O perfil de ingreso establece os coñecementos, habilidades e capacidades que debe posuír o estudantado que desexa acceder a este programa e, como consecuencia, as titulacións de acceso ao programa máis idóneas e que determinan a admisión e, no seu caso, a necesidade a ou non de realizar complementos formativos por parte dos doutorandos/as.
De forma xeral, poderán acceder a este Programa de Doutoramento, sen necesidade de realizar complementos de formación, aqueles estudantes que acrediten unha formación mínima a nivel de máster nas áreas de Microbioloxía e Parasitoloxía principalmente dentro dos seguintes ámbitos de coñecemento indicados o RD 822/2021: Bioloxía e xenética; bioquímica e Biotecnoloxía, Ciencias agrarias e tecnoloxía dos alimentos; Ciencias biomédicas; Ciencias ambientais e ecoloxía; farmacia; medicina e odontoloxía e veterinaria.
Programa de Doutoramento en Avances en Bioloxía Microbiana e Parasitaria
- Avenida das Ciencias, 6, 15782Santiago de Compostela
Dado o carácter interfacultativo e intercampus (Campus de Santiago e Lugo) do Departamento de Microbioloxía e Parasitoloxía, o interese científico deste Programa de Doutoramento radica en que aglutina as diferentes líneas de investigación nos campos de la Bioloxía, Farmacia, Veterinaria, Medicina e Ciencia e Tecnoloxía dos alimentos que desenvolven os membros do Departamento dentro das Áreas de coñecemento de Microbioloxía e Parasitoloxía.
Duración:
3 anos académicos
Código RUCT: 5600481
Número prazas: 12
Coordinador-a do título:
Maria Alicia Carolina Estevez Toranzo
alicia.estevez.toranzo [at] usc.es
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013
Data de publicación no BOE:
11/03/2014
Data da última acreditación:
03/06/2022
Códigos ISCED:
(420) Ciencias de la vida
(421) Biología y Bioquímica
(0511) Biología
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao estudante para profundar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutorando no seu futuro profesional como investigador/a.
Dado o carácter interfacultativo e intercampus (Campus de Santiago e Lugo) do Departamento de Microbioloxía e Parasitoloxía, o interese científico deste Programa de Doutoramento radica en que aglutina as diferentes liñas de investigación nos campos da Bioloxía, Farmacia, Veterinaria, Medicina e Ciencia e Tecnoloxía dos alimentos que desenvolven os membros do Departamento dentro das Áreas de coñecemento de Microbioloxía e Parasitoloxía.
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao alumno/a profundizar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos o biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutoramento no seu futuro profesional como investigador/a.
Duración:
3 anos académicos
Código RUCT: 5600481
Número prazas: 12
Coordinador-a do título:
Maria Alicia Carolina Estevez Toranzo
alicia.estevez.toranzo [at] usc.es
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013
Data de publicación no BOE:
11/03/2014
Data da última acreditación:
03/06/2022
Códigos ISCED:
(420) Ciencias de la vida
(421) Biología y Bioquímica
(0511) Biología
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao estudante para profundar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutorando no seu futuro profesional como investigador/a.
Dado o carácter interfacultativo e intercampus (Campus de Santiago e Lugo) do Departamento de Microbioloxía e Parasitoloxía, o interese científico deste Programa de Doutoramento radica en que aglutina as diferentes liñas de investigación nos campos da Bioloxía, Farmacia, Veterinaria, Medicina e Ciencia e Tecnoloxía dos alimentos que desenvolven os membros do Departamento dentro das Áreas de coñecemento de Microbioloxía e Parasitoloxía.
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao alumno/a profundizar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos o biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutoramento no seu futuro profesional como investigador/a.
Acceso
Os requisitos xerais de acceso e admisión son os recollidos no Real Decreto 99/2011, do 28 de xaneiro polo que se regulan os ensinos oficiais de doutoramento, e na súa modificación polo Real Decreto 576/2023, do 4 de xullo. Estes son:
1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster Universitario ou equivalente, sempre que se superaran, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destes dous ensinos.
