Este máster pretende que o alumno complete a súa formación en distintos temas matemáticos, a través de materias de carácter interdepartamental e interdisciplinar, obtendo unha visión global e proporcionándolle unha base para cursos de capacitación profesional noutras áreas en que as matemáticas teñen unha presenza cada vez maior.
Máster Universitario en Matemáticas
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4311779
Número de ECTS: 60
Número prazas: 20
Decano/a ou director/a do centro:
MARIA ELENA VAZQUEZ CENDON
Coordinador-a do título:
Fernando Adrian Fernandez Tojo
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
434/2009 do 3 de decembro (DOG 15/12/2009)
Data de publicación no BOE:
24/08/2010
Data da última acreditación:
11/03/2015
A investigación en Matemáticas en Galicia experimentou un importantísimo avance e impulso nos últimos anos con repercusións non só a nivel teórico senón tamén tecnolóxico. Os investigadores matemáticos colaboran activamente en diversos campos tanto relacionados coa investigación básica como coas súas aplicacións, co que as matemáticas pasaron de ser un instrumento básico na ciencia e tecnoloxía cun alto compoñente teórico, a ser unha ferramenta indispensábel en calquera proceso científico e tecnolóxico.
Duración:
1 ano académico
Código RUCT: 4311779
Número de ECTS: 60
Número prazas: 20
Decano/a ou director/a do centro:
MARIA ELENA VAZQUEZ CENDON
Coordinador-a do título:
Fernando Adrian Fernandez Tojo
Linguas de uso:
Castelán, Galego
Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela
Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela
Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
434/2009 do 3 de decembro (DOG 15/12/2009)
Data de publicación no BOE:
24/08/2010
Data da última acreditación:
11/03/2015
A investigación en Matemáticas en Galicia experimentou un importantísimo avance e impulso nos últimos anos con repercusións non só a nivel teórico senón tamén tecnolóxico. Os investigadores matemáticos colaboran activamente en diversos campos tanto relacionados coa investigación básica como coas súas aplicacións, co que as matemáticas pasaron de ser un instrumento básico na ciencia e tecnoloxía cun alto compoñente teórico, a ser unha ferramenta indispensábel en calquera proceso científico e tecnolóxico.
Créditos ECTS que debe realizar o alumno para obter o título:
Materias obrigatorias 21 ECTS;
Materias optativas 21 ECTS;
Traballo fin de Máster 18 ECTS;
Créditos totais 60 ECTS;
Non se contemplan
Álxebra Conmutativa
- P1141101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Análise Funcional
- P1141102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Análise Real e Complexo
- P1141103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Xeometría e Topoloxía de Variedades
- P1141104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Temas Actuais na Investigación Matemática
- P1141105
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 3 créditos
Álxebra Categórica
- P1141201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Astrodinámica
- P1141202
- Optativo
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Biomatemática
- P1141203
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Cálculo Simbólico
- P1141204
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Ecuacións da Mecánica do Continuo
- P1141205
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Xeometría de Riemann
- P1141206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Sistemas Dinámicos
- P1141207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cohomoloxía de Variedades
- P1141208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Ecuacións en Derivadas Parciais
- P1141209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Xeometría Alxebraica
- P1141210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Métodos Matemáticos da Física
- P1141211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Probabilidade e Procesos Estocásticos
- P1141212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Teoría de Grafos
- P1141213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Traballo Fin de Máster
- P1141106
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 18 créditos
Óptica integrada
- P1211218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Acústica
- P1211224
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Simulación avanzada de materiais
- P1211252
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Gravitación e cosmoloxía avanzadas
- P1211254
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Este máster pretende que o alumno complete a súa formación en distintos temas matemáticos, a través de materias de carácter interdepartamental e interdisciplinar, obtendo unha visión global e proporcionándolle unha base para cursos de capacitación profesional noutras áreas en que as matemáticas teñen unha presenza cada vez maior.
