Créditos ECTS Créditos ECTS: 6
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 100 Horas de Titorías: 6 Clase Expositiva: 20 Clase Interactiva: 24 Total: 150
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Ciencia Política e Socioloxía
Áreas: Psicoloxía Organizacional e Xurídico-Forense
Centro Facultade de Relacións Laborais
Convocatoria: Anual
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
- Coñecer o contido da auditoría de recursos humanos
- Coñecer o contido dun informe de auditoría e os seus compoñentes
- Coñecer en que consiste a auditoría dos distintos procedementos en xestión de recursos humanos: contratación, avaliación e selección, formación, avaliación do desempeño, etc.
- Coñecer os distintos métodos de medición dos procedementos de recursos humanos e a súa utilidade económica
-Programa teórico (clases expositivas).
•Bloque I. Auditorías e Auditoría de Recursos Humanos.
•Bloque II. O informe de auditoría de Recursos Humanos.
•Bloque III. Modelos de auditoría de recursos humanos.
•Bloque IV. Auditoría de procesos de Recursos Humanos.
-Programa práctico (clases interactivas).
•Proxecto I. Proxecto baseado nunha auditoría de Recursos Humanos.
Básica.
Del Bas, E., Calvo, R. y García, M.A. (2015). Auditoría Sociolaboral. Teoría y Práctica de una herramienta para la gestión de los RRHH. Valencia: Tirant Lo Blanch.
Fuentes, F.J. (Director y Coordinador), 2005. Introducción a la Auditoria Sociolaboral. Murcia: Diego Marín.
Saitua, A. & Vázquez, I. 2001. La Auditoría estratégica de la función de Recursos Humanos. En E. Albizu & J. Landeta, (Coordinadores), “Dirección Estratégica de los Recursos Humanos. Teoría y Práctica”, pp. 323-376. Madrid: Ediciones Pirámide.
Bibliografía complementaria
Martínez Moreno, A., Fernández Guerrero, R,, Tarazona LLácer, F. 2016. Auditoria estratégica de la función de recursos humanos. Tirant lo Blanch, primera edición.
Sánchez Pérez, J. 2015. Fundamentos de auditoría de recursos humanos. 101 indicadores claves. Observatorio de Recursos Humanos. McGraw Hill, primera edición
-Ser capaz de aplicar os coñecementos para a aplicación dos instrumentos de auditoría de recursos humanos.
-Ser capaz de aplicar os coñecementos de como se poden xestionar os procesos de elaboración dunha auditoría de recursos humanos.
-Ser capaz de aplicar o Proceso de Avaliación e Análise dos procedementos de RRHH nunha Organización.
As sesións expositivas e interactivas están dirixidas a formar o alumnado en canto á adquisición de coñecementos relacionados cos contidos da materia.
Nas sesións expositivas o profesor explicará os diferentes temas apoiados en material audiovisual e ferramentas TIC. No caso de que sexa necesario cambiar o escenario e non sexa posible a docencia expositiva presencial, empregarase a plataforma MS Teams, impartindo de forma sincronizada.
En todo caso, utilizarase o Campus Virtual como medio de comunicación co alumnado, tanto para enviarlle toda a información sobre a materia, como os materiais que deban elaborar o alumnado, como para entregar o traballo. formarán parte da avaliación.
As actividades interactivas serán de diversa índole: (1) Análise de casos, exercicios, traballos e simulacións para poñer en práctica os conceptos aprendidos nas clases expositivas e adquirir as competencias específicas (a nivel elemental) necesarias para superar a materia. (2) Dinámicas de pequenos grupos nas que, ademais de desenvolver competencias específicas directamente relacionadas cos contidos da materia, o alumnado practicará habilidades de comunicación oral. Ademais de todo isto, ao longo do curso o alumnado poderá participar na realización de experimentos e estudos relacionados coa materia, así como terá que realizar varias lecturas obrigatorias.
As actividades de avaliación teñen unha dobre vertente; Por unha banda, as actividades de avaliación continua permitirán ao alumnado ter unha retroalimentación constante sobre o seu progreso ao longo do curso, en canto ao seu grao de adquisición de habilidades relacionadas con coñecementos, técnicas e actitudes; mentres que os exames parciais e finais tratarán de avaliar o nivel de coñecementos adquiridos pola materia respecto dos contidos dos temas incluídos no programa da materia.vidual e por equipo
A asistencia ás sesións expositivas e interactivas é obrigatoria, salvo causa xustificada, para superar a materia.
