Ir o contido principal

O ‘Sprint de innovación’ da EDIUS aspira a “crear unha rede de empresas colaboradoras” para fomentar a transferencia dos resultados de investigación

Isabel Neira durante unha das sesións
Isabel Neira durante unha das sesións
Na primeira edición deste foro, unha vintena de estudantes puideron resolver retos empresarias reais propostos por empresas ou administracións da contorna
Santiago de Compostela

A primeira edición do ‘Sprint de innovación’ impulsado pola Escola de Doutoramento Internacional da USC (EDIUS), botou o peche logo de catro xornadas, durante os meses de maio e xuño. En total, 24 estudantes de doutoramento involucráronse na resolución dun reto empresarial real, proposto por empresas ou administracións da súa contorna, contribuíndo así a impulsar a innovación, fomentar a transferencia de coñecemento e reforzar os vínculos da USC coa comunidade local. 

O obxectivo é “crear unha rede de empresas colaboradoras” para conseguir mellorar a transferencia de coñecemento da Universidade cara ás empresas, tal e como explicou Noelia Rodríguez, experta en asesoramento a entidades empresariais e educativas nas áreas de innovación estratéxica, deseño de negocio e emprendemento, ademais dunha das coordinadoras deste Sprint. 

Isabel Neira, coordinadora de Formación da EDIUS, mostra a súa satisfacción polo éxito acadado nesta experiencia pioneira da Escola de Doutoramento, encadrada dentro da programación da EDIUS Conecta e que conta coa colaboración da Área de Valorización, Transferencia e Emprendemento (AVTE) da universidade compostelá. Neira explica que “esta experiencia de achegar ás empresas o potencial dos doutores e doutoras da USC é unha aposta que terá continuidade no futuro”. A idea, engade, é ampliar tanto o número de prazas para alumnado como de empresas que queiran colaborar. 

Tras o remate da actividade, Noelia Rodríguez destacou a “moi boa” resposta conseguida tanto por parte das empresas como do alumnado, superándose amplamente as expectativas tamén a nivel da repercusión. A idea é que esta iniciativa teña continuidade no tempo, intentando que se poida repetir cada ano. Noelia Rodríguez sinala que moitas das persoas participantes mostráronse dispostas a facer de “embaixadoras” para animar a outros compañeiros e compañeiras a participar en vindeiras edicións. Nesta primeira edición, as empresas que colaboraron foron o Grupo Malasa, do sector do retail, hoteleiro, restauración e vivendas privadas; e Tecalis, de innovación tecnolóxica. 
 

Foto de familia de todas as persoas participantes
Foto de familia de todas as persoas participantes
Os contidos desta páxina actualizáronse o 14.06.2023.