Ir o contido principal

Máster Universitario en Xenómica e Xenética

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias da Saúde
Centro(s)
Facultade de Veterinaria
Avda. Carballo Calero s/n, 27002
Lugo
982822012 (Conserxaría)
982822024 (Decanato)
veterinaria.decanato [at] usc.gal
Campus
Lugo
Coordinador/a
Manuel Vera Rodriguez
Contacto
manuel.vera [at] usc.es

O Máster Universitario en Xenómica e Xenética pola Universidade de Santiago de Compostela a Universidade de Vigo ten como obxectivo satisfacer a demanda de profesionais ben preparados para o sector xenómico e xenético, de importancia crecente na nosa sociedade.

Duración: 1 ano académico
Código RUCT: 4316711
Número de ECTS: 60
Número prazas: 15

Decano/a ou director/a do centro:
GONZALO FERNÁNDEZ RODRÍGUEZ

Coordinador-a do título:
Manuel Vera Rodriguez
manuel.vera [at] usc.es

Linguas de uso:
Castelán, Galego

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela Universidade de Vigo

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 13/06/2018 (DOG do 29/06/2018)

Data de publicación no BOE:
4/01/2019

Data da última acreditación:
06/06/2018

A xenética é a ciencia da herdanza biolóxica e a súa variación. Os seus principios inclúen a xenética mendeliana, a xenética molecular, a xenómica, a epixenética, a citoxenética, a xenética cuantitativa e de poboacións.

A xenómica é una disciplina relativamente moderna, que se desenvolve a partires dos logros da tecnoloxía do ADN recombinante e de novos métodos de secuenciamento e aproximacións bioinformáticas. Grazas a estas metodoloxías é posible realizar barridos xenómicos que permiten unha comprensión integral do organismo e dos procesos da herdanza, especialmente en caracteres complexos.

Condicións de terminación:

Obrigatorias: 21
Optativas: 15
Prácticas externas OB 9
Traballo fin de máster: 15
Total: 60

O mestrado contempla tres especialidades:

-Especialidade en Diversidade Xenética
-Especialidade en Aplicacións Xenéticas
-Especialidade en Xenética Humana

Para obter unha especialidade o alumno deberá cursar cinco materias optativas do módulo da especialidade elixida. Pódese obter a titulación sen especialidade; neste caso o alumno poderá elixir as cinco materias optativas que ten que cursar de entre todas as ofertadas na titulación sen ter en conta o módulo ao que pertencen.

Introdución á programación e á análise bioinformática de datos

  • P2201101
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Xenética cuantitativa

  • P2201102
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Epixenética

  • P2201103
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Análise xenómica

  • P2201104
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Método científico en ciencias experimentais

  • P2201105
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Técnicas de análise xenética

  • P2201106
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Organismos modelo

  • P2201109
  •  
  • Obrigatorio
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Xenética da conservación

  • P2201201
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Inmunoloxía e xenómica

  • P2201202
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Diversidade xenética de plantas e a súa microbiota

  • P2201203
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Evolución molecular

  • P2201204
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Xenética do desenvolvemento en plantas

  • P2201205
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Simulación de procesos xenéticos en ordenador

  • P2201206
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Modelización e evolución da resposta inmunitaria en vertebrados

  • P2201207
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Compostos bioactivos en plantas e a súa xenética

  • P2201219
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Xenética do desenvolvemento en plantas

  • P2201205
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Simulación de procesos xenéticos en ordenador

  • P2201206
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Modelización e evolución da resposta inmunitaria en vertebrados

  • P2201207
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Trazabilidade xenética

  • P2201209
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Diagnóstico molecular de enfermidades e pragas de especies vexetais cultivadas

  • P2201210
  •  
  • Optativo
  •  
  •  
  • 3 créditos

Bioquímica aplicada

  • P2201211
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Epidemioloxía molecular de enfermidades animais

  • P2201212
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Compostos bioactivos en plantas e a súa xenética

  • P2201219
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Evolución molecular

  • P2201204
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Base das enfermidades xenéticas humanas

  • P2201213
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Xenómica do cancro

  • P2201214
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Células nai no cancro e envellecemento

  • P2201215
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Modelos animais aplicados á investigación humana

  • P2201216
  •  
  • Optativo
  •  
  • Segundo semestre
  •  
  • 3 créditos

Xenética das poboacións humanas

  • P2201217
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Xenética clínica

  • P2201218
  •  
  • Optativo
  •  
  • Primeiro semestre
  •  
  • 3 créditos

Máster Universitario en Xenómica e Xenética pola Universidade de Santiago de Compostela e a Universidade de Vigo.

