O título de Graduado/a en Enxeñaría Informática ten como obxectivo a formación científica, tecnolóxica e socioeconómica e a preparación para o exercicio profesional no desenvolvemento e aplicación das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC), no ámbito da Informática
PresentaciónPlan de estudos por cursoPlan de estudos por módulosAcceso e admisiónRecursos materiaisObxectivosResultados do proceso de formación e de aprendizaxeMobilidade e prácticasTraballo de Fin de GraoCurso ponteEquipo docenteIndicadores de calidadePresentación
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2501112 Número prazas: 75
Decano/a ou director/a do centro:
ANTONIO MOSQUERA GONZALEZ
Coordinador-a do título:
Juan Carlos Pichel Campos juancarlos.pichel [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)
Data de publicación no BOE: 5 de marzo de 2010
Data da última acreditación: 30/04/2015
A titulación de Grao en Enxeñaría Informática atende á formación universitaria inicial dun ámbito de coñecemento científico, académico e de un campo de exercicio profesional consolidado e amplamente estendido, tanto no Estado Español coma en outros países de referencia. Nos últimos anos, ademais de grandes avances disciplinares, incrementouse notablemente un enfoque multidisciplinar en campos coma a Física, Química, Economía, Bioloxía ou Medicina.
Para o ingreso no Grao en Enxeñaría Informática recoméndase que a formación do alumno/a sexa de perfil científico-tecnolóxico. Dentro dese perfil, resulta recomendábel ter unha sólida formación en matemáticas e unha formación básica en física. Para aqueles estudantes que non teñan formación nestas materias, a USC ofrece complementos de formación, que se imparten antes do inicio do curso, mediante o Programa de Materias de Nivelación (http://www.usc.es/materiasponte).
Ademais, é desexábel que o futuro estudante do Grao en Enxeñaría Informática posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Interese polas innovacións tecnolóxicas na informática
- Interese pola mellora continua
- Capacidade de abstracción e imaxinación á hora de enfrontar os problemas
- Capacidade de análise e síntese de grande cantidade de información
- Capacidade de aplicar fundamentos para a resolución de problemas
- Capacidade para usar o tempo de forma efectiva.
- Curiosidade científica
- Constancia e responsabilidade no traballo
- Competencia en expresión oral e escrita
- Competencia lingüística en inglés, ademais de en galego e en castelán.
- Capacidade de traballo en equipo
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
Recursos materiais
A escola conta con 4 aulas para docencia de grupos grandes, catro máis pequenas e unha aula de proxectos, adecuada para realizar actividades de traballo en grupo e clases participativas, así como 6 aulas de informática para a docencia, equipadas con ordenadores. Así mesmo, existen dúas aulas de reunións para titorías.
Entre os espazos habilitados para o alumnado, conta con dúas aulas de informática de acceso libre, dotada con ordenadores, e unha aula de traballo para preparación de traballos en grupo.
Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.
A Biblioteca da Escola Técnica Superior de Enxeñaría conta con máis de 170 postos de lectura.
Obxectivos
O título de Graduado/a en Enxeñaría Informática ten como obxectivo fundamental a formación científica, tecnolóxica e socioeconómica e a preparación para o exercicio profesional no desenvolvemento e aplicación das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC), no ámbito da Informática. Preténdese preparar profesionais cunha formación transversal e versátil; un/a enxeñeiro/a de amplo espectro e de doada adaptación a distintos ámbitos de traballo.
Por iso a configuración do plan de estudos orientouse á adquisición, por parte do estudante, de coñecementos, capacidades e destrezas básicas dentro da especialidade e con mentalidade aberta para adaptarse aos novos escenarios que a súa traxectoria profesional lle poida demandar.
Resultados do proceso de formación e de aprendizaxe
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
- Aprender de xeito autónomo novos coñecementos e técnicas axeitados para a concepción, o desenvolvemento ou a explotación de sistemas informáticos.
