Ir o contido principal

Programa de Doutoramento en Investigación Básica e Aplicada en Ciencias Veterinarias

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias da Saúde
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Lugo
Contacto
pd.veterinaria [at] usc.es

O Programa de Doutoramento en Investigación Básica e Aplicada en Ciencias Veterinarias, propón unha formación avanzada e especializada no corpo de coñecementos conceptuais, procedimentais e técnicos que permitan desenvolverse axeitadamente no ámbito das ciencias biomédicas. Este Programa caracterízase pola súa interdisciplinariedade, abranguendo áreas básicas, aplicadas e clínicas. Conta coa participación de diferentes grupos de investigación que desenvolven a súa actividade na Facultade de Veterinaria.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600502
Número prazas: 12

Coordinador-a do título:
Jose Manuel Cifuentes Martinez
m.cifuentes [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
01/07/2020

Códigos ISCED:
(641) Veterinaria
(420) Ciencias de la vida
(0841) Veterinaria

A finalidade do programa de doutoramento é concibir un modelo de formación doutoral flexible, interdisciplinar e de calidade, orientada a potenciar as liñas de investigación de maior interese e proxección da universidade.
Este programa de doutoramento caracterízase polo seu interdisciplinariedade, abarcando áreas básicas, aplicadas e clínicas, así como formación en novas tecnoloxías, pero sempre englobadas dentro do campo das Ciencias Veterinarias.
A necesidade dun programa de doutoramento destas características baséase na importancia actual da investigación biomédica, unha actividade necesaria para o éxito de calquera estratexia que se propoña mellorar a saúde dos animais e, polo tanto, dos humanos.
Preténdese ademais que os estudantes adquiran a capacidade para concibir, proxectar e desenvolver temas de investigación, de forma autónoma ou en colaboración, respectando patróns de calidade e integridade académicas; que realicen traballos de investigación con resultados orixinais que contribúan no ensanche das fronteiras do coñecemento nas respectivas áreas de investigación e que sexan merecedores de publicación en revistas internacionais especializadas con sistema de arbitraxe; finalmente preténdese que sexan capaces de analizar críticamente e sintetizar ideas novas e complexas e de comunicar coa comunidade científica e coa sociedade en xeral.
Os doutoramentos deben ser capaces de: interpretar e modelizar problemas científico-tecnolóxicos e de percibir a súa relevancia económica e social, construíndo unha visión crítica do coñecemento e da realidade.

Na Comunidade Autónoma de Galicia, cun perfil agrogandeiro tan importante dende o punto de vista socioeconómico, a proposta de integrar a investigación básica e aplicada en veterinaria, xunto coa práctica clínica, redundará nunha maior calidade dos servizos asistenciais, de diagnóstico e de asesoramento que se prestan na actualidade e nunha mellor, e máis rápida, implantación dos avances científicos na prevención, diagnóstico e tratamento de enfermidades. Posto que é ben coñecido o uso de animais na experimentación biomédica, chegando a ser considerados, incluso, como modelos de enfermidades humanas, é moi recomendable a iniciación de calquera investigador/a nestas ciencias, no coñecemento básico e aplicado que se ofrece nesta proposta.