Non se contempla
Créditos ECTS que debe realizar o alumno para obter o título:
Materias obrigatorias 21 ECTS;
Materias optativas 21 ECTS;
Traballo fin de Máster 18 ECTS;
Créditos totais 60 ECTS;
Durante os primeiros días de clase, e con obxecto de manter aberta de forma dinámica unha vía de comunicación permanente cos alumnos, a Comisión Académica nomeará un titor para cada un dos alumnos, que non terá que ser necesariamente o seu futuro director de tese, e cuxas funcións principais serán a de atender o seu tutorando, derivando as cuestións que este lle suscite ás canles adecuadas, e a de facer un seguimiento que permita localizar posíbeis dificultades académicas co adianto suficiente para seren corrixidas.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: matrícula directa
Titulacións de acceso:
-Todas as titulacións da rama de Ciencias, da rama de Ciencias da Saúde, da rama de Enxeñaría e Arquitectura e as titulacións de Economía e Administración e Dirección de Empresas.
Información actualizada en cada convocatoria anual de matrícula.
Modalidade: matrícula directa
Titulacións de acceso:
-Todas as titulacións da rama de Ciencias, da rama de Ciencias da Saúde, da rama de Enxeñaría e Arquitectura e as titulacións de Economía e Administración e Dirección de Empresas.
Información actualizada en cada convocatoria anual de matrícula.
1. Adquisición de ferramentas matemáticas de alto nivel para diversas aplicacións cubrindo as expectativas de graduados en matemáticas e outras ciencias básicas.
2. Coñecer o amplo panorama da matemática actual, tanto nas súas liñas de investigación, como en metodoloxías, recursos e problemas que aborda en diversos ámbitos.
3. Capacitar para a análise, formulación e resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos, dentro de contextos máis amplos.
4. Preparar para a toma de decisións a partir de consideracións abstractas, para organizar e planificar e para resolver cuestións complexas.
a. Capacitar para o estudo e a investigación en teorías matemáticas en desenvolvemento.
b. Aplicar as ferramentas da matemática en diversos campos da ciencia, a tecnoloxía e as ciencias sociais.
c. Desenvolver as habilidades necesarias para a transmisión da matemática, oral e escrita, tanto no que respecta á corrección formal, como en canto á eficacia comunicativa, salientando o uso das TIC apropiadas.
d Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos de Matemáticas, incluíndo o acceso por Internet.
e Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións.
f Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarias.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
Non se contemplan
Para iniciar o Traballo de Fin de Máster será necesario superar todas as materias obrigatorias do primeiro cuadrimestre. Cada proposta de Traballo de Fin de Máster podería incluír indicacións sobre materias optativas relacionadas que sería aconsellable cursar por parte do alumno. No momento da presentación do traballo o alumno deberá ter superado todos os demais créditos necesarios para o título. O Traballo de Fin de Máster poderá ser presentado, con carácter xeral, no segundo cuadrimestre, e de forma excepcional no primeiro por alumnos matriculados a tempo parcial, con matrícula de continuación de estudos, ou con materias validadas.
