Ir o contido principal

Programa de Doutoramento en Biodiversidade e Conservación do Medio Natural

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Ciencias
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.biodiversidade [at] usc.es

As próximas décadas decidirán que fracción da diversidade do planeta sobrevivirá. Os esforzos actuais céntranse en coñecer a diversidade, salvar especies, establecer novas áreas de conservación e protexer os parques naturais existentes.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600482
Número prazas: 9

Coordinador-a do título:
Jesus Dominguez Conde
jesus.dominguez [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
13/03/2023

Códigos ISCED:
(422) Ciencias del medio ambiente
(420) Ciencias de la vida
(0522) Entornos naturales y vida silvestre

Como consta nos datos históricos da Universidade de Santiago de Compostela, o programa “Biodiversidade e conservación do medio natural” mantivo durante anos un considerable número de alumnos, a maior parte dos cales culminaron os seus estudos coa presentación de traballos de investigación tutelados, de teses doutorais, e que actualmente ocupan postos na industria, a docencia e a investigación.

As actividades humanas están causando, en todo o planeta, a devastación de comunidades biolóxicas. As ameazas a a diversidade biolóxica non ten precedentes, e nunca na historia da vida tantas especies estiveran ameazadas de extinción nun período de tempo tan curto. As próximas décadas decidirán que fracción da diversidade do planeta sobrevivirá. Os esforzos actuais céntranse en coñecer a diversidade, salvar especies, establecer novas áreas de conservación e protexer os parques naturais existentes.

A formación de expertos en Biodiversidade e Conservación enténdese como un compromiso científico que quere cubrir unha necesidade para un territorio como Galicia de coñecedores e avaliadores do seu Medio Natural.

Como consta nos datos históricos da Universidade de Santiago de Compostela, o programa “Biodiversidade e conservación do medio natural” mantivo durante anos un considerable número de alumnos, a maior parte dos cales culminaron os seus estudos coa presentación de traballos de investigación tutelados, de teses doutorais, e que actualmente ocupan postos na industria, a docencia e a investigación. As actividades humanas están causando, en todo o planeta, a devastación de comunidades biolóxicas. As ameazas a a diversidade biolóxica non ten precedentes, e nunca na historia da vida tantas especies estiveran ameazadas de extinción nun período de tempo tan curto.

1.- De forma xeral os estudos de máster que permitirán o ingreso a este programa de doutoramento sen complementos de formación serán:

a.- Medio Ambiente e Recursos Naturais; Bioloxía Mariña; Acuicultura; Biotecnoloxía (ofertados pola USC)

b.- Biodiversidade e Ecosistemas; Acuicultura; Ecosistemas Terrestres, Uso Sustentable e Implicacións Ambientais (ofertados pola Universidade de Vigo).

c.- Tecnoloxía e Xestión Ambiental ofertado pola Unversidade da Coruña.

d.- Os másteres de similar contido impartidos por outras universidades españolas.

e.- Tamén terán acceso ao programa acceso sen complementos os estudantes co título de DEA obtido a través do programa de Licenciatura en Bioloxía pola USC ou de Licenciaturas en Bioloxía de todas as Universidades Españolas.

2.- No caso doutros perfís que non realizasen máster necesitarase unha equivalencia de formación en créditos de investigación, iguais polo menos aos do máster que dá acceso directo, que serán 60 ECTS.

3.- Os estudantes con título estranxeiro sen homologar poderán solicitar a admisión nos estudos de doctorado sempre que se acredite un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e faculte no país expedidor do título para o acceso aos estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo nin o recoñecemento a outros efectos que os de acceso a estas ensinanzas.

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de Grao, ou equivalente, e de Máster universitario, ou equivalente, sempre que se teñan cursado, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.

2. Así mesmo, poderá acceder quen se atope nalgún dos seguintes supostos:

a) Estar en posesión dun título universitario oficial español ou doutro país integrante do Espazo Europeo de Educación Superior, que habilite para o acceso ao máster de acordo co establecido no artigo 16 do RD 1393/2007, e superar un mínimo de 300 créditos ECTS no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales polo menos 60 deberán ser de nivel de máster.

b) Estar en posesión dun título oficial español de graduado ou graduada, cuxa duración, conforme normas de dereito comunitario, sexa de polo menos 300 créditos ECTS. Ditos titulados deberán cursar con carácter obrigatorio os complementos de formación requiridos polo programa, agás que o plan de estudos do correspondente título de grao inclúa créditos de formación en investigación equivalentes en valor formativo aos créditos en investigación procedentes de estudos de máster.

c) Os titulados universitarios que, logo da obteren praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en ciencias da saúde.

d) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros, sen necesidade da súa homologación, logo da comprobación pola Universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de máster universitario e que faculta no país expedidor do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo do cal estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinos de doutoramento.

e) Estar en posesión doutro título español de doutor obtido conforme anteriores ordenacións universitarias.

f) Estar en posesión dun título universitario oficial que obtivera a correspondencia ao nivel 3 do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior, de acordo co procedemento establecido no Real Decreto 967/2014, de 21 de novembro, polo que se establecen os requisitos e o procedemento para a homologación e declaración de equivalencia a titulación e a nivel académico universitario oficial e para a validación de estudos estranxeiros de Educación Superior, e o procedemento para determinar a correspondencia aos niveis do Marco Español de Cualificacións para a Educación Superior dos títulos oficiais de Arquitecto, Enxeñeiro, Licenciado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico e Diplomado.

