Ir o contido principal

Programa de Doutoramento en Estudos Medievais

Modalidade
Presencial
Rama de coñecemento
Artes e Humanidades
Centro(s)
Escola de Doutoramento Internacional da USC
Avenida das Ciencias, 6, 15782
Santiago de Compostela
Campus
Santiago de Compostela
Contacto
pd.estudosmedievais [at] usc.es

O Doutoramento en Estudios medievais é unha oferta única no SUG e constitúe unha alternativa novidosa no eido das Humanidades. O seu principal obxectivo é o de proporcionar ao alumnado unha formación interdisciplinar e transversal, para que adquira o nivel máis alto de capacitación profesional e investigadora.

Duración: 3 anos académicos
Código RUCT: 5600519
Número prazas: 13

Coordinador-a do título:
Israel Sanmartín Barros
israel.sanmartin [at] usc.es

Universidade coordinadora:
Universidade de Santiago de Compostela

Universidade(s) participante(s):
Universidade de Santiago de Compostela

Data da autorización de implantación do título pola Xunta de Galicia:
05/12/2013

Data de publicación no BOE:
11/03/2014

Data da última acreditación:
03/06/2022

Códigos ISCED:
(225) Historia y arqueología
(210) Artes
(0229) Humanidades (otros estudios)

O seu principal obxectivo é proporcionar ao estudantado unha formación interdisciplinar e transversal, para que adquira o nivel máis alto de capacitación tanto a nivel profesional como investigador. Os estudos medievais contan en Santiago con grupos de investigación consolidados e recoñecidos a nivel nacional e internacional, así como con liñas de traballo estables e punteiras que permitirán que os estudantes máis capacitados obteñan as mellores bolsas a nivel nacional e autonómico para desenvolver as súas teses doutorais.
Ademais destes referentes de garantía, o doutoramento posúe convenios de colaboración con selectos centros estatais e europeos, co fin de que aqueles estudantes que o desexen realicen nas mesmas estadías que enriquezan a súa traxectoria científica.
O Programa ten como obxectivo fundamental recuperar as distintas vertentes que abrangue o patrimonio medieval coa adecuada combinación de especialización e divulgación, para que os doutores formados no mesmo afronten experiencias profesionais e/ou investigadoras sólidas, que contribúan á conservación, valorización e difusión do legado cultural dun período histórico esencial na formación da civilización europea.
O doutoramento que se presenta é unha oferta única no SUG e configúrase como unha alternativa nova no ámbito das Humanidades. O seu principal obxectivo é proporcionar ao estudantado unha formación interdisciplinar e transversal, para que adquira o nivel máis alto de capacitación tanto a nivel profesional como investigador.
Os estudos medievais contan en Santiago con grupos de investigación consolidados e recoñecidos a nivel nacional e internacional, así como con liñas de traballo estables e punteiras que permitirán que os estudantes máis capacitados obteñan as mellores bolsas a nivel nacional e autonómico para desenvolver as súas teses doutorais. Ademais destes referentes de garantía, o doutoramento posúe convenios de colaboración con selectos centros estatais e europeos, co fin de que aqueles estudantes que o desexen realicen nas mesmas estadías que enriquezan a súa traxectoria científica.
O Programa ten como obxectivo fundamental recuperar as distintas vertentes que abrangue o patrimonio medieval coa adecuada combinación de especialización e divulgación, para que os doutores formados no mesmo afronten experiencias profesionais e/ou investigadoras sólidas, que contribúan á conservación, valorización e difusión do legado cultural dun período histórico esencial na formación da civilización europea.

