Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 99 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 24 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Dende unha perspectiva lingüístico-comunicativa, con esta materia o estudantado debería acadar un dominio da lingua inglesa equivalente ao nivel B2 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas (MCER).
COMPRENSIÓN ORAL:
1.-Comprender discursos extensos e conferencias e seguir incluso liñas de argumentación complexas sempre que o tema sexa razoablemente familiar.
2.-Comprender a maioría dos programas de noticias de televisión e asuntos de actualidade.
3.-Entender a maioría das películas en dialecto estándar.
COMPRENSIÓN DE LECTURA:
1.-Comprender artigos e informes relativos a problemas contemporáneos nos cales os autores adoptan posturas ou puntos de vista concretos.
2.-Comprender a prosa literaria contemporánea.
INTERACCIÓN E PRODUCIÓN ORAIS:
1.-Participar nunha conversación con certa fluidez e espontaneidade, o cal posibilita a comunicación normal con falantes nativos.
2.-Participar de forma activa en debates desenvoltos en situacións cotiás explicando e defendendo os meus puntos de vista.
3.-Presentar descricións claras e detalladas dunha ampla serie de temas relacionados coa miña especialidade.
4.-Explicar un punto de vista sobre un tema expondo as vantaxes e os inconvenientes de varias opcións.
EXPRESIÓN ESCRITA:
1.-Escribir textos claros e detallados sobre unha ampla serie de temas relacionados cos meus intereses.
2.-Escribir redaccións ou informes que transmitan información ou propoñan motivos que apoien ou refuten un punto de vista concreto.
Ademais destes obxectivos lingüísticos xerais correspondentes ao nivel B2 do MCER (https://tinyurl.com/2fda4p4h), o curso pretende que os estudantes desenvolvan un bo dominio do vocabulario, das estruturas sintácticas e dos elementos discursivos.
Os contidos desta materia (gramática, vocabulario e habilidades de comprensión e produción oral/escrita) seleccionaranse de acordo co nivel B2 do Marco Común Europeo de Referencia para as Linguas (MCER). En particular, os aspectos gramaticais nos cales nos centraremos serán os seguintes: modais, condicionais, pasivas, estilo indirecto, "question tags", patróns verbais con "-ing" e infinitivo, conxuncións, preposicións, verbos preposicionais e "verbos frasais". En canto aos aspectos léxicos, o curso abordará vocabulario e expresións vinculados a temas tales como a igualdade e a identidade, viaxes e saídas profesionais, exercicio e saúde, éxito e fracaso, e innovación e tecnoloxía. Estes temas tamén se traballarán a través das habilidades relacionadas coa comprensión oral e lectora, así como a interacción oral e a produción escrita. Dentro da produción escrita en particular, o curso cubrirá as partes dun ensaio e a redacción de ensaios de causa-efecto e argumentativos.
BÁSICA:
Folse, Keith S., April Muchmore-Vokoun, e Elena Vestri Solomon. 2019. Great WRITING 4: Great Essays. Andover: National Geographic Learning. ISBN: 9780357020852.
McCarthy, Michael, e Felicity O'Dell. 2017. English VOCABULARY in Use – Upper-Intermediate. Cuarta edición. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN: 9781316631751.
Murphy, Raymond. 2019. English GRAMMAR in Use: A Self-Study Reference and Practice Book for Intermediate Students of English. Quinta edición. Cambridge: Cambridge University Press. ISBN: 9781108457651.
Stephenson, Helen, Lewis Lansford, e Paul Dummett. 2016. Keynote Upper Intermediate Student's Book. Andover: National Geographic Learning. ISBN: 9798214334325.
OUTRA:
VVAA. 2023. B2 First 5 Student's Book with Answers / with Audio / with Resource Bank. Cambridge: Cambridge University Press. Dispoñible en: https://cambridgestore.org/digital-practice-test.
*Hancock, Mark. 2012. English PRONUNCIATION in Use. Self-Study and Classroom Use: Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press.
*Hashemi, Louise, e Raymond Murphy. 2019. English Grammar in Use. Supp. Exercises. Cuarta edición. Cambridge: Cambridge University Press.
*Lansford, Lewis. 2014. Unlock Level 4: LISTENING & SPEAKING Skills. Libro do estudante. Cambridge: Cambridge University Press.
Prodromou, Luke. 2016. GRAMMAR and VOCABULARY for Cambridge First: For Students Preparing for the Cambridge English First Exam. Harlow: Pearson Education.
*Sowton, Chris, Alan S. Kennedy, e Jessica Williams. 2019. Unlock Level 4: READING, Writing & Critical Thinking. Libro do estudante. Cambridge: Cambridge University Press.
Swan, Michael. 2016. Practical English Usage. Oxford: Oxford University Press.
Zemach, Dorothy E., e Lisa A. Rumisek. 2005. Academic WRITING. From Paragraph to Essay. Oxford: Macmillan. Dispoñible en: https://tinyurl.com/ykh52pkc.
