Créditos ECTS Créditos ECTS: 12
Horas ECTS Criterios/Memorias Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 50 Clase Interactiva: 100 Clínicos EEES: 25 Total: 178
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Grao RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
Áreas: Estomatoloxía
Centro Facultade de Medicina e Odontoloxía
Convocatoria: Anual
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable
O estudante debe adquirir coñecementos e competencias sobre:
- Diagnóstico, prognóstico e tratamento protésico de pacientes parcial e totalmente edéntulos.
- Tecnoloxía protésica, técnicas de laboratorio, natureza e aplicación clínica de materiais para o seu uso en próteses.
- Fisiopatoloxía da articulación craniomandibular e oclusión dental, diagnóstico, prognóstico e tratamento de trastornos oclusais.
- Técnicas adxuvantes en periodontopatía.
I. INTRODUCIÓN E XERALIDADES:
Lecc. 01: Concepto de prótese dental (PD). Ramas da PD.
Lecc. 02: Orixe e desenvolvemento histórico da PD.
Lecc. 03: Topografía do cráneo e cara de interese en PD. Organización morfo-funcional do aparato mastigatorio.
Lecc. 04: Impresión en PD.
Lecc. 05: Modelos dentais en PD.
Lecc. 06: Articuladores: concepto, tipos e propósitos.
Lecc. 07: Arcos faciais: concepto, tipos e propósito.
Lecc. 08: O paciente en PD. Historial médico xeral e específico para PD. Diagnóstico e plan de tratamento protésico/oclusal.
II. FISIOLOXÍA DA OCLUSIÓN E DA ARTICULACIÓN TEMPOROMANDIBULAR:
Lecc. 09: Funcións principais do aparato mastigatorio e as súas implicacións na rehabilitación oclusal e/ou prostodóntica.
Lecc. 10: Concepto de oclusión. Componentes estructurais do aparato mastigatorio involucrados na oclusión.
Lecc. 11: Desenvolvemento da oclusión humana durante o crecemento.
Lecc. 12: Biodinámica condilar. Posicións condilares.
Lecc. 13: Biodinámica mandibular. Análise de movementos mandibulares.
Lecc. 14: Determinantes oclusais. Equilibrio oclusal de Gisy. Quinta de Hanau. Fórmula de Thielemann.
Lecc. 15: Tipos de oclusión. Teorías da oclusión.
Lecc. 16: Exame oclusal. Métodos e técnicas.
Lecc. 17: Rexistro das traxectorias condilares.
Lecc. 18: Rexistro da dinámica mandibular.
Lecc. 19: Programación individualizada do articulador.
III. PRÓTESE TOTAL REMOVIBLE
UDIDADE DIDÁCTICA 1.
Lecc. 20: Concepto e xeralidades da prótese total removible (PTR). Propiedades xerais da PTR.
Lecc. 21: Diagnóstico en PTR.
UDIDADE DIDÁCTICA 2.
Lecc. 22: Impresións no paciente edéntulo total. Impresións definitivas: obxectivos. Encofrado e positivado da impresión definitiva.
Lecc. 23: Planchas base: tipos e obxectivos. Rodetes de rexistro e transferencia, fabricación e individualización clínica.
Lecc. 24: Montaxe dos modelos definitivos no articulador.
UDIDADE DIDÁCTICA 3.
Lecc. 25: Diagnóstico das traxectorias condilares do paciente desdentado total.
Lecc. 26: Montaxe de dentes en PTR I. Selección de dentes artificiais.
Lecc. 27: Montaxe de dentes en PTR II. Leis do equilibrio oclusal.
Lecc. 28: Elaboración de patróns de próteses totais.
Lecc. 29: Tipos e métodos de procesamento da PTR.
Lecc. 30: Remontaxe da PTR. Tallado selectivo no articulador dental.
UDIDADE DIDÁCTICA 4.
Lecc. 31: Instalación da PTR.
Lecc. 32: Problemas, mantemento e uso da PTR.
Lecc. 33: Prótese inmediata.
Lecc. 34: Sobredentaduras. Pilares naturais e osteointegrados.
IV. PRÓTESE PARCIAL REMOVIBLE (PPR)
UDIDADE DIDÁCTICA 1.
