A Realidade Aumentada combina, en tempo real, o mundo real no que nos desenvolvemos no día a día con elementos 3D xerados por ordenador. Isto pode resultar útil en diferentes escenarios, sendo un dos máis destacados o da formación. Neste curso farase un percorrido polo proceso de creación de contidos en realidade aumentada para a formación dende a súa ideación ata a distribución do produto final pasando pola obtención ou xeración de modelos 3D. Para iso, presentaranse os conceptos teóricos necesarios e exploraranse diferentes alternativas en cada unha das fases do proceso de produción. Para a realización deste curso non é preciso ter coñecementos previos de carácter técnico.
1- MODELOS 3D, FUNDAMENTOS, COMPOSICIÓN E PROCESO DE XENERACIÓN.
2- REALIDADE AUMENTADA (RA). DEFINICIÓN, CARACTERÍSTICAS, FUNDAMENTOS, REQUISITOS.
3- A RA EN DIVERSAS ÁREAS DE COÑECEMENTO.
4- APLICACIÓNS EDUCATIVAS DA RA.
5- TIPOS DE RA.
6- FASES PARA O DESEÑO E A PRODUCIÓN DE OBXECTOS DE APRENDIZAXE DE RA PARA A FORMACIÓN UNIVERSITARIA.
7- DIVERSIDADE DE PROGRAMAS A UTILIZAR PARA A PRODUCIÓN DE OBXECTOS EN RA.
8- PRODUCIÓN DE OBXECTOS DE APRENDIZAXE MEDIANTE SOFTWARE VISUAL I. ZAPWORKS.
9- PRODUCIÓN DE OBXECTOS DE APRENDIZAXE MEDIANTE SOFTWARE VISUAL II.EDISON.
10- A UTILIZACIÓN EDUCATIVA DOS OBXECTOS DE RA NA FORMACIÓN UNIVERSITARIA.
Roi Méndez Fernández. Dpto.de Ciencias da Comunicación. USC.