O profesorado está composto por profesores que pertencen a departamentos da propia Universidade, con experiencia docente e investigadora acreditada. Unha elevada porcentaxe do profesorado ten contrastada experiencia e bo coñecemento das empresas e do mercado laboral que espera aos futuros titulados. De feito, este profesorado intensificou nos últimos anos a súa investigación matemática ligada ao tecido produtivo galego mediante convenios e contratos de investigación.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
25,0 |
25,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
7,0 |
6,0 |
6,0 |
7,0 |
10,0 |
16,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7,0 |
6,0 |
6,0 |
7,0 |
9,0 |
15,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7,0 |
6,0 |
6,0 |
7,0 |
9,0 |
15,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-36,36 |
-14,29 |
0,0 |
16,67 |
28,57 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
8,5933 |
- |
8,2551 |
8,6988 |
7,194 |
7,4592 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
16,67 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
14,29 |
10,0 |
12,5 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
100,0 |
90,0 |
81,25 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
28,0 |
24,0 |
30,0 |
35,0 |
45,0 |
75,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,09 |
0,0 |
20,0 |
0,0 |
14,29 |
0,0 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
94,69 |
100,0 |
87,14 |
95,7 |
87,12 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,1111 |
1,0909 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
96,77 |
95,63 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
5,1481 |
3,8462 |
4,7391 |
4,6842 |
6,4444 |
10,3889 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
5,6 |
6,0 |
7,0 |
9,0 |
14,4 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
3,0 |
4,2 |
3,6154 |
5,1667 |
8,3333 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
98,88 |
100,0 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
99,1 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,91 |
100,0 |
80,0 |
100,0 |
85,71 |
100,0 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
94,69 |
100,0 |
87,14 |
94,62 |
87,12 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
2,35 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,9167 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
2,7614 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,94 |
4,29 |
3,56 |
4,57 |
4,41 |
3,76 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,2414 |
4,5259 |
4,4167 |
4,384 |
4,4032 |
4,2929 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
42,8571 |
42,8571 |
28,5714 |
44,4444 |
55,5556 |
12,5 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,0 |
95,0 |
85,71 |
95,0 |
90,48 |
95,65 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
95,65 |
88,24 |
95,45 |
100,0 |
92,31 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,0 |
78,26 |
70,59 |
77,27 |
81,82 |
84,62 |
Créditos ECTS que debe realizar o alumno para obter o título:
Materias obrigatorias 21 ECTS;
Materias optativas 21 ECTS;
Traballo fin de Máster 18 ECTS;
Créditos totais 60 ECTS;
Non se contemplan
Álxebra Conmutativa
- P1141101
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Análise Funcional
- P1141102
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Análise Real e Complexo
- P1141103
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Xeometría e Topoloxía de Variedades
- P1141104
- Obrigatorio
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Temas Actuais na Investigación Matemática
- P1141105
- Obrigatorio
- Segundo semestre
- 3 créditos
Álxebra Categórica
- P1141201
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Astrodinámica
- P1141202
- Optativo
- Primeiro semestre
- 6 créditos
Biomatemática
- P1141203
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Cálculo Simbólico
- P1141204
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Ecuacións da Mecánica do Continuo
- P1141205
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Xeometría de Riemann
- P1141206
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Sistemas Dinámicos
- P1141207
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Cohomoloxía de Variedades
- P1141208
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Ecuacións en Derivadas Parciais
- P1141209
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Xeometría Alxebraica
- P1141210
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Métodos Matemáticos da Física
- P1141211
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Probabilidade e Procesos Estocásticos
- P1141212
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Teoría de Grafos
- P1141213
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Traballo Fin de Máster
- P1141106
- Obrigatorio
- Traballos Fin de Grao e Máster
- 18 créditos
Óptica integrada
- P1211218
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Acústica
- P1211224
- Optativo
- Primeiro semestre
- 3 créditos
Simulación avanzada de materiais
- P1211252
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Gravitación e cosmoloxía avanzadas
- P1211254
- Optativo
- Segundo semestre
- 3 créditos
Este máster pretende que o alumno complete a súa formación en distintos temas matemáticos, a través de materias de carácter interdepartamental e interdisciplinar, obtendo unha visión global e proporcionándolle unha base para cursos de capacitación profesional noutras áreas en que as matemáticas teñen unha presenza cada vez maior.
Non se contempla
Créditos ECTS que debe realizar o alumno para obter o título:
Materias obrigatorias 21 ECTS;
Materias optativas 21 ECTS;
Traballo fin de Máster 18 ECTS;
Créditos totais 60 ECTS;
Durante os primeiros días de clase, e con obxecto de manter aberta de forma dinámica unha vía de comunicación permanente cos alumnos, a Comisión Académica nomeará un titor para cada un dos alumnos, que non terá que ser necesariamente o seu futuro director de tese, e cuxas funcións principais serán a de atender o seu tutorando, derivando as cuestións que este lle suscite ás canles adecuadas, e a de facer un seguimiento que permita localizar posíbeis dificultades académicas co adianto suficiente para seren corrixidas.
Acceso
Para acceder aos ensinos oficiais de Máster será necesario estar en posesión de:
A.1. Un título universitario oficial español.
