Ir o contido principal

Programa de Doutoramento en Innovacion en Seguridade e Tecnoloxías Alimentarias

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias da Saúde
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.alimentarias [at] usc.es

A globalización da economía e o mercado dos alimentos fan da tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria un tema de interese xeral influenciado por numerosos factores. A protección efectiva do dereito á seguridade alimentaria, require dun enfoque integral que contemple os riscos asociados á alimentación desde a granxa á mesa, e que considere todas as perspectivas posibles. Ademais ten en conta de forma moi particular a crecente importancia dos riscos nutricionais, dada a preocupante prevalencia na actualidade da obesidade e principalmente na idade infantil e xuvenil.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600837
Número prazas: 15

Coordinador-a do título:
Cristina Asuncion Fente Sampayo
cristina.fente [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
21/01/2014

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
26/01/2022

Códigos ISCED:
(420) Ciencias de la vida
(541) Industria de la alimentación
(0721) Industria de la alimentación

O programa de doutoramento en Innovación en Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias, corresponde á conversión dos Programas de Doutoramento:”Alimentos: valor nutritivo, tecnoloxía e seguridade alimentaria” e “Tecnoloxía de alimentos”, que comezaron a impartirse na Universidade de Santiago na década de 1980 e foron transformados no Máster en Innovación en Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias, avaliado favorablemente pola ANECA o 22 de xuño de 2009 e inscrito no Rexistro de Universidades, Centros e Títulos por Resolución de 7de abril de 2010, da Secretaría Xeral de Universidades (BOE 29 de abril de 2010).

Este programa de Doutoramento foi verificado positivamente polo Consello de Universidades o 15 de xullo de 2009, obtendo a Mención cara á Excelencia: MEE20111-0083 (Resolución de 6 de outubro de 2011). Está incluído no plan estratéxico da USC e integrado na Escola de Doutoramento Internacional da USC.

A globalización da economía e o mercado dos alimentos fan da tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria un tema de interese xeral influenciado por numerosos factores.

Recentemente aprobouse a Lei 17/2011, de 5 de xullo, de seguridade alimentaria e nutrición, co propósito de establecer un marco legal para o conxunto de actividades que integran a seguridade alimentaria e a consecución de hábitos nutricionais e de vida saudables. “Nunca ata se ha ter tal coñecemento da relación existente entre alimentación e saúde, nin se xeraron tantas situacións de incerteza científica, nin se ha demandado por parte da cidadanía unha intervención administrativa tan importante para garantir a xestión dos riscos”. A protección efectiva do dereito á seguridade alimentaria, require dun enfoque integral que contemple os riscos asociados á alimentación desde a granxa á mesa, e que considere todas as perspectivas posibles. Ademais ten en conta de forma moi particular a crecente importancia dos riscos nutricionais, dada a preocupante prevalencia na actualidade da obesidade e principalmente na idade infantil e xuvenil.

A globalización dos intercambios comerciais e vos movementos migratorios, os cambios nas preferencias do consumo alimentario e na nutrición dos cidadáns españois igualmente suscitan problemas novos.

A Nutrición, a Tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria constitúen toda unha cultura que non só radica no coñecemento dos alimentos, a súa tecnoloxía e as súas determinacións analíticas, senón que require unha visión máis ampla sobre o que significa unha alimentación segura e saudable. Todos estes aspectos e as demandas deformación detectadas, xustifican a impartición dun programa de Doutoramento que aborde esta temática dun modo específico.

Preténdese formar titulados cunha excelente preparación académica, que os capacite para ser docentes e investigadores de alta calidade no marco de la Tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria no seu sentido más ampliou, desenvolver a súa propia industria ou colaborar na innovación e desenvolvemento en ámbitos relacionados cos alimentos e/ou as empresas alimentarias. . O título de Doutor é o xerme das novas xeracións de investigadores en Organismos públicos e privados de investigación, Departamentos de I+D+I en empresas, laboratorios, centros oficiais de control e, no seu caso, dos futuros profesores universitarios no campo dá Nutrición, Bromatoloxía e Tecnoloxía dos alimentos.

