Créditos ECTS Créditos ECTS: 3
Horas ECTS Criterios/Memorias Traballo do Alumno/a ECTS: 55 Horas de Titorías: 1 Clase Interactiva: 19 Total: 75
Linguas de uso Inglés
Tipo: Materia Ordinaria Máster RD 1393/2007 - 822/2021
Departamentos: Departamento externo vinculado ás titulacións
Áreas: Área externa Máster en Visión por Computador / Computer Vision
Centro Escola Técnica Superior de Enxeñaría
Convocatoria: Segundo semestre
Docencia: Con docencia
Matrícula: Matriculable | 1ro curso (Si)
Curso para familiarizarse con camaras e hardware de vision, sua configuracion e como traballar en tempo real.
O estudantado aprenderá como programar eficientemente a adquisición e o procesamento de imaxes proprios da vision industrial.
Programacion en tempo real para vision industrial.
PC-frame-grabber comunicación.
Xestion de memoria
Estructura e uso dunha SDK tipica de vision industrial
Low-level programming para procesos industriais de alta velocidade
Bibliografía Básica
Davies, Machine Vision, 9780122060939, 3, Elsevier, 2005
Bibliografía Complementaria
Several, Webinar series, https://www.baslerweb.com/en/company/news-press/webinar/, Basler, 2020
CB6 Posuír e comprender coñecementos que proporcionen unha base ou oportunidade para ser orixinais no desenvolvemento e / ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
CT1. Exerce a profesión cunha conciencia clara da súa dimensión humana, económica, legal e ética e cun claro compromiso coa calidade e a mellora continua.
CT2- Capacidade de traballo en equipo, organización e planificación.
CG2. Capacidade para analizar as necesidades dunha empresa no campo da visión informática e determinar a mellor solución tecnolóxica para ela.
CG3- Capacidade para desenrolar sistemas de visión por computador dependendo das necesidades existentes e aplicar-la ferramentas tecnolóxicas máis adecuadas.
CG5. Capacidade para identificar problemas non resoltos e ofrecer solucións innovadoras.
Obradoiro:
obradoiro practico traballando en parellas no laboratorio con un ordenador e hardware de vision, usando C e C++. A asistencia e obrigatoria, excepto por circunstancias excepcionais.
Observación sistemática:
O profesor seguira de perto o desmpeño e o progreso de cada estudante durante o taller, co feedback oportuno.
Competencias Avaliadas:
CB6
CT1
CT2
CG2
CG3
CE5
Esta é unha materia optativa de experimentación que require a asistencia presencial do alumnado no laboratorio. A asistencia a cada unha das catro sesións presenciais é obrigatoria. O horario de clases publícase antes do prazo de matrícula. Asegúrate de poder asistir ás catro sesións da UVigo antes de inscribirte neste curso. Se estás traballando, asegúrate de conseguir un compromiso por escrito dos teus empresarios para que che permitas asistir ás catro sesións programadas da UVigo antes de rexistrarte. En caso contrario, NON SE INSCRIBIR, elixe outra materia optativa que non requira asistencia presencial. Os compromisos laborais non son causa recoñecida de renuncia á axuda. Estudantes do Porto, teñan en conta: a licenza xeral do 25% de UPorto NON SE APLICA na UVigo. As únicas causas recoñecidas de excedencia na UVigo son as de forza maior habitual: falecemento, enfermidade grave, aplicación da lei e caso fortuíto, debendo ser sancionadas de oficio polos servizos administrativos da UVigo mediante a oportuna proba documental. Se a UVigo aproba oficialmente a non asistencia, a avaliación da sesión perdida organizarase caso por caso tendo en conta as circunstancias particulares do caso.
O tempo de estudo promedio recomendado é de 6 horas por semana. En total suman arrededor de 75 h / semestre.
E esencial ter un bo nivel practico de C e C++.
Esta materia require asistencia presencial a Universidade de Vigo nas datas e horas programadas.
__________________