O perfil de ingreso establece os coñecementos, habilidades e capacidades que debe posuír o estudantado que desexa acceder a este programa e, como consecuencia, as titulacións de acceso ao programa máis idóneas e que determinan a admisión e, no seu caso, a necesidade a ou non de realizar complementos formativos por parte dos doutorandos/as.
De forma xeral os estudos que permitirán o ingreso a este programa de doutoramento sen complementos de formación serán:
Graduados na área de Ciencias da Saúde con 300 ou máis créditos ECTS e con recoñecemento de Nivel MECES 3
Máster das áreas de Ciencias da Saúde ofertados pola USC
Máster da área de Ciencias ofertados pola USC relacionados coa acuicultura, a bioloxía mariña, as neurociencias e as producións animais.
Así mesmo, os máster equivalentes ofertados por outras universidades que outorguen ao estudantado competencias similares.
Tamén terán acceso ao programa sen cursar complementos, os estudantes co título de DEA obtido a través de prográmalos “Investigación Básica e Aplicada en Ciencias Veterinarias” e outros das áreas de Ciencias da Saúde ofertados pola USC.
Estar en posesión doutro título español de doutor en áreas equivalentes obtido conforme a anteriores ordenacións universitarias.
Os estudantes con títulos estranxeiros sen homologar poderán solicitar a admisión no Programa de Doutoramento sempre que se acredite un nivel de formación equivalente ao de Título Oficial de Máster Universitario que faculte no país expedidor do título para o acceso aos estudos de Doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo nin o recoñecemento a outros efectos que os de acceso a estes ensinos. No caso doutros perfís que non realizasen Máster necesitarase unha equivalencia de formación en créditos de investigación, igual polo menos aos do máster que dá acceso directo, que serán 60 ECTS.

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster Universitario ou equivalente, sempre que se superaran, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destes dous ensinos.
2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:
a) Estar en posesión de títulos universitarios oficiais ou títulos españois equivalentes sempre que se superaron, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destes ensinos e acreditar un nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior.
b) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros pertencentes ao Espazo Europeo de Educación Superior (EEES), sen necesidade da súa homologación, que acredite un nivel 7 do Marco Europeo de Cualificacións sempre que devandito título faculte para o acceso a estudos de doutoramento no país de expedición do mesmo. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
c) Estar en posesión dun título obtido conforme a sistemas educativos estranxeiros alleos ao EEES, sen necesidade da súa homologación, previa comprobación pola universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de Máster universitario e que faculta no país de expedición do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento a outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.
d) Estar en posesión doutro título de Doutora ou Doutor.
e) Igualmente poderán acceder os titulados universitarios que, previa obtención de praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superasen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde.

É requisito obrigatorio para a admisión no programa de doutoramento a presentación dun informe por parte do/a estudante consistente nunha carta de referencia dun(a) profesor(a) do programa que i) avale a potencial viabilidade da futura tese no marco dunha liña de investigación do programa á que se vincule, e que ii) puidese exercer como director/a en caso de cumprir os requisitos necesarios para iso.

Estes criterios permitirán realizar a selección de admitidos en caso de existir máis solicitudes que prazas. A selección de estudantes para a súa admisión no programa realizarase en función dos seguintes criterios:
• Expediente académico (ata un 60%).
• Experiencia investigadora previa e os seus resultados (ata un10%): Neste apartado valoraranse publicacións, comunicacións e outras contribucións científicas a congresos e a súa adecuación ás liñas de investigación do programa de doutoramento. Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa.
• Experiencia profesional (ata un 10%): Neste apartado valorarase experiencia profesional relacionada coas liñas de investigación do programa de doutoramento. Os/as candidatos/as deberán presentar documentación xustificativa (certificación de vida laboral, copia de contratos, bolsas etc.)/ etc.)
• Outros aspectos acreditados no currículo do candidato (ata un 10 %): Neste apartado valoraranse as estancias de investigación, cursos realizados e cursos impartidos relacionados coas liñas de investigación do programa. Coñecemento de lingua estranxeira e coñecemento doutros idiomas distintos da lingua materna etc. Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa.
• Entrevista persoal (ata un10 %): Neste apartado valoraranse motivación e aptitude, capacidade de comunicación etc.
Aplicaranse os mesmos criterios para admitir a todos/as os/as estudantes independentemente de que a súa dedicación sexa a tempo completo ou parcial.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Competencias en información e recursos: Recursos e fontes de información para a investigación

  • E2061A05

Competencias en información e recursos: Publicar os resultados de investigación, visibilidade e impacto

  • E2061A06

Competencia en comunicación e divulgación: Taller de xestión do tempo e do estrés na etapa de tese. Xestión de recursos e benestar emocional dos estudantes de doutoramento

  • E2061A07

Competencia en comunicación e divulgación: Divulgación e visibilidade social da investigación