A globalización dos intercambios comerciais e vos movementos migratorios, os cambios nas preferencias do consumo alimentario e na nutrición dos cidadáns españois igualmente suscitan problemas novos. A Nutrición, a Tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria constitúen toda unha cultura que non só radica no coñecemento dos alimentos, a súa tecnoloxía e as súas determinacións analíticas, senón que require unha visión máis ampla sobre o que significa unha alimentación segura e saudable. Todos estes aspectos e as demandas de formación detectadas, xustifican a impartición dun programa de Doutoramento que aborde esta temática dun modo específico. Preténdese formar titulados cunha excelente preparación académica, que os capacite para ser docentes e investigadores de alta calidade no marco de la Tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria no seu sentido más ampliou, desenvolver a súa propia industria ou colaborar na innovación e desenvolvemento en ámbitos relacionados cos alimentos e/ou as empresas alimentarias. . O título de Doutor é o xerme das novas xeracións de investigadores en Organismos públicos e privados de investigación, Departamentos de I+D+I en empresas, laboratorios, centros oficiais de control e, no seu caso, dos futuros profesores universitarios no campo da Nutrición, Bromatoloxía e Tecnoloxía dos alimentos.

Sen complementos de formación:

• Máster en Innovación en Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias ofertado pola USC.

• Estudantes co título de DEA obtido a través dos programas anteriores que foron transformados neste Programa de Doutoramento: Alimentos: Valor Nutritivo, Tecnoloxía e Seguridade Alimentaria na USC ou en Ciencia e Enxeñaría de Alimentos.

Outros perfis:

• A Comisión Académica avaliará de xeito individualizado cada caso. Considerarase a posibilidade de esixirlles complementos de formación (como máximo 15 ECTS).

• No caso doutros perfís que non tivesen realizado Máster necesitarase unha equivalencia de formación en créditos de investigación, iguais alomenos aos do Máster que da acceso directo, que serán de 9 ECTS.

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster universitario, ou equivalente, sempre que se teñan cursado, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.

2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a) Estar en posesión dun título universitario oficial español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior, que habilite para o acceso ao máster de acordo co establecido no artigo 16 do RD 1393/2007, e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales polo menos 60 deberán ser de nivel de máster.

b) Estar en posesión dun título oficial español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Ditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c) Os titulados universitarios que, logo da obteren praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en ciencias da saúde.

d) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, logo da comprobación pola Universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do cal estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme anteriores ordenacións universitarias.

f) Estar en posesión dun título universitario oficial que obtivera a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo co procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, de 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos oficiais de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3. Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento, logo da súa admisión de acordo co establecido no Regulamento de estudos de doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral no citado Regulamento para acceder aos estudos de doutoramento.

4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan o diploma de estudos avanzados obtido de acordo co disposto no Real decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcancen a suficiencia investigadora regulada no Real decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan un título de máster oficial conforme o Real decreto 56/2005 ou o Real decreto 1393/2007, modificado polo Real decreto 861/2010, ou teñan superados 60 ECTS de estudos de máster oficial.

6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS superados no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales, polo menos 60, deberán ser de nivel de máster.

• Currículo: 25%

• Experiencia investigadora: 25%

• Expediente académico: 15%

• Coñecemento de linguas: 15%
• Experiencia profesional: 10%

• Outros méritos (entrevista persoal, coñecemento de informática, manexo de equipos e programas, manexo de información bibliográfica): 10%

O grao de coñecemento mínimo valorable de idiomas á acreditar será o nivel B1, de acordo co establecido no Marco Común Europeo de Referencia.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Asistencia a conferencias, seminarios e cursos relacionados coas liñas de investigación