Os estudios medievais contan en Santiago con grupos consolidados e recoñecidos a nivel nacional e internacional, así como con liñas de investigación estables e punteiras que permitirán que os estudantes máis capacitados consigan as melloras bolsas a nivel nacional e autonómico para realizar as súas teses de doutoramento. Ademais destes referentes de garantía, o Doutoramento posúe convenios de colaboración con selectos centros estatais e europeos, co fin de que aqueles alumnos que o desexen realicen nos mesmos estadías de investigación que enriquezan a súa traxectoria científica. O Programa pretende recuperar a Idade Media coa adecuada combinación de especialización e divulgación, para que os doutores formados no mesmo afronten experiencias investigadoras e profesionais sólidas, que contribúan á conservación, valorización e difusión da herdanza cultural dun período histórico esencial na formación da civilización europea.

O perfil de ingreso establece os coñecementos, habilidades e capacidades que debe posuír o estudantado que desexa acceder a este programa e, como consecuencia, as titulacións de acceso ao programa máis idóneas e que determinan a admisión e, se é o caso, a necesidade a ou non de realizar complementos formativos por parte dos doutorandos/as.

Os estudos de máster que permitirán o ingreso a este programa de doutoramento sen complementos de formación será o de estudos medievais europeos. Imaxes, textos e contextos, ofertado pola USC. Tamén terán acceso ao Programa sen complementos os estudantes co título de DEA obtido a través dos seguintes programas da USC: Filoloxía Galega, Lingüística Galega, Teoría da Literatura e Literatura Comparada, Estudios sobre Historia da Arte e da Música, Economía e Sociedade na Historia: épocas medieval e moderna, Filoloxía Alemana, Textos e linguas da Antigüidade clásica. E, en xeral, segundo o RD 822/2021 polo que se establece a organización das ensinanzas universitarias e do procedemento de aseguramento da súa calidade, todos os másters incluídos nas áreas de Filoloxía, Estudos Clásicos, Tradución e lingüística, Historia da Arte e da expresión artística e belas Artes, Historia, Arqueoloxía, Xeografía, Filosofía e Humanidades.

Acceso

1. Con carácter xeral, para o acceso a un programa oficial de doutoramento será necesario estar en posesión dos títulos oficiais españois de grao, ou equivalente, e de máster universitario ou equivalente, sempre que se superasen, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas dúas ensinanzas.
2. Así mesmo, poderá acceder quen se encontre nalgún dos seguintes supostos:
a) Estar en posesión de títulos universitarios oficiais ou títulos españois equivalentes sempre que se superasen, polo menos, 300 créditos ECTS no conxunto destas ensinanzas e acreditar un nivel 3 do marco español de cualificacións para a educación superior.
b) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros pertencentes ao Espazo Europeo de Educación Superior (EEES), sen necesidade da súa homologación, que acredite un nivel 7 do marco europeo de cualificacións sempre que o dito título faculte para o acceso a estudos de doutoramento no país de expedición deste. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo de que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinanzas de doutoramento.
c) Estar en posesión dun título obtido conforme sistemas educativos estranxeiros alleos ao EEES, sen necesidade da súa homologación, logo de comprobación pola universidade de que este acredita un nivel de formación equivalente á do título oficial español de Máster universitario e que faculta no país de expedición do título para o acceso a estudos de doutoramento. Esta admisión non implicará, en ningún caso, a homologación do título previo de que estea en posesión o interesado nin o seu recoñecemento para outros efectos que o do acceso a ensinanzas de doutoramento.
d) Estar en posesión doutro título de doutora ou doutor.
e) Igualmente poderán accede-los titulados universitarios que, logo de obtención de praza en formación na correspondente proba de acceso a prazas de formación sanitaria especializada, superasen con avaliación positiva polo menos dous anos de formación dun programa para a obtención do título oficial dalgunha das especialidades en Ciencias da Saúde.