2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:
a) Estar en posesión de títulos universitarios oficiais ou títulos españois equivalentes sempre que se superaron, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destes ensinos e acreditar un nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior.
b) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros pertencentes ao Espazo Europeo de Educación Superior (EEES), sen necesidade da súa homologación, que acredite un nivel 7 do Marco Europeo de Cualificacións sempre que devandito título faculte para o acceso a estudos de doutoramento no país de expedición do mesmo. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
c) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros alleos ao EEES, sen necesidade da súa homologación, previa comprobación pola universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de Máster universitario e que faculta no país de expedición do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
d) Estar en posesión doutro título de Doutora ou Doutor.
e) Igualmente poderán acceder os titulados universitarios que, previa obtención de praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superasen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde.
É requisito obrigatorio para a admisión no programa de doutoramento a presentación dun informe por parte do/a estudante consistente nunha carta de referencia dun(a) profesor(a) do programa que i) avale a potencial viabilidade da futura tese no marco dunha liña de investigación do programa á que se vincule, e que ii) puidese exercer como director/a en caso de cumprir os requisitos necesarios para iso.
Ademais, dadas as características e o nivel científico do programa de doutoramento, o estudantado debe ter acreditado un nivel mínimo de coñecementos de inglés equivalente ao nivel B1, non soamente por ser a lingua común de comunicación científica a nivel internacional na actualidade senón porque parte dos cursos, tanto de formación específica como transversal, así como diversas actividades do programa poden realizarse neste idioma. O nivel de idioma acreditarase coa correspondente certificación oficial das incluídas na listaxe de acreditacións recoñecidas polo Centro de Linguas Modernas (CLM) da USC para os distintos niveis do Marco Común Europeo: https://www.usc.gal/gl/centro/centro-linguas-modernas
No caso de non dispoñer da devandita certificación no momento da admisión, deberase demostrar o equivalente a este nivel B1 mediante unha entrevista persoal coa CAPD do Programa.
A selección de estudantes para a súa admisión no programa realizarase en función dos seguintes criterios:
• Expediente académico (50 %) determinado polas cualificacións obtidas no grao e máster (ou DEA ou suficiencia investigadora).
• Currículo (20%). Neste apartado valorarase preferentemente a experiencia investigadora previa e os seus resultados (publicacións, comunicacións e outras contribucións científicas a congresos) e a súa adecuación ás liñas de investigación do programa de doutoramento. Así mesmo, tamén se valorará a experiencia profesional relacionada coas liñas de investigación do programa de doutoramento, as estancias de investigación, cursos realizados ou impartidos. Os/as candidatos/as deberán presentar documentación xustificativa.
• Acreditación do nivel de inglés equivalente ao nivel B1 do marco europeo de referencia para linguas (20%).
• Entrevista persoal (10 %): Neste apartado valoraranse motivación e aptitude, capacidade de comunicación etc.
Aplicaranse os mesmos criterios para admitir a todos/as os/as estudantes independentemente de que a súa dedicación sexa a tempo completo ou parcial.
O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:
• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.
• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.
• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.
• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.
A extinción producirá os seguintes efectos:
• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.
• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.
• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.
A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.
Asistencia a Congresos e Xornadas Científicas Nacional ou Internacional
- E1011A01
Estancia noutros Centros de Investigación
- E1011A02
Presentación do Estado do Proxecto de Investigación do Doutorando
- E1011A03
Asistencia a cursos, seminarios e conferencias de formación
- E1011A04
Inmunoloxía
- P1072105
Patoloxía; prevención e control
- P1072106
Cultivo de microalgas e zooplancto
- P1072202
Enfermidades en invertebrados
- P1072207
Enfermidades en peixes
- P1072208
Análise filoxenética
- P1072216
Calidade Microbiolóxica dos Alimentos
- P1151204
Microbioloxía e Tecnoloxía de Produtos da Pesca
- P1151205
Microbioloxía mariña
- P1171104
Bioloxía Molecular
- P2062102
Proteómica e estrutura de proteínas
- P2062201
No caso de que o alumnado careza da formación previa completa esixida no programa, a admisión poderá quedar condicionada á superación de complementos de formación específicos.
Estes complementos deberán ser concretados para cada alumno pola CAPD, sen que poidan superar os 15 ECTS. A realización destes complementos será previa ou simultánea á matrícula en tutela académica no programa. no caso de realización simultánea, o alumnado deberá matricularse destes complementos no momento de formalizar a matrícula de tutela académica no programa. no caso de ser previa, só se matriculará destes complementos e non se asinará o compromiso de supervisión nin se abrirá o documento de actividades do doutorando ata a súa superación.