Lecc. 35: O paciente parcialmente desdentado. Clasificación dos edentulismos parciais.
Lecc. 36: Biomecánica dos tipos habituais de PPR.
Lecc. 37: Elementos da PPR e a súa función I.
Lecc. 38: Elementos da PPR e a súa función II.
UDIDADE DIDÁCTICA 2.
Lecc. 39: Análise dos modelos de estudo. Paralelizador.
Lecc. 40: Toma de decisións e plan de tratamento en PPR.
UDIDADE DIDÁCTICA 3.
Lecc. 41: Preparacións dentais en pilares PPR.
Lecc. 42: Impresións finais en PPR. Obxectivos e técnicas. Modelo "mestre".
Lecc. 43: Reavaliación e deseño final en PPR.
Lecc. 44: Fabricación da PPR. Fases de laboratorio I.
Lecc. 45: Fabricación da PPR. Fases de laboratorio II.
Lecc. 46: Fase clínica. Proba clínica da estrutura.
Lecc. 47: Impresión secundaria das bases.
Lecc. 48: Montaxe equilibrado de dentes "non anatómicos". Encerado das sillas. Procesado e terminación.
Lecc. 49: Instalación da PPR en clínica.
Lecc. 50: Problemas post-inserción.
PROGRAMACIÓN PRÁCTICA
PRÁCTICAS PRECLÍNICAS:
• Introdución á clínica e laboratorio de próteses.
• Clínica simulada. - Prótese removible completa e parcial.
• Tecnoloxía protésica. - Prótese removible completa e parcial.
PRÁCTICAS CLÍNICAS, dedicadas a rexistros oclusais e próteses removibles.
Básica:
- Planas, P. Rehabilitación Neuro-Oclusal (RNO) 2ªEdición, 2008. Ed. Amolca.
- Geering AH. Kundert M. Atlas de Protesis Total y sobredentaduras. Ediciones Científicas y Técnicas D.L. Barcelona, 1993.
- Rahn A, Ivanhoe JR, Plummer KD. Prótesis Dental Completa. Editorial Panamericana. Buenos Aires, 2011.
- B. Carr, G. P. Mc Givney, D T. Brown.McCraquen PROTESIS PARCIAL REMOVIBLE. Elsevier Mosby 2006.
- McNeill C. Fundamentos científicos y aplicaciones prácticas de la oclusión. Ed. Quintessence. Barcelona, 2005.
- Dawson, P. Oclusión Funcional. Diseño de la Sonrisa a Partir de la ATM (Reimpresión 2020); ISBN 9789588328904, Editorial AMOLCA
Complementaria:
- Ash M, Ramfjord SP. Oclusión Funcional.Ed Interamericana. México, 1984.
- Ash M. Oclusión. Mc Graw-Hill Interamericana. México, 1997
- Borel SC, Schittly J, Exbrayat J. Manual de prótesis parcial removible. Ed. Masson. Barcelona, 1985.
- Dos Santos J. Oclusión: Principios y conceptos. Ed. Mundi. Buenos Aires, 1987.
- Mallat E. La prótesis parcial removible en la práctica diaria. Ed. Labor SA. Barcelona, 1986.
- Öwall B, Käyser AF, Carlsson GE. Odontología Protésica. Principios y estrategias terapéuticas. Ed. Mosby/Doyma libros
S.A. Madrid, 1997.
- Pessina E, Bosco M, Vinci AM. Articuladores y arcos faciales en Prótesis Odontológica y Gnatología. Ed. Masson S.A. Barcelona, 1995.
- Phillips RW. La ciencia de los materiales dentales de Skinner. Ed. McGraw-Hill. Tercera ed. México, 1993.
- Posselt U. Fisiología de la Oclusión y Rehabilitación. Ed. Jims. Barcelona, 1973.
- Rhoads JE, Rudd KD y Morrow RM. Procedimientos en el laboratorio dental. Tomos I, cap. 2; II, 1 y III, 2. Ed. Salvat. Barcelona, 1988.
- Saizar P. Prostodoncia Total. Ed. Mundi Buenos Aires, 1972.
- Phillips RW. La ciencia de los materiales dentales de Skinner. Ed. McGraw-Hill. Tercera ed. México, 1993.