A selección de estudantes para a súa admisión no programa realizarase en función dos seguintes criterios:

• Título de Máster oficial da USC en Estudos medievais. Imaxes, textos e contextos (100 %). O Programa de Doutoramento está relacionado epistémicamente co Máster desde a súa fundación.
• Para os estudantes sen esa titulación:
o Expediente académico (60 %) determinado polas cualificacións obtidas no máster (ou DEA ou suficiencia investigadora).
o Coñecemento de lingua estranxeira de nivel B1 ou superior e coñecemento doutros idiomas distintos da lingua materna, etc. Os candidatos deberán presentar documentación xustificativa (10 %).
o Currículum (10 %).
o Experiencia profesional (os candidatos deberán presentar documentación xustificativa) (5%).
o Experiencia investigadora (os candidatos deberán presentar documentación xustificativa) (5%).
o Outros méritos: Bolsas competitivas, premios, asistencia a congresos, cursos, seminarios: 10%
Aplicaranse os mesmos criterios para admitir a todos/as os/as estudantes independentemente de que a súa dedicación sexa a tempo completo ou parcial.

O programa de doutoramento poderá extinguirse por algunha das seguintes causas:

• Que non supere o proceso de renovación da acreditación establecido no artigo 10 do RD 99/2011.

• Que non acredite o cumprimento dos requisitos establecidos pola normativa estatal ou autonómica vixente.

• Que se formule unha proposta de extinción do programa ao abeiro dos procesos de revisión e mellora do título de acordo co procedemento aprobado pola universidade.

• Que concorra calquera situación excepcional que impida o correcto desenvolvemento do programa de doutoramento.

A extinción producirá os seguintes efectos:

• Comportará a perda do seu carácter oficial e a baixa no RUCT.

• Non se poderá matricular novo alumnado no programa de doutoramento.

• En calquera caso todo o alumnado afectado deberá ser informado da extinción e das consecuencias desta no relativo ao desenvolvemento dos seus estudos.

A Universidade adoptará as medidas necesarias para garantir os dereitos académicos do alumnado que estea cursando os ditos estudos nos termos establecidos na resolución de extinción do plan de estudo, e aprobará o procedemento de extinción dos programas de doutoramento no seo da universidade.

Asistencia a cursos e seminarios

  • E5031A01

Participación en congreso nacional ou internacional con comité científico e organizador

  • E5031A02

Estancias en centros de investigación especializados

  • E5031A03

Publicacións científicas en sedes relavantes con comité científico e con proceso de selección previo

  • E5031A04

Participación en reunións de seguimento de proxectos de I+D dirixidos polos docentes do programa

  • E5031A05

A CAPD do programa de doutoramento avaliará de forma individualizada aos/as candidatos/as. Aqueles con perfís que non se axusten aos indicados para o acceso directo ao programa de doutoramento propoñeráselles uns complementos de formación específicos adecuados ao seu perfil. Os complementos de formación que deberán cursar estableceranse en función da formación previa do/a alumno/a e serán tales que lle permitan alcanzar as competencias necesarias para o bo desenvolvemento da súa tese doutoral dentro do programa de doutoramento.
Devanditos complementos de formación serán de materias do máster de Estudos Medievais: imaxes, textos e contextos, e, deberán superarse no período inicial de desenvolvemento da tese, nun prazo máximo dun curso académico e a efectos de prezos públicos e de concesión de bolsas e axudas ao estudo, a consideración de formación de nivel de doutoramento.
Estas competencias adquiriranse cursando materias, ata un máximo de 12 créditos ECTS, do Máster de Estudos Medievais, en concreto nas seguintes materias obrigatorias:
· Fundamentos metodolóxicos e novas tecnoloxías (6 ECTS)
· A Europa medieval. Perspectiva histórico-social (6 ECTS)
· Arte medieval europeo (6 ECTS)
· Cultura escrita en latín na Idade Media (6 ECTS)
· Literatura medieval en linguas vernáculas (6 ECTS)
 