Os complementos de formación deberán superarse no prazo máximo de tres cuadrimestres consecutivos. De non facelo así, o alumno causará baixa no programa. Estes complementos poderán ser de materias ou módulos de máster e grao e terán, para os efectos de prezos públicos e de concesión de bolsas e axudas ao estudo, a consideración de formación de nivel de doutoramento.
No caso de realizarse con carácter previo, o seu desenvolvemento non computará para os efectos do límite temporal establecido para a realización da tese. Estes créditos non computarán para os efectos dos requisitos ordinarios de acceso ao programa de doutoramento.
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Pereira Dopazo |
Microbioloxía |
Maria Isabel Santos Rodriguez |
Microbioloxía |
Jesús Ángel López Romalde |
Microbioloxía |
Maria Alicia Carolina Estevez Toranzo |
Microbioloxía |
Ana Maria Otero Casal |
Microbioloxía |
Juan Luis Barja Perez |
Microbioloxía |
Manuel Luis Lemos Ramos |
Microbioloxía |
Maria Isabel Bandin Matos |
Microbioloxía |
Carlos Rodriguez Osorio |
Microbioloxía |
Beatriz Magariños Ferro |
Microbioloxía |
Noemi Bujan Gomez |
Microbioloxía |
Javier Dubert Perez |
Microbioloxía |
Ana Vences Lorenzo |
Microbioloxía |
Miguel Balado Dacosta |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Maria Isabel Santos Rodriguez |
Microbioloxía |
Miguel Blanco Alvarez |
Microbioloxía |
Ana Maria Otero Casal |
Microbioloxía |
Jesus Eulogio Blanco Alvarez |
Microbioloxía |
Jorge Blanco Alvarez |
Microbioloxía |
Maria Elvira Ares Mazas |
Parasitoloxía |
Azucena Del Carmen Mora Gutierrez |
Microbioloxía |
Hipolito Gomez Couso |
Parasitoloxía |
Maria Trinidad De Miguel Bouzas |
Microbioloxía |
Maria Sandra Sanchez Poza |
Microbioloxía |
Noemi Bujan Gomez |
Microbioloxía |
Manuel Romero Bernardez |
Microbioloxía |
Antonio Aguilera Guirao |
Microbioloxía |
Saskia Camille Flament Simon |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Pereira Dopazo |
Microbioloxía |
Jesús Ángel López Romalde |
Microbioloxía |
Ana Maria Otero Casal |
Microbioloxía |
Maria Trinidad De Miguel Bouzas |
Microbioloxía |
David Polo Montero |
Microbioloxía |
Maria Sandra Sanchez Poza |
Microbioloxía |
Sabela Balboa Mendez |
Microbioloxía |
Manuel Romero Bernardez |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Maria Elvira Ares Mazas |
Parasitoloxía |
Jose Manuel Leiro Vidal |
Parasitoloxía |
Jesus Lamas Fernandez |
Bioloxía Celular |
Hipolito Gomez Couso |
Parasitoloxía |
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao alumno/a afondar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutoramento no seu futuro profesional como investigador/a.
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao estudante para profundar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutorando no seu futuro profesional como investigador/a.
Dado o carácter interfacultativo e intercampus (Campus de Santiago e Lugo) do Departamento de Microbioloxía e Parasitoloxía, o interese científico deste Programa de Doutoramento radica en que aglutina as diferentes liñas de investigación nos campos da Bioloxía, Farmacia, Veterinaria, Medicina e Ciencia e Tecnoloxía dos alimentos que desenvolven os membros do Departamento dentro das Áreas de coñecemento de Microbioloxía e Parasitoloxía.
- Comprensión sistemática dun ámbito de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito ámbito.
‐ Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
‐ Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
‐ Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
‐ Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
‐ Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
‐ Capacidade de fomentar a Ciencia Aberta e a Ciencia Cidadá, conforme ao artigo 12 da Lei Orgánica 2/2023, do 22 de marzo, como modo de contribuír á consideración do coñecemento científico como un ben común, mediante a avaliación de actividades transversais levadas a cabo polo/pola doutorando/a relacionadas con diferentes dimensións da Ciencia Aberta e a Ciencia Cidadá, así como a capacitación adquirida en senllas disciplinas en formato de microcredenciais ou similar.
- Formación específica avanzada en investigación en Microbioloxía e Parasitoloxía fundamentalmente no que se refire a técnicas de xenómica, proteómica e de inmunoloxía, as cales poderán variar, adaptándose dependendo da liña de investigación onde se integre o doutorando para realizar a súa Tese Doutoral.