  • E2051A01

Difusión dos resultados de investigación

  • E2051A02

Mobilidade

  • E2051A03
Profesores Área
Maria Julia Celia Lopez Hernandez
Nutrición e Bromatoloxía
Raquel Sendon Garcia
Nutrición e Bromatoloxía
Ana Isabel Rodriguez Bernaldo De Quiros
Nutrición e Bromatoloxía
Letricia Barbosa Pereira
Nutrición e Bromatoloxía
Profesores Área
Olga Diaz Rubio
Tecnoloxía de Alimentos
Manuel Vázquez Vázquez
Tecnoloxía de Alimentos
María Lourdes Vázquez Oderiz
Nutrición e Bromatoloxía
Angel Cobos Garcia
Tecnoloxía de Alimentos
Mª Ángeles Romero Rodríguez
Tecnoloxía de Alimentos
Patricia Lopez Sanchez
Tecnoloxía de Alimentos
Profesores Área
Jorge Barros Velázquez
Tecnoloxía de Alimentos
Cristina Asuncion Fente Sampayo
Nutrición e Bromatoloxía
Carlos Manuel Franco Abuin
Nutrición e Bromatoloxía
Alberto Cepeda Sáez
Nutrición e Bromatoloxía
Beatriz Isabel Vázquez Belda
Nutrición e Bromatoloxía
Maria Del Pilar Calo Mata
Tecnoloxía de Alimentos
Marta Lopez Cabo
Escola de Doutoramento Internacional
Patricia Regal López
Nutrición e Bromatoloxía
Jose Manuel Miranda Lopez
Nutrición e Bromatoloxía
Marta Prado Rodriguez
Tecnoloxía de Alimentos
Alexandre Lamas Freire
Nutrición e Bromatoloxía
Carolina Graciela Nebot Garcia
Nutrición e Bromatoloxía
Juan José Rodríguez Herrera
Escola de Doutoramento Internacional
Alejandra Cardelle Cobas
Nutrición e Bromatoloxía

A protección efectiva do dereito á seguridade alimentaria, require dun enfoque integral que contemple os riscos asociados á alimentación desde a granxa á mesa, e que considere todas as perspectivas posibles.

O programa de doutoramento en Innovación en Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias, corresponde á conversión dos Programas de Doutoramento:”Alimentos: valor nutritivo, tecnoloxía e seguridade alimentaria” e “Tecnoloxía de alimentos”, que comezaron a impartirse na Universidade de Santiago na década de 1980 e foron transformados no Máster en Innovación en Seguridade e Tecnoloxía Alimentarias, avaliado favorablemente pola ANECA o 22 de xuño de 2009 e inscrito no Rexistro de Universidades, Centros e Títulos por Resolución de 7de abril de 2010, da Secretaría Xeral de Universidades (BOE 29 de abril de 2010).

Este programa de Doutoramento foi verificado positivamente polo Consello de Universidades o 15 de xullo de 2009, obtendo a Mención cara á Excelencia: MEE20111-0083 (Resolución de 6 de outubro de 2011). Está incluído no plan estratéxico da USC e integrado na Escola de Doutoramento Internacional da USC.

A globalización da economía e o mercado dos alimentos fan da tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria un tema de interese xeral influenciado por numerosos factores.

Recentemente aprobouse a Lei 17/2011, de 5 de xullo, de seguridade alimentaria e nutrición, co propósito de establecer un marco legal para o conxunto de actividades que integran a seguridade alimentaria e a consecución de hábitos nutricionais e de vida saudables. “Nunca ata se ha ter tal coñecemento da relación existente entre alimentación e saúde, nin se xeraron tantas situacións de incerteza científica, nin se ha demandado por parte da cidadanía unha intervención administrativa tan importante para garantir a xestión dos riscos”. A protección efectiva do dereito á seguridade alimentaria, require dun enfoque integral que contemple os riscos asociados á alimentación desde a granxa á mesa, e que considere todas as perspectivas posibles. Ademais ten en conta de forma moi particular a crecente importancia dos riscos nutricionais, dada a preocupante prevalencia na actualidade da obesidade e principalmente na idade infantil e xuvenil.

A globalización dos intercambios comerciais e vos movementos migratorios, os cambios nas preferencias do consumo alimentario e na nutrición dos cidadáns españois igualmente suscitan problemas novos.

A Nutrición, a Tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria constitúen toda unha cultura que non só radica no coñecemento dos alimentos, a súa tecnoloxía e as súas determinacións analíticas, senón que require unha visión máis ampla sobre o que significa unha alimentación segura e saudable. Todos estes aspectos e as demandas deformación detectadas, xustifican a impartición dun programa de Doutoramento que aborde esta temática dun modo específico.