- Comunicar de forma efectiva, tanto por escrito como oralmente, coñecementos, procedementos, resultados e ideas relacionadas coas TIC e, concretamente da Informática, coñecendo o seu impacto socioeconómico.
- Comprender a responsabilidade social, ética e profesional, e civil no seu caso, da actividade do Enxeñeiro en Informática e o seu papel no ámbito das TIC e da Sociedade da Información e o coñecemento.
- Concibir e levar a cabo proxectos informáticos utilizando os principios e metodoloxías propios da enxeñaría.
- Deseñar, desenvolver, avaliar e asegurar a accesibilidade, ergonomía, usabilidade e seguridade dos sistemas, aplicacións e servizos informáticos, así como da información que proporcionan, conforme á lexislación e normativa vixentes.
Competencias específicas
- Capacidade para redactar e desenvolver proxectos, que teñan por obxecto, a concepción, desenvolvemento ou a explotación de sistemas, servizos e aplicacións informáticas
- Capacidade para deseñar, desenvolver, avaliar e asegurar a accesibilidade, ergonomía, usabilidade e seguridade dos sistemas, aplicacións e servizos informáticos, así como da información que proporcionan.
- Capacidade para definir, avaliar e seleccionar plataformas hardware e software para o desenvolvemento e a execución de aplicacións e servizos informáticos.
- Capacidade para concibir, desenvolver e manter sistemas e aplicacións software empregando os métodos da enxeñaría do software e linguaxes de programación.
- Capacidade para concibir e desenvolver sistemas ou arquitecturas informáticas centralizadas ou distribuídas integrando hardware, software e redes.
- Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria durante o desenvolvemento da súa profesión e facilidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento.
- Coñecemento de materias básicas e tecnoloxías, que capaciten a aprendizaxe de novos métodos e tecnoloxías.
- Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas, comprendendo a responsabilidade ética e profesional da súa profesión.
- Capacidade para a dirección de actividades obxecto dos proxectos do ámbito da informática.
- Coñecementos para a realización de medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planificación de tarefas e outros traballos análogos no seu ámbito específico da informática.
- Capacidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento.
- Capacidade de analizar e valorar o impacto social e ambiental das solucións técnicas.
- Coñecer e aplicar elementos básicos de economía e de xestión de recursos humanos, organización e planificación de proxectos, así como de lexislación, regulación e normalización na informática.
- Capacidade de traballar nun grupo multidisciplinar e nun ámbito multilingüe e de comunicar, tanto por escrito como de forma oral, ideas, coñecementos, procedementos e resultados relacionados coa informática.
Mobilidade e prácticas
Mobilidade
A Escola conta coa colaboración de varios profesores que actúan como coordinadores académicos, e cuxa función é tutelar e asistir nas súas decisións académicas os estudantes propios e de acollida, así como asinar os acordos académicos de mobilidade que aseguren que a acción se enmarque nos obxectivos e competencias do título. A Escola, a través do Responsábel Académico de Mobilidade e da Comisión de Título, promove a incorporación de novos acordos académicos baseándose en recomendacións de profesores coñecedores da universidade en cuestión, e vela porque as ditas accións sexan un complemento á formación dos estudantes do centro, avaliando anualmente a renovación de cada acordo.
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
O Plan de Estudos de Grao en Enxeñaría en Informática inclúe o recoñecemento de 9 créditos optativos por realización de prácticas externas
Traballo de Fin de Grao
Os estudantes poderán inscribirse para a realización do Traballo Fin de Grao unha vez superados o 75% dos créditos obrigatorios. No momento da presentación do traballo, o estudante deberá superar todos os demais créditos necesarios para o título de Grao, isto é, polo menos 223,5 ECTS. Para non atrasar a graduación dos estudantes que reúnan os requisitos, a ETSE ofertará traballos de Fin de Grao para a súa realización en ambos os dous cuadrimestres.
Curso ponte
O curso ponte para os Enxeñeiros Técnicos en Informática de Sistemas consta de 60 créditos e está formado polas seguintes materias obligatorias do Grado en Enxeñaría Informática:
Computación Gráfica (4,5 créd.)