- A competencia anterior permitiralle ao doutorando a súa especialización en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos e biotecnolóxicos que permita aos futuros doutores liderar equipos competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.
‐ Formación específica avanzada en investigación en Microbioloxía e Parasitoloxía fundamentalmente no que se refire a técnicas de xenómica, proteómica e de Inmunoloxía, as cales poderán variar, dependendo dá liña de investigación onde se integre o doutorando para realizar a súa Tese Doutoral.
‐ Especialización en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos e biotecnolóxicos que permita aos futuros doutores liderar equipos competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.
O Programa de doutoramento en Avances en Bioloxía microbiana e parasitaria mantén a súa importancia e está actualizado segundo os requisitos da disciplina de Microbioloxía e Parasitoloxía e dos avances científicos e tecnolóxicos, fundamentalmente no que se refire a técnicas de xenómica, proteómica e de inmunoloxía as cales se adaptan á liña de investigación onde se integre o doutorando/a para realizar a súa Tese Doutoral. Por tanto, os egresados do Programa alcanzaron e alcanzarán as competencias, capacidades, coñecementos e habilidades establecidas na memoria de verificación.
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permite ao estudante para profundar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal é de gran utilidade para o/a doutorando/a en o seu futuro profesional como investigador/ao que permitirá aos egresados do programa liderar equipos competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.
Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:
A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:
• Bases de datos reunidas
• Revistas electrónicas
• Sumarios electrónicos
• Servizo de préstamo interbibliotecario
Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.
A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha maior unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.
O Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.
O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. Para ese efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.
Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)
Redes de aulas de informática
Área de xestión de infraestruturas
Servizo de medios audiovisuais
Servizo de prevención de riscos
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Coordinador/a
Maria Alicia Carolina Estevez Toranzo
Secretario/a
Jesús Ángel López Romalde
Vogais
Jorge Blanco Alvarez
Tomas Gonzalez Villa
Florencio Cesar Martinez Ubeira
Fernanda Romaris Martinez
Rafael Seoane Prado
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
15,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
53,33 |
26,67 |
58,33 |
16,67 |
116,67 |
125,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
5,0 |
3,0 |
3,0 |
1,0 |
7,0 |
6,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
48,0 |
42,0 |
29,0 |
24,0 |
26,0 |
21,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,0 |
100,0 |
66,67 |
0,0 |
85,71 |
50,0 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20,0 |
33,33 |
0,0 |
0,0 |
71,43 |
33,33 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
14,29 |
33,33 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
33,33 |
0,0 |
0,0 |
57,14 |
0,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
18,75 |
16,67 |
20,69 |
20,83 |
11,54 |
4,76 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,25 |
4,76 |
6,9 |
8,33 |
3,85 |
0,0 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
83,33 |
82,76 |
79,17 |
84,62 |
76,19 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,25 |
4,76 |
0,0 |
4,17 |
3,85 |
19,05 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
10,42 |
11,9 |
17,24 |
16,67 |
11,54 |
4,76 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
17,5 |
11,43 |
8,33 |
15,79 |
4,55 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
11,43 |
4,17 |
5,26 |
9,09 |
18,75 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
28,57 |
33,33 |
36,84 |
31,82 |
31,25 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
0,6667 |
0,5 |
0,3333 |
0,6667 |
0,5 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
117,0 |
121,0 |
129,0 |
116,0 |
117,0 |
119,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
4,1786 |
4,3214 |
4,7778 |
4,4615 |
4,68 |
4,76 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
89,29 |
96,43 |
88,89 |
84,62 |
88,0 |
80,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
8,51 |
8,51 |
7,84 |
8,33 |
5,56 |
0,0 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
14,29 |
5,71 |
16,67 |
26,67 |
0,0 |
16,96 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
5,0 |
12,0 |
8,0 |
6,0 |
6,0 |
6,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
91,67 |
87,5 |
83,33 |
100,0 |
100,0 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
8,33 |
12,5 |
16,67 |
0,0 |
0,0 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
4,0 |
10,0 |
4,0 |
2,0 |
3,0 |
3,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
2,0 |
3,0 |
4,0 |
3,0 |
3,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
3,2959 |
4,5659 |
4,7671 |
4,4384 |
4,8323 |
4,1123 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
- |
1,9918 |
2,626 |
4,9055 |
5,2986 |
5,1288 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
60,0 |
8,33 |
25,0 |
16,67 |
0,0 |
16,67 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude" Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
60,0 |
33,33 |
37,5 |
66,67 |
16,67 |
50,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
13,89 |
14,71 |
21,74 |
0,0 |
20,0 |
O perfil de ingreso establece os coñecementos, habilidades e capacidades que debe posuír o estudantado que desexa acceder a este programa e, como consecuencia, as titulacións de acceso ao programa máis idóneas e que determinan a admisión e, no seu caso, a necesidade a ou non de realizar complementos formativos por parte dos doutorandos/as.
