Este máster, de carácter interuniversitario, ten por obxectivo proporcionar unha formación fundamental, teórica e aplicada, para o acceso ao doutoramento ou para o exercicio da profesión de químico en laboratorios, sistemas de produción e sistemas I+D+i privados e institucionais que requiran o dominio da Química Orgánica.
Máster Universitario en Química Orgánica
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4314248
Número de ECTS: 60
Número prazas: 20
Decano/a ou director/a do centro:
Jesus Sanmartin Matalobos
jesus.sanmartin [at] usc.es
Coordinador-a do título:
Jesus Angel Varela Carrete
Linguas de uso:
Castelán, Galego, Inglés
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade Complutense de Madrid
Universidade Autónoma de Madrid
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 05/12/2013(DOG 20/12/2013)
Data de publicación no BOE:
10/04/2014 (Mod 27/07/2020)
Data da última acreditación:
26/01/2022
O Máster en Química Orgánica trátase dun título interuniversitario, impartido conxuntamente coas Universidade Autónoma de Madrid e a Universidade Complutense de Madrid.
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4314248
Número de ECTS: 60
Número prazas: 20
Decano/a ou director/a do centro:
Jesus Sanmartin Matalobos
jesus.sanmartin [at] usc.es
Coordinador-a do título:
Jesus Angel Varela Carrete
Linguas de uso:
Castelán, Galego, Inglés
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade Complutense de Madrid
Universidade Autónoma de Madrid
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
Orde do 05/12/2013(DOG 20/12/2013)
Data de publicación no BOE:
10/04/2014 (Mod 27/07/2020)
Data da última acreditación:
26/01/2022
O Máster en Química Orgánica trátase dun título interuniversitario, impartido conxuntamente coas Universidade Autónoma de Madrid e a Universidade Complutense de Madrid.
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 18
Optativas: 12
Traballo fin de máster: 30
Total: 60
Non se contemplan
Síntese orgánica avanzada e mecanismos de reacción
- P1191101
- Obrigatorio
- Anual
- 9 créditos
Química orgánica estrutural
- P1191102
- Obrigatorio
- Anual
- 6 créditos
Actividades formativas titorizadas
- P1191103
- Obrigatorio
- Anual
- 3 créditos
Proxecto
- P1191105
- Obrigatorio
- 12 créditos
Deseño e métodos de síntese
- P1191201
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Procesos catalíticos en química orgánica
- P1191202
- Optativo
- 3 créditos
Química computacional
- P1191203
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química médica
- P1191204
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química orgánica biolóxica
- P1191205
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química supramolecular
- P1191206
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Materiais orgánicos e nanotecnoloxía
- P1191207
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Información e patentes
- P1191208
- Optativo
- 3 créditos
Aplicacións sintéticas dos compostos organometálicos
- P1191210
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química dos produtos naturais
- P1191211
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química médica no desenvolvemento de fármacos: do laboratorio á clínica
- P1191212
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Materiais orgánicos e nanociencia
- P1191213
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Química orgánica supra e macromolecular
- P1191214
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Heterociclos e produtos naturais
- P1191215
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Heterociclos e química orgánica biolóxica
- P1191216
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Traballo fin de máster
- P1191104
- Obrigatorio
- 18 créditos
Traballo fin de máster
- P1191106
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 30 créditos
Este máster, de carácter interuniversitario, ten por obxectivo proporcionar unha formación fundamental, teórica e aplicada, para o acceso ao doutoramento ou para o exercicio da profesión de químico en laboratorios, sistemas de produción e sistemas I+D+i privados e institucionais que requiran o dominio da Química Orgánica.
Non se contempla
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 18
Optativas: 12
Traballo fin de máster: 30
Total: 60
Despois do período de matrícula e uns días antes do inicio formal do curso académico, desenvólvese un acto de recepción aos novos estudantes, para darlles a benvida e presentarlles os coordinadores, titores e profesores. No devandito acto son informados tamén dos servizos que reciben polo feito de seren estudantes e tamén de calquera normativa que lles poida ser de especial interese para o adecuado desenvolvemento da súa vida no campus.