- Posselt U. Fisiología de la Oclusión y Rehabilitación. Ed. Jims. Barcelona, 1973.
- Rhoads JE, Rudd KD y Morrow RM. Procedimientos en el laboratorio dental. Tomos I, cap. 2; II, 1 y III, 2. Ed. Salvat. Barcelona, 1988.
- Saizar P. Prostodoncia Total. Ed. Mundi Buenos Aires, 1972.
Con01: Coñecer as ciencias biomédicas nas que se fundamenta a Odontoloxía para asegurar unha correcta asistencia bucodentaria. Entre estas ciencias deben incluírse contidos apropiados de:
Embrioloxía, anatomía, histoloxía e fisioloxía do corpo humano.
Xenética, Bioquímica, Bioloxía celular e molecular.
Microbioloxía e inmunoloxía.
Con02: Coñecer a morfoloxía e función do aparato estomatognático, incluíndo contidos específicos de embrioloxía, anatomía, histoloxía e fisioloxía.
Con03: Coñecer o método científico e ter capacidade crítica para valorar os coñecementos establecidos e a información novedosa.
Con04: Coñecer os principios científicos de esterilización, desinfección e antisepsia necesarios para previr as infeccións cruzadas na práctica odontolóxica.
Con06: Realizar as radiografías necesarias na práctica odontolóxica, interpretar as imaxes obtidas e coñecer outras técnicas de diagnóstico por imaxe que teñan relevancia.
Con07: Coñecer os procedementos e probas diagnósticas clínicas e de laboratorio, coñecer a súa fiabilidade e validez diagnóstica e ser competente na interpretación dos seus resultados.
Con08: Recoñecer a normalidade e a patoloxía bucal, así como a avaliación dos datos semiolóxicos.
Con09: Identificar o principal motivo de consulta e a historia da enfermidade actual. Realizar unha historia clínica xeral do paciente e unha ficha clínica que reflicta fielmente os rexistros do paciente.
Con11: Manexar, discriminar e seleccionar os materiais e instrumentos adecuados en odontoloxía.
Con12: Coñecer os biomateriais dentais: a súa manipulación, propiedades, indicacións, alerxias, biocompatibilidade, toxicidade, eliminación de residuos e impacto ambiental.
Con14: Coñecer e usar o equipamento e instrumentación básicos para a práctica odontolóxica.
Con15: Aplicar os principios de ergonomía no traballo odontolóxico, tanto a nivel individual como dentro do equipo de traballo cando sexa apropiado, así como nos principios de prevención de riscos laborais asociados á práctica odontolóxica.
Con16: Proporcionar un enfoque global dos coidados orais e aplicar os principios de promoción da saúde e prevención das enfermidades bucodentarias.
Con23: Coñecer os preceptos ético-deontolóxicos lexislativos e administrativos que regulan a profesión odontolóxica e a súa aplicación na xestión e na práctica clínica, así como coñecer a organización, competencias e funcións das corporacións profesionais. Cumprimentar todo tipo de documentos e rexistros médico-legais.
Con24: Coñecer o papel do dentista dentro das profesións sanitarias e traballar con outros profesionais sanitarios e outros membros do equipo odontolóxico.
Con25: Recoñecer que o paciente é o centro de atención e que todas as interaccións, incluíndo prevención, diagnóstico, planificación e execución do tratamento e mantemento, deben buscar o seu mellor interese, evitando calquera tipo de discriminación e respectando a confidencialidade.
Con26: Identificar os signos e actitudes que suxiran a posible existencia de malos tratos.
Con34: Realizar tratamentos básicos da patoloxía bucodentaria en pacientes de todas as idades. Os procedementos terapéuticos deberán basearse no concepto de invasión mínima e nun enfoque global e integrado do tratamento bucodental.
Con35: Diagnosticar, planificar e realizar, con carácter xeral, un tratamento multidisciplinar, secuencial e integrado de complexidade limitada en pacientes de todas as idades e condicións.
Con36: Tomar e interpretar radiografías e outros procedementos baseados na imaxe, relevantes na práctica odontolóxica.
Con37: Realizar modelos diagnósticos, montalos e tomar rexistros inter-oclusais.