A.2. Un título expedido por unha institución de educación superior pertencente a outro Estado integrante do Espazo Europeo de Educación Superior que faculte no mesmo para o acceso a ensinos de Máster.
A.3. Un título pertencente a un sistema educativo alleo ao Espazo Europeo de Educación, previa comprobación pola Universidade de que o citado título acredita un nivel de formación equivalente aos correspondentes títulos universitarios oficiais españois e faculta no país expedidor do título para o acceso a ensinos de posgrao.
A.4. Un título superior das Ensinanzas Artísticas Superiores do sistema educativo español.
Admisión
Modalidade: matrícula directa
Titulacións de acceso:
-Todas as titulacións da rama de Ciencias, da rama de Ciencias da Saúde, da rama de Enxeñaría e Arquitectura e as titulacións de Economía e Administración e Dirección de Empresas.
Información actualizada en cada convocatoria anual de matrícula.
Modalidade: matrícula directa
Titulacións de acceso:
-Todas as titulacións da rama de Ciencias, da rama de Ciencias da Saúde, da rama de Enxeñaría e Arquitectura e as titulacións de Economía e Administración e Dirección de Empresas.
Información actualizada en cada convocatoria anual de matrícula.
1. Adquisición de ferramentas matemáticas de alto nivel para diversas aplicacións cubrindo as expectativas de graduados en matemáticas e outras ciencias básicas.
2. Coñecer o amplo panorama da matemática actual, tanto nas súas liñas de investigación, como en metodoloxías, recursos e problemas que aborda en diversos ámbitos.
3. Capacitar para a análise, formulación e resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos, dentro de contextos máis amplos.
4. Preparar para a toma de decisións a partir de consideracións abstractas, para organizar e planificar e para resolver cuestións complexas.
a. Capacitar para o estudo e a investigación en teorías matemáticas en desenvolvemento.
b. Aplicar as ferramentas da matemática en diversos campos da ciencia, a tecnoloxía e as ciencias sociais.
c. Desenvolver as habilidades necesarias para a transmisión da matemática, oral e escrita, tanto no que respecta á corrección formal, como en canto á eficacia comunicativa, salientando o uso das TIC apropiadas.
d Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos de Matemáticas, incluíndo o acceso por Internet.
e Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións.
f Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarias.
Mobilidade
A mobilidade dos/as estudantes está regulada a través do “Regulamento de intercambios interuniversitarios”. A través da Oficina de Relacións Exteriores xestiónanse programas de intercambio tanto nacionais (SICUE), como europeos (ERASMUS) e extracomunitarios (intercambios con países de América Latina ou países de fala inglesa): Portal Internacional
Prácticas
Non se contemplan
Para iniciar o Traballo de Fin de Máster será necesario superar todas as materias obrigatorias do primeiro cuadrimestre. Cada proposta de Traballo de Fin de Máster podería incluír indicacións sobre materias optativas relacionadas que sería aconsellable cursar por parte do alumno. No momento da presentación do traballo o alumno deberá ter superado todos os demais créditos necesarios para o título. O Traballo de Fin de Máster poderá ser presentado, con carácter xeral, no segundo cuadrimestre, e de forma excepcional no primeiro por alumnos matriculados a tempo parcial, con matrícula de continuación de estudos, ou con materias validadas.
O profesorado está composto por profesores que pertencen a departamentos da propia Universidade, con experiencia docente e investigadora acreditada. Unha elevada porcentaxe do profesorado ten contrastada experiencia e bo coñecemento das empresas e do mercado laboral que espera aos futuros titulados. De feito, este profesorado intensificou nos últimos anos a súa investigación matemática ligada ao tecido produtivo galego mediante convenios e contratos de investigación.
