Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 55 Horas de Titorías: 1 Clase Expositiva: 7 Clase Interactiva: 12 Total: 75
Linguas de uso Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Electrónica e Computación
Áreas: Linguaxes e Sistemas Informáticos
Centro Escola Técnica Superior de Enxeñaría
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Ao acabar a materia o alumnado debe entender o desenvolvemento de aplicacións gráficas interactivas enfocadas no modelado poligonal, representación de imaxes volumétricas e ray- marching.
Tema 1 Introdución.
Principios da computación gráfica interactiva.
Deseño de sistemas usando a pipe fixa e pipe programable de opengl.
Tema 2. Transformacións e vistas.
Transformacións xeométricas.
Modelos da cámara sintética.
Tema 3 Modelado Poligonal, texturizado.
Modelado poligonal. Texturizado 2D.
Tema 4. Representación de datos mediante técnicas non- poligonales.
Renderizado mediante texturas 3D.
Raymarching.
Bibliografía básica. Básica.
1) Hearn, Donald , Baker, M. Pauline. Gráficos por computadora con OpenGL ( 1).Madrid: Pearson - Prentice Hall, 2006. ISBN: 84-205-3980-5
2) www.opengl.org (2020).
3) GPU Gems 2: Programming Techniques for High- Performance Graphics and Xeral- Purpose Computation (Inglés) 2005.de Matt Pharr (Autor), Randima Fernando (Autor). https:// developer. nvidia. com/ gpugems/ gpugems2/ (2020).
Complementaria
Ibañez L, Shroeder W. " The Itk Software Guide". Kitware Inc. 2003. Sobierajski L. " The Vtk User' s Guide". Kitware Inc.2010. Schroeder W, Martin K, Martin KW, Lorensen B: The Visualization Toolkit. An Object- oriented Approach to 3-D Graphics. Prentice Hall 1996. J. Toriwaku, H. Yoshida. " Fundamentals of three- dimensional dixital image processing". Springer- Verlag 2009. ISBN: 978-1-84800-172-5.4
Tras cursar a materia o alumnado debería ter visión xeral do modelado de obxectos tridimensionales mediante o modelo poligonal, imaxes volumétricas e ray- marching, mediante GPU´ s programables. Ser capaz de deseñar e realizar visualizacións tridimensionales e interfaces gráficas Utilizar unha contorna de programación e e implementar as técnicas e os algoritmos máis importantes utilizados na visualización de obxectos tridimensionales.
Nas clases interactivas, o/as estudantes levarán a cabo un conxunto de prácticas e un traballo persoal ou proxecto final. Nestas clases desenvolveranse as competencias CB6, CB7 y CB8. Do mesmo modo, estas clases traballarán nas competencias CG1, CG2, CG5, CG7. As habilidades CE1, CE2, CE5, CE8 resolveranse no enfoque persoal do proxecto.
Metodoloxía De carácter xeral: Nas clases interactivas explicaranse os conceptos teóricos dos diferentes temas acompañados de exemplos, os estudantes levarán a cabo un conxunto de prácticas.
Para reunións, ensino telemático ou calquera outra forma de ensino non presencial, utilizarase a ferramenta teams ou a que a universidade dispoña como adecuada.
A materia terá unha aula virtual no campus na nube.
La asignatura se impartirá en ingles.
Avaliación Dunha forma xeral
1) Presentación das prácticas propostas 50% prácticas non entregadas ou presentadas ao profesor calcúlase como negativo.
2) Proxecto final proposto polo estudante de 50%.
A presentación das prácticas será considerada como a avaliación continua 50%. Considérase non presentado cando o estudante non entregue as súas prácticas. En segundas oportunidades o método de avaliación será o mesmo.
Practícalas e proxectos serán entregados mediante os medios telemáticos adecuados.
Tempo de estudo e traballo persoal. 45 h aproximadamente repartidas entre estudo teórico, realización de prácticas e proxecto.
Coñecementos de programación en linguaxe C, C++.
Para os casos de exercicios ou probas fraudulentas, aplicaranse as disposicións do Regulamento para a avaliación do rendemento académico dos estudantes e a revisión das cualificacións.
Julian Carlos Flores Gonzalez
Coordinador/a- Departamento
- Electrónica e Computación
- Área
- Linguaxes e Sistemas Informáticos
- Teléfono
- 881816456
- Correo electrónico
- julian.flores [at] usc.es
- Categoría
- Profesor/a: Titular de Universidade
Xoves | |||
---|---|---|---|
10:00-13:00 | Grupo /CLE_01 | Inglés | Aula A9 |