclusiva, a nivel da oración e do parágrafo.
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA:
MURPHY, R. (2019). English Grammar in Use: A Self-Study Reference and Practice Book for Intermediate Students of English. Cambridge: CUP.
REDMAND, STUART. (2017). English Vocabulary in Use - Pre-Intermediate and Intermediate. Cambridge: CUP.
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA:
BROOK-HART, G. (2008). Complete First Certificate. Cambridge: CUP.
HASHEMI, L. & B. THOMAS. (2003). Cambridge Grammar for First Certificate. Cambridge: CUP.
LANSFORD, L. (2014). Unlock: Listening & Speaking Skills. Cambridge: CUP.
THOMAS, B. et al. (2015). Grammar and Vocabulary for First (with answers). Cambridge: CUP.
THOMSON, A. J. & A. V. MARTINET (1993). A Practical English Grammar (+ exercises with key). Oxford: OUP.
SOWTON, C. (2019). Unlock: Reading, Writing & Critical Thinking. Student’s Book. Cambridge: CUP.
SWAN, M. (2016). Practical English Usage. Oxford: OUP.
SWAN, M. & C. WALTER. (2011). Oxford English Grammar Course. Intermediate. Oxford: OUP.
VINCE, M. (2009). First Certificate Language Practice. English Grammar and Vocabulary. MacMillan Publishers.
ZEMACH, D.E. & L.A. RUMISEK (2005). Academic Writing. From Paragraph to Essay. Oxford: Macmillan.
DICIONARIOS RECOMENDADOS:
- Gran diccionario Oxford Español-Inglés/Inglés-Español. Oxford University Press.
- Collins Cobuild English Dictionary for Advanced Learners (Paperback). Harper Collins Publishers.
RECUROS EN LIÑA DE CONSULTA E AUTOAPRENDIZAXE:
Dicionarios (inglés e inglés-español)
- http://www.thefreedictionary.com/ (inglés)
- http://www.lexico.com/ (inglés e inglés-español)
- http://www.ldoceonline.com/ (inglés)
- http://dictionary.cambridge.org/ (inglés)
- http://www.wordreference.com/ (inglés e inglés-español)
- http://www.learnersdictionary.com/ (inglés)
- http://dictionary.reference.com/ (varios, en inglés)
- http://sli.uvigo.es/CLIG/index.html (inglés-galego)
- http://visual.merriam-webster.com/ (visual en inglés)
Sinónimos, antónimos etc.:
- http://thesaurus.reference.com/
Gramáticas:
- http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm (con exercicios)
- http://www.englishpage.com/grammar/ (con exercicios)
Miscelánea (gramática, vocabulario, actividades, tests, lectura, escritura, podcasts...):
- English Test Net (http://www.english-test.net/)
- About.com (http://esl.about.com/)
- Easy English (http://www.easyenglish.com/)
- A4esl.org (http://a4esl.org/)
- UsingEnglish.com (http://www.usingenglish.com/)
- English Page (http://www.englishpage.com/)
- BBC Learning English (http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/)
- British Council - Learning English (http://www.learnenglish.org.uk/)
- University of Victoria - Language Center (http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/studyzone/index.htm)
Básicas: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5
Xerais: CG1, CG8, CG9
Específicas: CE1, CE5
Para máis información pódese consultar a Memoria de Verificación no seguinte enlace: https://www.usc.gal/export9/sites/webinstitucional/gl/servizos/sxopra/m…
SESIÓNS EXPOSITIVAS (1 hora por semana). Nestas clases combinarase a exposición por parte do profesorado sobre cuestións de índole gramatical e o traballo do alumnado mediante exercicios prácticos.
SESIÓNS INTERACTIVAS (2 horas por semana). Nestas clases o profesorado dedicará o tempo da clase a realizar tarefas prácticas relativas ás distintas destrezas (comprensión escrita, comprensión oral, expresión escrita e expresión oral) nas que o alumnado deberá participar activamente en inglés.
TITORÍAS PERSONALIZADAS. Nestas sesións o alumnado poderá consultar dúbidas sobre a materia, ben de forma presencial ou virtual.
Tanto na oportunidade ordinaria de decembro/xaneiro como na segunda oportunidade de xuño/xullo, o grao de consecución dos obxectivos do curso por parte dos estudantes valorarase por medio de varios procedementos combinados, tal e como se recolle a continuación:
PRIMEIRA OPORTUNIDADE (decembro/xaneiro):
A distribución de porcentaxes para a primeira oportunidade (decembro/xaneiro) será a seguinte:
1) AVALIACIÓN CONTINUA (40%) – actividades orais e escritas que se realizarán de forma individual ou en grupo, na clase ou a través da plataforma virtual. A porcentaxe de avaliación continua divídese da seguinte forma:
1.1. Tarefas de produción escrita: 20%
1.2. Asistencia e participación: 5%
1.3. Proxecto – avaliarase a produción escrita e a exposición oral: 15%
2) EXAME FINAL (60%) – o exame final consistirá en:
2.1. Proba escrita (40%), que engloba:
- Gramática e vocabulario (20%)
- Comprensión escrita e auditiva (20%)
2.2. Proba oral (20%), que se realizará nas datas anunciadas ao longo do semestre.
OBSERVACIÓNS IMPORTANTES:
1.- Para superar a materia, a suma dos diferentes compoñentes avaliables deberá ser 5 sobre 10, tendo en conta que o alumnado debe obter unha cualificación mínima de 4 sobre 10 nas seguintes partes: 1) tarefas de produción escrita (avaliación continua – 20%); 2) Gramática e vocabulario (20%); 3) Comprensión escrita e auditiva (20%); 4) proba oral (20%). O alumnado que non acade a nota mínima de 4 sobre 10 nos compoñentes avaliables con nota mínima asignada suspenderá a materia, aínda que a nota aritmética total sexa 5 ou máis de 5. Neste caso, a nota que se rexistraría na Acta Oficial sería un 4,5.