Con38: Determinar e identificar os requisitos estéticos do paciente e das posibilidades de satisfacer as súas inquedanzas.
Con40: Valorar a función motora e sensorial da boca, os maxilares e anexos.
Con42: Prescripción apropiada de fármacos, coñecendo as súas contraindicacións, interaccións, efectos sistémicos e repercusións sobre outros órganos.
Con43: Aplicar técnicas de anestesia loco-regional.
Con44: Preparar e illar o campo operatorio.
Con52: Valorar e tratar ao paciente con caries ou outra patoloxía dentaria non cariosa e ser capaz de utilizar todos os materiais destinados a restaurar a forma, función e a estética do dente en pacientes de todas as idades.
Con53: Deseñar, preparar os dentes, prescribir, rexistrar, realizar probas clínicas e colocar e poñer en servizo restauracións indirectas: incrustacións, carillas ou frentes laminados estéticos e coroas unitarias.
Con54: Tratar operatoriamente os procesos destrutivos e as lesións traumáticas dento-alveolares.
Con56: Realizar procedementos estéticos convencionais desde unha perspectiva multidisciplinar.
Con57: Tratar o edentulismo tanto parcial como total, incluíndo o deseño biolóxico (características específicas de deseño), preparación dentaria, obtención de rexistros, probas clínicas e adaptación aos pacientes de próteses removibles parciais e completas, pontes sinxelas dento-soportadas e próteses sinxelas sobre implantes, tanto removibles como fixas, incluíndo a súa "colocación" e "posta en servizo".
Con58: Elaborar as prescricións dos produtos sanitarios a medida "próteses dentais" e "aparellos de ortodoncia e ortopedia dento-facial".
Con59: Realizar tratamento non cirúrxico dos desordes témporo-mandibulares e dor orofacial.
Comp01: Capacidade de análise e síntese.
Comp02: Capacidade de organizar e planificar.
Comp03: Comunicación oral e escrita na propia lingua.
Comp06: Habilidades de xestión da información (habilidade para buscar e analizar información proveniente de fontes diversas).
Comp07: Resolución de problemas.
Comp08: Toma de decisións.
Comp09: Capacidade crítica e autocrítica.
Comp10: Traballo en equipo.
Comp11: Habilidades interpersoais.
Comp12: Capacidade de traballar nun equipo interdisciplinar.
Comp13: Capacidade para comunicarse con expertos doutras áreas.
Comp16: Compromiso ético.
Comp17: Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica.
Comp18: Habilidades de investigación.
Comp19: Capacidade de aprendizaxe autónomo.
Comp24: Habilidade para traballar de forma autónoma.
Comp27: Preocupación pola calidade.
H/D01: Coñecer os elementos esenciais da profesión de odontólogo, incluíndo os principios éticos e as responsabilidades legais.
H/D02: Comprender a importancia de tales principios para o beneficio do paciente, da sociedade e da profesión, con especial atención ao segredo profesional.
H/D03: Saber identificar as inquedanzas e expectativas do paciente, así como comunicarse de forma efectiva e clara, tanto de forma oral como escrita, cos pacientes, os familiares, os medios de comunicación e outros profesionais.
H/D04: Comprender e recoñecer os aspectos sociais e psicolóxicos relevantes ao tratamento de pacientes.
H/D06: Comprender a importancia de desenvolver unha práctica profesional con respecto á autonomía do paciente, ás súas crenzas e cultura.
H/D07: Promover a aprendizaxe de maneira autónoma de novos coñecementos e técnicas, así como a motivación pola calidade.
H/D08: Saber compartir información con outros profesionais sanitarios e traballar en equipo.
H/D09: Comprender a importancia de manter e utilizar os rexistros con información do paciente para a súa posterior análise, preservando a confidencialidade dos datos.
H/D10: Coñecer e identificar os problemas psicolóxicos e físicos derivados da violencia de xénero para capacitar aos estudantes na prevención, a detección precoz, a asistencia, e a rehabilitación das vítimas desta forma de violencia.
H/D12: Comprender e recoñecer a estrutura e función normal do aparato estomatognático, a nivel molecular, celular, tisular e orgánico, nas distintas etapas da vida.