Profesores Área
Manuel Enrique Vazquez Bujan
Filoloxía Latina
José Carracedo Fraga
Filoloxía Latina
Eva Maria Castro Caridad
Filoloxía Latina
Jose Maria Anguita Jaen
Filoloxía Latina
Joel Varela Rodriguez
Filoloxía Latina
Profesores Área
Elvira Fidalgo Francisco
Filoloxía Románica
Santiago Lopez Martinez-Moras
Filoloxía Románica
Maria Esther Corral Diaz
Filoloxía Románica
Maria Isabel Moran Cabanas
Filoloxías Galega e Portuguesa
Emilio Gonzalez Miranda
Filoloxía Alemá
Maria Pilar Lorenzo Gradin
Filoloxía Románica
Victor Millet Schröder
Filoloxía Alemá
Marina Arbor Aldea
Filoloxía Románica
Santiago Gutierrez Garcia
Filoloxía Románica
Antonio Chas Aguión
Escola de Doutoramento Internacional
Debora Gonzalez Martinez
Filoloxía Románica
Mª Cleofé Tato García
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Elvira Fidalgo Francisco
Filoloxía Románica
José António Souto Cabo
Filoloxías Galega e Portuguesa
Maria Pilar Lorenzo Gradin
Filoloxía Románica
Victor Millet Schröder
Filoloxía Alemá
Marina Arbor Aldea
Filoloxía Románica
Antonio Chas Aguión
Escola de Doutoramento Internacional
Debora Gonzalez Martinez
Filoloxía Románica
Eduardo José Pardo De Guevara Valdés
Escola de Doutoramento Internacional
César Olivera Serrano
Escola de Doutoramento Internacional
Mª Cleofé Tato García
Escola de Doutoramento Internacional
Isabel Beceiro Pita
Escola de Doutoramento Internacional
Profesores Área
Jose Miguel Andrade Cernadas
Historia Medieval
Israel Sanmartín Barros
Historia Medieval
Xose Manoel Sanchez Sanchez
Historia Medieval
Mariña Bermudez Beloso
Historia Medieval
Diana Pelaz Flores
Historia Medieval
Profesores Área
Mª Del Rocio Sanchez Ameijeiras
Historia da Arte
Julio Vazquez Castro
Historia da Arte
Begoña Fernandez Rodriguez
Historia da Arte
Maria De Fatima Diez Platas
Historia da Arte
Marta Cendon Fernandez
Historia da Arte
Mª Dolores Barral Rivadulla
Historia da Arte
David Chao Castro
Historia da Arte
Maria Dolores Fraga Sampedro
Historia da Arte
Profesores Área
Francisco Javier Varela Barreiro
Filoloxías Galega e Portuguesa
Ana Isabel Suarez Gonzalez
Ciencias e Técnicas Historiográficas

O Doutoramento en Estudios medievais é unha oferta única no SUG e costitúe unha alternativa novidosa no eido das Humanidades. O seu principal obxectivo é o de proporcionar ao alumnado unha formación interdisciplinar e transversal, para que adquira o nivel máis alto de capacitación profesional e investigadora.

Os estudios medievais contan en Santiago con grupos consolidados e recoñecidos a nivel nacional e internacional, así como con liñas de investigación estables e punteiras que permitirán que os estudantes máis capacitados consigan as melloras bolsas a nivel nacional e autonómico para realizar as súas teses de doutoramento.

Ademais destes referentes de garantía, o Doutoramento posúe convenios de colaboración con selectos centros estatais e europeos, co fin de que aqueles alumnos que o desexen realicen nos mesmos estadías de investigación que enriquezan a súa traxectoria científica.

O Programa pretende recuperar a Idade Media coa adecuada combinación de especialización e divulgación, para que os doutores formados no mesmo afronten experiencias investigadoras e profesionais sólidas, que contribúan á conservación, valorización e difusión da herdanza cultural dun período histórico esencial na formación da civilización europea.