Cada unha das universidades do consorcio mantónn através das súas páxinas WEB, folletos institucionais, coordinadores do mestrado e unidades de Información que permiten orientar e reconducir as dúbidas dos estudantes xa matriculados.
O Máster en Química Orgánica, ademais de contar cos procedementos de acolleita e orientación a estudantes de novo ingreso, establecerá un Plan de Acción Titorial, que comeza co nomeamento do Titor académico antes. Neste plan contémplase que os alumnos teñan un apoio directo no seu proceso de toma de decisións e o seguimento continuo a través da figura do titor.
Os mecanismos básicos do Plan de Acción Titorial desde a entrada no Máster son: a titoría de matrícula: que consiste en informar, orientar e asesorar ao estudante respecto de todo aquilo que é competencia do plan de estudos e o sistema de apoio permanente aos estudantes unha vez matriculados, que consistirá nun seguimento directo do estudante durante todos os seus estudos de Posgrao. Na carta de admisión ao Máster infórmase aos estudantes do titor que teñen asignado.
O Titor tamén recollerá cantas suxestións lle queiran facer chegar os estudantes sobre o funcionamento do Máster así como as reclamacións que crean pertinentes. O titor dará coñecemento das mesmas ao Coordinador do Máster da súa institución, que tratará, no caso das reclamacións, de buscar unha solución satisfactoria. Si o alumno non estivese conforme coa resolución, elevará a reclamación á Comisión Interuniversitaria de Coordinación do Máster a través de calquera dos seus representantes, sendo aquela a que decidirá sobre a cuestión suscitada. En última instancia seguirase o establecido para a resolución das reclamacións polos procedementos dos respectivos Centros responsables.
O procedemento institucional basearase na recepción, atención e transmisión das suxestións e reclamacións recibidas a través do Centro de Estudos de Posgrao así como no estudo de mecanismos de mellora convenientes en cada caso. A estes efectos estableceuse un buzón de suxestións na páxina web do devandito Centro de Estudos de Posgrao.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: Procedimiento de admisión: criterios específicos
Titulacións de acceso:
-Titulación en Química ou titulación afín.
En todo caso, o solicitante debe posuír un coñecemento suficiente de Química Orgánica, acreditada mediante a adquisición das competencias e habilidades de Química Orgánica xeral, Síntese Orgánica e Determinación Estrutural estabelecidas nos plans de estudo do Grado en Química nas universidades do consorcio.
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
Expediente académico: 25-40%
Formación en Quím. Orgán: 30-50%
Adecuación ao perfil: 10-15%
Outros méritos 10-15%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: Procedimiento de admisión: criterios específicos
Titulacións de acceso:
-Titulación en Química ou titulación afín.
En todo caso, o solicitante debe posuír un coñecemento suficiente de Química Orgánica, acreditada mediante a adquisición das competencias e habilidades de Química Orgánica xeral, Síntese Orgánica e Determinación Estrutural estabelecidas nos plans de estudo do Grado en Química nas universidades do consorcio.
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
Expediente académico: 25-40%
Formación en Quím. Orgán: 30-50%
Adecuación ao perfil: 10-15%
Outros méritos 10-15%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
- Realizar unha toma rápida e eficaz de decisións no seu labor profesional e/ou investigador
- Acceder á información necesaria (bases de datos, artigos científicos, etc.) e ter suficiente criterio para a súa interpretación e emprego
- Desenvolver as diferentes etapas implicadas nunha investigaciónn (desde concibir unha idea e facer a procura bibliográfica até a formulación dos obxectivos, o deseño do experimento, a análise dos resultados e a dedución de conclusións).