De forma xeral, poderán acceder a este Programa de Doutoramento, sen necesidade de realizar complementos de formación, aqueles estudantes que acrediten unha formación mínima a nivel de máster nas áreas de Microbioloxía e Parasitoloxía principalmente dentro dos seguintes ámbitos de coñecemento indicados o RD 822/2021: Bioloxía e xenética; bioquímica e Biotecnoloxía, Ciencias agrarias e tecnoloxía dos alimentos; Ciencias biomédicas; Ciencias ambientais e ecoloxía; farmacia; medicina e odontoloxía e veterinaria.
Acceso
Os requisitos xerais de acceso e admisión son os recollidos no Real Decreto 99/2011, do 28 de xaneiro polo que se regulan os ensinos oficiais de doutoramento, e na súa modificación polo Real Decreto 576/2023, do 4 de xullo. Estes son:
1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster Universitario ou equivalente, sempre que se superaran, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destes dous ensinos.
2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:
a) Estar en posesión de títulos universitarios oficiais ou títulos españois equivalentes sempre que se superaron, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destes ensinos e acreditar un nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior.
b) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros pertencentes ao Espazo Europeo de Educación Superior (EEES), sen necesidade da súa homologación, que acredite un nivel 7 do Marco Europeo de Cualificacións sempre que devandito título faculte para o acceso a estudos de doutoramento no país de expedición do mesmo. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
c) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros alleos ao EEES, sen necesidade da súa homologación, previa comprobación pola universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de Máster universitario e que faculta no país de expedición do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
d) Estar en posesión doutro título de Doutora ou Doutor.
e) Igualmente poderán acceder os titulados universitarios que, previa obtención de praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superasen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde.
É requisito obrigatorio para a admisión no programa de doutoramento a presentación dun informe por parte do/a estudante consistente nunha carta de referencia dun(a) profesor(a) do programa que i) avale a potencial viabilidade da futura tese no marco dunha liña de investigación do programa á que se vincule, e que ii) puidese exercer como director/a en caso de cumprir os requisitos necesarios para iso.
Ademais, dadas as características e o nivel científico do programa de doutoramento, o estudantado debe ter acreditado un nivel mínimo de coñecementos de inglés equivalente ao nivel B1, non soamente por ser a lingua común de comunicación científica a nivel internacional na actualidade senón porque parte dos cursos, tanto de formación específica como transversal, así como diversas actividades do programa poden realizarse neste idioma. O nivel de idioma acreditarase coa correspondente certificación oficial das incluídas na listaxe de acreditacións recoñecidas polo Centro de Linguas Modernas (CLM) da USC para os distintos niveis do Marco Común Europeo: https://www.usc.gal/gl/centro/centro-linguas-modernas
No caso de non dispoñer da devandita certificación no momento da admisión, deberase demostrar o equivalente a este nivel B1 mediante unha entrevista persoal coa CAPD do Programa.
A selección de estudantes para a súa admisión no programa realizarase en función dos seguintes criterios:
• Expediente académico (50 %) determinado polas cualificacións obtidas no grao e máster (ou DEA ou suficiencia investigadora).
• Currículo (20%). Neste apartado valorarase preferentemente a experiencia investigadora previa e os seus resultados (publicacións, comunicacións e outras contribucións científicas a congresos) e a súa adecuación ás liñas de investigación do programa de doutoramento. Así mesmo, tamén se valorará a experiencia profesional relacionada coas liñas de investigación do programa de doutoramento, as estancias de investigación, cursos realizados ou impartidos. Os/as candidatos/as deberán presentar documentación xustificativa.
• Acreditación do nivel de inglés equivalente ao nivel B1 do marco europeo de referencia para linguas (20%).
• Entrevista persoal (10 %): Neste apartado valoraranse motivación e aptitude, capacidade de comunicación etc.