3. Os doutorandos que iniciasen o seu programa de doutoramento conforme anteriores ordenacións universitarias poderán acceder ao ensino de doutoramento, logo da súa admisión de acordo co establecido no Regulamento de estudos de doutoramento da USC. En todo caso deberán reunir os requisitos establecidos con carácter xeral no citado Regulamento para acceder aos estudos de doutoramento.

4. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan o diploma de estudos avanzados obtido de acordo co disposto no Real decreto 778/1998, do 30 de abril, ou alcancen a suficiencia investigadora regulada no Real decreto 185/1985, do 23 de xaneiro.

5. Poderán acceder aos estudos de doutoramento os licenciados, arquitectos ou enxeñeiros que posúan un título de máster oficial conforme o Real decreto 56/2005 ou o Real decreto 1393/2007, modificado polo Real decreto 861/2010, ou teñan superados 60 ECTS de estudos de máster oficial.

6. Tamén poderán acceder os diplomados, enxeñeiros técnicos ou arquitectos técnicos que acrediten ter 300 créditos ECTS superados no conxunto de estudos universitarios oficiais, dos cales, polo menos 60, deberán ser de nivel de máster.

• Titulación de acceso (20%)

• Expediente académico (20%)

• Curriculum (20%)

• Experiencia profesional (20%)

• Experiencia investigadora (20%)

Aínda que non é necesario acreditar o coñecemento da lingua inglesa, recoméndase o seu coñecemento xa que para algunhas das actividades formativas necesítase devandito coñecemento. Por iso, no grado de coñecemento do MCER é recomenbable posuír o nivel B1 ou B2.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Cursos de formación avanzada

  • E1021A01

Cursos de formación

  • E1021A02

Estancias en centros de investigación

  • E1021A03

Asistencia a congresos científicos

  • E1021A04

Defensa do proxecto de tese

  • E1021A05

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Profesores Área
Francisco Javier Iglesias Piñeiro
Zooloxía
Sergio Rodriguez Roiloa
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Emilio V. Carral Vilariño
Ecoloxía
Maria Teresa Rodriguez Lopez
Zooloxía
Jesus Dominguez Conde
Zooloxía
María Jose Vidal Malde
Escola de Doutoramento Internacional
Andres Baselga Fraga
Zooloxía
Profesores Área
Teresa Cornide Paz
Botánica
Mª Del Carmen Lopez Rodriguez
Botánica
Maria Inmaculada Romero Bujan
Botánica
Mª Jesús Aira Rodríguez
Botánica
Francisco Javier Amigo Vazquez
Botánica
Elvira Antonia Diaz Vizcaino
Botánica
Santiago Ortiz Nuñez
Botánica
Rosa Ana Vázquez Ruiz De Ocenda
Botánica
Ramón Alberto Díaz Varela
Botánica
Luis Miguel Serrano Perez
Botánica
Profesores Área
Maria Celia Besteiro Rodriguez
Zooloxía
María Del Carmen Cobo Llovo
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Juan Angel Diaz Pazos
Zooloxía
Fernando Cobo Gradin
Zooloxía
Sandra Barca Bravo
Escola de Doutoramento Internacional
Rufino Vieira Lanero
Zooloxía
Profesores Área
Pablo Ramil Rego
Botánica
Joaquin Gimenez De Azcarate Cornide
Botánica
Ignacio Garcia Gonzalez
Botánica
Luis Miguel Serrano Perez
Botánica

Como consta nos datos históricos da Universidade de Santiago de Compostela, o programa “Biodiversidade e conservación do medio natural” mantivo durante anos un considerable número de alumnos, a maior parte dos cales culminaron os seus estudos coa presentación de traballos de investigación tutelados, de teses doutorais, e que actualmente ocupan postos na industria, a docencia e a investigación.

As actividades humanas están causando, en todo o planeta, a devastación de comunidades biolóxicas. As ameazas a a diversidade biolóxica non ten precedentes, e nunca na historia da vida tantas especies estiveran ameazadas de extinción nun período de tempo tan curto. As próximas décadas decidirán que fracción da diversidade do planeta sobrevivirá.

Os esforzos actuais céntranse en coñecer a diversidade, salvar especies, establecer novas áreas de conservación e protexer os parques naturais existentes. A formación de expertos en Biodiversidade e Conservación enténdese como un compromiso científico que quere cubrir unha necesidade para un territorio como Galicia de coñecedores e avaliadores do seu Medio Natural.

Como consta nos datos históricos da Universidade de Santiago de Compostela, o programa “Biodiversidade e conservación do medio natural” mantivo durante anos un considerable número de alumnos, a maior parte dos cales culminaron os seus estudos coa presentación de traballos de investigación tutelados, de teses doutorais, e que actualmente ocupan postos na industria, a docencia e a investigación.

