Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego, Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Filoloxía Inglesa e Alemá
Áreas: Filoloxía Inglesa
Centro Facultade de Filoloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
-Aprendizaxe e manexo da tipoloxía literaria derivada dos conceptos de “xénero” e “modo”
-Participación en debates teóricos sobre os conceptos de “xénero” e “modo”
-Coñecemento e análise de textos teóricos e literarios en lingua inglesas de distintos periodos desde a perspectiva do “xénero” o o “modo”
1. Os conceptos de xénero e modo: definición, similitudes e diferencias
2. Formulacións xenéricas e modais na preceptiva literaria en lingua inglesa
3. Da comedia e o cómico á traxedia e o trágico: xéneros e modos en obras da tradición literaria en inglés
Básica
Aristotle. Poetics. Trans. Gerald F. Else. Michigan: The University Press, 1977.
Derrida, Jacques. “The Law of Genre”. Trans. A. Ronell. Critical Inquiry 7/1 (1980): 55-81. Available at: http://eng1020.pbworks.com/f/DerridaLawofGenre.pdf
Fowler, Alastair. Kinds of Literature: An Introduction to the Theory of Genres and Modes. Oxford: Oxford University Press, 1982.
Frye, Northrop. Anatomy of Criticism: Four Essays. Princeton, NJ: Princeton University Press, 1957.
Genette, Gérard. The Architext: An Introduction. Trans. Jane A. Lewin. Berkeley, CA: University of California Press, 1992.
Lodge, David. The Modes of Modern Writing: Metaphor, Metonymy, and the Typology of Modern Literature. Cornell University Press, 1977.
Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, 1990.
Complementaria
Bakhtin, M. M. “Epic and the Novel.” The Dialectic Imagination. Ed. M. Holquist and trans. C. Emerson and M. Holquist. Austin, TX: The University of Texas Press, [1941] 1981, 3-40.
Bushnell, Rebeca, ed. A Companion to Tragedy. Malden, MA: Blackwell, 2005.
Frow, John. “‘Reproducibles, Rubrics, and Everything You Need’: Genre Theory Today.” PMLA 122/5 (2007): 1626-1634.
Chartier, Roger. “Genre between Literature and History.” Modern Language Quarterly. 67/1 (2006): 129-139.
Habjan, Jernej and Fabienne Imlinger. Globalizing Literary Genres: Literature, History, Modernity. New York: Rotledge, 2016.
Kent, Thomas. Interpretation of Genre: The Role of Generic Perception in the Study of Narrative Texts. Lewisburg: Bucknell University Press, 1986.
Moretti, Franco. “The End of the Beginning”. New Left Review II/41 (2006): 71-86
Newton, K. M. Modern Literature and the Tragic. Edinburgh: Edinburgh University Press, 2008
Steiner, George. The Death of Tragedy. London: Faber & Faber, 1961.
Siskind, Mariano. “The Genres of World Literature.” The Routledge Companion to World Literature. Eds. Theo D’haen, David Damrosch adn Djelal Kadir. London: Routledge, 345-355.
Stott, Andrew. Comedy. New York: Routledge, 2005.
Todorov, Tzvetan. Genres in Discourse. Trans. Catherine Porter. Cambridge: Cambridge University Press, [1978] 1990.
Wallace, Jennifer. The Cambridge Introduction to Tragedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2007.
Weitz, Eric. The Cambridge Introduction to Comedy. Cambridge: Cambridge University Press, 2009.
Competencias (“Memoria do Máster Interuniversitario en Estudios Ingleses Avanzados e as Súas Aplicacións, 2ª edición", pp. 6-7: http://www.imaes.eu/wp-content/uploads/2019/12/MEMORIA_ANEXOS-I-II.pdf)
G01- Capacidade para profundar naqueles conceptos, principios, teorías ou modelos relacionados cos distintos campos dos Estudos Ingleses, así como para coñecer a metodoloxía necesaria para a resolución de problemas propios desta área de estudo.
G02- Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos no contexto multidisciplinar e multifacético dos Estudos Ingleses.
G04- Capacidade para presentar en público experiencias, ideas ou informes, así como emitir xuízos en función de criterios, de normas externas ou de reflexións persoais para o que será necesario acadar un dominio suficiente da linguaxe académica e científica tanto na súa vertente escrita como oral.
G05- Habilidades para investigar e manexar novos coñecementos e información no contexto dos Estudos Ingleses.
G06- Capacidade para adquirir un espírito crítico que leve aos estudantes a considerar a relevancia das investigacións existentes nas áreas de estudo que conforman os Estudos Ingleses, así como das súas propias.
E07- Capacidade para analizar distintos tipos de discursos e xéneros discursivos orais e/ou escritos en lingua inglesa.
E09- Coñecemento dos principios, modelos e recursos de investigación literaria/cultural no ámbito anglófono.
E11- Capacidade para identificar e analizar as características máis relevantes da cultura e das institucións do ámbito anglófono a través de diversos tipos de textos pertencentes a diferentes épocas históricas.
E12- Capacidade para comprender diferentes aproximacións teóricas e críticas así como a súa aplicación á análise de textos literarios e culturais no ámbito anglófono.
1. Sesións presenciais de carácter expositivo sobre os conceptos teóricos de xénero e modo literario.
2. Seminarios: nos que se estudiarán casos prácticos que exemplifiquen o uso de géneros e modos literarios na literatura en lingua inglesa así como a subversión dos mesmos na historia da literatura en lingua inglesa.
3. Actividades individuais guiadas a través da plataforma virtual: lecturas de textos de corte teórico-crítico e literario.
4. Titorías virtuais: control de lecturas, revisión de ensaios.
5. Foros de debate a través da plataforma virtual.
O sistema de avaliación contempla o seguintes criterios e valoracións porcentuais:
• Tests inicial ou de diagnóstico: 0%
• Participación nas clases: 10 % (Competencias avaliadas: G01, G02, G05, E09, E11, E12)
• Presentación oral: 40 % (Competencias avaliadas: G02, G04, G05, E07, E12)
• Traballo escrito sobre un tema do curso: 50% (Competencias avaliadas: G02, G04, G05, G06, E12)
Nota Importante
1) Este sistema de avaliación aplicaráse para ambas convocatorias ás que ten dereito o alumnado (maio e xullo)
2) Para o caso extraordinario dalgún/-ha alumno/-a que tivera unha dispensa oficial de asistencia a clase, o 100% da nota final dependerá de 2 traballos que lle asignará o profesor.
O procedemento dos cálculos realizouse de acordo cas siguintes variables:
a) Número total de horas= 75
b) Máximo de traballo presencial na aula = 14
c) Máximo de traballo a través da plataforma virtual = 10
d) Traballo persoal do alumno = 51
Para os casos de realización fraudulenta de exercicios ou probas será de aplicación o recollido na “Normativa de avaliación do rendemento académico dos estudantes e de revisión de cualificacións”.
Jorge Sacido Romero
Coordinador/a- Departamento
- Filoloxía Inglesa e Alemá
- Área
- Filoloxía Inglesa
- Teléfono
- 881811880
- Correo electrónico
- jorge.sacido [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Xoves | |||
---|---|---|---|
18:15-19:15 | Grupo /CLE_01 | Inglés | C08 |
19:15-20:15 | Grupo /CLIS_01 | Inglés | C08 |
26.05.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | C08 |
26.05.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | C08 |
07.07.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLIS_01 | C08 |
07.07.2025 16:00-18:00 | Grupo /CLE_01 | C08 |