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Oferta |
|||||||
IN01 Prazas ofertadas Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Info da escala: Número enteiro |
25,0 |
25,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|
Matrícula |
|||||||
IN02 Matrícula Número de estudantes matriculados nun curso académico sen contabilizar aos estudantes de programas de mobilidade incoming. Info da escala: Número enteiro |
7,0 |
6,0 |
6,0 |
7,0 |
10,0 |
16,0 |
|
IN03 Matrícula de acceso Número de estudantes que se matriculan nun plan de estudos por primeira vez. Inclúe ao alumnado que traslada o seu expediente, que accede por validación parcial de estudos estranxeiros ou que se adapta desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7,0 |
6,0 |
6,0 |
7,0 |
9,0 |
15,0 |
|
IN04 Matrícula de novo ingreso por preinscrición Número de estudantes que se matriculan no primeiro curso dun plan de estudos por primeira vez, é dicir, sen contar aos estudantes que acceden a través de validación parcial de estudos estranxeiros, traslados ou adaptacións desde plans en extinción. Info da escala: Número enteiro |
7,0 |
6,0 |
6,0 |
7,0 |
9,0 |
15,0 |
|
IN05 Variación da matrícula de novo ingreso por preinscrición Taxa de variación relativa da matrícula de novo ingreso por preinscrición. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
-36,36 |
-14,29 |
0,0 |
16,67 |
28,57 |
- |
|
Perfil de entrada |
|||||||
IN06 Nota media de acceso por preinscrición Nota media de acceso por preinscrición dos estudantes que inician estudos. Determina o perfil de entrada. Info da escala: Número racional con dous decimais. O rango vai desde 0 ata o valor máximo que se pode obter en cada curso académico para a preinscrición (algúns valores históricos foron 10,00 puntos, 12,00 puntos ou 14,00 puntos). |
8,5933 |
- |
8,2551 |
8,6988 |
7,194 |
7,4592 |
|
IN08 Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre matriculados Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre estudantes matriculados, sen contabilizar aos estudantes matriculados en programas de mobilidade incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
16,67 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
|
IN09 Porcentaxe de estudantes nacionais de fóra de Galicia sobre matriculados Porcentaje de estudiantes nacionales de fuera de Galicia sobre estudiantes matriculados, sin contabilizar los estudiantes matriculados en programas de movilidad incoming. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
14,29 |
10,0 |
12,5 |
|
IN13 Porcentaxe de matriculados que son titulados da USC Número de estudantes matriculados no máster que son egresados da USC. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
- |
- |
- |
100,0 |
90,0 |
81,25 |
|
Adecuación á demanda |
|||||||
IN12 Tasa de ocupación Número de estudantes de novo ingreso por preinscrición dividido entre as prazas ofertadas. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
28,0 |
24,0 |
30,0 |
35,0 |
45,0 |
75,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mobilidade allea |
|||||||
IN18 Porcentaxe de estudantes recibidos pola USC de programas de mobilidade sobre o total de matriculados Número de estudantes recibidos na USC nesa titulación procedentes doutras universidades (programas de mobilidade) dividido entre o número de estudantes matriculados no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN22 Porcentaxe de estudantes egresados nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizou as prácticas en empresas e institu Relación porcentual entre os egresados dun título nun curso académico que ao longo dos seus estudos realizaron prácticas en empresas e institucións, sobre o total de estudantes egresados nese título e nese mesmo curso académico. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
Abandono |
|||||||
IN41 Taxa de abandono RD 1393/2007 Relación porcentual entre os estudantes dunha cohorte de novo ingreso que deberon obter o título no ano académico anterior e que non se matricularon nin nese curso académico nin no anterior. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
9,09 |
0,0 |
20,0 |
0,0 |
14,29 |
0,0 |
|
Avaliación |
|||||||
IN36 Taxa de avaliación Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios matriculados. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
94,69 |
100,0 |
87,14 |
95,7 |
87,12 |
|
Duración media dos estudos |
|||||||
IN38 Duración media dos estudos Duración media (en anos) na que os estudantes tardan en superar os créditos correspondentes ao plan de estudos. Info da escala: Número racional con dous decimais |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,0 |
