Ir o contido principal

Rosario Mascato, da Facultade de Humanidades de Lugo, gañadora do Premio Concepción Arenal de Investigación

Rosario Mascato, gañadora do VIII Premio Concepción Arenal de Investigación en Humanidades
Rosario Mascato, gañadora do VIII Premio Concepción Arenal de Investigación en Humanidades
O traballo polo que recibiu este galardón, convocado polo Concello de Ferrol e a Universidade da Coruña, analiza a produción poética de Ramón María del Valle-Inclán

O traballo Valle-Inclán, poeta moderno no canonizado, de Rosario Mascato Rey (doutora en Filoloxía Hispánica, membro do Grupo Valle-Inclán da USC e investigadora da Facultade de Humanidades de Lugo), foi galardoado co VIII Premio Concepción Arenal de Investigación en Humanidades, convocado polo Concello de Ferrol e a Universidade da Coruña e dotado con 12.000 euros. O xurado do premio estaba conformado por José Manuel Rey Varela, alcalde de Ferrol; Juan Monterroso Montero, decano da Facultade de Xeografía e Historia da USC; Victoria Carballo Calero, catedrática de Historia da Arte da Universidade de Vigo; Wenceslao J. González Fernández, catedrático de Filosofía da Ciencia da Universidade da Coruña; Mª Carmen Fernández Casanova, catedrática de Historia Contemporánea da Universidade da Coruña; e Ramón José Noguerol Gómez, secretario técnico do Campus de Ferrol. Juan Monterroso, como portavoz do xurado, informou de que á convocatoria se presentaron un total de 16 candidatos, tanto de Galicia como de diversos puntos da xeografía española, “con traballos dunha alta calidade e valor científico, sendo finalmente escollido por unanimidade o de Rosario Mascato, dedicado a estudar a produción poética de Ramón del Valle-Inclán, tradicionalmente considerada pola crítica como de menor calado fronte ao seu teatro ou narrativa”. En palabras da investigadora, “este traballo aborda a produción lírica do escritor arousán desde dous puntos de vista: en primeiro lugar, como obxecto de canonización no campo literario español e galego do primeiro terzo do século XX; e en segundo, como resposta ás problemáticas creativas que afectan o xénero lírico no marco da modernidade filosófica e a estética europea”.

Os contidos desta páxina actualizáronse o 27.11.2012.