- Estar ben preparados para seguir futuros estudos de doutoramento en áreas multidisciplinares
- Estar ben preparados para desenvolver un traballo en empresas tecnolóxicas relacionadas coa química orgánica
- Presentar públicamente os resultados dunha investigaciónn ou un informe técnico
- Aplicar o método científico e os principios da química orgánica para formular e resolver problemas complexos
- Traballar en equipo con eficiencia no seu labor profesional e/ou investigador
- Coñecer os fundamentos e aplicacións das técnicas espectroscópicas utilizadas en química orgánica para a determinación estrutural e a análise orgánica
- Coñecer os métodos máis habituais para o estudo teórico das moléculas orgánicas e os mecanismos de reacción
- Coñecer e comprender os mecanismos de reacción comunmente aceptados en química orgánica e os métodos máis habituais dispoñíbeis para a sua determinación
- Coñecer as aplicacións biolóxicas e médicas dos compostos orgánicos
- Coñecer os procedementos experimentais de traballo nos laboratorios, protocolos de produción, técnicas experimentais avanzadas e sistemas de normalización da calidade de procesos e de produtos
- Coñecer os métodos e estratexias máis relevantes da síntese orgánica moderna, incluíndo procesos estereoselectivos e procesos catalíticos, e ser capaces de deseñar rutas de síntese de moléculas orgánicas complexas
- Coñecer o impacto da química orgánica na industria, medio ambiente, farmacia, saúde, agroalimentación e enerxías renovábeis
- Coñecer as normas sobre a prevención de riscos no laboratorio e na industria relacionada coa química orgánica
- Coñecer a síntese e reactividade de compostos heterocíclicos, así como as súas aplicacións en química supramolecular e o seu papel como compoñentes de produtos naturais e fármacos
- Coñecer os tipos estruturais de produtos naturais, así como as rutas biosintéticas xerais dos metabolitos secundarios e os seus mecanismos de formación
- Coñecer os conceptos básicos da química supramolecular e química macromolecular orgánica
- Coñecer os tipos máis importantes de macromoléculas orgánicas e entidades supramoleculares orgánicas, a súa caracterización, modificacións e a súa aplicación en ciencia e tecnoloxía
- Coñecer os conceptos básicos da química de materiais moleculares orgánicos, os tipos máis importantes, as técnicas para o seu estudo, caracterización, modificación e as súas aplicacións na tecnoloxía actual
- Saber realizar, presentar e defender individualmente, unha vez obtidos todos os créditos do plan de estudos, un proxecto integral de química orgánica de carácter investigador no cal se sinteticen as competencias adquiridas nas diferentes ensinanzas do mestrado
- Manexar as ferramentas informáticas e as tecnoloxías da información e a comunicación, así como o acceso a bases de datos en liña
- Desenvolver a capacidade de comunicación científico-técnica en castelán e en inglés, tanto de forma oral como escrita, utilizando os medios audiovisuais máis habituais
- Elaborar e redactar informes, proxectos de traballo ou artigos científicos e outros documentos de carácter científico-técnico, así como de formular hipóteses razoábeis
- Demostrar capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo para o desenvolvemento da súa vida profesional
- Desenvolver sensibilidade e responsabilidade sobre temas enerxéticos, medioambientais e éticos
- Demostrar razoamento crítico e autocrítico na procura da calidade e rigor científicos
- Adaptarse aos cambios, sendo capaz de aplicar tecnoloxías novas e avanzadas e outros progresos relevantes, con iniciativa e espírito emprendedor
- Potenciar a motivación e interese pola investigación científica
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
Non se contemplan
O Traballo Fin de Máster (TFM), de 30 ECTS obrigatorios, é un traballo experimental de iniciación á investigación que se desenvolverá nos laboratorios das universidades participantes, institucións (OPIs) ou empresas colaboradoras. Consiste na realización dun proxecto de investigación asociado a un plan de traballo asinado pola persoa que tutorice ao alumno, de tal forma que o alumno terá que levar a cabo as tarefas seguintes: Documentación bibliográfica sobre antecedentes e estado actual do tema proposto como proxecto, elaboración dunha proposta de obxectivos, realización dos experimentos, tratamento de datos, elaboración e presentación pública e defensa dunha memoria de resultados e conclusións.
