Ir o contido principal
Este portal emprega cookies propias ou de terceiros con fins analíticos, así como ligazóns a portais de terceiros para poder compartir contido nas redes sociais. Pode obter máis información na <a href="http://assets.usc.gal/gl/aviso-legal">política de cookies</a>.

Máster Universitario en Marketing, Consultoría e Comunicación Política

  • En extinción
Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias Sociais e Xurídicas
Centro(s)
Facultade de Ciencias Políticas e Sociais
Avda. Dr. Ángel Echeverri, s/n, 15782
Santiago de Compostela
881815125 (Conserxaría)
881815128 (Decanato)
politicas.decanato@usc.gal
Campus
Santiago de Compostela
Coordinador/a
Jose Manuel Rivera Otero
Contacto
josemanuel.rivera@usc.es

Este máster responde á crecente demanda de profesionais do marketing e a comunicación nas organizacións cun enfoque estratéxico. Ofrece a quen desexe especializarse neste campo as ferramentas necesarias, tanto teóricas como, sobre todo, prácticas para o deseño e a implementación de estratexias de marketing e comunicación política eficaces e efectivas.

  • Duración: 1 ano académico
    Código RUCT: 4313707
    Número de ECTS: 60
    Número prazas: 40

    Decano/a ou director/a do centro:
    MARTA IRENE LOIS GONZALEZ
    martairene.lois@usc.es

    Coordinador-a do título:
    Jose Manuel Rivera Otero
    josemanuel.rivera@usc.es

    Linguas de uso:
    Castelán, Galego

    Universidade coordinadora:
    Universidade de Santiago de Compostela

    Universidade(s) participante(s):
    Universidade de Santiago de Compostela

    Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
    Orde do 01/02/2013 (DOG 12/02/2013)

    Data de publicación no BOE:
    06/03/2014

    Data da última acreditación:
    04/10/2016

    O Máster de Márketing, Consultoría e Comunicación Política é un programa que ten como obxectivo fundamental desenvolver os coñecementos e habilidades necesarias para un correcto desempeño profesional no ámbito da mercadotecnia e a comunicación política sempre no ámbito gobernamental, administrativo e institucional.

    Trátase de formar profesionais cun coñecemento global de todas as áreas relacionadas co marketing político, que asemade posúan habilidades para responderen as múltiples tarefas que se abordan nas empresas que se dedican a estas áreas de mercado.

  • Créditos que deberá cursar o alumno para obter a titulación:

    Obrigatorios 18
    Optativos 24
    Prácticas Externas obrigatorias 6
    Traballo Fin de Máster 12
    Total 60

    Non se contemplan

  • Está dirixido preferentemente a graduados ou licenciados das seguintes titulacións: Ciencias Políticas, Xornalismo ou Ciencias da Información, Económicas, Administración e Dirección de Empresas, Publicidade e Relacións Públicas, Xestión e Administración Pública e Dereito. De xeito non preferente, poden acceder con calquera outra titulación universitaria.

    No caso de haber máis solicitudes que prazas ofertadas aplicaranse os seguintes criterios específicos de selección:

    • Expediente académico: máximo 50%
    • Experiencia profesional: máximo 35%
    • Outros méritos: 15%
  • Modalidade: criterios específicos

    TITULACIÓNS DE ACCESO:

    Titulacións preferentes:
    - Titulados/as en Ciencias Políticas
    - Titulados/as en Xornalismo ou Ciencias da Información
    - Titulados/as en Económicas
    - Titulados/as en Administración e Dirección de Empresas
    - Titulados/as en Publicidade e Relacións Públicas
    - Titulados/as en Xestión e Administración Pública
    - Titulados/as en Dereito

    Titulaciones non preferentes:
    Todas as titulacións universitarias que permitan o acceso aos estudos de Máster.

    Os alumnos procedentes de países de lingua diferente ao galego, portugués ou español deberán acreditar o nivel de lingua galega: Celga II, ou española: B1, consonte o Acordo do Consello de Goberno da USC do 30 de xullo de 2018.
    De non posuíren algún dos títulos, a USC realizaralles unha proba de nivel e, de non superala, deberán asistir a un curso intensivo de galego ou español no primeiro semestre até acadaren o nivel requirido

    CRITERIOS DE SELECCIÓN:
    Expediente académico: máx. 66,6%
    Experiencia profesional: 33,33%

    Información actualizada en cada convocatoria de matrícula

  • Mobilidade

    A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional

    Prácticas

    A realización dun período de prácticas en institucións, axencias ou empresas do sector do marketing político e institucional e a comunicación política ten varios obxectivos. Por unha banda, intenta servir de ponte ao alumno entre a experiencia vital dun estudante e a do desempeño dun posto de traballo. Por outra banda, serve de campo de experiencia para a aplicación dos coñecementos adquiridos e para observar na realidade como se desenvolve a aplicación dos devanditos coñecementos por profesionais de maior experiencia.

    O alumno ten un titor na Universidade ao cal pode acudir para calquera cuestión ou dúbida de calquera problema que se suscite. O titor está en contacto cos responsábeis da empresa en que o alumno desenvolve o seu período de prácticas.

    Á finalización do devandito período, a empresa emite un informe onde avalía o desempeño do alumno, ao mesmo tempo que o alumno ten que escribir un informe sobre a súa actividade durante as prácticas.

  • É un traballo de carácter obrigatorio que consistirá nun pequeno proxecto de investigación individual, realizado polos/as estudantes titorizados por un profesor; e que se deberá defender de forma pública e mediante o cal o estudante poderá mostrar as competencias e coñecementos teóricos e prácticos adquiridos ao longo do curso.

    O traballo de Fin de Master permite ao alumno desenvolver as capacidades de escritura, argumentación, análise e exposición pública, fundamentais para os perfís profesionais do Título.

    O Traballo Fin de Máster será avaliado por un tribunal formado por profesores da titulación e por profesionais de recoñecido prestixio.

    A Facultade de Ciencias Políticas conta cun equipo académico permanente para o seguimiento e o apoio aos Traballos Fin de Máster nas áreas de coñecemento transversal dos diferentes programas. O devandito equipo está formado polos Coordinadores das áreas de comunicación, marketing, protocolo, metodoloxía, historia e ciencias políticas. Os Profesores Titores do Traballo poden reunirse, sempre que o soliciten, co equipo de soporte.

  • Todos os profesores que participan no programa son especialistas nas materias a impartir, avaladas pola súa traxectoria investigadora e profesional.

    Na súa maioría son catedráticos ou profesores de Universidade e profesionais que desenvolven labores en organismos internacionais, institucións públicas e privadas en postos relevantes e dedicados aos diferentes aspectos da Comunicación e o Marketing Político.

    Non hai información dispoñible neste momento.
Os contidos desta páxina actualizáronse o 14.06.2021.