O seu principal obxectivo é proporcionar ao estudantado unha formación interdisciplinar e transversal, para que adquira o nivel máis alto de capacitación tanto a nivel profesional como investigador. Os estudos medievais contan en Santiago con grupos de investigación consolidados e recoñecidos a nivel nacional e internacional, así como con liñas de traballo estables e punteiras que permitirán que os estudantes máis capacitados obteñan as mellores bolsas a nivel nacional e autonómico para desenvolver as súas teses doutorais.
Ademais destes referentes de garantía, o doutoramento posúe convenios de colaboración con selectos centros estatais e europeos, co fin de que aqueles estudantes que o desexen realicen nas mesmas estadías que enriquezan a súa traxectoria científica.
O Programa ten como obxectivo fundamental recuperar as distintas vertentes que abrangue o patrimonio medieval coa adecuada combinación de especialización e divulgación, para que os doutores formados no mesmo afronten experiencias profesionais e/ou investigadoras sólidas, que contribúan á conservación, valorización e difusión do legado cultural dun período histórico esencial na formación da civilización europea.
O doutoramento que se presenta é unha oferta única no SUG e configúrase como unha alternativa nova no ámbito das Humanidades. O seu principal obxectivo é proporcionar ao estudantado unha formación interdisciplinar e transversal, para que adquira o nivel máis alto de capacitación tanto a nivel profesional como investigador.
Os estudos medievais contan en Santiago con grupos de investigación consolidados e recoñecidos a nivel nacional e internacional, así como con liñas de traballo estables e punteiras que permitirán que os estudantes máis capacitados obteñan as mellores bolsas a nivel nacional e autonómico para desenvolver as súas teses doutorais. Ademais destes referentes de garantía, o doutoramento posúe convenios de colaboración con selectos centros estatais e europeos, co fin de que aqueles estudantes que o desexen realicen nas mesmas estadías que enriquezan a súa traxectoria científica.
O Programa ten como obxectivo fundamental recuperar as distintas vertentes que abrangue o patrimonio medieval coa adecuada combinación de especialización e divulgación, para que os doutores formados no mesmo afronten experiencias profesionais e/ou investigadoras sólidas, que contribúan á conservación, valorización e difusión do legado cultural dun período histórico esencial na formación da civilización europea.

- Comprensión sistemática dun ámbito de estudo e dominio das habilidades e métodos de investigación relacionados co dito ámbito.
‐ Capacidade de concibir, deseñar ou crear, pór en práctica e adoptar un proceso substancial de investigación ou creación.
‐ Capacidade para contribuír á ampliación das fronteiras do coñecemento a través dunha investigación orixinal.
‐ Capacidade de realizar unha análise crítica e de avaliación e síntese de ideas novas e complexas.
‐ Capacidade de comunicación coa comunidade académica e científica e coa sociedade en xeral acerca dos seus ámbitos de coñecemento nos xeitos e idiomas de uso habitual na súa comunidade científica internacional.
‐ Capacidade de fomentar, en contextos académicos e profesionais, o avance científico, tecnolóxico, social, artístico ou cultural dentro dunha sociedade superada no coñecemento.
‐ Capacidade de fomentar a Ciencia Aberta e a Ciencia Cidadá, conforme o artigo 12 da Lei orgánica 2/2023, do 22 de marzo, como modo de contribuír á consideración do coñecemento científico como un ben común, mediante a avaliación de actividades transversais levadas a cabo pola doutoramento ou o doutorando relacionadas con diferentes dimensións da ciencia aberta e a ciencia cidadá, así como a capacitación adquirida en sendas disciplinas en formato de microcredenciais ou similar.

  • Desenvolverse en contextos nos que hai pouca información específica
  • Atopar as preguntas craves que hai que responder para resolver un problema complexo.
  • Deseñar, crear, desenvolver e emprender proxectos novos e innovadores no seu ámbito de coñecemento
  • Traballar tanto en equipo como de maneira autónoma nun contexto internacional ou multidisciplinar
  • Integrar coñecementos, enfrontarse á complexidade e formular xuízos con información limitada
  • A crítica e defensa intelectual de solucións.