A relación de materias optativas ofertadas no mestrado permite configurar especializaciones de referencia en Química Orgánica, como son a de Síntese e Produción, a de Química de Biomoléculas e Fármacos e a de Deseño e Propiedades de Materiais. É relevante ter en conta que o desenvolvemento do TFM na empresa, combinado apropiadamente con materias optativas, proporcionará ao alumno un perfil netamente profesional, relacionado coa actividade produtiva. Deste xeito, o acceso á empresa ou ao doutoramento poderá ser diferenciado polo alumno. No entanto, é perfectamente posíbel (e aéa desexábel en función das aspiracións do estudante) que o alumno que procure un perfil académico, para continuar co doutoramento, aplique a materia TFM á realización dun proxecto de investigación na Universidade ou o CSIC, mentres que aquel que desexe definir un perfil profesional desenvolva o TFM nunha empresa.
O máster é impartido por persoal docente e investigador do Departamento de Química Orgánica da Facultade de Química con recoñecida experiencia.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
20,0 |
18,0 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
20,0 |
18,0 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
20,0 |
18,0 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-11,76 |
33,33 |
-10,0 |
27,78 |
-34,78 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,4177 |
7,4336 |
7,172 |
7,5802 |
7,4183 |
7,4883 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,67 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
6,25 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
53,33 |
30,0 |
33,33 |
21,74 |
20,0 |
12,5 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
82,61 |
73,33 |
75,0 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75,0 |
100,0 |
90,0 |
115,0 |
75,0 |
80,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
5,0 |
0,0 |
0,0 |
6,67 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
5,0 |
0,0 |
0,0 |
13,33 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
96,5 |
96,59 |
100,0 |
92,67 |
96,25 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
10,3846 |
12,7273 |
11,1818 |
15,0 |
9,9091 |
9,6667 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
20,0 |
17,3333 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
10,0 |
8,875 |
12,0 |
8,0 |
7,5556 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
98,96 |
100,0 |
100,0 |
94,6 |
98,05 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
95,0 |
100,0 |
100,0 |
86,67 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
95,5 |
96,59 |
100,0 |
87,67 |
94,38 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,7 |
3,7368 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,3333 |
3,4444 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,2889 |
3,8605 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,71 |
4,46 |
3,95 |
5,0 |
- |
- |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,0791 |
4,1603 |
4,0191 |
4,214 |
4,2488 |
4,3405 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
13,3333 |
30,0 |
10,5263 |
4,3478 |
- |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
96,3 |
92,31 |
100,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,3 |
100,0 |
100,0 |
96,43 |
100,0 |
96,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
88,89 |
88,0 |
90,91 |
78,57 |
88,46 |
92,0 |
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 18
Optativas: 12
Traballo fin de máster: 30
Total: 60
Non se contemplan
Síntese orgánica avanzada e mecanismos de reacción
- P1191101
- Obrigatorio
- Anual
- 9 créditos
Química orgánica estrutural
- P1191102
- Obrigatorio
- Anual
- 6 créditos
Actividades formativas titorizadas
- P1191103
- Obrigatorio
- Anual
- 3 créditos
Proxecto
- P1191105
- Obrigatorio
- 12 créditos
Deseño e métodos de síntese
- P1191201
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Procesos catalíticos en química orgánica
- P1191202
- Optativo
- 3 créditos
Química computacional
- P1191203
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química médica
- P1191204
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química orgánica biolóxica
- P1191205
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química supramolecular
- P1191206
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Materiais orgánicos e nanotecnoloxía
- P1191207
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Información e patentes
- P1191208
- Optativo
- 3 créditos
Aplicacións sintéticas dos compostos organometálicos
- P1191210
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química dos produtos naturais
- P1191211
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Química médica no desenvolvemento de fármacos: do laboratorio á clínica
- P1191212
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Materiais orgánicos e nanociencia
- P1191213
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Química orgánica supra e macromolecular
- P1191214
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Heterociclos e produtos naturais
- P1191215
- Optativo
- Anual
- 6 créditos
Heterociclos e química orgánica biolóxica
- P1191216
- Optativo
- Anual
- 3 créditos
Traballo fin de máster
- P1191104
- Obrigatorio
- 18 créditos
Traballo fin de máster
- P1191106
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 30 créditos
Este máster, de carácter interuniversitario, ten por obxectivo proporcionar unha formación fundamental, teórica e aplicada, para o acceso ao doutoramento ou para o exercicio da profesión de químico en laboratorios, sistemas de produción e sistemas I+D+i privados e institucionais que requiran o dominio da Química Orgánica.