  • E2061A08

Competencia en comunicación e divulgación: Deseño e edición de materiais para presentacións escritas

  • E2061A09

Competencias en investigación, innovación e transferencia: Como preparar unha carreira académica

  • E2061A10

Competencias en investigación, innovación e transferencia: Propiedade industrial e transferencia de tecnoloxía

  • E2061A11

Competencias en análises de datos e modelización: Introdución a R

  • E2061A12

Competencias en análises de datos e modelización: Estatística científica con algoritmos R

  • E2061A13

Competencias en análises de datos e modelización: Introdución á regresión

  • E2061A14

Competencias en perspectiva de xénero, ética e igualdade na I+D+i: A integridade na ética e na investigación

  • E2061A15

Competencias en investigación, innovación e transferencia: Mais alá do laboratorio

  • E2061A16

Asistencia a conferencias, seminarios, xornadas, congresos

  • E2061A17

Mobilidade

  • E2061A18

A CAPD do programa de doutoramento avaliará de forma individualizada aos/as candidatos/as. A aqueles con perfís que non se axusten aos indicados para o acceso directo ao programa de doutoramento propoñeráselles uns complementos de formación específicos adecuados ao seu perfil. Os complementos de formación que deberán cursar estableceranse en función da formación previa do/a estudante e serán tales que lle permitan alcanzar as competencias necesarias para o bo desenvolvemento da súa tese doutoral dentro do programa de doutoramento. 
Os devanditos complementos de formación poderán ser de materias ou módulos de máster e grao e, deberán superarse no período inicial de desenvolvemento da tese, nun prazo máximo dun curso académico e a efectos de prezos públicos e de concesión de bolsas e axudas ao estudo, a consideración de formación de nivel de doutoramento. 
Estas competencias adquiriranse cursando materias, ata un máximo de 15 créditos ECTS, do/os Máster(é):
- Máster Universitario en Investigación e Desenvolvemento de Medicamentos (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias-saude/master-universit…).
- Máster Universitario en Nanociencia e Nanotecnoloxía (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias-saude/master-universit…). 
- Máster Universitario en Investigación Biomédica (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias-saude/master-universit…)· 
- Máster Universitario en Xenómica e Xenética (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias-saude/master-universit…)· 
- Máster Universitario en Acuicultura (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias/master-universitario-a…)· 
- Máster Universitario en Bioloxía Mariña (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias/master-universitario-b…)· 
- Máster Universitario en Biodiversidade Terrestre: Caracterización, Conservación e Xestión (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias/master-universitario-b…)· 
- Máster Universitario en Neurociencia (https://www.usc.gal/gl/estudos/masteres/ciencias-saude/master-universit…)· 
- Máster en Produción de leite (https://www.usc.gal/gl/centro/facultade-veterinaria/novas/master-produc…).
 

Profesores Área
Patricia Fernandez Troconiz Revuelta
Anatomía e Anatomía Patolóxica Comparadas
Maria Isabel Quiroga Berdeal
Ciencias Clínicas Veterinarias
Sonia Vázquez Rodríguez
Ciencias Clínicas Veterinarias
Pablo Sanchez Quinteiro
Anatomía e Anatomía Patolóxica Comparadas
Nuria Vicenta Alemañ Posadas
Anatomía e Anatomía Patolóxica Comparadas
Jose Manuel Cifuentes Martinez
Anatomía e Anatomía Patolóxica Comparadas
Ana Maria Bravo Moral
Ciencias Clínicas Veterinarias
Roberto Bermudez Pose
Anatomía e Anatomía Patolóxica Comparadas
Ana Paula Losada Garcia
Ciencias Clínicas Veterinarias
Profesores Área
Antonio Gonzalez Cantalapiedra
Ciencias Clínicas Veterinarias
Monica Lopez Peña
Ciencias Clínicas Veterinarias
Fernando Maria Muñoz Guzon
Ciencias Clínicas Veterinarias
Profesores Área
Germán Santamarina Pernas
Ciencias Clínicas Veterinarias
Marta Ines Miranda Castañon
Ciencias Clínicas Veterinarias
Ana María López Beceiro
Ciencias Clínicas Veterinarias
Margarita Rico Gomez
Produción Animal
Maria Luisa Suarez Rey
Ciencias Clínicas Veterinarias
Luis Eusebio Fidalgo Alvarez
Ciencias Clínicas Veterinarias
Francisco Javier Dieguez Casalta
Produción Animal
Ramiro Antonio Fouz Dopacio
Produción Animal
Ruth Rodríguez Bermúdez
Produción Animal
Profesores Área
M Carmen Bouza Fernandez
Xenética
Paulino Martinez Portela
Xenética
María Belén Gómez Pardo
Xenética
Manuel Vera Rodriguez
Xenética

