Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 51 Horas de Titorías: 3 Clase Expositiva: 9 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Castelán, Galego
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Departamento externo vinculado ás titulacións
Áreas: Área externa M. U. en Biodiversidade Terrestre: Caracterización, Conservación e Xestión
Centro Facultade de Bioloxía
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
-Saber recoñecer as principais especies invasoras.
-Capacidade para identificar os principais impactos das especies invasoras.
-Saber recoñecer as características das especies que determinan a súa capacidade invasora.
-Capacidade de análise crítica sobre un programa de xestión de especies invasoras.
-Capacidade de propoñer accións para o control e erradicación de especies invasoras.
Temario de teoría:
1. Introducción ás invasións biolóxicas
2. Definicións e proceso invasor
3. Mecanismos de invasión
4. Impactos das invasións biolóxicas
5. Xestión de especies invasoras
Temario de outras actividades (prácticas, seminarios, tuitorías, etc.):
Casos de estudo. Consistirán nunha serie de saidas de campo onde se abordará un estudo detallado de diferentes programas de xestión de especies invasoras de especial importancia no noso territorio. Estas saídas realizaranse en colaboración con responsables da administración ou outros organismos encargados da aplicación dos programas.
Invasion Biology / edited by Mark A. Davis (2009). Oxford University Press
Encyclopedia of biological invasions / edited by Daniel Simberloff, Marcel Rejmánek (2011). University of California Press
Fifty years of invasion ecology : the legacy of Charles Elton / edited by David M. Richardson (2011). Wiley-Blackwell
Invasion Ecology / edited by Julie L. Lockwood, Martha F. Hoopes, Michael P. Marchetti (2013) Wiley-Blackwell
BÁSICAS Y GENERALES:
CG02
CG03
CG05
CB7
TRANSVERSALES:
CT2
CT4
CT6
ESPECÍFICAS:
CE5
Lección-explicación: procedemento docente por el cual o profesor presenta conceptos y/o procedementos, aportando información básica necesaria para entender unha perspectiva teórica o un procedemiento práctico, promovendo a participación do estudantado. Presencial para o alumnado da UDC/telemática por videoconferencia para o alumnado de UVigo e USC
Taller: metodoloxía formativa dirixida a la aplicación práctica do aprendizaxe, que exige que ol alumnado ponga en práctica os coñecementos adquiridos, co apoio e supervisión do profesorado. Presencial
Clase práctica: desenvolta no campo, laboratorio o aula de informática, ten por obxeto a observación in situ do medio físico e biolóxico, a realización de experimentos o a aprendizaje e aplicación de software informático, co apoio e supervisión do profesorado.
Aprendizaxe colaborativo: os estudiantes, con o asesoramiento do profesor, traballan en pequenos grupos, de maneira que o traballo de cada uno dos miembros va dirixido a la consecución dunha meta común; o proceso enriquece e mellora o aprendizaxe dos
restantes membros do grupo. Presencial e telemática
SISTEMA DE AVALIACIÓN PONDERACIÓN MÍNIMA PONDERACIÓN MÁXIMA
Evaluación continua (entregables): 70% da nota final
Examen: 30% da nota final
Actividade Horas Presencialidade
Clases expositivas 7 100%
Clases interactivas: 14 100%
Tutorías obrigatorias 2 100
Examen 2 100 Estudo persoal
do alumnado: 104 0% Total horas de traballo 150
Xoves | |||
---|---|---|---|
09:30-12:00 | Grupo /CLE_01 | - | Aula Seminario 4. Jacques Ives Cousteau |