Non se contempla
Condicións de terminación:
Obrigatorias: 18
Optativas: 12
Traballo fin de máster: 30
Total: 60
Despois do período de matrícula e uns días antes do inicio formal do curso académico, desenvólvese un acto de recepción aos novos estudantes, para darlles a benvida e presentarlles os coordinadores, titores e profesores. No devandito acto son informados tamén dos servizos que reciben polo feito de seren estudantes e tamén de calquera normativa que lles poida ser de especial interese para o adecuado desenvolvemento da súa vida no campus.
Cada unha das universidades do consorcio mantónn através das súas páxinas WEB, folletos institucionais, coordinadores do mestrado e unidades de Información que permiten orientar e reconducir as dúbidas dos estudantes xa matriculados.
O Máster en Química Orgánica, ademais de contar cos procedementos de acolleita e orientación a estudantes de novo ingreso, establecerá un Plan de Acción Titorial, que comeza co nomeamento do Titor académico antes. Neste plan contémplase que os alumnos teñan un apoio directo no seu proceso de toma de decisións e o seguimento continuo a través da figura do titor.
Os mecanismos básicos do Plan de Acción Titorial desde a entrada no Máster son: a titoría de matrícula: que consiste en informar, orientar e asesorar ao estudante respecto de todo aquilo que é competencia do plan de estudos e o sistema de apoio permanente aos estudantes unha vez matriculados, que consistirá nun seguimento directo do estudante durante todos os seus estudos de Posgrao. Na carta de admisión ao Máster infórmase aos estudantes do titor que teñen asignado.
O Titor tamén recollerá cantas suxestións lle queiran facer chegar os estudantes sobre o funcionamento do Máster así como as reclamacións que crean pertinentes. O titor dará coñecemento das mesmas ao Coordinador do Máster da súa institución, que tratará, no caso das reclamacións, de buscar unha solución satisfactoria. Si o alumno non estivese conforme coa resolución, elevará a reclamación á Comisión Interuniversitaria de Coordinación do Máster a través de calquera dos seus representantes, sendo aquela a que decidirá sobre a cuestión suscitada. En última instancia seguirase o establecido para a resolución das reclamacións polos procedementos dos respectivos Centros responsables.
O procedemento institucional basearase na recepción, atención e transmisión das suxestións e reclamacións recibidas a través do Centro de Estudos de Posgrao así como no estudo de mecanismos de mellora convenientes en cada caso. A estes efectos estableceuse un buzón de suxestións na páxina web do devandito Centro de Estudos de Posgrao.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
- A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
- A supresión gradual da impartición da docencia.
- Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: Procedimiento de admisión: criterios específicos
Titulacións de acceso:
-Titulación en Química ou titulación afín.
En todo caso, o solicitante debe posuír un coñecemento suficiente de Química Orgánica, acreditada mediante a adquisición das competencias e habilidades de Química Orgánica xeral, Síntese Orgánica e Determinación Estrutural estabelecidas nos plans de estudo do Grado en Química nas universidades do consorcio.
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
Expediente académico: 25-40%
Formación en Quím. Orgán: 30-50%
Adecuación ao perfil: 10-15%
Outros méritos 10-15%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
Modalidade: Procedimiento de admisión: criterios específicos
Titulacións de acceso:
-Titulación en Química ou titulación afín.