A avaliación das competencias específicas da materia máis relacionadas coa adquisición de coñecementos teórico-prácticos realizarase mediante o exame final e/ou os exames parciais que terán un valor do 70% da nota final. O exame presencial terá dúas partes, unha parte maior con preguntas tipo test e unha parte máis pequena con preguntas tipo redacción (exercicios estatísticos, desenvolvemento de contidos, etc.). No caso de que non sexa posible realizar un exame presencial, e teña que facerse telematicamente, o exame consistiría só en preguntas tipo redacción.
A avaliación tanto das competencias específicas como das relacionadas coa titulación farase en función do rendemento do alumnado en cada unha das actividades interactivas (proxectos individuais, proxectos en grupo, análise de casos, traballos, lecturas, etc.). Esta parte terá un valor do 30%.
A cualificación final obterase da media ponderada da parte expositiva máis a parte expositiva; A superación da materia implica ter obtido polo menos 4 puntos sobre 10 nas dúas partes, expositiva e interactiva.
O alumno ao que se lle conceda a exención de asistencia, seguindo a Instrución no 1/2017 da Secretaría Xeral sobre a exención de asistencia a clase en determinadas circunstancias, será avaliado mediante un exame final, que suporá o 70 % da nota final. , e coa valoración dos exercicios, informes, etc. referido a temas do programa, o que suporá o 30% da nota final. A cualificación final obterase da media ponderada da parte expositiva máis a parte expositiva; A superación da materia implica ter obtido polo menos 4 puntos sobre 10 nas dúas partes, expositiva e interactiva.
A realización fraudulenta de calquera exame, exercicios, informes, etc., total ou parcialmente, que poidan ser obxecto de avaliación da materia, dará lugar a un SUSPENSO, independentemente do proceso disciplinario seguido contra o alumno infractor.
(DOG no 140, xoves, 21 de xullo de 2011, p. 20529). Universidade de Santiago de Compostela. RESOLUCIÓN do 15 de xuño de 2011 pola que se publica o Regulamento de avaliación do rendemento académico de dous alumnos e revisión de títulos, aprobado polo Consello de Goberno do 15 de xuño de 2011.
Artigo 16. Execución fraudulenta de exercicios ou probas. A realización fraudulenta de calquera exercicio ou proba requirida na avaliación dunha materia implicará a cualificación suspenso na correspondente convocatoria, con independencia do proceso disciplinario que se poida seguir contra o alumno infractor.
Tempo de estudo e traballo persoal para superar a materia: (tempo aproximado)
Horas presenciais: 20 horas teóricas e 22 horas prácticas.
Elaboración de materiais para as clases, lecturas e casos: 10 horas
Preparación do exame: 30 horas.
Unha recomendación importante é a asistencia ás clases, tanto teóricas como prácticas, e sobre todo a participación activa nelas. Imprescindible para superar a materia e acadar os obxectivos propostos neste programa.
Unha segunda recomendación é que os contidos da materia se cursen de forma sistemática e regular ao longo do período lectivo e que o material práctico se utilice para afondar nos contidos dalgúns dos temas tratados na teoría.
Plaxio e uso indebido das tecnoloxías:
A realización fraudulenta de calquera exame, exercicios, memorias, etc., total ou parcialmente, que poida ser obxecto de avaliación da materia implicará a cualificación de suspenso na presente convocatoria, de conformidade co artigo 16 recollido no “Normativa de avaliación”. do rendemento académico dos estudantes e revisión das cualificacións”.
Mario Antonio Lado Campelo
Coordinador/a- Departamento
- Ciencia Política e Socioloxía
- Área
- Psicoloxía Organizacional e Xurídico-Forense
- Teléfono
- 881815164
- Correo electrónico
- mario.lado [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Profesor Contratado/a Doutor
Luns | |||
---|---|---|---|
10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 7 |
Martes | |||
10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 7 |
Mércores | |||
10:00-14:00 | Grupo /CLE_01 | Castelán | Aula 7 |
Xoves | |||
10:00-14:00 | Grupo /CLIL_01 | Castelán | Aula 7 |
Venres | |||
09:00-14:00 | Grupo /CLIL_01 | Castelán | Aula 7 |
09.06.2025 17:00-19:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 7 |
15.07.2025 10:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Aula 7 |