Na Comunidade Autónoma de Galicia, cun perfil agrogandeiro tan importante dende o punto de vista socioeconómico, a proposta de integrar a investigación básica e aplicada en veterinaria, xunto coa práctica clínica, redundará nunha maior calidade dos servizos asistenciais, de diagnóstico e de asesoramento que se prestan na actualidade e nunha mellor, e máis rápida, implantación dos avances científicos na prevención, diagnóstico e tratamento de enfermidades.

A finalidade do programa de doutoramento é concibir un modelo de formación doutoral flexible, interdisciplinar e de calidade, orientada a potenciar as liñas de investigación de maior interese e proxección da universidade.
Este programa de doutoramento caracterízase polo seu interdisciplinariedade, abarcando áreas básicas, aplicadas e clínicas, así como formación en novas tecnoloxías, pero sempre englobadas dentro do campo das Ciencias Veterinarias.
A necesidade dun programa de doutoramento destas características baséase na importancia actual da investigación biomédica, unha actividade necesaria para o éxito de calquera estratexia que se propoña mellorar a saúde dos animais e, polo tanto, dos humanos.
Preténdese ademais que os estudantes adquiran a capacidade para concibir, proxectar e desenvolver temas de investigación, de forma autónoma ou en colaboración, respectando patróns de calidade e integridade académicas; que realicen traballos de investigación con resultados orixinais que contribúan no ensanche das fronteiras do coñecemento nas respectivas áreas de investigación e que sexan merecedores de publicación en revistas internacionais especializadas con sistema de arbitraxe; finalmente preténdese que sexan capaces de analizar críticamente e sintetizar ideas novas e complexas e de comunicar coa comunidade científica e coa sociedade en xeral.
Os doutoramentos deben ser capaces de: interpretar e modelizar problemas científico-tecnolóxicos e de percibir a súa relevancia económica e social, construíndo unha visión crítica do coñecemento e da realidade.

- Comprensión sistemática dun ámbito de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito ámbito.
‐ Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
‐ Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
‐ Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
‐ Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
‐ Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento.
‐ Capacidade de fomentar a Ciencia Aberta e a Ciencia Cidadá, conforme ao artigo 12 da Lei Orgánica 2/2023, do 22 de marzo, como modo de contribuír á consideración do coñecemento científico como un ben común, mediante a avaliación de actividades transversais levadas a cabo pola doutoranda ou o doutorando relacionadas con diferentes dimensións da Ciencia Aberta e a Ciencia Cidadá, así como a capacitación adquirida en senllas disciplinas en formato de microcredenciais ou similar.

  • Compromiso ético e asunción de responsabilidades
  • Entender os problemas relevantes no campo de investigación da especialidade
  • Ser capaz de defender os resultados da investigación nas publicacións científicas e nos foros nacionais e internacionais máis relevantes no campo da investigación da Tese Doutoral
  • Coñecer o marco legal no que se desenvolve a investigación en Ciencias Veterinarias e ser capaz de emitir xuízos autónomos sobre as implicaciones éticas desta investigación.