En todo caso, o solicitante debe posuír un coñecemento suficiente de Química Orgánica, acreditada mediante a adquisición das competencias e habilidades de Química Orgánica xeral, Síntese Orgánica e Determinación Estrutural estabelecidas nos plans de estudo do Grado en Química nas universidades do consorcio.
CRITERIOS DE SELECCIÓN:
Expediente académico: 25-40%
Formación en Quím. Orgán: 30-50%
Adecuación ao perfil: 10-15%
Outros méritos 10-15%
Información actualizada en cada convocatoria de matrícula
- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades.
- Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que terá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.
- Realizar unha toma rápida e eficaz de decisións no seu labor profesional e/ou investigador
- Acceder á información necesaria (bases de datos, artigos científicos, etc.) e ter suficiente criterio para a súa interpretación e emprego
- Desenvolver as diferentes etapas implicadas nunha investigaciónn (desde concibir unha idea e facer a procura bibliográfica até a formulación dos obxectivos, o deseño do experimento, a análise dos resultados e a dedución de conclusións).
- Estar ben preparados para seguir futuros estudos de doutoramento en áreas multidisciplinares
- Estar ben preparados para desenvolver un traballo en empresas tecnolóxicas relacionadas coa química orgánica
- Presentar públicamente os resultados dunha investigaciónn ou un informe técnico
- Aplicar o método científico e os principios da química orgánica para formular e resolver problemas complexos
- Traballar en equipo con eficiencia no seu labor profesional e/ou investigador
- Coñecer os fundamentos e aplicacións das técnicas espectroscópicas utilizadas en química orgánica para a determinación estrutural e a análise orgánica
- Coñecer os métodos máis habituais para o estudo teórico das moléculas orgánicas e os mecanismos de reacción
- Coñecer e comprender os mecanismos de reacción comunmente aceptados en química orgánica e os métodos máis habituais dispoñíbeis para a sua determinación
- Coñecer as aplicacións biolóxicas e médicas dos compostos orgánicos
- Coñecer os procedementos experimentais de traballo nos laboratorios, protocolos de produción, técnicas experimentais avanzadas e sistemas de normalización da calidade de procesos e de produtos
- Coñecer os métodos e estratexias máis relevantes da síntese orgánica moderna, incluíndo procesos estereoselectivos e procesos catalíticos, e ser capaces de deseñar rutas de síntese de moléculas orgánicas complexas
- Coñecer o impacto da química orgánica na industria, medio ambiente, farmacia, saúde, agroalimentación e enerxías renovábeis
- Coñecer as normas sobre a prevención de riscos no laboratorio e na industria relacionada coa química orgánica
- Coñecer a síntese e reactividade de compostos heterocíclicos, así como as súas aplicacións en química supramolecular e o seu papel como compoñentes de produtos naturais e fármacos
- Coñecer os tipos estruturais de produtos naturais, así como as rutas biosintéticas xerais dos metabolitos secundarios e os seus mecanismos de formación
- Coñecer os conceptos básicos da química supramolecular e química macromolecular orgánica
- Coñecer os tipos máis importantes de macromoléculas orgánicas e entidades supramoleculares orgánicas, a súa caracterización, modificacións e a súa aplicación en ciencia e tecnoloxía
- Coñecer os conceptos básicos da química de materiais moleculares orgánicos, os tipos máis importantes, as técnicas para o seu estudo, caracterización, modificación e as súas aplicacións na tecnoloxía actual
- Saber realizar, presentar e defender individualmente, unha vez obtidos todos os créditos do plan de estudos, un proxecto integral de química orgánica de carácter investigador no cal se sinteticen as competencias adquiridas nas diferentes ensinanzas do mestrado
- Manexar as ferramentas informáticas e as tecnoloxías da información e a comunicación, así como o acceso a bases de datos en liña
- Desenvolver a capacidade de comunicación científico-técnica en castelán e en inglés, tanto de forma oral como escrita, utilizando os medios audiovisuais máis habituais
- Elaborar e redactar informes, proxectos de traballo ou artigos científicos e outros documentos de carácter científico-técnico, así como de formular hipóteses razoábeis
- Demostrar capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo para o desenvolvemento da súa vida profesional
- Desenvolver sensibilidade e responsabilidade sobre temas enerxéticos, medioambientais e éticos