1,1111 |
1,0909 |
|
Eficiencia dos titulados |
|||||||
IN53 Taxa de eficiencia (rendemento dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que egresou e o número total de créditos nos que se matriculou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
96,77 |
95,63 |
|
Estudantes por grupo |
|||||||
IN32 Media de alumnos por grupo de docencia interactiva Relación entre o número de alumnos matriculados e o número de grupos de docencia interactiva. Info da escala: Número racional con dous decimais |
5,1481 |
3,8462 |
4,7391 |
4,6842 |
6,4444 |
10,3889 |
|
IN55 Media de alumnos matriculados en materias obrigatorias e de formación básica por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias obrigatorias materias de formación básica e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
5,6 |
6,0 |
7,0 |
9,0 |
14,4 |
|
IN56 Media de alumnos matriculados en materias optativas por grupo de teoría (expositivas) Relación entre o número de alumnos matriculados en materias optativas e o número de grupos de teoría desas materias. Info da escala: Número racional con dous decimais |
- |
3,0 |
4,2 |
3,6154 |
5,1667 |
8,3333 |
|
Éxito |
|||||||
IN35 Taxa de éxito Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios aos que se presentaron. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
98,88 |
100,0 |
|
IN50 Taxa de éxito dos egresados Relación porcentual entre o número total de créditos que superou un estudante ao longo da titulación na que foi egresado e o número total de créditos aos que se presentou. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
99,1 |
|
Graduación |
|||||||
IN37 Taxa de graduación Relación porcentual entre os estudantes que finalizaron os estudos no tempo previsto no plan de estudos ou nun ano académico máis e a súa cohorte de ingreso. Amosa información sobre o grao de eficacia do alumnado e da institución con relación á súa actividade académica. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,91 |
100,0 |
80,0 |
100,0 |
85,71 |
100,0 |
|
Rendemento |
|||||||
IN34 Taxa de rendemento Relación porcentual entre o número total de créditos ordinarios que superaron os estudantes e o número total de créditos ordinarios en que se matricularon. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
94,69 |
100,0 |
87,14 |
94,62 |
87,12 |
|
Satisfacción |
|||||||
IN23 Satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible Valoración media da enquisa de satisfacción dos egresados coa información pública dispoñible. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
2,35 |
- |
- |
- |
- |
|
IN33 Grao de satisfacción dos egresados cos servizos Valoración media das preguntas relativas á satisfacción cos servizos da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
3,9167 |
- |
- |
- |
- |
|
IN42 Grao de satisfacción xeral dos egresados coa titulación Valoración media das preguntas relativas á satisfacción coa titulación da enquisa de egresados. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
- |
2,7614 |
- |
3,26 |
3,55 |
- |
|
IN46 Satisfacción do alumnado coa docencia recibida Valoración media da enquisa de satisfacción do alumnado coa docencia recibida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
3,94 |
4,29 |
3,56 |
4,57 |
4,41 |
3,76 |
|
IN47 Satisfacción do profesorado coa docencia impartida Valoración media da enquisa de satisfacción do profesorado coa docencia impartida. Info da escala: Mínimo 0,00 , máximo 5,00 |
4,2414 |
4,5259 |
4,4167 |
4,384 |
4,4032 |
4,2929 |
|
IN48 Taxa de resposta na enquisa de satisfacción Porcentaxe de resposta na enquisa de satisfacción por parte do alumnado. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
42,8571 |
42,8571 |
28,5714 |
44,4444 |
55,5556 |
12,5 |
Indicador |
2017-2018 |
2018-2019 |
2019-2020 |
2020-2021 |
2021-2022 |
2022-2023 |
---|---|---|---|---|---|---|
IN24 Porcentaxe de Persoal Docente e Investigador (PDI) con sexenios Relación porcentual entre o PDI con sexenios e o PDI total con docencia no título e que pode ter sexenios Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
95,0 |
95,0 |
85,71 |
95,0 |
90,48 |
95,65 |
IN25 Porcentaxe de PDI doutor sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI doutor e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
100,0 |
95,65 |
88,24 |
95,45 |
100,0 |
92,31 |
IN26 Porcentaxe de PDI funcionario sobre o PDI total Relación porcentual entre o PDI funcionario e o PDI total con docencia no título. Info da escala: Porcentaxe con dous decimais |
90,0 |
78,26 |
70,59 |
77,27 |
81,82 |
84,62 |