Outras competencias

  • Capacidade para desenvolver a investigación no ámbito dos estudos medievais desde unha perspectiva pluridisciplinar
  • Capacidade para comunicar e debater sobre a investigación realizada nos encontros científicos nacionais e internacionais da especialidade
  • Capacidade para transferir coñecemento e difundir os resultados de investigación alcanzados nos foros científicos nacionais e internacionais do ámbito de coñecemento do Programa.

- Capacidade para desenvolver a investigación no ámbito dos estudos medievais desde unha perspectiva pluridisciplinar
- Capacidade para comunicar e debater sobre a investigación realizada nos encontros científicos nacionais e internacionais da especialidade.
- Capacidade para transferir coñecemento e difundir os resultados de investigación alcanzados nos foros científicos nacionais e internacionais do ámbito de coñecemento do programa.

O perfil dos egresados do programa permitiralles adquirir unha formación avanzada en técnicas de investigación. Un doutor en 'Estudos Medievais' dispón dunha formación –á vez transversal (interdisciplinar) e específica (centrada nun período cronolóxico concreto)- que o fai idóneo para desempeñar postos de responsabilidade en museos, bibliotecas, arquivos e empresas/organismos vinculados á preservación, interpretación e estudo do patrimonio artístico e cultural, centros de investigación públicos e privados e medios de comunicación, sobre todo nunha comunidade autónoma como a galega, onde precisamente o patrimonio medieval é o máis rico e relevante.

Para dar cobertura a tódolos requirimentos da actividade investigadora, ademais dos recursos propios dos centros nos que desenvolven a súa actividade os doutorandos, a USC conta con unidades de carácter centralizado que prestan os seus servicios a departamentos e grupos de investigación entre os que cabe sinalar:

A Biblioteca Universitaria que é unha unidade funcional concibida como un centro de recursos bibliográficos para a docencia, a investigación, o estudo e a aprendizaxe, ofrece servizos como os seguintes:

• Bases de datos reunidas

• Revistas electrónicas

• Sumarios electrónicos

• Servizo de préstamo interbibliotecario

Na súa condición de arquivo histórico, o Arquivo Universitario constitúe unha unidade funcional de apoio á investigación e á docencia. Está constituído por fondos documentais propios ou en depósito.

A Rede de Infraestruturas de Apoio á Investigación e Desenvolvemento Tecnolóxico (RIAIDT) é a estrutura organizativa que integra as infraestruturas instrumentais de uso común que prestan servizos de apoio á investigación da USC. O obxectivo da RIAIDT é darlle unha maior unidade e operatividade aos recursos de apoio á investigación cos que conta a USC.

O Área de Tecnoloxías da Información e a Comunicación (ATIC) da USC ten a misión de deseñar, planificar, xestionar, administrar e asegurar as infraestruturas e servizos baseados en tecnoloxías da información e comunicación (TIC) prestados á comunidade universitaria nos ámbitos da docencia, a investigación e a xestión administrativa.

O respecto á diversidade e o desenvolvemento de políticas activas de incorporación e integración de estudantes con necesidades especiais son dous principios e liñas de actuación recollidos na Memoria de Responsabilidade Social da USC. Para tal efecto, o Servizo de Participación e Integración Universitaria encárgase da coordinación, en colaboración cos distintos centros e entidades, e posta en marcha das actuacións necesarias para favorecer a igualdade entre todos os membros da comunidade universitaria.

Outros recursos:

Centro de tecnologías para el Aprendizaje (CeTA)

Redes de aulas de informática

Área de gestión de infraestructuras

Servicio de medios audiovisuales

Servicio de prevención de riesgos

Non hai datos dispoñibles para o curso académico seleccionado.