O persoal docente involucrado na ensinanza do Máster forma parte de grupos de investigación punteiros en Xenómica e Xenética, tanto de Universidades como Centros de Investigación, con gran prestixio nacional e internacional. Deste xeito, os estudantes coñecerán de primeira man as técnicas e metodoloxías máis actuais e innovadoras nestes campos.

Este mestrado está dirixido a persoas dinámicas, con capacidade de traballo en equipo e con interese na investigación científica e tecnolóxica, nunha formación actual e continua así como na transferencia dos coñecementos xenéticos e xenómicos ao sector industrial e produtivo.

Condicións de terminación:

Obrigatorias: 21
Optativas: 15
Prácticas externas OB 9
Traballo fin de máster: 15
Total: 60

A Comisión Académica asignará a un titor a cada estudante. O devandito titor será responsable de facer o seguimento do estudante e do seu asesoramento académico. O titor orientará os alumnos sobre as opcións académicas máis convenientes e eficaces para culminar os seus estudos con éxito.

Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:

  • A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
  • A supresión gradual da impartición da docencia.
  • Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.

Acceso

Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.

Admisión

Modalidade: criterios xerais

Titulacións de Acceso por orde de preferencia:

1º Lic. o Grao en Bioloxía, Bioquímica, Biotecnoloxía, Ciencias Ambientais, Ciencias do Mar, Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos, Enxeñaría Agrícola, Enxeñaría Biomédica, Enxeñaría Agrícola e Agroalimentaria, Enxeñaría Forestal e do Medio Natural, Farmacia, Medicina, Nutrición Humana e Dietética, Psicología, Química, e Veterinaria.

2º Titulacións das ramas de Ciencias, Ciencias da Saúde e Enxeñaría e Arquitectura

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega Celga II, ou española B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.

No caso de unha das universidades non cubrir toda a oferta, as prazas vacantes poderán acumularse na outra

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

Modalidade: criterios xerais

Titulacións de Acceso por orde de preferencia:

1º Lic. o Grao en Bioloxía, Bioquímica, Biotecnoloxía, Ciencias Ambientais, Ciencias do Mar, Ciencia e Tecnoloxía dos Alimentos, Enxeñaría Agrícola, Enxeñaría Biomédica, Enxeñaría Agrícola e Agroalimentaria, Enxeñaría Forestal e do Medio Natural, Farmacia, Medicina, Nutrición Humana e Dietética, Psicología, Química, e Veterinaria.

2º Titulacións das ramas de Ciencias, Ciencias da Saúde e Enxeñaría e Arquitectura

Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega Celga II, ou española B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido.

No caso de unha das universidades non cubrir toda a oferta, as prazas vacantes poderán acumularse na outra

Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formularen xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

- Capacidade de organización e planificación do estudo e a experimentación nas áreas de coñecemento implicadas
- Integrar coñecementos e enfrontarse a á toma de decisións a partir de información científica e técnica.
- Transmitir os resultados do estudo e a investigación a públicos especializados, académicos e xeneralistas.
- Creatividade para xerar novas ideas e aplicalas no seu estudo actual e posterior.
- Capacidade de superación perante a frustración e en situacións de estrés.

- Comprender a relación entre a xenómica e a xenética e a saúde humana, animal e vexetal, necesaria para o desenvolvemento das diversas funcións dun profesional orientado ao avance da saúde.
- Coñecer os métodos e tecnoloxías seguros para a aplicación de futuros desenvolvementos da xenómica e a xenética en diversos sectores produtivos.
- Desenvolver as destrezas e habilidades en análise xenómica e xenética, e en consello xenético.
- Ser capaz de levar a cabo a trazabilidade do material xenético para a detección de mutacións e o control de riscos e identificación de puntos críticos, na saúde, a produción, a manipulación e o procesado
- Adquirir coñecementos e habilidades no desenvolvemento do traballo científico nas ciencias da vida, polo menos unha das seguintes áreas de coñecemento: xenética, fisioloxía, anatomía patológica, medicina legal e forense, produción animal, produción vegetal.
- Saber manexar as fontes de información relacionadas coa xenómica (e outras ómicas), a xenética, as súas tecnoloxías e os aspectos de seguridade, incluíndo a produción animal e vexetal.

- Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria
- Capacidade para comunicarse oralmente e por escrito en lingua galega
- Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos
- Capacidade para a aprendizaxe e a integración no traballo en equipos multidisciplinares, a cooperación e o compañeirismo, incluíndo o ámbito internacional
- Capacidade de reflexión desde distintas perspectivas do coñecemento
- Capacidade de xestión de información, resolución de problemas e toma de decisións
- Capacidade para elaborar, expoñer e discutir un texto científico-técnico organizado e comprensible
- Habilidade para o manexo de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC)
- Capacidade de negociación no ámbito académico e no traballo experimental

Mobilidade

A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):

Portal Internacional

Prácticas

O alumno/a deberá realizar 9 créditos de prácticas externas. A comisión académica do mestrado proporá diferentes opcións para realizar as prácticas en centros de investigación e empresas. O alumnado poderá integrarse en departamentos da Universidade de Santiago e en centros de investigación e formación da administración central e autonómica, así como en empresas onde desenvolvan actividades relacionadas coa temática do mestrado.