Administración de Sistemas e Redes (6 créd.)
Desenvolvemento de Aplicacións Web (6 créd.)
Interacción Persona-Ordenador (6 créd.)
Computación Distribuída (6 créd.)
Enxeñaría de Computadores (4,5 créd.)
Enxeñaría do Coñecemento (6 créd.)
Compiladores e Intérpretes (4,5 créd.)
Traballo Fin de Grao (16,5 créd.)
Para obter o título de Graduado/a en Enxeñaría Informática, deberá acreditarse o coñecemento de nivel B1 dunha lingua estranxeira, de acordo cos niveis de referencia establecidos polo Marco Común Europeo.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
60,0
66,0
66,0
66,0
75,0
85,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
316,0
321,0
319,0
330,0
344,0
347,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
59,0
85,0
74,0
84,0
88,0
92,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
60,0
77,0
67,0
72,0
78,0
87,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-13,04
28,33
-12,99
7,46
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
11,7994
12,3204
12,6506
12,326
12,2778
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
1,25
1,57
0,91
1,45
1,15
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,31
0,31
0,61
1,16
0,58
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
84,85
74,24
77,27
85,33
81,18
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
116,67
101,52
109,09
104,0
102,35
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
4,05
0,31
1,52
2,33
2,02
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
18,46
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,47
82,98
85,94
90,16
89,71
97,22
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
18,18
11,67
12,28
13,51
10,94
12,68
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
23,21
9,09
32,73
16,67
14,04
14,86
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,08
90,83
93,43
91,69
93,41
94,97
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,58
4,8438
4,902
4,6667
3,0169
3,5077
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,1
88,31
88,18
90,69
88,69
90,08
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
21,1517
20,3681
20,8424
22,1063
21,0391
21,5707
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
72,2647
76,2353
80,2941
78,4211
86,7647
90,697
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
13,3077
16,5714
17,7143
14,1111
25,4286
27,2143
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,59
92,37
92,53
91,03
91,42
90,25
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,13
88,36
93,56
94,4
93,1
94,84
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
60,71
74,55
41,82
70,0
80,7
78,38
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
35,71
52,73
27,27
61,4
56,76
65,63
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
79,81
83,9
86,45
83,47
85,39
85,71
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,24
-
4,51
4,5
3,79
4,0
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,1852
-
4,27
4,22
4,3411
4,63
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,0476
-
-
4,43
4,48
4,38
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,33
-
3,71
-
-
-
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,2667
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,5294
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
3,58
3,4
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,03
4,03
4,0
4,02
4,09
4,12
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,1407
4,1812
4,2869
4,4233
4,2647
4,3736
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
67,0213
59,661
66,6667
60,241
34,3137
63,3846
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
94,0
92,0
92,31
94,44
91,25
94,74
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
94,34
96,3
96,61
97,65
98,02
91,07
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
73,58
70,37
67,8
64,13
70,3
56,25
Duración:
4 anos académicos Código RUCT: 2501112 Número prazas: 75
Decano/a ou director/a do centro:
ANTONIO MOSQUERA GONZALEZ
Coordinador-a do título:
Juan Carlos Pichel Campos juancarlos.pichel [at] usc.es
Linguas de uso: Castelán, Galego
Nivel MECES: 2
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia: Decreto 385/2009 do 27 agosto (DOG 16/09/09)
Data de publicación no BOE: 5 de marzo de 2010
Data da última acreditación: 30/04/2015
A titulación de Grao en Enxeñaría Informática atende á formación universitaria inicial dun ámbito de coñecemento científico, académico e de un campo de exercicio profesional consolidado e amplamente estendido, tanto no Estado Español coma en outros países de referencia. Nos últimos anos, ademais de grandes avances disciplinares, incrementouse notablemente un enfoque multidisciplinar en campos coma a Física, Química, Economía, Bioloxía ou Medicina.