Coordinador/a
Israel Sanmartín Barros

Secretario/a
David Chao Castro

Vogais
Marta Cendon Fernandez
Maria Esther Corral Diaz
Maria Isabel Moran Cabanas
Manuel Enrique Vazquez Bujan
José Carracedo Fraga
Jose Miguel Andrade Cernadas
Santiago Gutierrez Garcia

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-01
Prazas Ofertadas

Número de prazas ofertadas para cada curso académico. Achega información sobre a evolución da oferta de prazas asociada a ese programa

Info da escala: Número enteiro

15,0

15,0

13,0

13,0

13,0

13,0

ID-02
Demand

Percentage ratio of applications submitted on the offer of places

Info da escala: Percentage with two decimal places

93,33

26,67

38,46

69,23

100,0

92,31

ID-03
Matrícula de novo ingreso

Número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Número enteiro

10,0

3,0

4,0

6,0

13,0

10,0

ID-06
Matrícula total de estudantes

Número total de alumnos matriculados en réxime de matrícula ordinaria

Info da escala: Número enteiro

59,0

57,0

49,0

38,0

41,0

40,0

ID-07
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster.

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso procedentes de estudos de máster e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

70,0

33,33

75,0

83,33

61,54

80,0

ID-08
Porcentaxe de estudantes procedentes de outras universidades

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso con mestrados de acceso doutras universidades e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,0

0,0

0,0

16,67

0,0

0,0

ID-09
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades nacionais, fóra do SUG e o número total de estudantes matriculados

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

10,0

0,0

0,0

16,67

0,0

0,0

ID-10
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso doutras universidade do SUG

Relación porcentual entre o número de estudantes de novo ingreso doutras universidades do SUG e o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-11
Porcentaxe de estudantes estranxeiros sobre o total de matriculados

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros (de fora de España) sobre o total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

13,56

17,54

16,33

15,79

19,51

17,50

ID-12
Porcentaxe de estudantes estranxeiros do EEES

Relación porcentual do número de estudantes estranxeiros do EEES sobre o número total de matriculados.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

8,47

10,53

12,24

10,53

9,76

10,0

ID-22
Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Porcentaxe de estudantes segundo perfil de ingreso

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-13
Porcentaxe de estudantes de novo ingreso que requiren complementos formativos

Relación porcentual do número de estudantes de novo ingreso que precisan complementos formativos sobre o número de estudantes matriculados/as de novo ingreso, unha vez descontado o número de estudantes de novo ingreso por adaptación.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

33,33

0,0

16,67

15,38

0,0

ID-14
Porcentaxe de estudantes a tempo completo

Relación porcentual do número de estudantes a tempo completo sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos a tempo completo aqueles que teñan a mesma dedicación durante todo o curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

50,85

49,12

40,82

39,47

46,34

50,0

ID-15
Porcentaxe de estudantes a tempo parcial

Relación porcentual entre o número de alumnos a tempo parcial e o total de alumnos matriculados. Nota: Considéranse estudantes a tempo parcial aqueles que teñan a mesma dedicación ao longo do curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

13,56

14,04

18,37

13,16

14,63

15,0

ID-16
Porcentaxe de estudantes con dedicación mixta

Relación porcentual do número de estudantes con dedicación mixta sobre o número total de matriculados. Nota: Considéranse alumnos con dedicación mixta aqueles que alternan entre dedicación a tempo completo e parcial durante o mesmo curso académico.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

35,59

36,84

40,82

47,37

39,02

35,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-17
Porcentaxe de estudantes que realizan estadías de investigación (saíntes) autorizadas pola CAPD

Relación porcentual do número de estudantes que realizan estadías de investigación sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

30,0

21,43

5,0

0,0

5,26

5,0

ID-19
Porcentaxe de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes)

Relación porcentual do número de estudantes que participan en programas de mobilidade (entrantes) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-21
Porcentaxe de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...)

Relación porcentual do número de estudantes con bolsa ou contrato predoutoral (FPI, FPU, Xunta,...) sobre o número de estudantes matriculados a tempo completo.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

32,14

35,0

26,67

31,58

35,0

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-24
Ratio de teses defendidas en réxime de codirección

Relación porcentual do número de teses defendidas en réxime de codirección sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Número racional con dous decimais

1,0

0,4

0,6

0,25

0,5

0,0

ID-25
Número total de sexenios

Número total de sexenios.