Aplicaranse os mesmos criterios para admitir a todos/as os/as estudantes independentemente de que a súa dedicación sexa a tempo completo ou parcial.
O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:
• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.
• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.
• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.
• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.
A extinción producirá os seguintes efectos:
• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.
• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.
• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.
A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.
Asistencia a Congresos e Xornadas Científicas Nacional ou Internacional
- E1011A01
Estancia noutros Centros de Investigación
- E1011A02
Presentación do Estado do Proxecto de Investigación do Doutorando
- E1011A03
Asistencia a cursos, seminarios e conferencias de formación
- E1011A04
Inmunoloxía
- P1072105
Patoloxía; prevención e control
- P1072106
Cultivo de microalgas e zooplancto
- P1072202
Enfermidades en invertebrados
- P1072207
Enfermidades en peixes
- P1072208
Análise filoxenética
- P1072216
Calidade Microbiolóxica dos Alimentos
- P1151204
Microbioloxía e Tecnoloxía de Produtos da Pesca
- P1151205
Microbioloxía mariña
- P1171104
Bioloxía Molecular
- P2062102
Proteómica e estrutura de proteínas
- P2062201
No caso de que o alumnado careza da formación previa completa esixida no programa, a admisión poderá quedar condicionada á superación de complementos de formación específicos.
Estes complementos deberán ser concretados para cada alumno pola CAPD, sen que poidan superar os 15 ECTS. A realización destes complementos será previa ou simultánea á matrícula en tutela académica no programa. no caso de realización simultánea, o alumnado deberá matricularse destes complementos no momento de formalizar a matrícula de tutela académica no programa. no caso de ser previa, só se matriculará destes complementos e non se asinará o compromiso de supervisión nin se abrirá o documento de actividades do doutorando ata a súa superación.
Os complementos de formación deberán superarse no prazo máximo de tres cuadrimestres consecutivos. De non facelo así, o alumno causará baixa no programa. Estes complementos poderán ser de materias ou módulos de máster e grao e terán, para os efectos de prezos públicos e de concesión de bolsas e axudas ao estudo, a consideración de formación de nivel de doutoramento.
No caso de realizarse con carácter previo, o seu desenvolvemento non computará para os efectos do límite temporal establecido para a realización da tese. Estes créditos non computarán para os efectos dos requisitos ordinarios de acceso ao programa de doutoramento.
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Pereira Dopazo |
Microbioloxía |
Maria Isabel Santos Rodriguez |
Microbioloxía |
Jesús Ángel López Romalde |
Microbioloxía |
Maria Alicia Carolina Estevez Toranzo |
Microbioloxía |
Ana Maria Otero Casal |
Microbioloxía |
Juan Luis Barja Perez |
Microbioloxía |
Manuel Luis Lemos Ramos |
Microbioloxía |
Maria Isabel Bandin Matos |
Microbioloxía |
Carlos Rodriguez Osorio |
Microbioloxía |
Beatriz Magariños Ferro |
Microbioloxía |
Noemi Bujan Gomez |
Microbioloxía |
Javier Dubert Perez |
Microbioloxía |
Ana Vences Lorenzo |
Microbioloxía |
Miguel Balado Dacosta |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Maria Isabel Santos Rodriguez |
Microbioloxía |
Miguel Blanco Alvarez |
Microbioloxía |
Ana Maria Otero Casal |
Microbioloxía |
Jesus Eulogio Blanco Alvarez |
Microbioloxía |
Jorge Blanco Alvarez |
Microbioloxía |
Maria Elvira Ares Mazas |
Parasitoloxía |
Azucena Del Carmen Mora Gutierrez |
Microbioloxía |
Hipolito Gomez Couso |
Parasitoloxía |
Maria Trinidad De Miguel Bouzas |
Microbioloxía |
Maria Sandra Sanchez Poza |
Microbioloxía |
Noemi Bujan Gomez |
Microbioloxía |
Manuel Romero Bernardez |
Microbioloxía |
Antonio Aguilera Guirao |
Microbioloxía |
Saskia Camille Flament Simon |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Carlos Pereira Dopazo |
Microbioloxía |
Jesús Ángel López Romalde |
Microbioloxía |
Ana Maria Otero Casal |
Microbioloxía |
Maria Trinidad De Miguel Bouzas |
Microbioloxía |
David Polo Montero |
Microbioloxía |
Maria Sandra Sanchez Poza |
Microbioloxía |
Sabela Balboa Mendez |
Microbioloxía |
Manuel Romero Bernardez |
Microbioloxía |
Profesores | Área |
---|---|
Maria Elvira Ares Mazas |
Parasitoloxía |
Jose Manuel Leiro Vidal |
Parasitoloxía |
Jesus Lamas Fernandez |
Bioloxía Celular |
Hipolito Gomez Couso |
Parasitoloxía |
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao alumno/a afondar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutoramento no seu futuro profesional como investigador/a.