Para o ingreso no Grao en Enxeñaría Informática recoméndase que a formación do alumno/a sexa de perfil científico-tecnolóxico. Dentro dese perfil, resulta recomendábel ter unha sólida formación en matemáticas e unha formación básica en física. Para aqueles estudantes que non teñan formación nestas materias, a USC ofrece complementos de formación, que se imparten antes do inicio do curso, mediante o Programa de Materias de Nivelación (http://www.usc.es/materiasponte).
Ademais, é desexábel que o futuro estudante do Grao en Enxeñaría Informática posúa as seguintes características persoais e académicas:
- Interese polas innovacións tecnolóxicas na informática
- Interese pola mellora continua
- Capacidade de abstracción e imaxinación á hora de enfrontar os problemas
- Capacidade de análise e síntese de grande cantidade de información
- Capacidade de aplicar fundamentos para a resolución de problemas
- Capacidade para usar o tempo de forma efectiva.
- Curiosidade científica
- Constancia e responsabilidade no traballo
- Competencia en expresión oral e escrita
- Competencia lingüística en inglés, ademais de en galego e en castelán.
- Capacidade de traballo en equipo
Número mínimo de créditos ECTS de matrícula por estudante e período lectivo
1.- O alumnado de primeiro curso por primeira vez a tempo completo ten que matricular 60 créditos. Un 15% do alumnado poderá cursar estudos a tempo parcial (30 créditos).
2.- Continuación de estudos : libre cun máximo de 75 créditos.
Acción titorial e acollida
A USC ten un programa de alumnos titores para as titulacións de grao, de forma que alumnos de últimos cursos, logo dunha formación que lles facilita a Universidade, realizan tarefas de orientación aos alumnos que inician os estudos.
Cando se produza a suspensión dun título oficial, a USC garante o adecuado desenvolvemento efectivo das ensinanzas que iniciasen os seus estudantes ata a súa finalización. Para iso, o Consello de Goberno aproba os criterios relacionados, entre outros, con:
• A admisión de matrículas de novo ingreso na titulación.
• A supresión gradual da impartición da docencia.
• Se o título extinguido é substituído por outro similar (modificando a natureza do título), fixa as condicións que faciliten aos/as estudantes a continuidade de estudos no novo título e as equivalencias entre as materias dun e doutro plan.
Criterios de acceso e admisión
Poden acceder a estudos de Grao aqueles estudantes que posúan os títulos, diplomas ou estudos seguintes ou otros declarados equivalentes ou homologados a estes:
A.1. Bacharelato do Sistema Educativo Español, Bacharelato Europeo o Bacharelato Internacional.
A.2. Bacharelato procedente de sistemas educativos de Estados membros da Unión Europea ou de otros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais.
A.3. Técnico Superior de Formación Profesional, Técnico Superior de Artes Plásticas e Diseño ou Técnico Deportivo Superior pertencente ao Sistema Educativo Español.
A.4. Outros estudos que, nun Estado membro da Unión Europea ou noutros Estados cos que se teñan subscrito acordos internacionais en réxime de reciprocidade, acrediten os requisitos académicos esixidos en ditos Estados para acceder aos seus estudos universitarios.
A.5. Títulos universitarios oficiais de Diplomado, Arquitecto Técnico, Enxeñeiro Técnico, Licenciado, Arquitecto, Enxeñeiro, Graduado ou Máster Universitario.
A.6. Estudos universitarios parciais, estranxeiros ou españois.
Tamén poderán acceder a estudios de Grao:
B.1. Persoas maiores de vintecinco anos que superen unha proba de acceso específica.
B.2. Persoas maiores de corenta anos con experiencia laboral ou profesional en relación cunha ensinanza universitaria.
B.3. Persoas maiores de corenta e cinco anos que superen unha proba de acceso específica.
Do mesmo xeito, poderán acceder a estudos de Grao:
C.1. Persoas que estiveran en condicións de acceder á universidade segundo ordenacións do Sistema Educativo Español anteriores á Lei Orgánica 8/2013, de 9 de decembro.