2.- O alumnado que non se presente o día do exame final obterá a cualificación de NP (‘Non Presentado’), aínda que tivese completado todas as actividades de avaliación continua.
3.- O alumnado que non presentou as tarefas de avaliación continua perderá a porcentaxe correspondente da nota final, con excepción das tarefas de produción escrita (20%). O alumnado que non acade o mínimo de 4 sobre 10 nas tarefas de produción escrita poderá presentarse a esta parte na segunda oportunidade de xuño/xullo.
4.- O alumnado que falte a máis de 5 sesións expositivas e/ou interactivas non xustificadas ao longo do semestre perderá o dereito ao 5% de asistencia.
SEGUNDA OPORTUNIDADE (xuño/xullo):
A distribución de porcentaxes para a segunda oportunidade de xuño/xullo será a mesma que para a primeira oportunidade – avaliación continua (40%) e proba final (60%) – tendo en conta os seguintes puntos:
1.- O alumnado que non presentou as tarefas de avaliación continua correspondentes aos bloques ‘proxecto’ (15%) e ‘asistencia e participación’ (5%) perderá as porcentaxes correspondentes na súa nota final.
2.- O alumnado que non completase as tarefas de produción escrita (20%) incluídas na avaliación continua ou aqueles/as que non acadasen un mínimo de 4 sobre 10 poderán presentarse a esta parte na segunda oportunidade.
3.- O alumnado que aprobase algunha parte do exame final na primeira oportunidade deberá presentarse só a aquelas partes que teña suspensas na primeira oportunidade, é dicir, non poderá repetir aquelas partes xa aprobadas.
ALUMNADO CON DISPENSA:
O alumnado con exención de asistencia terá que facer o exame final que representará un 100% da nota, coa seguinte distribución de porcentaxes:
1.- Proba escrita (80%), que engloba: gramática e vocabulario (25%), producción escrita (25%), comprensión escrita e auditiva (30%).
2.- Proba oral (20%).
Para aprobar a materia, é necesario obter un mínimo de 4 sobre 10 nos seguintes bloques, incluso no caso de que a nota aritmética final sexa 5 ou máis de 5: 1) proba oral; 2) produción escrita; 3) gramática/vocabulario; 4) comprensión escrita e auditiva. De non obterse esta nota mínima, a nota que se rexistraría na Acta Oficial sería un 4,5.
ALUMNADO REPETIDOR:
O alumnado que suspendese a materia en cursos anteriores e que repita a materia no curso 2024/2025 será avaliado seguindo o sistema de avaliación xeral descrito máis arriba, a menos que lle resulte imposible asistir a clase. Neste caso, terá que informar á coordinadora da materia do seu desexo de acollerse ao sistema de avaliación que se aplica no caso de alumnado con dispensa académica dentro das dúas primeiras semanas de clase.
***ADVERTENCIAS IMPORTANTES:
1) Debido á natureza das tarefas das probas orais, estas poderían ter lugar nunha hora e data distintas ás do exame oficial. Esta data será anunciada na clase e terá carácter oficial. Isto supón que o alumnado deberá ter en conta estas datas, xa que é a súa obriga estaren dispoñibles para os exames orais.
2) NON SE CAMBIARÁN AS DATAS DE NINGUNHA PARTE DO EXAME AGÁS EN CASOS DE FORZA MAIOR DEBIDAMENTE XUSTIFICADOS.
3) En caso de realización fraudulenta de exercicios ou probas, será de aplicación o recollido no art. 16 da “Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”:
“A realización fraudulenta dalgún exercicio ou proba esixida na avaliación dunha materia implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra o/a alumno/a infractor. Considerarase fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e das fontes”.
150 horas, das cales 54 corresponden a horas de presenza na aula (clases expositivas, clases interactivas, titorías e avaliación), e 96 a traballo persoal e autónomo do alumnado fóra da aula.
Martin Fernandez Fernandez
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- m.fernandez.fernandez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Axudante Doutor LOSU
Caio Nogueira Fontes De Castro
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- caio.nogueira [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Chloe Louise Pennington
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- chloe.pennington [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Luis Ahmed Sanchez Arrocha
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- luisahmed.sanchez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Luns | |||
---|---|---|---|
10:00-11:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | Inglés | C07 |
11:00-12:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | Inglés | C07 |
12:00-13:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | Inglés | C07 |
Martes | |||
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | Inglés | C02 |
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | Inglés | C03 |
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | Inglés | C04 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | Inglés | C02 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | Inglés | C03 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | Inglés | C04 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | Inglés | C02 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | Inglés | C03 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | Inglés | C04 |
Mércores | |||
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | Inglés | C02 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | Inglés | C03 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | Inglés | C04 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | Inglés | C02 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | Inglés | C03 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | Inglés | C04 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | Inglés | C02 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | Inglés | C03 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | Inglés | C04 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C08 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C09 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C10 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C11 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C12 |
13.01.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C11 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C12 |
11.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C12 |