Ir o contido principal
Este portal emprega cookies propias ou de terceiros con fins analíticos, así como ligazóns a portais de terceiros para poder compartir contido nas redes sociais. Pode obter máis información na <a href="https://assets.usc.gal/gl/aviso-legal">política de cookies</a>.

Introdución á Intelixencia Artificial Xenerativa e chatGPT

  • 2024/2025

O curso consta dunha primeira parte onde se explicarán os fundamentos usados na construción de sistemas conversacionais de IA, o modo en que se entrenan estos sistemas e os servizos que aportan aos seus usuarios/as. Seguidamente, traballarase cunha serie de exemplos prácticos de uso para observar o potencial destas ferramentas, dando soporte a unha gran variedade de tarefas

  • Localización
    Campus Vida, Fac. de Psicoloxía, Laboratorio docente de psicoloxía do desenvolvemento
    Datas
    22 de abril ó 5 de maio
    Horario
    12h-14h (22 e 24 de abril)
    Duración
    Horas presenciais: 4
    Horas de traballo: 2
    Total: 6
    Preinscrición na actividade
    17/03/2025 - 24/03/2025
    Profesor/a
    Marcos Fernandez Pichel
    Número total de prazas
    20
    Matrícula
    Límite de prazas con preinscrición
    Matrícula
    Código
    DPP.25tic.T-12
    1. INTRODUCIÓN

      • Que son as IAs xerativas de linguaxe?
      • Onde podo acceder a estes sistemas?
      • Concepto de “prompt” e contexto
      • Modificación de comportamento do axente: os roles de usuario/a e sistema
      • Temperatura
    2. PROCURA WEB VS ACCESO CONVERSACIONAL

      • De onde sacan a información estes modelos? Están conectados á rede?
      • En que consiste o fenómeno das alucinacións (“hallucinations”)?
    3. HALLUCINATIONS

      • Definición de hallucination e exemplos
      • En que consiste o problema da “memoria de cola longa”?
    4. UTILIDADES E CASOS DE USO

      • Exemplos prácticos para resumir contidos, traducir textos, xerar narrativa formal, resposta automática a preguntas, razoamento, problemas lóxicos, etc.
    5. CONCLUSIÓN E DISCUSIÓN

      • Pódese detectar automaticamente texto producido por IAs xerativas?
      • Como vai afectar ao noso labor como docentes?
      • Perspectiva social da IA
  • Marcos Fernández Pichel. Dpto. Electrónica e Computación. ETSE. USC.