H/D13: Comprender e recoñecer as ciencias dos biomateriais esenciais para a práctica odontolóxica así como o manexo inmediato das posibles alerxias aos mesmos.
H/D17: Comprender e recoñecer os principios de ergonomía e seguridade no traballo (incluíndo control de infeccións cruzadas, protección radiolóxica e enfermidades ocupacionais e biolóxicas).
H/D18: Coñecer, valorar críticamente e saber utilizar as fontes de información clínica e biomédica para obter, organizar, interpretar e comunicar a información científica e sanitaria.
H/D19: Coñecer o método científico e ter capacidade crítica para valorar os coñecementos establecidos e a información novedosa. Ser capaz de formular hipóteses, recoller e valorar de forma crítica a información para a resolución de problemas, seguindo o método científico.
H/D20: Obter e elaborar unha historia clínica que conteña toda a información relevante.
H/D21: Saber realizar un exame bucal completo, incluíndo as probas radiográficas axeitadas e exploración complementaria, así como obter as referencias clínicas necesarias.
H/D22: Ter a capacidade de facer un xuízo diagnóstico inicial e establecer unha estratexia diagnóstica razonada, sendo competente en recoñecer as situacións que requiren atención odontolóxica urxente.
H/D23: Establecer o diagnóstico, pronóstico e a planificación terapéutica adecuada en todas as áreas clínicas da Odontoloxía, sendo competente no diagnóstico, pronóstico e a preparación do plan de tratamento dental para pacientes que requiran coidados especiais, incluíndo os pacientes médicamente comprometidos (tales como diabéticos, hipertensos, inmunocomprometidos, anticoagulados, entre outros) e pacientes con discapacidade.
H/D25: Coñecer e aplicar o tratamento básico da patoloxía bucodentaria máis común en pacientes de todas as idades. Os procedementos terapéuticos deberán basearse no concepto de mínima invasión e nun enfoque global e integrado do tratamento bucodental.
H/D26: Saber planificar e realizar tratamentos odontolóxicos multidisciplinares, secuenciais e integrados de complexidade limitada en pacientes de todas as idades e condicións, e pacientes que requiran coidados especiais.
H/D27: Propoñer e recomendar as medidas preventivas adecuadas a cada situación clínica.
H/D28: Adquirir experiencia clínica baixo a supervisión axeitada.
H/D30: Recoñecer o papel do odontólogo na prevención e protección contra as enfermidades bucodentarias, así como no mantemento e promoción da saúde, tanto a nivel individual como comunitario.
A metodoloxía de ensino-aprendizaxe do programa formativo adaptarase ás tipoloxías e necesidades dos alumnos.
O ensino da programación teórica levarase a cabo principalmente a través da técnica de ensino clásica da clase maxistral.
Os seminarios e as clases teórico-prácticas complementarán o ensino do programa teórico.
Fomentarase o desenvolvemento do aprendizaxe independente. É dicir, buscarase que haxa un bo nivel de participación estudantil. Por esta razón, daráselle o traballo apropiado ao traballo grupal e as presentacións orais correspondentes.
A metodoloxía de ensino no programa práctico tamén buscará o desenvolvemento do aprendizaxe autónomo. O rol do mestre será guiar ao alumno na aplicación práctica dos conceptos teóricos previamente adquiridos. Buscarase a motivación do alumno cara á prótese dental e unha atención especial aos aspectos de ergonomía, coidado e precisión nos procedementos realizados.
Tamén se terá en conta o uso creativo das tecnoloxías e os avances na tecnoloxía da información.
Garantirase o cumprimento adecuado dos tutoriais. A atención e orientación ao alumno e a accesibilidade e dispoñibilidade dos docentes serán condicións necesarias para a calidade do ensino.
O noso curso virtual utilizarase para apoiar os contidos prácticos.
A área cognitiva avaliarase realizando un exame parcial e outro final escritos.
O exame parcial consistirá en:
- Unha proba escrita de tipo PRAC do bloque temático que se avalía.
O exame final consistirá en:
- Unha proba escrita de tipo PRAC do bloque temático que se avalía.
- Unha proba de tipo test do bloque temático que se avalía.
- Unha proba escrita, de resposta libre e longa do bloque temático que se avalía.