A escola conta con 4 aulas para docencia de grupos grandes, catro máis pequenas e unha aula de proxectos, adecuada para realizar actividades de traballo en grupo e clases participativas, así como 6 aulas de informática para a docencia, equipadas con ordenadores. Así mesmo, existen dúas aulas de reunións para titorías.
Entre os espazos habilitados para o alumnado, conta con dúas aulas de informática de acceso libre, dotada con ordenadores, e unha aula de traballo para preparación de traballos en grupo.
Tamén hai que destacar que desde calquera punto da Facultade é posible a conexión sen fíos a Internet.
A Biblioteca da Escola Técnica Superior de Enxeñaría conta con máis de 170 postos de lectura.
O título de Graduado/a en Enxeñaría Informática ten como obxectivo fundamental a formación científica, tecnolóxica e socioeconómica e a preparación para o exercicio profesional no desenvolvemento e aplicación das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC), no ámbito da Informática. Preténdese preparar profesionais cunha formación transversal e versátil; un/a enxeñeiro/a de amplo espectro e de doada adaptación a distintos ámbitos de traballo.
Por iso a configuración do plan de estudos orientouse á adquisición, por parte do estudante, de coñecementos, capacidades e destrezas básicas dentro da especialidade e con mentalidade aberta para adaptarse aos novos escenarios que a súa traxectoria profesional lle poida demandar.
Competencias básicas
Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e normalmente seencontra a un nivel que, ben que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo;
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que normalmente sedemostran por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo;
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitiren xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética;
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado;
Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía.
Competencias xerais
- Aprender de xeito autónomo novos coñecementos e técnicas axeitados para a concepción, o desenvolvemento ou a explotación de sistemas informáticos.
- Comunicar de forma efectiva, tanto por escrito como oralmente, coñecementos, procedementos, resultados e ideas relacionadas coas TIC e, concretamente da Informática, coñecendo o seu impacto socioeconómico.
- Comprender a responsabilidade social, ética e profesional, e civil no seu caso, da actividade do Enxeñeiro en Informática e o seu papel no ámbito das TIC e da Sociedade da Información e o coñecemento.
- Concibir e levar a cabo proxectos informáticos utilizando os principios e metodoloxías propios da enxeñaría.
- Deseñar, desenvolver, avaliar e asegurar a accesibilidade, ergonomía, usabilidade e seguridade dos sistemas, aplicacións e servizos informáticos, así como da información que proporcionan, conforme á lexislación e normativa vixentes.
Competencias específicas
- Capacidade para redactar e desenvolver proxectos, que teñan por obxecto, a concepción, desenvolvemento ou a explotación de sistemas, servizos e aplicacións informáticas
- Capacidade para deseñar, desenvolver, avaliar e asegurar a accesibilidade, ergonomía, usabilidade e seguridade dos sistemas, aplicacións e servizos informáticos, así como da información que proporcionan.
- Capacidade para definir, avaliar e seleccionar plataformas hardware e software para o desenvolvemento e a execución de aplicacións e servizos informáticos.
- Capacidade para concibir, desenvolver e manter sistemas e aplicacións software empregando os métodos da enxeñaría do software e linguaxes de programación.
- Capacidade para concibir e desenvolver sistemas ou arquitecturas informáticas centralizadas ou distribuídas integrando hardware, software e redes.
- Coñecemento, comprensión e capacidade para aplicar a lexislación necesaria durante o desenvolvemento da súa profesión e facilidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento.
- Coñecemento de materias básicas e tecnoloxías, que capaciten a aprendizaxe de novos métodos e tecnoloxías.
- Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas, comprendendo a responsabilidade ética e profesional da súa profesión.
- Capacidade para a dirección de actividades obxecto dos proxectos do ámbito da informática.
- Coñecementos para a realización de medicións, cálculos, valoracións, taxacións, peritacións, estudos, informes, planificación de tarefas e outros traballos análogos no seu ámbito específico da informática.
- Capacidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento.
- Capacidade de analizar e valorar o impacto social e ambiental das solucións técnicas.