- Demostrar razoamento crítico e autocrítico na procura da calidade e rigor científicos
- Adaptarse aos cambios, sendo capaz de aplicar tecnoloxías novas e avanzadas e outros progresos relevantes, con iniciativa e espírito emprendedor
- Potenciar a motivación e interese pola investigación científica
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
Non se contemplan
O Traballo Fin de Máster (TFM), de 30 ECTS obrigatorios, é un traballo experimental de iniciación á investigación que se desenvolverá nos laboratorios das universidades participantes, institucións (OPIs) ou empresas colaboradoras. Consiste na realización dun proxecto de investigación asociado a un plan de traballo asinado pola persoa que tutorice ao alumno, de tal forma que o alumno terá que levar a cabo as tarefas seguintes: Documentación bibliográfica sobre antecedentes e estado actual do tema proposto como proxecto, elaboración dunha proposta de obxectivos, realización dos experimentos, tratamento de datos, elaboración e presentación pública e defensa dunha memoria de resultados e conclusións.
A relación de materias optativas ofertadas no mestrado permite configurar especializaciones de referencia en Química Orgánica, como son a de Síntese e Produción, a de Química de Biomoléculas e Fármacos e a de Deseño e Propiedades de Materiais. É relevante ter en conta que o desenvolvemento do TFM na empresa, combinado apropiadamente con materias optativas, proporcionará ao alumno un perfil netamente profesional, relacionado coa actividade produtiva. Deste xeito, o acceso á empresa ou ao doutoramento poderá ser diferenciado polo alumno. No entanto, é perfectamente posíbel (e aéa desexábel en función das aspiracións do estudante) que o alumno que procure un perfil académico, para continuar co doutoramento, aplique a materia TFM á realización dun proxecto de investigación na Universidade ou o CSIC, mentres que aquel que desexe definir un perfil profesional desenvolva o TFM nunha empresa.
O máster é impartido por persoal docente e investigador do Departamento de Química Orgánica da Facultade de Química con recoñecida experiencia.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
20,0 |
18,0 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
20,0 |
18,0 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
15,0 |
20,0 |
18,0 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-11,76 |
33,33 |
-10,0 |
27,78 |
-34,78 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
7,4177 |
7,4336 |
7,172 |
7,5802 |
7,4183 |
7,4883 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
6,67 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
6,25 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
53,33 |
30,0 |
33,33 |
21,74 |
20,0 |
12,5 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
82,61 |
73,33 |
75,0 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
75,0 |
100,0 |
90,0 |
115,0 |
75,0 |
80,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
5,0 |
0,0 |
0,0 |
6,67 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
5,0 |
0,0 |
0,0 |
13,33 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
96,5 |
96,59 |
100,0 |
92,67 |
96,25 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
10,3846 |
12,7273 |
11,1818 |
15,0 |
9,9091 |
9,6667 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
20,0 |
17,3333 |
23,0 |
15,0 |
16,0 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
10,0 |
8,875 |
12,0 |
8,0 |
7,5556 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
98,96 |
100,0 |
100,0 |
94,6 |
98,05 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
95,0 |
100,0 |
100,0 |
86,67 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
95,5 |
96,59 |
100,0 |
87,67 |
94,38 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
2,7 |
3,7368 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,3333 |
3,4444 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,2889 |
3,8605 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,71 |
4,46 |
3,95 |
5,0 |
- |
- |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,0791 |
4,1603 |
4,0191 |
4,214 |
4,2488 |
4,3405 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
13,3333 |
30,0 |
10,5263 |
4,3478 |
- |
- |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
96,3 |
92,31 |
100,0 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
96,3 |
100,0 |
100,0 |
96,43 |
100,0 |
96,0 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
88,89 |
88,0 |
90,91 |
78,57 |
88,46 |
92,0 |