Preténdese formar titulados cunha excelente preparación académica, que os capacite para ser docentes e investigadores de alta calidade no marco de la Tecnoloxía e a Seguridade Alimentaria no seu sentido más ampliou, desenvolver a súa propia industria ou colaborar na innovación e desenvolvemento en ámbitos relacionados cos alimentos e/ou as empresas alimentarias. . O título de Doutor é o xerme das novas xeracións de investigadores en Organismos públicos e privados de investigación, Departamentos de I+D+I en empresas, laboratorios, centros oficiais de control e, no seu caso, dos futuros profesores universitarios no campo dá Nutrición, Bromatoloxía e Tecnoloxía dos alimentos.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo

• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación

• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal

• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas

• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional

• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento

  • Posuír coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais ao longo de toda a cadea alimentaria, orientados a protexer e mellorar a saúde dos consumidores
  • Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos e teñan capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos e formular xuízos relacionados coa seguridade e a tecnoloxía alimentarias
  • Que sexan capaces de utilizar métodos de análises e tecnoloxías de produción máis seguros, que faciliten a vixilancia ou monitorización dos sistemas de autocontrol nas empresas alimentarias, o que conlevará unha mellora na calidade dos alimentos

• Posuír coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais ao longo de toda a cadea alimentaria, orientados a protexer e mellorar a saúde dos consumidores

• Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos e teñan capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos e formular xuízos relacionados coa seguridade e a tecnoloxía alimentarias

• Que sexan capaces de utilizar métodos de análises e tecnoloxías de produción máis seguros, que faciliten a vixilancia ou monitorización dos sistemas de autocontrol nas empresas alimentarias, o que conlevará unha mellora na calidade dos alimentos

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado sete da Memoria do Título

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
Cristina Asuncion Fente Sampayo

Secretario/a
Ana Isabel Rodriguez Bernaldo De Quiros

Vogais
Angel Cobos Garcia
Carlos Manuel Franco Abuin
Maria Asuncion Lage Yusty
Maria Julia Celia Lopez Hernandez
Mª Ángeles Romero Rodríguez
Maria Del Pilar Calo Mata
Manuel Vázquez Vázquez

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

15,0

15,0

15,0

15,0

15,0

15,0

ID-02
Demanda

Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

40,0

66,67

66,67

40,0

40,0

46,67

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

6,0

9,0

6,0

5,0

3,0

5,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

29,0

31,0

30,0

30,0

27,0

25,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

66,67

22,22

50,0

60,0

0,0

20,0

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

16,67

11,11

16,67

0,0

0,0

0,0

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

11,11

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

16,67

0,0

16,67

0,0

0,0

0,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

17,24

32,26

36,67

30,00

33,33

44,00

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

6,9

29,03

33,33

30,0

29,63

32,0

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

55,17

58,06

60,0

53,33

51,85

68,0

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

6,9

12,9

6,67

10,0

11,11

4,0

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

37,93

29,03

33,33

36,67

37,04

28,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

12,5

5,56

5,56

0,0

14,29

0,0

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

5,56

0,0

0,0

7,14

0,0

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

11,11

18,75

21,43

30,77

23,53

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

0,5

1,0

1,0

0,6667

1,0

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

68,0

69,0

84,0

68,0

70,0

70,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

3,7778

3,8333

4,6667

4,0

4,1176

4,1176

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

94,12

100,0

100,0

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

94,44

94,44

94,44

94,12

94,12

100,0

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

6,9

17,65

19,44

18,18

25,0

30,0

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

8,33

16,67

22,22

16,97

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

2,0

2,0

4,0

2,0

3,0

4,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

50,0

75,0

50,0

100,0

75,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas  a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

50,0

25,0

50,0

0,0

25,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

1,0

1,0

2,0

1,0

1,0

2,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

1,0

1,0

2,0

1,0

2,0

2,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,9589

-

3,9452

4,9315

4,9274

3,5342

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

-

4,6192

5,2931

3,9452

2,9589

5,2018

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

0,0

0,0

0,0

33,33

0,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude”

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

75,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

25,0

50,0

0,0

0,0

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

61,54

3,7

10,71

16,0

15,0

Os contidos desta páxina actualizáronse o 07.07.2023.