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permitirá ao estudante para profundar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal será de gran utilidade para o doutorando no seu futuro profesional como investigador/a.
Dado o carácter interfacultativo e intercampus (Campus de Santiago e Lugo) do Departamento de Microbioloxía e Parasitoloxía, o interese científico deste Programa de Doutoramento radica en que aglutina as diferentes liñas de investigación nos campos da Bioloxía, Farmacia, Veterinaria, Medicina e Ciencia e Tecnoloxía dos alimentos que desenvolven os membros do Departamento dentro das Áreas de coñecemento de Microbioloxía e Parasitoloxía.
- Comprensión sistemática dun ámbito de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito ámbito.
‐ Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
‐ Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
‐ Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
‐ Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
‐ Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
‐ Capacidade de fomentar a Ciencia Aberta e a Ciencia Cidadá, conforme ao artigo 12 da Lei Orgánica 2/2023, do 22 de marzo, como modo de contribuír á consideración do coñecemento científico como un ben común, mediante a avaliación de actividades transversais levadas a cabo polo/pola doutorando/a relacionadas con diferentes dimensións da Ciencia Aberta e a Ciencia Cidadá, así como a capacitación adquirida en senllas disciplinas en formato de microcredenciais ou similar.
- Formación específica avanzada en investigación en Microbioloxía e Parasitoloxía fundamentalmente no que se refire a técnicas de xenómica, proteómica e de inmunoloxía, as cales poderán variar, adaptándose dependendo da liña de investigación onde se integre o doutorando para realizar a súa Tese Doutoral.
- A competencia anterior permitiralle ao doutorando a súa especialización en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos e biotecnolóxicos que permita aos futuros doutores liderar equipos competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.
‐ Formación específica avanzada en investigación en Microbioloxía e Parasitoloxía fundamentalmente no que se refire a técnicas de xenómica, proteómica e de Inmunoloxía, as cales poderán variar, dependendo dá liña de investigación onde se integre o doutorando para realizar a súa Tese Doutoral.
‐ Especialización en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos e biotecnolóxicos que permita aos futuros doutores liderar equipos competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.
O Programa de doutoramento en Avances en Bioloxía microbiana e parasitaria mantén a súa importancia e está actualizado segundo os requisitos da disciplina de Microbioloxía e Parasitoloxía e dos avances científicos e tecnolóxicos, fundamentalmente no que se refire a técnicas de xenómica, proteómica e de inmunoloxía as cales se adaptan á liña de investigación onde se integre o doutorando/a para realizar a súa Tese Doutoral. Por tanto, os egresados do Programa alcanzaron e alcanzarán as competencias, capacidades, coñecementos e habilidades establecidas na memoria de verificación.
O carácter transversal e interdisciplinar do programa de doutoramento permite ao estudante para profundar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse en aspectos clínicos, ecolóxicos, taxonómicos ou biotecnolóxicos de gran interese socioeconómico, o cal é de gran utilidade para o/a doutorando/a en o seu futuro profesional como investigador/ao que permitirá aos egresados do programa liderar equipos competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.
Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:
A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:
• Bases de datos reunidas
• Revistas electrónicas
• Sumarios electrónicos
• Servizo de préstamo interbibliotecario
Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.
A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha maior unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.
O Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.
O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. Para ese efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.
Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)
Redes de aulas de informática
Área de xestión de infraestruturas
Servizo de medios audiovisuais
Servizo de prevención de riscos
Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.