CLÁSICA:
Brook-Hart, Guy. 2008. Complete First Certificate. Cambridge: Cambridge University Press. Dispoñible en: https://tinyurl.com/3j3pheh8.
Hashemi, Louise, e Barbara Thomas. 2003. Cambridge Grammar for First Certificate. Segunda edición. Cambridge: Cambridge University Press.
Thomson, Audrey Jean, e Agnes V. Martinet. 1990. A Practical English Grammar. Cuarta edición. Oxford: Oxford University Press.
RECURSOS WEB:
****Cambridge Advanced Learner's Dictionary
****Oxford Advanced Learner’s Dictionary
****Collins COBUILD Advanced Learner’s Dictionary
****Merriam-Webster's Dictionary
Oxford Dictionary of English Idioms
Diccionario Oxford de phrasal verbs para estudiantes de inglés: inglés-español
Macmillan Phrasal Verbs Plus
Longman Pronunciation Dictionary
Collocations Dictionary
The Free Dictionary
Urban Dictionary
WebCorp
WordReference
**Gramáticas:
- http://www.edufind.com/english/grammar/index.cfm (con exercicios)
- http://www.englishpage.com/grammar/ (con exercicios)
**Miscelánea (gramática, vocabulario, actividades, probas, lectura, escritura e podcasts):
- Aprendizaxe de inglés da BBC
- British Council
- Audio English
- English Club
- ES Gold
- Guía de gramática e escritura
Básicas: CB1, CB2, CB3, CB4, CB5
Xerais: CG1, CG7, CG8, CG9
Específicas: CE1, CE5
Para obter máis información, consulte a "Memoria de Verificación" na seguinte ligazón: https://tinyurl.com/38dfu2c9.
CONFERENCIAS (1 hora por semana). Combinarán presentacións da persoa docente sobre aspectos gramaticais e exercicios prácticos do estudantado, nos cales, ademais, estes poderán practicar as catro destrezas.
SESIÓNS INTERACTIVAS (2 horas por semana). As persoas docentes dedicarán tempo a actividades destinadas a practicar as diferentes habilidades (comprensión oral e escrita, expresión oral e escrita), nas cales se espera que o estudantado participe ACTIVAMENTE.
TITORÍAS INDIVIDUAIS. Nestas sesións o estudantado pode consultar dúbidas sobre a materia de maneira presencial ou en liña.
Tanto no período ordinario (maio/xuño) coma no extraordinario (xuño/xullo), o grao de consecución dos obxectivos do curso por parte do estudantado será avaliado a través de varios procedementos tal e como se mostra a continuación:
PRIMEIRA OPORTUNIDADE (maio/xuño):
A distribución das porcentaxes para a primeira oportunidade (maio/xuño) será a seguinte:
1) AVALIACIÓN CONTINUA (40%) – actividades orais e escritas para facer individualmente ou en grupo, na clase ou a través da plataforma virtual. A porcentaxe da avaliación continua será dividida do seguinte xeito:
1.1. Tarefas de produción escrita: 20%
1.2. Asistencia a clase e participación: 5%
1.3. Proxecto: 15%
2) EXAME FINAL (60%) que consistirá:
2.1. Nunha proba escrita (40%) que inclúe:
- Gramática e vocabulario (20%)
- Comprensión lectora e oral (20%)
2.2. Nunha proba oral (20%) que se realizará nas datas anunciadas ao longo do semestre.
CONSIDERACIÓNS IMPORTANTES:
1.- Para aprobar esta materia a suma dos diferentes compoñentes avaliábeis debe ser de 5 sobre 10. Ademais, o estudantado debe obter unha nota mínima de 4 sobre 10 nas seguintes partes:
1) Tarefas de produción escrita (avaliación continua – 20%);
2) Gramática e vocabulario (20%);
3) Comprensión lectora e oral (20%);
4) Exame oral (20%).
O estudantado que non obteña unha nota mínima de 4 sobre 10 nos compoñentes mencionados suspenderá a materia aínda que a nota global sexa de 5 ou máis. Neste caso, a nota no rexistro oficial será de 4,5.
2.- O estudantado que non se presente ao exame final na data establecida obterá a nota 'NP' ('Non Presentado'), mesmo que completase todas as actividades de avaliación continua.
3.- O estudantado que non entregue as tarefas de avaliación continua perderá a porcentaxe correspondente na nota final, coa excepción das tarefas de produción escrita (20%). O estudantado que non alcance o mínimo de 4 sobre 10 nas tarefas de produción escrita (en total, non en cada unha delas) poderá volver facer esta parte na primeira oportunidade xunto co exame final, OU na segunda oportunidade en xuño/xullo.
4.- O estudantado que non asista a 5 ou máis conferencias/sesións interactivas sen causa xustificada ao longo do semestre perderá o dereito a obter a porcentaxe adicada á asistencia á clase (5%).
