O curso consta dunha primeira parte onde se explicarán os fundamentos usados na construción de sistemas conversacionais de IA, o modo en que se entrenan estos sistemas e os servizos que aportan aos seus usuarios/as. Seguidamente, traballarase cunha serie de exemplos prácticos de uso para observar o potencial destas ferramentas, dando soporte a unha gran variedade de tarefas
-
- Localización
- Campus Vida, Fac. de Psicoloxía, Laboratorio docente de psicoloxía do desenvolvemento
- Datas
- 22 de abril ó 5 de maio
- Horario
- 12h-14h (22 e 24 de abril)
- Duración
- Horas presenciais: 4
- Horas de traballo: 2
- Total: 6
- Preinscrición na actividade
- 17/03/2025 - 24/03/2025
- Profesor/a
- Marcos Fernandez Pichel
- Número total de prazas
- 20
- Matrícula
- Límite de prazas con preinscrición
- Matrícula
- Código
- DPP.25tic.T-12
-
INTRODUCIÓN
- Que son as IAs xerativas de linguaxe?
- Onde podo acceder a estes sistemas?
- Concepto de “prompt” e contexto
- Modificación de comportamento do axente: os roles de usuario/a e sistema
- Temperatura
PROCURA WEB VS ACCESO CONVERSACIONAL
- De onde sacan a información estes modelos? Están conectados á rede?
- En que consiste o fenómeno das alucinacións (“hallucinations”)?
HALLUCINATIONS
- Definición de hallucination e exemplos
- En que consiste o problema da “memoria de cola longa”?
UTILIDADES E CASOS DE USO
- Exemplos prácticos para resumir contidos, traducir textos, xerar narrativa formal, resposta automática a preguntas, razoamento, problemas lóxicos, etc.
CONCLUSIÓN E DISCUSIÓN
- Pódese detectar automaticamente texto producido por IAs xerativas?
- Como vai afectar ao noso labor como docentes?
- Perspectiva social da IA
-
Marcos Fernández Pichel. Dpto. Electrónica e Computación. ETSE. USC.