Coordinador/a
Maria Alicia Carolina Estevez Toranzo
Secretario/a
Jesús Ángel López Romalde
Vogais
Jorge Blanco Alvarez
Tomas Gonzalez Villa
Florencio Cesar Martinez Ubeira
Fernanda Romaris Martinez
Rafael Seoane Prado
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-01 Prazas Ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
15,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
12,0 |
ID-02 Demand Percentage ratio of applications submitted on the offer of places Info da escala: Percentage with two decimal places |
53,33 |
26,67 |
58,33 |
16,67 |
116,67 |
125,0 |
ID-03 Matrícula de novo ingreso Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Número enteiro |
5,0 |
3,0 |
3,0 |
1,0 |
7,0 |
6,0 |
ID-06 Matrícula total de estudantes Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria Info da escala: Número enteiro |
48,0 |
42,0 |
29,0 |
24,0 |
26,0 |
21,0 |
ID-07 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster. Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
80,0 |
100,0 |
66,67 |
0,0 |
85,71 |
50,0 |
ID-08 Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20,0 |
33,33 |
0,0 |
0,0 |
71,43 |
33,33 |
ID-09 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
20,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
14,29 |
33,33 |
ID-10 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
33,33 |
0,0 |
0,0 |
57,14 |
0,0 |
ID-11 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
18,75 |
16,67 |
20,69 |
20,83 |
11,54 |
4,76 |
ID-12 Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,25 |
4,76 |
6,9 |
8,33 |
3,85 |
0,0 |
ID-22 Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-13 Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-14 Porcentaxe de estudantes a tempo completo Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
83,33 |
83,33 |
82,76 |
79,17 |
84,62 |
76,19 |
ID-15 Porcentaxe de estudantes a tempo parcial Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,25 |
4,76 |
0,0 |
4,17 |
3,85 |
19,05 |
ID-16 Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
10,42 |
11,9 |
17,24 |
16,67 |
11,54 |
4,76 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-17 Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
17,5 |
11,43 |
8,33 |
15,79 |
4,55 |
0,0 |
ID-19 Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
11,43 |
4,17 |
5,26 |
9,09 |
18,75 |
ID-21 Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
28,57 |
33,33 |
36,84 |
31,82 |
31,25 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-24 Ratio de teses defendidas en réxime de codirección Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
0,6667 |
0,5 |
0,3333 |
0,6667 |
0,5 |
ID-25 Número total de sexenios Número total de sexenios. Info da escala: Número enteiro |
117,0 |
121,0 |
129,0 |
116,0 |
117,0 |
119,0 |
ID-26 Número medio de sexenios por PDI Número medio de sexenios por PDI. Info da escala: Número racional con dous decimais |
4,1786 |
4,3214 |
4,7778 |
4,4615 |
4,68 |
4,76 |
ID-27 Porcentaxe de PDI con sexenios Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
ID-28 Porcentaxe de PDI con sexenios vivos. Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
89,29 |
96,43 |
88,89 |
84,62 |
88,0 |
80,0 |
ID-29 Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
8,51 |
8,51 |
7,84 |
8,33 |
5,56 |
0,0 |
ID-30 Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
14,29 |
5,71 |
16,67 |
26,67 |
0,0 |
16,96 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
ID-31 Número de teses defendidas Número de teses defendidas Info da escala: Número enteiro |
5,0 |
12,0 |
8,0 |
6,0 |
6,0 |
6,0 |
ID-32 Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
91,67 |
87,5 |
83,33 |
100,0 |
100,0 |
ID-33 Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
8,33 |
12,5 |
16,67 |
0,0 |
0,0 |
ID-34 Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-35 Número de teses presentadas en galego Número de teses presentadas en galego Info da escala: Número enteiro |
0,0 |
0,0 |
1,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
ID-36 Número de teses presentadas en castelán Número de teses presentadas en castelán Info da escala: Número enteiro |
4,0 |
10,0 |
4,0 |
2,0 |
3,0 |
3,0 |
ID-37 Número de teses presentadas noutro idioma Número de teses presentadas noutro idioma Info da escala: Número enteiro |
1,0 |
2,0 |
3,0 |
4,0 |
3,0 |
3,0 |
ID-38 Duración media dos estudos a tempo completo Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo Info da escala: Número enteiro |
3,2959 |
4,5659 |
4,7671 |
4,4384 |
4,8323 |
4,1123 |
ID-39 Duración media dos estudos a tempo parcial Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial. Info da escala: Número enteiro |
- |
1,9918 |
2,626 |
4,9055 |
5,2986 |
5,1288 |
ID-40 Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
60,0 |
8,33 |
25,0 |
16,67 |
0,0 |
16,67 |
ID-43 Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude" Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
ID-44 Porcentaxe de teses con mención internacional Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
60,0 |
33,33 |
37,5 |
66,67 |
16,67 |
50,0 |
ID-45 Porcentaxe de abandono do programa Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
13,89 |
14,71 |
21,74 |
0,0 |
20,0 |