SEGUNDA OPORTUNIDADE (xuño/xullo):
A distribución das porcentaxes para a segunda oportunidade en xuño/xullo será a mesma que para a primeira – avaliación continua (40%) e exame final (60%), tendo en conta as seguintes consideracións:
1.- O estudantado que non entregue as tarefas de avaliación continua correspondentes ao 'proxecto' (15%) e á 'asistencia e participación' (5%) perderá as porcentaxes correspondentes na súa nota final.
2.- O estudantado que non complete as tarefas de produción escrita (20%) incluídas na avaliación continua ou que non obtivese un mínimo de 4 sobre 10 (en total, non en cada unha das dúas tarefas de produción escrita) poderá volver facer esta parte na primeira oportunidade xunto co exame final, OU na segunda oportunidade en xuño/xullo.
2.- O estudantado que aprobe unha parte do exame final na primeira oportunidade só poderá volver facer aquelas partes que suspendese na primeira oportunidade.
ESTUDANTES EXENTOS DA ASISTENCIA Á CLASE:
O estudantado exento da asistencia á clase terá que facer un exame final que valerá o 100% da nota, distribuído do seguinte xeito:
1.- Exame escrito (80%) que abranguerá: gramática e vocabulario (25%), produción escrita (25%), comprensión escrita e oral (30%).
2.- Exame oral (20%).
Para aprobar a materia, é necesario obter un mínimo de 4 sobre 10 nos seguintes compoñentes:
1) Exame oral;
2) Produción escrita;
3) Gramática e vocabulario;
4) Comprensión escrita e oral.
Se o estudantado non alcanza o mínimo de 4 sobre 10 en cada un destes compoñentes, a nota no rexistro oficial será de 4,5.
A distribución das porcentaxes e notas mínimas para a segunda oportunidade en xuño/xullo será a mesma que para a primeira.
ESTUDANTES QUE VOLVEN CURSAR A MATERIA:
O estudantado que suspendera a materia en anos anteriores e volve cursar a materia no curso académico 2024/2025 será avaliado segundo o sistema de avaliación mencionado anteriormente, a non ser que lles sexa imposible asistir á clase. Nestes casos, deberanlle informar á persoa coordinadora da materia do seu desexo de someterse ao sistema de avaliación aplicado aos estudantes exentos de asistencia á clase nas primeiras dúas semanas de clase.
***CONSIDERACIÓNS IMPORTANTES:
1) Pola natureza dos exames orais, estes poden ter lugar nunha data e hora diferentes ás do exame oficial. Estas datas serán debidamente anunciadas na clase e terán carácter oficial, o cal implica que o estudantado debe ter en conta estas datas, xa que é o seu deber estar dispoñible durante nelas para os exames orais.
2) AS DATAS DE CALQUERA PARTE DO EXAME NON SERÁN MODIFICADAS AGÁS EN CIRCUNSTANCIAS DE FORZA MAIOR.
3) Se se detectan prácticas fraudulentas en traballos ou exames de calquera tipo, aplicarase o artigo 16 da "Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións", o cal implicará un suspenso directo na materia: "A realización fraudulenta dalgunha exercicio ou proba esixida na avaliación dunha materia implicará a cualificación de suspenso na convocatoria correspondente, con independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor. Considerarase fraudulenta, entre outras, a realización de traballos plaxiados ou obtidos de fontes accesibles ao público sen reelaboración ou reinterpretación e sen citas aos autores e das fontes".
150 horas, das cales 54 corresponden a horas de clase (conferencias, sesións interactivas, titorías e avaliación) e 96 a traballo persoal e autónomo fóra da aula.
Tamara Bouso Rivas
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- tamara.bouso.rivas [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Axudante Doutor LOU
Caio Nogueira Fontes De Castro
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- caio.nogueira [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Chloe Louise Pennington
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- chloe.pennington [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Luis Ahmed Sanchez Arrocha
- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Correo electrónico
- luisahmed.sanchez [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Lector/a
Martes | |||
---|---|---|---|
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | Inglés | C02 |
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | Inglés | C03 |
10:00-11:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | Inglés | C04 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | Inglés | C02 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | Inglés | C03 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | Inglés | C04 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | Inglés | C02 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | Inglés | C03 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | Inglés | C04 |
Mércores | |||
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | Inglés | C02 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | Inglés | C03 |
11:00-12:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | Inglés | C04 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | Inglés | C02 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | Inglés | C03 |
12:00-13:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | Inglés | C04 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | Inglés | C02 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | Inglés | C03 |
13:00-14:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | Inglés | C04 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C07 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C08 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C09 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C10 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C11 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C12 |
23.05.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C10 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C11 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_08 (R-S) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_03 (P-Z) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_03 (E-F) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 (A-B) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_04 (G-I) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_06 (M-O) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_07 (P-Q) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_09 (T-Z) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 (C-D) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_01 (A-F) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLIL_05 (J-L) | C12 |
30.06.2025 16:00-20:00 | Grupo /CLE_02 (G-O) | C12 |