- Coñecer e aplicar elementos básicos de economía e de xestión de recursos humanos, organización e planificación de proxectos, así como de lexislación, regulación e normalización na informática.
- Capacidade de traballar nun grupo multidisciplinar e nun ámbito multilingüe e de comunicar, tanto por escrito como de forma oral, ideas, coñecementos, procedementos e resultados relacionados coa informática.
Mobilidade
A Escola conta coa colaboración de varios profesores que actúan como coordinadores académicos, e cuxa función é tutelar e asistir nas súas decisións académicas os estudantes propios e de acollida, así como asinar os acordos académicos de mobilidade que aseguren que a acción se enmarque nos obxectivos e competencias do título. A Escola, a través do Responsábel Académico de Mobilidade e da Comisión de Título, promove a incorporación de novos acordos académicos baseándose en recomendacións de profesores coñecedores da universidade en cuestión, e vela porque as ditas accións sexan un complemento á formación dos estudantes do centro, avaliando anualmente a renovación de cada acordo.
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa):
O Plan de Estudos de Grao en Enxeñaría en Informática inclúe o recoñecemento de 9 créditos optativos por realización de prácticas externas
Os estudantes poderán inscribirse para a realización do Traballo Fin de Grao unha vez superados o 75% dos créditos obrigatorios. No momento da presentación do traballo, o estudante deberá superar todos os demais créditos necesarios para o título de Grao, isto é, polo menos 223,5 ECTS. Para non atrasar a graduación dos estudantes que reúnan os requisitos, a ETSE ofertará traballos de Fin de Grao para a súa realización en ambos os dous cuadrimestres.
O curso ponte para os Enxeñeiros Técnicos en Informática de Sistemas consta de 60 créditos e está formado polas seguintes materias obligatorias do Grado en Enxeñaría Informática:
Computación Gráfica (4,5 créd.)
Administración de Sistemas e Redes (6 créd.)
Desenvolvemento de Aplicacións Web (6 créd.)
Interacción Persona-Ordenador (6 créd.)
Computación Distribuída (6 créd.)
Enxeñaría de Computadores (4,5 créd.)
Enxeñaría do Coñecemento (6 créd.)
Compiladores e Intérpretes (4,5 créd.)
Traballo Fin de Grao (16,5 créd.)
Para obter o título de Graduado/a en Enxeñaría Informática, deberá acreditarse o coñecemento de nivel B1 dunha lingua estranxeira, de acordo cos niveis de referencia establecidos polo Marco Común Europeo.
Número de prazas ofertadas para cada curso académico.
Info da escala: Número enteiro
60,0
66,0
66,0
66,0
75,0
85,0
Matrícula
IN02
Matrícula
Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Número enteiro
316,0
321,0
319,0
330,0
344,0
347,0
IN03
Matrícula de acceso
Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
59,0
85,0
74,0
84,0
88,0
92,0
IN04
Matrícula de novo ingreso por preinscrición
Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción.
Info da escala: Número enteiro
60,0
77,0
67,0
72,0
78,0
87,0
IN05
Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición
Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-13,04
28,33
-12,99
7,46
-
-
Perfil de entrada
IN06
Nota media de acceso por preinscrición
Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada.
Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos).
-
11,7994
12,3204
12,6506
12,326
12,2778
IN08
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
1,25
1,57
0,91
1,45
1,15
IN09
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados
Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
0,0
0,31
0,31
0,61
1,16
0,58
Adecuación á demanda
IN10
Relación de estudantes preinscritos en 1ª opción matriculados por 1ª vez sobre as prazas ofertadas
Número de estudantes preinscritos en primeira opción matriculados por primeira vez dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
84,85
74,24
77,27
85,33
81,18
IN12
Taxa de ocupación
Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
116,67
101,52
109,09
104,0
102,35
Mobilidade
Indicador
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Mobilidade allea
IN18
Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados
Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
4,05
0,31
1,52
2,33
2,02
Mobilidade propia
IN54
Porcentaxe de estudantado egresado que participou ao longo dos seus estudos en programas de mobilidade saínte.
