- Código
- FD0367
- Tipo
- Curso de Formación Específica - MICROCREDENCIAL
- Modalidade
- Presencial
- Duración
- 1 ano
- Créditos
- 4.0
- Curso
- 2025-2026
- Prezo
- 400,00€
- Centro
- Facultade de Ciencias da Educación
- Dirección
-
Aixa Permuy Martinez
Felicidad Barreiro Fernández - Contacto
aixa.permuy.martinez [at] usc.es
Departamento / Centro Organizador
Instituto de Ciencias da Educación (ICE)
AIXA PERMUY MARTINEZ
aixa.permuy.martinez [at] usc.es
Facultade de Ciencias da Educación
Datas
Duración: 12/01/2026 - 21/01/2026
Preinscrición: 15/10/2025 - 30/11/2025
Matrícula: 01/12/2025 - 21/12/2025
Número alumnos/as mínimo: 15
Número alumnos/as máximo: 30
Seguro obrigatorio:
20,69€ (Aos alumnos que formalicen matricula en cursos de Posgrao Propio, Formación Continua e Programa de Formación, se lles incluirá ademáis o importe do seguro obrigatorio de accidentes e asistencia en viaxe para estudantes da USC, segundo o establecido na normativa vixente (Acordo Consello Goberno 29 de xuño de 2009) e emitirase xunto coa 1ª liquidacion de matrícula. Excepto nos curso que sexan 100% virtuais, considerados estos por curso académico; e nos casos en que os alumnos teñan pagado este mesmo seguro nunha titulación da USC no presente curso académico.)
Requisitos de acceso
Acceso sen titulación universitaria
Preinscrición
Pode consultar un manual do procedemento de admisión na páxina web do CEP en Arquivo ou clicando aquí
Para realizar a solicitude de admisión acceda ao seguinte enlace da secretaria virtual
https://matricula.usc.es/Posgrao/SolicitudeEstudosPropios
Acceso a preinscrición e matrícula
Sistema de selección
Por orde de presentación da solicitude de admisión
Obxectivos
Obxectivo xeral Capacitar a profesionais da educación para desenvolver e/ou fortalecer as súas propias competencias socioemocionais, de modo que poidan favorecer un clima adecuado tanto de convivencia escolar como de aprendizaxe, que impacte positivamente no alumnado. Obxectivos específicos Coñecer o marco teórico e conceptual da educación socioemocional. Desenvolver as competencias socioemocionais propias para poder facer fronte a situacións complexas. Coñecer estratexias para unha adecuada comunicación e para o manexo e resolución de conflitos.Deseñar accións de apoio ao desenvolvemento de
competencias socioemocionais aplicadas a contextos diversos.
Competencias
Competencias transversais 4 - capacidades e competencias sociais e de comunicación:T4.1 - comunicarse
T4.2 - axudar a outras persoas
T4. 3 - colaborar en equipos e redes
T4. 4 - dirixir a outras persoas
T4. 5 - respectar o código ético de conducta
Avaliación
Asistencia e participación activa nas sesións
Avaliación continua das actividades realizadas durante as sesións
Titorías
Titorías: acordaranse durante as clases co alumnado
de 9:30 a 18:30
Observacións
concreción do horario segundo materias:
- neurociencias e competencias socioemocionais > 12 de xaneiro, de 11:00 a 13:00 e de 15:00 a 17:00
- creatividade educativa > 13 de xaneiro, de 9:00 a 13:00
- emocións, sentimentos e competencias afectivas > 14 de xaneiro, de 10:00 a 13:00 e de 15:00 a 18:30; 15 de xaneiro, de 9:30 a 13:00
- aprendizaxe socioemocional na aula: actividades prácticas docentes unesco > 15 de xaneiro, de 15:00 a 17:00
- experiencias de educación emocional en centros educativos > 16 de xaneiro, de 10:00 a 13:00; 20 de xaneiro, de 10:00 a 13:00 e de 15:30 a 17:30; 21 de xaneiro, de 9:30 a 13:30
- competencias sociais i > 19 de xaneiro, de 9:00 a 13:00
- competencias sociais ii > 19 de xaneiro, de 15:00 a 19:00
Código | Materia | Créditos |
---|---|---|
1 | Neurociencias e Competencias Socioemocionais. | 0.4 |
2 | Creatividade Educativa. | 0.4 |
3 | Emocións, Sentimentos e Competencias Afectivas. | 1.0 |
4 | Aprendizaxe Socioemocional na Aula: Actividades Prácticas Docentes UNEsco 2024. | 0.2 |
5 | Experiencias de Educación Socioemocional en Centros Educativos. | 1.2 |
6 | Competencias Sociais (I). | 0.4 |
7 | Competencias Sociais (II). | 0.4 |