O exame parcial, terá natureza liberadora para aqueles estudantes que alcancen polo menos un "7/10", levarase a cabo ao final do primeiro cuadrimestre e avaliará o coñecemento da materia impartida durante o primeiro cuadrimestre.
Con respecto ás áreas sensomotora e afectiva, avaliaranse realizando un seguimento continuado ao longo do curso das aptitudes e actitudes dos alumnos.
Xunto coa avaliación continua realizaranse periodicamente controis de avance das prácticas en forma de rúbricas de traballo valorados polo profesorado.
A cualificación final obtense coa media das cualificacións parciais dos bloques teóricos e prácticos.
A influencia de cada bloque na cualificación final será:
- Cualificación do bloque teórico: 50%
- Cualificación do bloque práctico: 50%
É necesario superar independentemente os contidos teóricos e prácticos, xa que se o estudante non aprobase un deles non alcanzaría o aprobado na disciplina.
A parte práctica debe ser aprobada na convocatoria de xuño xa que non é recuperable no tempo dispoñible entre a primeira e a segunda convocatoria.
A asistencia á clase, tanto teórica como práctica, será obrigatoria e un requisito para aprobar a asignatura.
O alumno debe participar activamente no curso virtual da asignatura.
Estudio: unha hora e media para cada clase teórica. 90 horas
Titoría: Unha hora e media en persoa cada semestre por estudante para aclarar dúbidas antes dos exames e media hora do estudante antes da titoría para a preparación das súas dúbidas.
Preparación de seminarios: doce horas por estudante.
Preparación do exame: unha hora de reforzo para cada clase teórica (60 horas), 3 horas para a consulta de bibliografía, 6 horas para a integración de conceptos e 3 horas para a realización dos exames (unha hora e media por trimestre).
Para completar adecuadamente este programa, recoméndase que os estudantes:
- Asistan ás titorías: Isto proporcionará a oportunidade de facer preguntas, aclarar conceptos e profundizar no material.
- Participen activamente nas sesións e no curso virtual (clases teóricas, seminarios e sesións clínicas): A participación fomenta a comprensión e permite unha retroalimentación máis personalizada.
- Revisen o coñecemento adquirido semanalmente: A cantidade de tempo dedicado á revisión depende da comprensión individual e da complexidade do contido cuberto en clase.
- Completen probas de avaliación de forma voluntaria: Esta práctica axuda a solidificar a comprensión e identificar áreas que requiren máis estudo.
- Consulten a bibliografía recomendada e plantexen calquera dúbida durante as titorías: Complementar o material de clase con recursos externos profundiza a comprensión, e facer preguntas axuda a aclarar conceptos complexos.
- Utilicen os apuntes de clase como unha guía: Os apuntes de clase non deben substituír os materiais oficiais senón servir como un complemento. Poden proporcionar contexto para ideas complexas e lembrarte calquera percepción particular compartida durante a clase.
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións.
Este plan poderá desenvolverse sempre e cando se dispoña dos medios necesarios para elo.
Maria Jesus Jose Mora Bermudez
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Teléfono
- 881812349
- Correo electrónico
- mariajesus.mora [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Maria De La Paz Otero Casal
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Correo electrónico
- mariadelapaz.otero.casal [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Noelia Fernandez Formoso
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Correo electrónico
- n.fernandez.formoso [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Urbano Alejandro Santana Mora
Coordinador/a- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Correo electrónico
- urbano.santana.mora [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Pablo Ignacio Varela Centelles
- Departamento
- Cirurxía e Especialidades Médico-Cirúrxicas
- Área
- Estomatoloxía
- Correo electrónico
- pabloignacio.varela [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Asociado/a de Universidade LOU
Xoves | |||
---|---|---|---|
12:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Odontoloxía-Aula 3 |
16:00-20:00 | Grupo /CLIL_02 | Castelán | Odontoloxía-Laboratorio Fantomas |
16:00-20:00 | Grupo /CLIL_01 | Castelán | Odontoloxía-Laboratorio Xeral Prótesis |
15.05.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-A. Suárez Nuñez |
15.05.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-Aula 3 |
03.07.2025 16:30-18:30 | Grupo /CLE_01 | Odontoloxía-A. Suárez Nuñez |