- Capacidade de profundar en técnicas xerais e de abordar autónomamente problemas de investigación en áreas do ámbito das Ciencias Veterinaria
- Capacidade de integración en grupos de traballo multidisciplinares desenvolvendo modelos innovadores en Ciencias Veterinarias
- Capacidade de desenvolvemento dunha actitude ética en investigación animal, na xestión e tratamento de datos e na publicación dos resultados das investigacións, así como na asunción de responsabilidades
- Coñecer o marco legal no que se desenvolve a investigación en Ciencias Veterinarias e ser capaz de emitir xuízos autónomos sobre as implicacións éticas desta investigación.

O programa de doutoramento en Investigación Básica e Aplicada en Ciencias Veterinarias procura estar actualizado nos requisitos disciplinares e os avances científicos e tecnolóxicos das liñas de investigación propostas. Por tanto os egresados do Programa deben adquirir as habilidades e métodos de investigación propios do ámbito da saúde, de maneira que poida deseñar e poñer en práctica unha investigación, analizando de forma crítica e avaluando novas ideas e comunicar á comunidade científica e á sociedade os resultados obtidos
O carácter transversal e interdisciplinar do programa permite ao estudantado profundar no seu tema de investigación desde unha perspectiva comparada e especializarse tanto en aspectos básicos como clínicos de gran interese socioeconómico, o cal resulta de gran interese para o doutorando no seu futuro profesional como investigador que permitirá aos egresados liderar equipos competitivos tanto en contextos académicos como profesionais.

Para dar cobertura a tódolos requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servicios a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha maior unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

O Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. Para tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para o Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
Jose Manuel Cifuentes Martinez

Secretario/a
Fernando Maria Muñoz Guzon

Vogais
Francisco Javier Dieguez Casalta
Maria Isabel Quiroga Berdeal
Pablo Sanchez Quinteiro
Marta Ines Miranda Castañon
Nuria Vicenta Alemañ Posadas
Patricia Fernandez Troconiz Revuelta
Germán Santamarina Pernas
María Belén Gómez Pardo

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

5,0

14,0

14,0

14,0

14,0

12,0

ID-02
Demand

Percentage ratio of applications submitted on the offer of places

Info da escala: Percentage with two decimal places

200,0

28,57

42,86

57,14

78,57

58,33

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

10,0

3,0

5,0

8,0

9,0

6,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

28,0

22,0

26,0

30,0

32,0

34,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

30,0

100,0

0,0

12,5

33,33

33,33

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,0

33,33

0,0

0,0

0,0

16,67

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,0

33,33

0,0

0,0

0,0

16,67

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

7,14

0,00

3,85

6,67

6,25

5,88

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

3,57

0,0

3,85

6,67

6,25

5,88

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

64,29

59,09

65,38

53,33

50,0

50,0

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

14,29

4,55

3,85

23,33

25,0

23,53

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

21,43

36,36

30,77

23,33

25,0

26,47

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

11,11

23,08

0,0

0,0

18,75

5,88

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

30,77

29,41

37,5

43,75

58,82

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

1,0

1,0

0,75

1,0

1,0

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

79,0

98,0

96,0

98,0

100,0

107,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

2,7241

2,9697

3,2

3,2667

3,4483

3,5667

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

93,1

100,0

100,0

100,0

100,0

96,67

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

79,31

84,85

90,0

80,0

82,76

80,0

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

2,63

4,0

6,25

6,9

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

20,0

0,0

0,0

16,67

13,33

17,05

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

5,0

1,0

3,0

4,0

5,0

3,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

75,0

100,0

33,33

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

25,0

0,0

66,67

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

1,0

0,0

0,0

1,0

0,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

4,0

1,0

0,0

2,0

5,0

2,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

3,0

1,0

0,0

1,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,9058

-

4,9315

4,5123

3,6274

4,9315

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

-

2,9589

-

4,9589

3,526

5,1164

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

0,0

0,0

40,0

0,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude"

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

40,0

0,0

0,0

25,0

20,0

33,33

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

7,69

0,0

0,0

9,52

3,7

Os contidos desta páxina actualizáronse o 21.03.2025.