As actividades humanas están causando, en todo o planeta, a devastación de comunidades biolóxicas. As ameazas a a diversidade biolóxica non ten precedentes, e nunca na historia da vida tantas especies estiveran ameazadas de extinción nun período de tempo tan curto. As próximas décadas decidirán que fracción da diversidade do planeta sobrevivirá. Os esforzos actuais céntranse en coñecer a diversidade, salvar especies, establecer novas áreas de conservación e protexer os parques naturais existentes.

A formación de expertos en Biodiversidade e Conservación enténdese como un compromiso científico que quere cubrir unha necesidade para un territorio como Galicia de coñecedores e avaliadores do seu Medio Natural.

• Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo

• Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación

• Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal

• Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas

• Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional

• Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento

  • Comprensión sistemática dun campo de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co devandito campo
  • Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación
  • Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal
  • Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas
  • Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos modos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional
  • Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade baseada no coñecemento

Outras competencias

  • Capacidade para realizar unha análise crítica e de avaliación de bioxeografía e biodiversidade de fauna e flora
  • Capacidade para realizar unha análise crítica e de avaliación na conservación e xestión de espazos naturais protexidos
  • Capacidade para realizar unha análise dos recursos mariños
  • Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito da observación do medio mariño, terrestre e dulceacuícola
  • Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito do uso sostible dos recursos naturais, relacionado co medio mariño, terrestre e dulceacuícola
  • Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito da enxeñaría e progreso tecnolóxico aplicados ao medio natural referido á manipulación xenética, produción de sementes e transformación de produtos pesqueiros

• Capacidade para realizar unha análise crítica e de avaliación de bioxeografía e biodiversidade de fauna e flora

• Capacidade para realizar unha análise crítica e de avaliación na conservación e xestión de espazos naturais protexidos

• Capacidade para realizar unha análise dos recursos mariños

• Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito da observación do medio mariño, terrestre e dulceacuícola
• Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito do uso sostible dos recursos naturais, relacionado co medio mariño, terrestre e dulceacuícola

• Adquisición de habilidades na análise e resolución de problemas complexos no ámbito da enxeñaría e progreso tecnolóxico aplicados ao medio natural referido á manipulación xenética, produción de sementes e transformación de produtos pesqueiros

Para dar cobertura a todos os requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servizos a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e ao Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha meirande unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

A Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. A tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnoloxías para a Aprendizaxe (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de xestión de infraestruturas

Servizo de medios audiovisuais

Servizo de prevención de riscos

Unha descrición máis detallada dos recursos materiais está dispoñible no apartado 7 da Memoria do Título

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
Jesus Dominguez Conde

Secretario/a
Maria Inmaculada Romero Bujan

Vogais
Francisco Javier Amigo Vazquez
Fernando Cobo Gradin
Ignacio Garcia Gonzalez
Francisco Javier Iglesias Piñeiro

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

11,0

5,0

5,0

7,0

9,0

9,0

ID-02
Demanda

Relación porcentual das solicitudes presentadas sobre a oferta de prazas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

127,27

140,0

160,0

100,0

166,67

88,89

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

8,0

3,0

4,0

5,0

8,0

4,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de estudantes matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

34,0

30,0

26,0

26,0

26,0

25,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,0

66,67

75,0

100,0

37,5

50,0

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

25,0

0,0

0,0

20,0

12,5

50,0

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

25,0

0,0

0,0

0,0

12,5

25,0

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

20,0

0,0

25,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

17,65

13,33

15,38

15,38

30,77

28,00

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

2,94

3,33

0,0

0,0

3,85

0,0

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

82,35

73,33

73,08

65,38

69,23

68,0

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual do número de estudantes a tempo parcial sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo parcial aqueles que teñen a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,88

10,0

7,69

7,69

11,54

8,0

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

11,76

16,67

19,23

26,92

19,23

24,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

4,55

0,0

5,88

22,22

0,0

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

13,64

21,05

23,53

27,78

29,41

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

0,8

0,0

1,0

0,0

0,5

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

59,0

61,0

63,0

52,0

47,0

50,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

2,1071

2,3462

2,52

2,3636

2,2381

2,381

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

78,57

84,62

80,0

81,82

80,95

80,95

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

42,86

46,15

52,0

59,09

57,14

47,62

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

5,13

5,13

4,65

4,55

7,14

4,17

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

6,67

6,67

0,0

0,0

0,0

17,02

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

5,0

5,0

3,0

4,0

3,0

2,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

33,33

100,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas  a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo parcial sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

66,67

0,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

0,0

0,0

1,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

4,0

4,0

3,0

4,0

1,0

2,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

1,0

1,0

0,0

0,0

1,0

0,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,5699

3,9452

4,274

4,1911

-

4,9315

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

2,9726

-

-

-

5,0055

5,5068

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

40,0

33,33

25,0

0,0

0,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de “cum laude”

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación de “cum laude” sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

80,0

80,0

100,0

100,0

100,0

50,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

20,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

24,14

3,7

63,64

26,32

9,52

Os contidos desta páxina actualizáronse o 07.07.2023.