Info da escala: Número enteiro

106,0

109,0

113,0

97,0

99,0

94,0

ID-26
Número medio de sexenios por PDI

Número medio de sexenios por PDI.

Info da escala: Número racional con dous decimais

3,0286

3,1143

3,2286

3,129

3,3

3,2414

ID-27
Porcentaxe de PDI con sexenios

Relación porcentual do número de PDI con sexenios sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

94,29

97,14

97,14

96,77

96,67

93,1

ID-28
Porcentaxe de PDI con sexenios vivos.

Relación porcentual do número de PDI con sexenios vivos sobre o número de PDI con opción a sexenios.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

68,57

77,14

65,71

74,19

76,67

68,97

ID-29
Porcentaxe de profesorado estranxeiro sobre o profesorado total do programa

Relación porcentual do número de directores de tese estranxeiros sobre o número total de directores de tese

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

15,0

14,63

16,28

16,13

19,35

17,86

ID-30
Porcentaxe de expertos internacionais nos tribunais de tese

Relación porcentual do número de membros estranxeiros dos tribunais sobre o número total de membros dos tribunais

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

33,33

28,57

33,33

15,0

27,27

17,08

Indicador

2017-2018

2018-2019

2019-2020

2020-2021

2021-2022

2022-2023

ID-31
Número de teses defendidas

Número de teses defendidas

Info da escala: Número enteiro

2,0

5,0

5,0

8,0

4,0

4,0

ID-32
Porcentaxe de teses realizadas a tempo completo

Relación porcentual do número de teses realizadas a tempo completo sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

ID-33
Porcentaxe de teses realizadas a tempo parcial

Relación porcentual do número de teses a tempo parcial sobre o total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-34
Porcentaxe de teses realizadas con dedicación mixta

Relación porcentual do número de teses realizadas con dedicación mixta sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-35
Número de teses presentadas en galego

Número de teses presentadas en galego

Info da escala: Número enteiro

0,0

1,0

0,0

1,0

1,0

0,0

ID-36
Número de teses presentadas en castelán

Número de teses presentadas en castelán

Info da escala: Número enteiro

2,0

4,0

4,0

7,0

3,0

4,0

ID-37
Número de teses presentadas noutro idioma

Número de teses presentadas noutro idioma

Info da escala: Número enteiro

0,0

0,0

1,0

0,0

0,0

0,0

ID-38
Duración media dos estudos a tempo completo

Duración media (en anos) dos estudos a tempo completo

Info da escala: Número enteiro

2,9589

4,9315

4,9315

4,6018

4,8973

4,9315

ID-39
Duración media dos estudos a  tempo parcial

Duración media (en anos) dos estudos a tempo parcial.

Info da escala: Número enteiro

-

3,9452

5,2274

5,1052

5,3247

5,6685

ID-40
Porcentaxe de doutorandos que defenden a súa tese sen pedir prórroga

Relación porcentual do número de estudantes que defenden a tese sen prórroga sobre o número total de teses defendidas.

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

20,0

0,0

0,0

0,0

0,0

ID-43
Porcentaxe de teses coa cualificación de "cum laude"

Relación porcentual do número de teses que acadan a cualificación "cum laude" sobre o total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

60,0

100,0

87,5

75,0

75,0

ID-44
Porcentaxe de teses con mención internacional

Relación porcentual do número de teses con mención internacional sobre o número total de teses defendidas

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

100,0

40,0

100,0

25,0

50,0

50,0

ID-45
Porcentaxe de abandono do programa

Relación porcentual do número de estudantes que non se matricularon nin defenderon a tese no curso académico sobre o número total de estudantes matriculados no curso anteriror, unha vez descontados o número de alumnos que defenderon a tese no curso académico e os alumnos que teñen concedida unha baixa temporal

Info da escala: Porcentaxe con dous decimais

0,0

33,33

25,0

60,98

25,0

25,0

Os contidos desta páxina actualizáronse o 21.03.2025.