O Traballo de Fin de Master é unha actividade fundamental na formación do alumnado, dado que inclúe todo o proceso de formulación, desenvolvemento e defensa dun proxecto profesional. Os seus contidos inclúen a planificación de tarefas para resolver un proxecto, a realización da devanditas tarefas, e finalmente a concreción dos resultados nunha memoria explicativa do problema formulado, o procedemento seguido para o seu estudo ou elaboración, a interpretación dos resultados ou do deseño e finalmente o resultado ou a plasmación do proxecto final.

Este Traballo supón un total de 15 créditos, e, en forma semellante ás prácticas externas, aínda que cunha formulación diferente en canto ao seu deseño e execución, poderá desenvolverse en centros, departamentos, institutos e grupos de investigación, das universidades organizadoras, noutras institucións que participan no mestrado e en empresas, organizacións públicas e privadas, institucións etc.

Profesorado de:

  • Universidade de Santiago de Compostela (USC)
  • Universidade de Vigo (UVIGO)
  • Universidad Autónoma de Madrid (UAM)
  • Instituto de Investigaciones Marinas-Centro Superior de Investigaciones Científicas (CSIC-IIM)
  • Misión Biológica de Galicia-Centro Superior de Investigaciones Científicas (CSIC-MBG)
  • Instituto de Investigaciones Agrobiológicas de Galicia-Centro Superior de Investigaciones Científicas (CSIC-IIAG)
  • Instituto Español de Oceanografía (IEO)
  • Estación Fitopatolóxica Areeiro (EFA)
  • Centro de Formación y Experimentación Agroforestal de Lourizán
  • Instituto de Investigación Sanitaria de Santiago de Compostela (IDIS)
  • Fundación Pública Galega de Medicina Xenómica (FPGMX)
  • The University of Edinburgh | UoE · Roslin Institute

Indicador

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Oferta

IN01
Prazas ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico.

Info da escala: Número enteiro

15,0

15,0

15,0

15,0

15,0

Matrícula

IN02
Matrícula

Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Número enteiro

16,0

15,0

16,0

15,0

15,0

IN03
Matrícula de acceso

Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

16,0

13,0

14,0

13,0

13,0

IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición

Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.

Info da escala: Número enteiro

16,0

13,0

14,0

13,0

13,0

IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición

Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-18,75

7,69

-7,14

-

Perfil de entrada

IN06
Nota media de acceso por preinscrición

Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.

Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).

7,6252

7,4416

7,0487

7,5656

7,718

IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados

Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

6,67

6,25

0,0

6,67

IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados

Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

33,33

18,75

33,33

26,67

IN13
Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC

Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

-

56,25

53,33

46,67

Adecuación á demanda

IN12
Tasa de ocupación

Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

106,67

86,67

93,33

86,67

86,67

Indicador

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Mobilidade allea

IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados

Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

Indicador

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu

Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

92,86

92,31

92,86

100,0

100,0

Indicador

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Abandono

IN41
Taxa de abandono RD 1393/2007

Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

0,0

0,0

0,0

15,38

Avaliación

IN36
Taxa de avaliación

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

97,35

94,91

95,59

85,55

96,4

Duración media dos estudos

IN38
Duración media dos estudos

Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

1,0769

1,0714

1,3

1,1538

Eficiencia dos titulados

IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

97,72

96,85

91,32

97,01

Estudantes por grupo

IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

8,0

7,0

14,0

13,0

13,0

IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)

Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.

Info da escala: Número racional con dous decimais

6,0

4,3077

4,9231

6,3333

6,1111

Éxito

IN35
Taxa de éxito

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

99,62

100,0

100,0

98,88

IN50
Taxa de éxito dos egresados

Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

97,72

98,58

100,0

100,0

Graduación

IN37
Taxa de graduación

Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

-

93,33

100,0

92,86

84,62

Rendemento

IN34
Taxa de rendemento

Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

97,35

94,55

95,59

85,55

95,32

Satisfacción

IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,7778

-

2,0

4,67

4,75

IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,5667

-

4,33

4,5

5,0

IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas

Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,0

-

-

-

-

IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación

Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

-

-

3,26

3,55

-

IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida

Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

3,85

-

4,71

4,47

4,58

IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida

Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.

Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00

4,5513

4,472

4,1913

4,5081

4,6379

IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción

Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

62,5

-

42,8571

53,8462

38,4615

Indicador

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios

Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total

Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

66,67

68,42

50,0

77,78

Os contidos desta páxina actualizáronse o 22.05.2024.