Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Centro Facultade de Ciencias da Comunicación
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Sen docencia (En extinción)
Matrícula: Non matriculable (Só plans en extinción)
1. Estudo da lingua inglesa e dos seus estándares, facendo fincapé no seu uso na produción
xornalismo tanto oral como escrito.
2. Análise da terminoloxía para a expresión de ideas e contidos.
3. Estudo da linguaxe nas prácticas, contextos e técnicas xornalísticas.
4. Coñecer unha visión xeral da prensa escrita británica e cales son os "valores de noticias" neste contexto
5. Coñecer a estrutura dun artigo de prensa (titulares, lead, artigo enteiro)
6. Coñecer a incorporación doutras voces e fontes no artigo (heteroglossia), a través dos distintos niveis de citación e atribución. Convencións éticas e estilísticas.
7. Acadar un dominio medio-alto das técnicas de comprensión (escrita e oral) de textos de noticias da prensa británica, de acordo coas posibles expectativas laborais do estudantado
8. Escribir comunicados de prensa en inglés
9. Reforzar o estudo da gramática, vocabulario, estilo, puntuación e ortografía no contexto xornalístico inglés
10. Familiarizarse cos usos lingüísticos en inglés dos medios de comunicación, obtendo o dominio adecuado da lingua inglesa que é útil para desenvolver o seu traballo de xeito eficaz nun mundo globalizado, tanto no discurso oral como no escrito.
11. Analizar criticamente o discurso xornalístico
NOTA IMPORTANTE: Os/as alumnos/as matriculados/as nesta materia non teñen
dereito a docencia desde o curso 2024-2025 por estar extinguida a materia. Só teñen
dereito a ser avaliados de acordo cos contidos do programa que se impartiu no curso
2023-2024.
CONTIDOS TEORICOS
1. Os valores noticia
2. A prensa británica: visión xeral
3. Estrutura: Encabezados (1)
4. Estrutura: Titulares (2)
5. Estrutura: o "LEAD"
6. Estrutura: o artigo completo do xornal
7. Outras voces: citación e atribución
8. Inglés xornalístico (1): precisión e claridade (gramática e estilo)
9. Inglés xornalístico (2): as palabras correctas (vocabulario)
10. Inglés xornalístico (3): rigor formal (puntuación e ortografía)
11. Análise do discurso crítico (1): estudo de casos
12. Análise do discurso crítico (2): estudo de casos
(1) Bibliografía Básica
McKane, Anna. (2014). News Writing. London: Sage Publications
Diccionarios:
Alcaraz Varó, E; Hughes, B, Campos, M.A. Diccionario de términos de marketing, publicidad y medios de comunicación. Barcelona:Ariel.1999
Periódicos: The Times, The Telegraph, The Guardian, The Sun, The Daily Express, the Daily Mirror (principalmente en versión papel (co seus pdf), pero tamén en liña).
(2) Bibliografía complementaria
Aitchison,J and Lewis, D.H. New (2003) Media Language. UK. Routledge
Bednarek, Monika & Helen Caple (2019) News Discourse. London: Bloomsbury Academic
Ceramella, N.and Lee, E.(2008 ). Cambridge English for the Media. C.U. P.
Essential English for Journalists. Editors and Writers. Pimlico
Hagreaves; I(2005). Journalism:A Very Short Introduction. Oxford:OUP.2005
Milan, M C A(2003). Practical Handbook for Writers of Research Papers. MLA.
Rowe, Jeff (2005). Broadcast News for Professionals. Marion Street Press.
Sharma, P(2007).Reading the News. Thomson ELT (International Herald Tribune). Boston,
Wynford Hicks. English for Journalists.(edic. revisada 2006) Media Skills.
Básico e xeral
CB2. Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación de xeito profesional e posúan as competencias que normalmente se demostran mediante a elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo.
CB3. Que os estudantes teñan a capacidade de recoller e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para formular xuízos que inclúan reflexión sobre cuestións relevantes de carácter social, científico ou ético.
CB4. Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións tanto a un público especializado como non especializado.
CB5. Que os estudantes desenvolvan as habilidades de aprendizaxe necesarias para realizar estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
CG1. Competencia básica contextual dunha orde transdisciplinar
CG2. Competencia contextual para situar o xornalismo no campo da comunicación.
CG3. Competencia para exercer a profesión con ética profesional e compromiso cívico.
Transversal
CT1. Habilidades organizativas e de planificación.
CT2. Capacidade de xestión de información.
CT3. Traballo en equipo.
CT4. Aprendizaxe autónoma
CT5. Creatividade.
CT6. Iniciativa e espírito emprendedor.
CT7. Coñecementos básicos da profesión.
Específico
CE01. Ler e escoitar para comprender información do exterior en inglés.
CE03. Expresión correcta da lingua inglesa (oral e escrita) no contexto da profesión xornalística.
NOTA IMPORTANTE: Os/as alumnos/as matriculados/as nesta materia non teñen
dereito a docencia desde o curso 2024-2025 por estar extinguida a materia. Só teñen
dereito a ser avaliados de acordo cos contidos do programa que se impartiu no curso
2023-2024.
NOTA IMPORTANTE: Os/as alumnos/as matriculados/as nesta materia non teñen
dereito a docencia desde o curso 2024-2025 por estar extinguida a materia. Só teñen
dereito a ser avaliados de acordo cos contidos do programa que se impartiu no curso
2023-2024.
Proba final de coñecementos: 100%
IMPORTANTE
-O idioma vehicular será o inglés. Na avaliación terase en conta o uso correcto do idioma inglés.
-Penalizarase a conduta académica inadecuada (plaxio, copia de exames, etc.). Teña en conta o seguinte sobre plaxio: En caso de realizar un exercicio ou proba fraudulentos, procederase a aplicar o que s eindica no artigo 16 do Regulamento de avaliación do rendemento académico dos estudantes e revisión de cualificacións ":
"“A realización fraudulenta dalgún exercicio ou proba exixida na avaliación dunha materia
implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con independencia do
proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor. Considerarse
fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles
ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e das fontes”.
NOTA IMPORTANTE: Os/as alumnos/as matriculados/as nesta materia non teñen
dereito a docencia desde o curso 2024-2025 por estar extinguida a materia. Só teñen
dereito a ser avaliados de acordo cos contidos do programa que se impartiu no curso
2023-2024.
Asistencia e participación activa en sesións de clase (presencial ou virtual, segundo se decreta)
Lectura da bibliografía recomendada
Realización de exercicios
Uso do Campus Virtual
Maria Teresa Sanchez Roura
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811889
- Correo electrónico
- mteresa.sanchez.roura [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
20.05.2025 10:00-14:00 | Grupo de exame | Aula 0 |
02.07.2025 16:00-20:00 | Grupo de exame | Aula 3 |