Relación porcentual entre o subconxunto de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso e que ao longo da súa traxectoria na titulación de egreso participaron en programas de mobilidade saínte, e o nº de estudantes egresados/as que pertencen á cohorte de novo ingreso. Permite coñecer a participación de estudantes en programas de mobilidade saínte.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
-
-
-
-
18,46
Prácticas
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN22
Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu
Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,47
82,98
85,94
90,16
89,71
97,22
Resultados
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
Abandono
IN40
Taxa de abandono durante o primeiro curso
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de ingreso matriculados no título no curso académico X, que non se matricularon nos cursos X+1 e X+2, e o número total de estudantes desa cohorte de entrada que accederon no curso académico X.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
18,18
11,67
12,28
13,51
10,94
12,68
IN41
Taxa de abandono
Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
23,21
9,09
32,73
16,67
14,04
14,86
Avaliación
IN36
Taxa de avaliación
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,08
90,83
93,43
91,69
93,41
94,97
Duración media dos estudos
IN38
Duración media dos estudos
Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos.
Info da escala: Número racional con dous decimais
4,58
4,8438
4,902
4,6667
3,0169
3,5077
Eficiencia dos titulados
IN53
Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados)
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,1
88,31
88,18
90,69
88,69
90,08
Estudantes por grupo
IN32
Media de alumnos por grupo de docencia interactiva
Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva.
Info da escala: Número racional con dous decimais
21,1517
20,3681
20,8424
22,1063
21,0391
21,5707
IN55
Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
72,2647
76,2353
80,2941
78,4211
86,7647
90,697
IN56
Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas)
Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias.
Info da escala: Número racional con dous decimais
13,3077
16,5714
17,7143
14,1111
25,4286
27,2143
Éxito
IN35
Taxa de éxito
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
89,59
92,37
92,53
91,03
91,42
90,25
IN50
Taxa de éxito dos egresados
Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
91,13
88,36
93,56
94,4
93,1
94,84
Graduación
IN37
Taxa de graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
60,71
74,55
41,82
70,0
80,7
78,38
IN51
Taxa de idoneidade na graduación
Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou antes e a súa cohorte de ingreso.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
35,71
52,73
27,27
61,4
56,76
65,63
Rendemento
IN34
Taxa de rendemento
Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
79,81
83,9
86,45
83,47
85,39
85,71
Satisfacción
IN15
Satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes saíntes cos programas de mobilidade.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,24
-
4,51
4,5
3,79
4,0
IN19
Satisfacción dos estudantes coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos estudantes coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,1852
-
4,27
4,22
4,3411
4,63
IN20
Satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores profesionais coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,0476
-
-
4,43
4,48
4,38
IN21
Satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas
Valoración media da enquisa de satisfacción dos titores académicos coas prácticas externas.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,33
-
3,71
-
-
-
IN23
Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible
Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,2667
-
-
-
-
-
IN33
Grao de satisfacción dos egresados cos servizos
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
3,5294
-
-
-
-
-
IN42
Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación
Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
-
-
3,39
3,32
3,58
3,4
IN46
Satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,03
4,03
4,0
4,02
4,09
4,12
IN47
Satisfacción do profesorado coa docencia impartida
Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida.
Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00
4,1407
4,1812
4,2869
4,4233
4,2647
4,3736
IN48
Taxa de resposta na enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida
Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
67,0213
59,661
66,6667
60,241
34,3137
63,3846
Recursos humanos
Indicador
2018-2019
2019-2020
2020-2021
2021-2022
2022-2023
2023-2024
IN24
Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios
Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
94,0
92,0
92,31
94,44
91,25
94,74
IN25
Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
94,34
96,3
96,61
97,65
98,02
91,07
IN26
Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total
Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título.
Info da escala: Porcentaxe con dous decimais
73,58
70,37
67,8
64,13
70,3
56,25
Os contidos desta páxina actualizáronse o 21.03.2022.